Pagina 8 van 11 EersteEerste ... 4567891011 LaatsteLaatste
De resultaten 176 tot 200 van 251 worden weergegeven.

Discussie: U2

  1. #176

    Standaard

    21e ook een concert!
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

  2. #177

    Standaard

    Ik heb 3 kaarten voor de 21e

    In me hele 'als ik ook maar iets kan bestellen doe ik het' ook een kaartje besteld voor de 20e.. die maar op Marktplaats gezet.
    "If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
    ~James Dean

  3. #178

    Standaard

    Ik vind het wel érg veel geld voor 1 ticket hoor pfff vanaf 120 euro zijn ze gek geworden
    en dan ook nog in die akoestische hell van de arena

  4. #179

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rollo tomassi Bekijk bericht
    Ik vind het wel érg veel geld voor 1 ticket hoor pfff vanaf 120 euro zijn ze gek geworden
    en dan ook nog in die akoestische hell van de arena
    Vanaf 33 euro bedoel je?

  5. #180

  6. #181

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rollo tomassi Bekijk bericht
    ja de eerste 5 kaarten zeker
    Nee, tot een uur geleden kon je gewoon nog kaarten van 33 euro kopen voor het 2e concert.
    Ik heb ze inmiddels al 3,5 uur, het eerste uur was bijna geen doorkomen aan.

  7. #182

  8. #183

  9. #184

    Standaard

    Ik heb ook mijn kaartje maar dat online bestellen is en drama. je krijg geen 5 minuten de tijd om een kaartje te bestellen ofzo. het is vooral heel veel mazzel hebben op deze manier want je wordt constant terug geflikkerd in de rij. terwijl je bv alleen nog maar dient te betalen. En ja je kan dan alles weer opnieuw doen want het blijft niet onthouden.
    Artificial Intelligence is no match for natural stupidity | Mijn collectie

  10. #185

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hakker Bekijk bericht
    Ik heb ook mijn kaartje maar dat online bestellen is en drama. je krijg geen 5 minuten de tijd om een kaartje te bestellen ofzo. het is vooral heel veel mazzel hebben op deze manier want je wordt constant terug geflikkerd in de rij. terwijl je bv alleen nog maar dient te betalen. En ja je kan dan alles weer opnieuw doen want het blijft niet onthouden.
    Bij ons was dat wel het geval, het is gewoon puur geluk hebben dat de server even mee wil werken of niet

  11. #186

    Standaard

    ach er zal vast nog wel een concert aan vast geplakt worden, misschien de kuip ofzo...

    iig bedankt voor de link jordy

  12. #187

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rollo tomassi Bekijk bericht
    ach er zal vast nog wel een concert aan vast geplakt worden, misschien de kuip ofzo...

    iig bedankt voor de link jordy
    De Kuip denk ik sowieso niet, voor beide concerten zijn nu enkel nog losse kaarten te koop, is hard gegaan..120.000 kaarten binnen enkele uren de deur uit

  13. #188

    Standaard

    Snow Patrol is bevestigd als voorprogramma op 20 en 21 Juli a.s. 8)

  14. #189

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Snow Patrol is bevestigd als voorprogramma op 20 en 21 Juli a.s. 8)
    Leuk! Heb je misschien ook een bron? Ik ben wel benieuwd wie er 18 juli in Berlijn in het voorprogramma staan. Ik zit daar op rij 5 van de eerste ring. Moet echt een super concert worden, had ergens gelezen dat er 100.000 kaarten zijn verkocht
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  15. #190

    Standaard

    Berlijn is nog niet bekend. Het nieuws stond op de site van Nu.nl

  16. #191

    Standaard

    Nu hopen dat die andere Elbow wordt...
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

  17. #192

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door EmDee Bekijk bericht
    Nu hopen dat die andere Elbow wordt...
    Hoe bedoel je? Snow Patrol doet beide shows (20 en 21 Juli) het voorprogramma.

  18. #193

    Standaard

    Ik dacht dat ze weer 2 bands als voorprogramma hadden. Vorige keer hadden ze Athlete en Snow Patrol op de dag dat ik ze zag...
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

  19. #194

    Standaard

    Het zou kunnen natuurlijk maar zo stond het niet in het bericht op Nu.nl. Na de concerten in Amsterdam staat Snow Patrol pas weer de 31e juli als voorprogramma van U2 op de planken.

  20. #195

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Berlijn is nog niet bekend. Het nieuws stond op de site van Nu.nl
    Als Vorgruppe für die Konzerte in Berlinund Gelsenkirchen sind heute Snow Patrol bestätigt worden. Bei den Konzerten am 20. und 21.7. in der Amsterdamer Arena sind die Briten ebenfalls als Vorgruppe dabei.

    Aldus u2tour.de
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

  21. #196

  22. #197

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniël R. Bekijk bericht
    Mijn favoriete U2-nummer: The Wanderer (starring Johnny Cash) van het album 'Zooropa'.

    Wel leuk om te lezen hoe diverse generaties het werk van U2 waarderen. Ik (uit 1981) leerde U2 pas echt kennen met 'Achtung Baby'. Ik beschouw het, over het gehele oeuvre van U2-genomen, ook als een artistiek hoogtepunt.
    Prachtig nummer inderdaad! Echt super ik houd ook heel erg van mysterious ways en I still haven't found what I'm looking for.
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  23. #198

    Standaard

    http://www.u2eastlink.com/imagen09/n090608_12.jpg

    Ziet er toch aardig cool uit! Check de site voor meer foto's en filmpjes

  24. #199

    Standaard

    toch weer een extra minipodium???
    Zie nl helemaal rechts een brug liggen
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

  25. #200

    Standaard

    Gisteren is dus de officiële start van de wereldtour geweest in Nou Camp, Barcelona



    Ziet er toch wel aardig cool uit! 8) Check deze site voor meer foto's

Pagina 8 van 11 EersteEerste ... 4567891011 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •