Pagina 9 van 11 EersteEerste ... 567891011 LaatsteLaatste
De resultaten 201 tot 225 van 251 worden weergegeven.

Discussie: U2

  1. #201

    Standaard

    Tof!

    ik ga de 21e!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  2. #202

    Standaard

    Hopelijk wordt de setlist nog iets aangepast voor 21 juli

    Barcelona 30 juni

    1. Breathe
    2. No Line On The Horizon
    3. Get On Your Boots
    4. Magnificent
    5. Beautiful Day
    6. I Still Haven't Found What I'm Looking For
    7. Angel Of Harlem
    8. In A Little While
    9. Unknown Caller
    10. The Unforgettable Fire
    11. City Of Blinding Lights
    12. Vertigo
    13. Crazy Tonight
    14. Sunday Bloody Sunday
    15. Pride
    16. MLK
    17. Walk On

    Encore:

    18. Where The Streets Have No Name
    19. One
    20. Ultra Violet
    21. With Or Without You
    22. Moment Of Surrender
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

  3. #203

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door EmDee Bekijk bericht
    Hopelijk wordt de setlist nog iets aangepast voor 21 juli
    Welke nummers zou je er liever in/uit willen hebben dan?

    Ik vind het wel gaaf dat er vrij veel nummers van All you can't leave behind in zitten. Dat is voor mij toch wel hun beste album.

    Maarja, eigelijk maakt het niet uit wat ze spelen, U2 is gewoon altijd top! 18 juli ben ik erbij in Berlijn en 20 juli in de Arena. Dat moet wel een topfeestje worden
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  4. #204

    Standaard

    uit is moeilijk omdat ik vooral de nieuwe nummers nog niet live in kan schatten.

    In: Bad, Bullet the blue sky, Running to stand still (personal favorite) en misschien wel U2's ultieme stadionrock nummer Until the end of the world.
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

  5. #205

    Standaard

    Vind het wel tof om te zien dat "The Unforgettable Fire" weer eens op de playlist staat.
    Alle nieuwe nummers mogen ze eruit gooien. Ik ben een fan van U2 tot Achtung Baby.

  6. #206

    Standaard

    Ik mis Elevation in die setlist, wat een geweldig nummer blijft dat toch 8)

  7. #207

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door spiff Bekijk bericht
    Vind het wel tof om te zien dat "The Unforgettable Fire" weer eens op de playlist staat.
    Alle nieuwe nummers mogen ze eruit gooien. Ik ben een fan van U2 tot Achtung Baby.
    Ja idd, ik heb een heel aantal concerten op dvd gezien en ben in 2005 er bij geweest in de Arena, maar dat nummer heb ik nog nooit live gezien. Het is wel een van mijn favoriete U2 nummers. Helaas geen kaartjes voor deze tour, dus maar wachten op de dvd.
    Dances With Wolves. I am Wind In His Hair. Do you see that I am your friend? Can you see that you will always be my friend?

  8. #208

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door spiff Bekijk bericht
    Vind het wel tof om te zien dat "The Unforgettable Fire" weer eens op de playlist staat.
    Alle nieuwe nummers mogen ze eruit gooien. Ik ben een fan van U2 tot Achtung Baby.
    Yep same here.

    Achtung baby is voor mij (persoonlijk) het het begin van het einde.
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  9. #209

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door EmDee Bekijk bericht
    uit is moeilijk omdat ik vooral de nieuwe nummers nog niet live in kan schatten.

    In: Bad, Bullet the blue sky, Running to stand still (personal favorite) en misschien wel U2's ultieme stadionrock nummer Until the end of the world.
    Sinds vanavond weet ik zeker dat Bono ook op dit forum komt.
    Voor het eerst deze tour zowel Elevation, Bad als Until the end of the world
    Laatst aangepast door EmDee : 22-07-2009 om 01:45
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

  10. #210

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Ik ben al zo oud dat ik die periode bewust heb meegemaakt.
    Oud ? doe effe normaal. Ik denk, die Ludo is toch zeker geen 50 of 60. Je bent net de 40 voorbij
    Even scheren, en je ziet er 5 jaar jonger uit Ik moet nog een maand of 15 wachten voordat ik de 40 mijlpaal heb gehaald, ik kan niet wachten

    Grt Roger.
    Onze site : www.BillyGates.nl

    LG 50PV350 | Onkyo TX-SR806B | Denon DVD/SACD 1930 | A.C. RYAN PLAYON HD mini | Cisco 8455 DVB HD PVR |
    JBL Northridge E100 | JBL Northridge EC35 | JBL Northridge E80

  11. #211

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door EmDee Bekijk bericht
    Sinds vanavond weet ik zeker dat Bono ook op dit forum komt.
    Voor het eerst deze tour zowel Elevation, Bad als Until the end of the world
    Was een top concert, net als maandag

    Volgende keer ga ik zeker weer elke avond!
    "If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
    ~James Dean

  12. #212

    Standaard

    Was er gisteravond bij in de Arena en de mannen hebben er werkelijk een fantastische show van gemaakt (geweldige setlist!) maar ten opzichte van het concert op 2 juli in Camp Nou in Barcelona waar ik ook bij was moet ik 1 ding zeggen, wat een galmbak is die Arena zeg... Op de plek waar ik zat was het 1 en al galm en dat was toch wel een behoorlijke smet op een verder zeer geslaagde avond.

    In 2005 was ik er ook bij in de Arena en toen was die galm me niet zo opgevallen maar nu ik ze ook in Barcelona heb gezien zonder dak er boven des te meer dus voor een eventuele volgende tour, nooit meer die Arena aub...

  13. #213

    Standaard

    Beetje offtopic, maar bij Play is de geremasterde Joshua Tree 2 cd+dvd nu 11.99.


    Geen geld voor zo'n uitgave toch.
    Burn down the disco
    Hang the blessed DJ
    Because the music that they constantly play
    It says nothing to me about my life

  14. #214

    Standaard

    BESTELD.... niet te doen, zo'n lage prijs....

  15. #215

    Standaard

    Hmmm, t is dat ik m al lang in mn bezit heb (voor een hogere prijs...)
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

  16. #216

  17. #217

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door spiff Bekijk bericht
    Vind het wel tof om te zien dat "The Unforgettable Fire" weer eens op de playlist staat.
    Alle nieuwe nummers mogen ze eruit gooien. Ik ben een fan van U2 tot Achtung Baby.
    Voor mij tot en met Achtung Baby (heb laatst nog de luxe versie van Under A Red Blood Sky gekocht: kort maar krachtig). Vond/vind dat een verfrissende plaat met veel sterke nummers. U2 van daarna bij momenten interessant. Kreeg toch een beetje de kriebels van Bono als een soort wereldverbeteraar in een glimmend zwart leren pak.

  18. #218

    Standaard

    Had eigenlijk moeten "tot en met "Achtung Baby"" gezet hebben. Is hun laatste perfecte plaat.

  19. #219

    Standaard

    Blij dat iedereen zich heeft vermaakt. Heb het zelf nu maar een keer overgeslagen na de Arena galmellende in 2005. Het is eigenlijk absurd dat je naar een concert gaat en dan Bono alleen goed kunt zien op grote schermen of door een verrekijker voor een werkelijk absurd bedrag met ook nog eens een vreselijk beroerd geluid.

    Heb zelf o.a. de Unforgettable Fire tour gezien in Ahoy 1984 en Torhout 1985 en de Joshua Tree Tour in De Kuip in 1987, maar eigenlijk waren de concerten met BB King in 1989/1990 in Ahoy (en de RAI) van de Rattle & Hum tour het allerleukst.
    Laatst aangepast door joepmens : 31-07-2009 om 21:05

  20. #220

    Standaard

    De eerste keer dat ik ze aan het werk zag was met de Lovetown-tour in Rotterdam...Bono raakt toch wel zijn stem kwijt in het midden van het concert.. Tijdens het zingen van "Help"van The Beatles hield hij er mee op en het publiek jolig verder zingen, denkend dat dit zo gepland was maar...helaas... Ik heb dus U2 in de jaren 80 slechts 45 minuten live gezien, wel de tickets integraal terugbetaald gekregen.
    Tijdens de Elevation-Tour heb ik ze wel van super-dichtbij meegemaakt met de groep in topvorm (in Antwerpen) op de verjaardag van The Edge.
    Met hun vorige tour heb ik ze in Parijs gezien in het Stade de France. Verschrikkelijk : de groep stond te ver om iets te zien van wat er op het podium gebeurde maar gelukkig waren er de schermen, helaas kwam het geluid een halve seconde achter.
    Naar hun nieuwe tour ga ik niet kijken, die laatste cédé vind ik echt kak... Ben dan ook blij met die goedkope aanbieding van Play.com (zie boven), zo kan ik nog eens het concert van Rattle & Hum zien....

  21. #221

    Standaard

    Lovetown-tour Ahoy: ik stond helemaal vooraan toen de jongens opkwamen en The Edge op bijna aanraakafstand voor me stond. Maar na een kleine drie nummers hield ik t niet meer. Daarna eerst helemaal naar achteren naar de tribune gegaan en na een tijdje weer naar voren voor een heerlijke show!
    Maar de meest indrukweekende blijft voor mij 10 mei 1993, Bono's Birtday Party in De Kuip. Zooropa (ZooTV) was al de meest indrukwekkende show van hun, maar door zijn verjaardag speelden ze ook nog eens bijna een half uur langer!!!
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

  22. #222

    Standaard

    Hot Press 5th Anniv concert op punchestown Racecourse 18/july/1982.

    http://www.u2gigs.com/show575.html

    De eerste keer dat ik U2 gezien had op een grote podium en het was een geweldige gig.
    Ik had ze vaker gezien in kleinere zalen in Cork en de grootse reden die ik naar de gig ging was om Rory Gallager te zien maar ik weet dat ik voelden toen al dat ze speciaal waren.

    Ik was deze keer bij de Arena en ik vind ze nog steeds de beste band ter wereld

    Ik ga op 14 augustus naar wembley dus het houd niet op voor mij

    gr,vince.

  23. #223

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door spiff Bekijk bericht
    De eerste keer dat ik ze aan het werk zag was met de Lovetown-tour in Rotterdam...Bono raakt toch wel zijn stem kwijt in het midden van het concert.. Tijdens het zingen van "Help"van The Beatles hield hij er mee op en het publiek jolig verder zingen, denkend dat dit zo gepland was maar...helaas... Ik heb dus U2 in de jaren 80 slechts 45 minuten live gezien, wel de tickets integraal terugbetaald gekregen.
    ....
    De show die werd gestaakt was in de RAI in Amsterdam in December 1989. De inhaalconcerten hiervoor waren wel in Ahoy in januari 1990. En die shows waren echt legendarisch. Ik zie Bono nog met die spotlight tijdens Bullet The Blue Sky over de wielerbaan lopen.

    Joep

  24. #224

    Standaard

    idd, 10 januari de laatste show van die tour!
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

  25. #225

    Standaard

    Daar ben ik toen ook geweest(volgens mij was ik toen op de 6e), de enige keer dat ik U2 live heb gezien. Toen is er trouwens met oud en nieuw(89-90 dus) nog een concert van hen live uit Dublin uitgezonden. Ik heb het toen opgenomen via een tape maar die ben ik helaas kwijt. Mocht iemand nog een digitale versie hebben dan heb ik wel interesse.
    Burn down the disco
    Hang the blessed DJ
    Because the music that they constantly play
    It says nothing to me about my life

Pagina 9 van 11 EersteEerste ... 567891011 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •