Pagina 4 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 131 worden weergegeven.

Discussie: Queen

  1. #76

    Standaard

    ik ben zelf ook redelijk 'fan' van queen, ik heb al de cd's en de video hits. toen ik 12 jaar was (nu19) ben ik op een of andere manier in contact gekomen met de muziek van queen. ik vond het geweldig.
    ik vind ook dat queen een beetje ondergewaardeerd word ten opzichte van bijvoorbeeld de stones. als je bijvoorbeeld aan een willekeurig iemand de titels van nummers van queen of de stones vraagt, dan zijn er denk ik meer mensen die er meer kennen van queen ipv de stones.

    geweldige nummers vind ik zelf: under pressure, innuendo, the miracle en toch ook flash.
    Samsung LE32R81(Black), Onkyo TX-SR805(Black), DV-S757, Sony Playstation 3, Toshiba HD-EP-35 B&W 602S3, LCR600, ASW650 W & M LS-01, HD-01 Monster HDMI 400, HDMI-DVI 400, HTS800, Logitech Harmony 895.(Two-Star Trader)

    DVD: 156, HD-DVD: 17, BLU-RAYS: 28.

  2. #77

    Standaard

    Ik heb de AUDIO-DVD van Bohemian Rapsody van Queen.
    Zorg dat je 'm te pakken krijgt, dit is geluid zoals geluid in 5.1. MOET zijn
    Zou willen dat DVD m'n enige verslaving was!

  3. #78

    Standaard

    Queen brengt nieuw album uit
    Na het album Made In Heaven in 1995 bracht Queen geen albums meer uit. Tot dit jaar, want in september komt de band voor het eerst in 13 jaar met een nieuw album.

    Hoe het album gaat heten, is onbekend. De zanger is Paul Rodgers, die in 1991 bij de band kwam na het overlijden van Freddie Mercury. Queen meldt op hun website dat het album al is opgenomen.

    De groep gaat met het nieuwe album ook op toernee door Europa. De start van de Rock The Cosmos-tour is in Moskou op 16 september. En op dinsdag 7 oktober wordt Nederland aangedaan. Queen treedt dan op in Ahoy' Rotterdam.

  4. #79

    Standaard

    nou die hoef ik dus niet.

    zonder freddie its not the same!

  5. #80

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Remco1 Bekijk bericht
    nou die hoef ik dus niet.

    zonder freddie its not the same!

    Ik wordt onderhand zo moe van al die opmerkingen dat Queen zonder Freddie geen Queen meer is.

    Waarom is Pink Floyd zonder Roger Waters en Syd Barrett dan nog wel Pink Floyd???
    En The Who zonder Keith Moon nog wel The Who en Led Zeppelin zonder John Bonham nog steeds Led Zeppelin??

    Uiteraard is Queen + Paul Rodgers niet te vergelijken met Queen + Mercury.
    Het is anders maar de concerten van Queen + Paul Rodgers waren van prima kwaliteit en dat zullen ze ook de komende Tour gaan bewijzen.

    Maar schei nu eens uit om Paul Rodgers te vergelijken met Freddie Mercury want die vergelijking gaat mank.
    Je gaat toch ook niet Roger Waters vergelijken met David Gilmour en dan zeggen dat het geen Pink Floyd meer is.
    It,s Only A Bloody Record (Mercury).

  6. #81

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Remco1 Bekijk bericht
    nou die hoef ik dus niet.

    zonder freddie its not the same!
    Freddie was de frontman en daarmee het gezicht van de originele band, maar qua muziek was hij zeer zeker niet de bepalende factor en daarmee dus ook niet 'Queen'.

    QPR is nu eenmaal het beste wat de fans op dit moment nog kunnen krijgen, Paul is gewoon een goede zanger, en wat Brian en Roger betreft; die zullen hun schrijfkunsten heus nog niet verleerd zijn. Hoewel de tournee van '05/'06 zeker beter had gekund, met name de setlist was imo niet 100%, was het gewoon super om ze weer live te zien en je zag ze per optreden beter worden. Zeker tegen het einde van de Amerikaanse leg van de tour in 2006 waren ze in super vorm!
    Ik ben dan ook benieuwd hoe het eind '08 gaat worden wanneer ze weer op tournee gaan 8)

  7. #82

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Hout Bekijk bericht
    Die moet je even toelichten. Wat bedoel je met 'zeer zeker niet de bepalende factor'? Hoewel ik vind dat Queen sowieso alleen 'echt' Queen is in de formatie Mercury / May / Taylor / Deacon, kun je niet ontkennen dat Freddie bijzonder veel nummers heeft geschreven en altijd nadrukkelijk een inspirerende kracht is geweest in de band.
    Dan weet je zelf ook dat Queen een van de weinige supergroepen is geweest waarbij alle bandleden over de gehele tijd een belangrijk aandeel hebben gehad in het schrijfproces van de nummers. Hoewel het waar is dat Freddie, en maar zeker ook Brian, in de beginperiode de toon zette, werden eind 70's Roger en zeker ook John meer en meer van net zulk groot belang. Allen hebben wereldbekende hits geschreven, allen hadden iets in te brengen bij het nummer van de ander, en je moet toegeven dat Freddie begin jaren 80 een toch behoorlijk andere weg insloeg qua stijl en daarbij de plank soms behoorlijk missloeg (ik noem maar een Body Language van Hot Space en Delilah van Innuendo). Wat mij betreft is Brian eigenlijk in al die 20 jaren de meest constante factor gebleven als het om niveau van schrijven gaat..

    Ik ben dan ook benieuwd wat we kunnen verwachten van het komende album. Het is immers bijvoorbeeld alweer 10 jaar geleden dat Brian's laatste album uit is gekomen, hoewel hij daarna natuurlijk nog wel het een en ander heeft geschreven...
    Maar de single Say It's Not True vond ik nou niet echt heel erg overtuigend, hoewel ze nog wel behoorlijk wat van dat oorspronkelijk toch redelijk matige nummer hebben weten te maken.

  8. #83

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Hout Bekijk bericht
    Het Pink Floyd met Syd Barrett is wel een ander PF dan dat met Roger Waters en zeker dan dat met David Gilmour.
    Maar je moet toegeven dat daar lang niet zo over de naam wordt gevallen als in het geval van QPR. Zelfs Axl's huidige hobbyband wat de naam Guns N' Roses heeft werd eigenlijk redelijk makkelijk als ook daadwerkelijk GNR geaccepteerd tijdens de laatste tour.
    Heel begrijpelijk, want het gaat bij Queen natuurlijk om het wegvallen van de frontman waardoor een heel belangrijk gedeelte van de identiteit van een groep wegvalt. Maar ik vind het jammer dat bij het algemene publiek dát ook het enige is waar naar wordt gekeken. Het is i.m.o. niet zo dat Brian en Roger de naam Queen uitbuiten nadat de originele band met ruzie uit elkaar is gegaan (zoals bij GNR), maar zij zíjn op dit moment ook daadwerkelijk hetgeen wat nog het dichtst bij de originele band komt. Tuurlijk gaat het enkel om de p.r., want onder een andere naam zouden ze lang niet zoveel succes hebben gehad. Maar hé...het is maar een naam.

  9. #84

    Standaard

    Ik heb trouwens een kaart voor het concert in Antwerpen. Volgens mij zijn er voor dat concert nog steeds kaarten. Is Ahoy reeds uitverkocht?

    Ben benieuwd naar het album en naar het concert. Heb me voorgenomen niets over de concerten op te gaan zoeken op het internet om zo veel mogelijk verrast te worden.

  10. #85
    Hamilcar54
    Guest

    Standaard

    Wanneer komt nu eindelijk greatest hits deel 3 uit ?

  11. #86

    Standaard

    En verdere blu-ray releases?

  12. #87

    Standaard

    Gisteren naar het concert in Antwerpen geweest. Queen Rocks nog steeds hoor!

    Hier heb je de setlist, hoop dat er een DVD van komt!

    Queen+Paul Rodgers (2008/09/23 Sportpaleis, Antwerpen)
    ================================================== ====
    01 Intro - Surfs up... School's out
    02 Tie your mother down
    03 Fat bottomed girls
    04 Another one bites the dust
    05 I want it all
    06 I want to break free
    07 C-lebrity
    08 Seagull
    09 Love of my life
    10 '39
    11 Drum Solo
    12 I'm in love with my car
    13 Say it's not true
    14 Time to shine
    15 Bad company
    16 Guitar Solo
    17 Bijou
    18 Last horizon
    19 Crazy little thing called love
    20 The show must go on
    21 Radio gaga
    22 Bohemian rhapsody
    23 Cosmos rockin'
    24 All right now
    25 We will rock you
    26 We are the champions
    27 God save the queen

  13. #88

    Standaard

    Is er al iets bekend/zijn er geruchten van een nieuw optreden volgend jaar want ik zou ze nog zo graag een keer live zien.
    Simpsons Quote.
    I'm sorry, that leg's going to have to come off. Did I say leg? I meant that wet bathing suit.

    Verkooptopic

  14. #89

    Standaard

    Deze DVD gaat er zeker inkomen, alleen dan wel de limited edition :



    Queen + Paul Rodgers Live in Ukraine

    Release date: June 15th
    Formats:
    DVD AMARAY BOX
    2CD Album + DVD Limited Edition
    TIN BOX 2CD Album + DVD + T-SHIRT
    Digital Download (Audio only)

    When it comes to taking on logic-defying challenges, Queen have never fought shy: think Hyde Park, Latin America, Live Aid. All these years later, Queen are still living adventurously. Here’s the case in point: just weeks ahead of the start of the band’s 2008 Queen + Paul Rodgers’ The Cosmos Rocks tour the band were approached to help Ukraine’s AntiAids Foundation reach out to the youth of the country with the message ‘Don’t Let Aids Ruin Your Life”.

    In a country facing the highest rising rate of infection throughout Europe, it is a message which cannot wait. For Queen + Paul Rodgers – already well prepared for a tour opening with two nights at Moscow’s SCO arena, it would mean some drastic rethinking. The venue on offer was Kharkov, Ukraine’s, historic Freedom Square, a place so big that during World War II it was used to land planes. For the band and crew it meant “Everyone had to run very fast, very suddenly, but then most of the great and worthwhile things in your life are a little dangerous.” Despite the seeming impossibility of it, Queen + Paul Rodgers made it to Freedom Square for the night of September 12, 2008.

    Over 350,000 Ukrainians came to see them play and more than 10million homes watched the show live on television. In all, more than 20 million took part in what the band recall as “an unforgettable experience…one of those rare things in life you know you will never forget. A meeting in Music, but also a coming together to fight a common enemy…”

    Tracklisting:

    01. One Vision
    02. Tie Your Mother Down
    03. The Show Must Go On
    04. Fat Bottomed Girls
    05. Another One Bites The Dust
    06. Hammer To Fall
    07. I Want It All
    08. I Want To Break Free
    09. Seagull
    10. Love Of My Life
    11. ‘39
    12. Drum Solo
    13. I’m In Love With My Car
    14. Say It’s Not True
    15. Shooting Star
    16. Bad Company
    17. Guitar Solo
    18. Bijou
    19. Last Horizon
    20. Crazy Little Thing Called Love
    21. C-lebrity
    22. Feel Like Making Love
    23. Bohemian Rhapsody
    24. Cosmos Rockin’
    26. All Right Now
    27. We Will Rock You
    28. We Are The Champions
    29. God Save The Queen

    No A Kind Of Magic, Wishing Well and Radio GAGA on the Queen + Paul Rodgers Live in Ukraine CD & DVD!

    De DVD bij Play.com : http://www.play.com/Music/MusicDVD/4-/9730574/Queen-Paul-Rodgers-Live-In-Ukraine/Product.html?cur=258

    De 2CD/DVD Digipack :



    De 2CD/DVD Digipack bij Play.com : http://www.play.com/Music/CD/4-/9692...e/Product.html

    En deze wordt de mijne - Live In Ukraine (2CD, DVD & T-Shirt Tin Box Edition) :



    Bij Play.com : http://www.play.com/Music/CD/4-/9692206/Queen-And-Paul-Rodgers-Live-In-Ukraine/Product.html

    Het lijkt me een supermooie uitgave!
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 09-05-2009 om 23:24

  15. #90

    Standaard

    Mooie uitgave.
    Ik zou de komende dagen de dvd van Return of the Champions binnen moeten krijgen. Die eerst eens rustig beluisteren en dan beslissen of ik ook voor deze ga.

    Blik-verpakking en t-shirt zien er gaaf uit, maar wel meteen een groot prijsverschil tussen die edities....

    Gisteren nog een docu op tv gezien over Freddie Mercury...het blijft toch een fenomeen...
    Send a maniac to catch a maniac...

  16. #91

    Standaard

    Ik ben opgegroeid met de muziek van Queen. Vond het in mijn jeugd een prima band. Goede muziek, maar vooral de stem van Freddy vond ik geweldig. (nog steeds eigenlijk) na zijn dood heb ik eigenlijk geen CD meer van ze beluisterd. Ben ze helemaal uit het oog verloren.

    Dan nummer We are the champions vind ik een verschrikkelijk nummer, maar dat dat komt meer omdat het door Ajax werd gedraaid. Ze hebben zelfs het lef gehad om dat nummer in de Kuip te draaien toen Feyenoord kampioen werd. (héééél lang geleden ) met een striemend fluitconcert werd het toen afgezet.
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  17. #92

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Hokke Bekijk bericht
    Dat nummer We are the champions vind ik een verschrikkelijk nummer, maar dat dat komt meer omdat het door Ajax werd gedraaid. Ze hebben zelfs het lef gehad om dat nummer in de Kuip te draaien toen Feyenoord kampioen werd. (héééél lang geleden ) met een striemend fluitconcert werd het toen afgezet.
    In 1995 trad Rene Froger een aantal keren op in de Kuip, en zong toen dat nummer ook.
    Toch leuk een amsterdammer dat te horen zingen in de Rotterdamse Kuip

  18. #93

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    In 1995 trad Rene Froger een aantal keren op in de Kuip, en zong toen dat nummer ook.
    Toch leuk een amsterdammer dat te horen zingen in de Rotterdamse Kuip
    ja hahaha, zaten vast geen Feyenoordfans tussen de Rene Froger fans
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  19. #94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hayko de Boer Bekijk bericht
    Mooie uitgave.
    Ik zou de komende dagen de dvd van Return of the Champions binnen moeten krijgen. Die eerst eens rustig beluisteren en dan beslissen of ik ook voor deze ga.

    Blik-verpakking en t-shirt zien er gaaf uit, maar wel meteen een groot prijsverschil tussen die edities....

    Gisteren nog een docu op tv gezien over Freddie Mercury...het blijft toch een fenomeen...
    Misschien een prijzige uitgave, maar wel een hele mooie.

    Die documantaire van gisteren was maar een gedeelte uit de volledige documantaire ''Freddie Mercury - The Untold Story'', wat een echte aanrader is, en deze is al heel lang verkrijgbaar op DVD.

    Heb deze uiteraard in huis, zat in deze luxe box (maar is ook verkrijgbaar in normale dvd uitvoering) :




    Deze foto's heb ik van internet gehaald

    Deze zeer luxe box is in 2000 uitgekomen en bevat 10 Cds met unieke opnames van Freddie Mercury, plus 2 DVD's, waaronder 1 met clips en 1 met The Untold Story, de documantaire, waarvan gisteren dus een klein gedeelte is uitgezonden.

    Deze box is een zeer luxe bezit voor elke Queen liefhebber, en deze box kostte mij bij aankoop rond de 400 gulden.

    Word volgens mij alleen maar waardevoller. Al leggen ze 3000 euro neer, deze verkoop ik dus nooit van mn leven.

    Deze bevat dus alleen materiaal van Freddie Mercury Solo, en dus niks van Queen, dus een zeer grote en unieke muziekcollectie van Freddie samengevat!

    P.s sorry voor het effe off topic berich!
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 10-05-2009 om 21:15

  20. #95

    Standaard

    De topic gaat over dvd's van Queen (en indirect dus ook Freddie Mercury), dus het hoort het er toch ook bij...

    Ik was al op de hoogte van deze set (ben in onderhandeling over aanschaf ervan)...
    Maar ik wist niet dat die docu (uur van de wolf) ingekort was...

    Mocht dat niet lukken, dan zal ik gaan kijken voor de losse uitgaves.
    Via een ruilsite is er nog een cd van Roger Taylor onderweg, zo probeer ik van alles van Queen en haar leden compleet te krijgen, maar ze hebben zoveel cd's gemaakt en ook de nodige dvd's... dat duurt nog wel even.

    Bij het Ukraine-concert - in de beschrijving staat 2 CD + DVD Limited Edition...
    moet ik dit met een korreltje zout nemen of gaat deze echt maar beperkt verkrijgbaar zijn?
    Send a maniac to catch a maniac...

  21. #96

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Misschien een prijzige uitgave, maar wel een hele mooie.

    Die documantaire van gisteren was maar een gedeelte uit de volledige documantaire ''Freddie Mercury - The Untold Story'', wat een echte aanrader is, en deze is al heel lang verkrijgbaar op DVD.

    Heb deze uiteraard in huis, zat in deze luxe box (maar is ook verkrijgbaar in normale dvd uitvoering) :




    Deze foto's heb ik van internet gehaald

    Deze zeer luxe box is in 2000 uitgekomen en bevat 10 Cds met unieke opnames van Freddie Mercury, plus 2 DVD's, waaronder 1 met clips en 1 met The Untold Story, de documantaire, waarvan gisteren dus een klein gedeelte is uitgezonden.

    Deze box is een zeer luxe bezit voor elke Queen liefhebber, en deze box kostte mij bij aankoop rond de 400 gulden.

    Word volgens mij alleen maar waardevoller. Al leggen ze 3000 euro neer, deze verkoop ik dus nooit van mn leven.

    P.s sorry voor het effe off topic berich!
    Ziet er inderdaad mooi uit, maar zo'n bedrag heb ik er niet voor over...
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  22. #97

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Hokke Bekijk bericht
    Ziet er inderdaad mooi uit, maar zo'n bedrag heb ik er niet voor over...
    Ik ben van mening dat ik liever leuke dingen koop die later nog leuk zijn en waar ik wat aan heb, dan dat ik mn geld bv uitgeef aan een kastelein.

    Dat kan ook leuk zijn, doe ook wel leuke dingen zoals naar concerten enzo, maar liever iets uitgeven aan iets zoals dit. Hier heb ik over 10 jaar nog plezier van

  23. #98

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hayko de Boer Bekijk bericht
    De topic gaat over dvd's van Queen (en indirect dus ook Freddie Mercury), dus het hoort het er toch ook bij...

    Ik was al op de hoogte van deze set (ben in onderhandeling over aanschaf ervan)...
    Maar ik wist niet dat die docu (uur van de wolf) ingekort was...

    Mocht dat niet lukken, dan zal ik gaan kijken voor de losse uitgaves.
    Via een ruilsite is er nog een cd van Roger Taylor onderweg, zo probeer ik van alles van Queen en haar leden compleet te krijgen, maar ze hebben zoveel cd's gemaakt en ook de nodige dvd's... dat duurt nog wel even.

    Bij het Ukraine-concert - in de beschrijving staat 2 CD + DVD Limited Edition...
    moet ik dit met een korreltje zout nemen of gaat deze echt maar beperkt verkrijgbaar zijn?
    Ik zou niet twijfelen als je de kans krijgt deze mooie box van Freddie Mercury aan te schaffen. Deze is elke betaalde euro dubbel en dwars waard. Staan vele schitterende foto's in van Freddie, van Baby tot de entertainer zoals we hem kennen. Echt een schitterend aandenken.

    Zeker is niets beste Hayko, maar ik denk dat je in het begin deze uitgave hebt van deze box, en dan na een tijdje dat ze dan overgaan naar hetzelfde formaat die box, maar dan een van karton ofzo, dus een normale, zoals ze ook gedaan hebben met die Band of Brothers box.

    Zeker weten doe je het niet, maar om het zekere voor het onzekere te nemen, schaf ik deze box meteen aan, dan weet ik zeker dat die in mijn collectie zit.

    Overigens wil ik je deze schitterende documantaire aanraden ''Champions of the World''



    http://www.cinema.nl/films/539799/ch...s-of-the-world

    Volgens mij is deze niet meer te koop, maar mocht je hem willen, wil ik je er wel aan helpen. Stuur me dan maar effe een PM berichtje.

    en ik zou zeggen, kijk hier ook eens : http://www.queencollector.com/

    Hier heb je een mooi overzicht van wat er bv allemaal aan Queen Bootlegs en Merchandise te vinden is.

    Succes ermee, en wat die docu betreft, ik hoor eventueel wel van je!
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 10-05-2009 om 22:27

  24. #99

    Standaard

    Wat is de reden dat A Kind Of Magic, Wishing Well en Radio GaGa niet op de dvd staan?
    Simpsons Quote.
    I'm sorry, that leg's going to have to come off. Did I say leg? I meant that wet bathing suit.

    Verkooptopic

  25. #100

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bugssje Bekijk bericht
    Wat is de reden dat A Kind Of Magic, Wishing Well en Radio GaGa niet op de dvd staan?
    Als ik het goed heb, omdat deze nummers niet gespeeld zijn bij het concert. Je kunt niet alle hits in een setlist opnemen natuurlijk.

    Ik heb nu Queen Live in Ukraine opstaan (dvd) en ik kan alleen maar zeggen: iedereen die ook maar een beetje van de muziek van Queen en / of Paul Rodgers houdt - aanschaffen die schijf. Super beeld en geluid, waanzinnige sfeer met 350.000 toeschouwers, je wordt bijna het concert ingezogen vanaf het scherm.

    Jammer dat Rodgers voorlopig liever met zijn oude band gaat touren. Ik had graag een show met deze bezetting live gezien.
    Send a maniac to catch a maniac...

Pagina 4 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •