Pagina 3 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 137 worden weergegeven.

Discussie: Pink Floyd

  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld
    Nieuwe CD uit van David Gilmour.
    Je bedoelt zeker "A Momentary Lapse of Reason", Henk ?!?

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld
    Nieuwe CD uit van David Gilmour.
    On an Island is zeker een mooi album hoor.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld
    Nieuwe CD uit van David Gilmour.
    On an Island is zeker een mooi album hoor.
    Ik vind dat dus wel meevallen...

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniel Raedts.
    Ik denk dat er een bepaalde groep fans dit jammer vinden en gehoopt hadden op ietwat meer stevigere tracks zoals 'Take A Breathe' en 'This Heaven'.
    Take A Breathe spatte echt helemaal "van het scherm" tijdens het concert. "Zo, jullie zijn weer wakker" zei David Gilmour ook na het nummer.

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniel Raedts.
    Ik denk dat er een bepaalde groep fans dit jammer vinden en gehoopt hadden op ietwat meer stevigere tracks zoals 'Take A Breathe' en 'This Heaven'.
    Take A Breathe spatte echt helemaal "van het scherm" tijdens het concert. "Zo, jullie zijn weer wakker" zei David Gilmour ook na het nummer.
    Wist niet dat hij Nederlands sprak :P
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniel Raedts.
    Ik denk dat er een bepaalde groep fans dit jammer vinden en gehoopt hadden op ietwat meer stevigere tracks zoals 'Take A Breathe' en 'This Heaven'.
    Take A Breathe spatte echt helemaal "van het scherm" tijdens het concert. "Zo, jullie zijn weer wakker" zei David Gilmour ook na het nummer.
    Wist niet dat hij Nederlands sprak :P
    Ja, en jij moest nog de groeten van hem hebben!

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniel Raedts.
    Ik denk dat er een bepaalde groep fans dit jammer vinden en gehoopt hadden op ietwat meer stevigere tracks zoals 'Take A Breathe' en 'This Heaven'.
    Take A Breathe spatte echt helemaal "van het scherm" tijdens het concert. "Zo, jullie zijn weer wakker" zei David Gilmour ook na het nummer.
    Wist niet dat hij Nederlands sprak :P
    Ja, en jij moest nog de groeten van hem hebben!
    Ik had niet anders verwacht :wink:
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  8. #58

    Standaard

    Ik ben er ook geweest gisteren en ik vond het zowel voor de pauze als erna fantastisch.
    Wat ik overigens niet snap is dat als je weet dat het concert ter aanleiding van zijn nieuwe cd is,je dan zegt dat het voor de pauze tegenviel omdat je zijn nieuwe album niets aan vind.Het was ook bekend dat hij voor de pauze zijn volledige nieuwe album zou spelen als je daar niets aan vond had je ook na de pauze kunnen binnen stappen.
    Smaken verschillen maar om nou te zeggen dat het voor de pauze tegenviel daar snap ik niets van.Kortom het concert was gewoon super!!!!en de nieuwe cd een aanrader voor alle Gilmour en Pink Floyd fans. :wink:

  9. #59

    Standaard

    Dus je hebt geen enkel puntje van kritiek?

    Kijk, ik ben een grote Floyd fan en vind Gilmour een fenomenale gitarist. Maar, toch, ik probeer ook naast de fan-bril te kijken en toch een kritische noot te plaatsen...

    Maar, euh, de halve show kijken, terwijl ik voor de hele show betaald heb... Ik ben Hollander hoor...

  10. #60

    Standaard

    Overigens was de uitvoering van "Echoes" on-ge-e-ve-naard! Dit is een van de mooiste live-ervaringen die ik ooit heb meegemaakt. Onbeschrijfelijk hoe dat voelde om dat mee te maken...

  11. #61

    Standaard

    Wat is er mis met een mix van jaren '60 en '90 materiaal?

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Toon_1
    Wat is er mis met een mix van jaren '60 en '90 materiaal?
    Niks mis mee, maar ik kreeg wel een beetje een "van de hak op de tak" gevoel. Wellicht was het logischer geweest om de setlist bv in chronologische volgorde te spelen. Dat heeft Roger Waters in zijn "In the Flesh" tour MIN OF MEER gedaan. Niet 100% maar hij heeft wel meer de nummers per periode samengevoegd. Die setlist klonk gewoon veel lekkerder... IMHO

  13. #63
    rveldhuizen
    Guest

    Standaard

    Ben ook naar David Gilmour geweest, maar dan op de 20e. Fantastisch concert. Had z'n nieuwe album nog niet eerder gehoord, maar viel me erg mee. Sterker, het gaf me af en toe het gevoel van het oude PF (van Meddle en daarvoor zeg maar). Met name Take A Breath was erg goed om live mee te maken.

    De mix van oud en nieuw kon ik wel waarderen. En de versie van Shine On was idd anders, maar klonk wel persoonlijker dan de 'normale' versie. Uiteraard was Echoes het absolute hoogtepunt van de avond... wat een genot!

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rveldhuizen
    Ben ook naar David Gilmour geweest, maar dan op de 20e. Fantastisch concert. Had z'n nieuwe album nog niet eerder gehoord, maar viel me erg mee. Sterker, het gaf me af en toe het gevoel van het oude PF (van Meddle en daarvoor zeg maar). Met name Take A Breath was erg goed om live mee te maken.

    De mix van oud en nieuw kon ik wel waarderen. En de versie van Shine On was idd anders, maar klonk wel persoonlijker dan de 'normale' versie. Uiteraard was Echoes het absolute hoogtepunt van de avond... wat een genot!
    Ik vind de setlist van het 2e concert iets beters dan de setlist van het 1e concert (2 nummers zijn anders). Echoes... Jaaah, dat was zooooo goed...

    Jij ging toch ook naar Roger Waters?!? Ben benieuwd wat hij te berde gaat brengen...

  15. #65

    Standaard

    als ik nog aan kaartjes kan komen dan ga ik zeker weten naar Roger Waters. Morgenochtend maar eens achteraan gaan. Hoewel ik liever naar Dave had gewild Maargoed, eind dit jaar komt er nog een DVD uit van z'n optreden in de Royal Albert Hall...dus dat maakt al iets goed.
    Echoes live .. te gek!

    Beetje jammer dat ik On An Island wat tegen vond vallen; het is niet slecht, maar ook niet goed. Gewoon niet bijzonder genoeg. Maar het is echt een album wat bij mij steeds beter wordt naarmate ik hem vaker heb beluisterd.

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hankster
    als ik nog aan kaartjes kan komen dan ga ik zeker weten naar Roger Waters. Morgenochtend maar eens achteraan gaan. Hoewel ik liever naar Dave had gewild Maargoed, eind dit jaar komt er nog een DVD uit van z'n optreden in de Royal Albert Hall...dus dat maakt al iets goed.
    Echoes live .. te gek!

    Beetje jammer dat ik On An Island wat tegen vond vallen; het is niet slecht, maar ook niet goed. Gewoon niet bijzonder genoeg. Maar het is echt een album wat bij mij steeds beter wordt naarmate ik hem vaker heb beluisterd.
    We zijn het weer eens "eens" Hank!
    Maar euh, die live DVD van Royal Albert Hall, dat is zeker?
    Zou weer typisch zo'n kerstboomkado zijn... Stelletje commercielen!

  17. #67

    Standaard

    Ik vermoed overigens dat er nog kaarten zat zijn voor het Roger Waters concert. Ik heb de mijne net een week of twee dus...

  18. #68

    Standaard

    ja ik hoop het ook dat er nog kaarten zijn..maar het is een festival dus dat zal wel ja.

    Dat van de Royal Albert Hall was dacht ik al wel bevestigd, maar de datum is nog niet bekend. Er wordt gezegd dit jaar nog (met kerst zou idd logisch zijn) maarja, het blijft Pink Floyd materiaal he...kijk maar naar PULSE

  19. #69
    rveldhuizen
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Citaat Oorspronkelijk gepost door rveldhuizen
    Ben ook naar David Gilmour geweest, maar dan op de 20e. Fantastisch concert. Had z'n nieuwe album nog niet eerder gehoord, maar viel me erg mee. Sterker, het gaf me af en toe het gevoel van het oude PF (van Meddle en daarvoor zeg maar). Met name Take A Breath was erg goed om live mee te maken.

    De mix van oud en nieuw kon ik wel waarderen. En de versie van Shine On was idd anders, maar klonk wel persoonlijker dan de 'normale' versie. Uiteraard was Echoes het absolute hoogtepunt van de avond... wat een genot!
    Ik vind de setlist van het 2e concert iets beters dan de setlist van het 1e concert (2 nummers zijn anders). Echoes... Jaaah, dat was zooooo goed...

    Jij ging toch ook naar Roger Waters?!? Ben benieuwd wat hij te berde gaat brengen...
    Zeker weten... heb er ook veel zin in. 2e helft van het concert is al bekend natuurlijk, maar ben heel benieuwd naar de 'soundexperience' bij dit optreden. Ik verwacht voor de eerste helft eigenlijk hetzelfde als we in 2002 hebben meegemaakt, een mooie mix van hele goede nummers van PF en RW.

  20. #70

    Standaard

    YEAH! Toch eindelijk een kaartje voor Roger Waters gekocht

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hankster
    YEAH! Toch eindelijk een kaartje voor Roger Waters gekocht
    Me too!

  22. #72
    rveldhuizen
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JWB
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hankster
    YEAH! Toch eindelijk een kaartje voor Roger Waters gekocht
    Me too!
    Dan wordt het toch nog gezellig daar...

  23. #73

    Standaard

    dat zowiezo

    Ik heb er nog niks over gehoord/gelezen .. maar deze tournee van Roger, wordt die nog ergens opgenomen voor een DVD-release? Dat zou dan wel heel mooi worden; PULSE, Dave in de Royal Albert Hall en een concert van Roger Waters in 1 jaar

  24. #74
    GuiFLOYD
    Guest

    Standaard Roger Waters 2006 : official website

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rveldhuizen
    hou ook http://www.rogerwaters2006.com/ in de gaten... RW gaat deze zomer live optreden in frankrijk, met nick mason op drums!

    oh ja, nu maar hopen dat deze show ook op dvd verschijnt
    Hi,
    The website provides information about the concert, linu-up of musicians, opening act...

    If you create a (free) member account, you'll be able to post in the forum, get goodies and a monthly newsletter with fresh news about the concert, presents and other advantages...

    I hope to see you there.
    Guillaume

  25. #75

    Standaard

    die DVD uitgave van The Pipers... waar in de pricewatch van gesproken wordt (Bol.com link; klik), wat houd die precies in? Gewoon een DVD-Audio of iets van een docu? (titel is nog verkeerd gespeld ook )

Pagina 3 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •