Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 62 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    oh, daar heb ik wel eens gekeken, niet goed genoeg dus
    daar staat ook een heel mooi beeld van spiderman, alleen die prijs is ook zooi mooi

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Dubbeldam
    oh, daar heb ik wel eens gekeken, niet goed genoeg dus
    daar staat ook een heel mooi beeld van spiderman, alleen die prijs is ook zooi mooi
    Het is idd prijzig!
    "Have a Twinkee, snapperhead."

  3. #28
    Anonymous
    Guest

    Standaard Re: Terminator

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Quentin Tarantino
    Paul is dat Terminator beeldje vrij gedetalieerd?? Ik ben er over aan t denke om eht te koepn namelik.
    100% aanrader

    Nu hebben ze dus de T800 (In schwarzenegger vorm) en T1000
    (in Robert Patrick vorm) maar binnenkort bij de release van de
    Movie Maniacs 5 ® komt er een Sara Connor en een T800, maar
    dan in het ijzeren skelet vorm

  4. #29

  5. #30

    Standaard

    Is dit antwoord duidelijk genoeg??



    Ash nazg durbatuluk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakataluk, agh burzum-ishi krimpatul

  6. #31

    Standaard

    Ik heb nog een verzameling pinguins.

  7. #32

    Standaard

    ja postzegels, telefoonkaarten, munten.... Nee alle gekheid op een stokje....

    echt een verzameling nee... dat zeker niet...ik heb niet voldoende rust in mijn kont om te verzamelen...

    ......... maar interesses meer dan genoeg..... oa. wijn, koken, etc.

    Aangezien je wijn niet echt verzamelt kan ik dit ook geen verzameling noemen, maar ik heb inmiddels wel bijna 200 flessen liggen...

    Groet bjorn

  8. #33
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bmateijsen
    ja postzegels, telefoonkaarten, munten.... Nee alle gekheid op een stokje....

    echt een verzameling nee... dat zeker niet...ik heb niet voldoende rust in mijn kont om te verzamelen...

    ......... maar interesses meer dan genoeg..... oa. wijn, koken, etc.

    Aangezien je wijn niet echt verzamelt kan ik dit ook geen verzameling noemen, maar ik heb inmiddels wel bijna 200 flessen liggen...

    Groet bjorn
    Ik denk dat er toch wel mensen zijn die wijn als hun verzameling zien en 200 flessen is niet niks Bjorn

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin V
    Ik heb nog een verzameling pinguins.
    Hey gaaf !!!!

    Heb je nog dubbelen, kunnen we ruilen.

  10. #35

    Standaard

    Ik spaar D.E. punten (jeweetwel, die je bij koffie en thee krijgt)

    Dus als jullie nog over hebben...

  11. #36

    Standaard

    Toen ik nog op de havo zat, zat ik avond aan avond aan bouwmodellen van tanks etc. van WOII. Maar daar ben ik overheen gegroeid en sinds een half jaar heb ik adsl.

    Nu spaar ik dus mp3's en afleveringen dragon ball z. heb ze nu zo goed als allemaal. gewoon pc aanzetten, downloaden en ondertussen dvd's afspelen

    p.s. heb net mijn 12e mp3 cd en dan ook nog over de 300 cd's hebben
    I drive way too fast to worry about cholesterol

  12. #37

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen Groot
    Is dit antwoord duidelijk genoeg??
    En volgens de dokter hoef je je verder geen zorgen te maken??

  14. #39

    Standaard

    En volgens de dokter hoef je je verder geen zorgen te maken??

    Nou, ik heb het wel eens ter sprake gebracht en toen bood hij me gelijk een flesje aan uit Denemarken, waar hij op vakantie was geweest
    Nee, even zonder gekheid, ik spaar nu al zo'n 16 jaar Coca Cola en krijg daarbij veel hulp van vrienden en familie die blikjes, glazen of flesjes meenemen van hun vakantie-adres. En de tandarts hoeft zich ook geen zorgen te maken, want ik heb de inhoud niet allemaal zelf opgedronken
    Ash nazg durbatuluk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakataluk, agh burzum-ishi krimpatul

  15. #40
    Anonymous
    Guest

    Standaard Re: Divx

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Quentin Tarantino
    Ik moet m'n dvd's ook kunnen betalen, daarom zet ik de dvd's die ik koop en huur om in divx en zet deze op cd en verkoop ze. Het is super maar ik moet zegge de kwaliteit vind ik heel goed voor maar 700 mb maximum.
    Zou maar oppassen als ik u was, je verrader slaapt niet

    Van mij mag je, ik heb er verders niks op tegen

  16. #41

    Standaard

    Als kind verzamelde ik postzegels en die verzameling staat hier nog steeds (maar wordt niet meer uitgebreid ).
    Ik heb een kleine 1000 videofilms en verschillende complete en bijna-complete reeksen stripverhalen. Enkel die laatste breid ik nog uit, dat begrijpen jullie wel. Video's zijn wat passé.

  17. #42

    Standaard

    DivX....
    Ik ga vanaf nu leuke ftp-adressen sparen

  18. #43

  19. #44

    Standaard Re: Huh?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Quentin Tarantino
    Ik snap t ff niet:



    ????????????
    divx branden op cd en verkopen is illegaal...

    ik hoop niet dat het verder nog uitgelegd moet worden.

    Groet Bjorn

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MAD
    ik heb een nog redelijk grote stripverzamerling (ruim 5000), maar spaar niet meer zo actief.
    Ik ken het gevoel

    Ben zelf ooit begonnen uit interesse voor de autosport met Michel Vaillant en dat zijn dan ook de enige die ik nog nieuw koop.

    Een nieuwe strip is de laatste tijd zo'n beetje verdubbeld in prijs !
    Da's dus nie leuk meer......

    Daar komt nog bij dat ik ook vanuit die autosport interesse alles wat los en vast zit verzamel wat er mee te maken heeft dus.......

    HET HUIS WORD TE KLEIN !!!!!!!!

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen Groot

    ik spaar nu al zo'n 16 jaar Coca Cola en krijg daarbij veel hulp van vrienden en familie die blikjes, glazen of flesjes meenemen van hun vakantie-adres.
    Ziet er mooi uit Jeroen

    Ik heb een schoonzus die dezelfde hobby heeft en zij is ook al heel wat jaren bezig.

    Ben zelf de afgelopen jaren in heel wat uithoeken van de wereld geweest en het was iedere keer een sport om zoveel mogelijke verschillende attributen met het coke sign erop mee terug te nemen voor haar

    Zo heeft ze ze dus uit Australie ,USA ,Singapore ,Mexico enz enz.

    Ik weet niet hoeveel blikjes ze inmiddels heeft maar het loopt in de honderden.......

    (en ik heb er dus een hoop van leeg gedronken)


  22. #47

    Standaard

    Ja, en het leuke van Coca Cola is dat ze ook heel veel speciale blikjes uitbrengen. In NL, maar ook in andere landen zien de blikjes er steeds weer verschillend uit. Zo kom ik ook aan mijn 150-200 verschillende blikjes (dat hoef je met Pepsi niet te proberen. Plus bijkomend nadeel, dat je dan die blikjes ook leeg moet drinken. Dat doe je jezelf toch niet aan )
    Ash nazg durbatuluk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakataluk, agh burzum-ishi krimpatul

  23. #48

    Standaard oh........

    Re: Huh?
    Oh nou volgens mij doet iedereen wel wat wat niet legaal is hoor .................................

  24. #49
    Anonymous
    Guest

    Standaard Re: oh........

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Quentin Tarantino


    Oh nou volgens mij doet iedereen wel wat wat niet legaal is hoor .................................
    Ja maar of je het nu wereldwijd bekend maakt of het voor jezelf
    houdt en voor de mensen waarvoor je het doet is een heel verschil. Maar je moet het zelf weten.

    Succes!

  25. #50

    Standaard

    Volgens mij heb ik ergens op zolder nog ergens een postzegel verzameling. Ja serieus en verder ook nog van die army poppetjes en ik heb jaren geleden allerlei soorten bierfiltjes gespaard uit allerlei landen. Ik vind het wel zonde dat ik die jaren geleden heb weggegooid, want ik had ontzettend veel soorten. Als laatste heb ik nog een VHS collectie
    There's evil there that does not sleep - Sean Bean
    Groeten van Outje
    Mijn collectie

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •