Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 65 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SKMbeat
    Meest favoriete muziekDVD blijft nog altijd de Anthology Box van the Beatles, een ware droom voor elke dvd-beatlesliefhebber en elke cent waard.
    Daar ben ik het volledig met je eens...Deze dvd-set was vrij duur toen ik hem kocht, want ik kon natuurlijk niet langer wachten, maar hij is elke euro, dollar, pound of wat dan ook waard!
    Ik kan me nog herinneren dat ik als twaalfjarige en net een paar maanden ervoor fan geworden van The Beatles met spanning de tv-reeks in 1995 volgde. 8)
    De dvd-set duurt langer en de extra's zijn ook de moeite waard!

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door vleatles
    Citaat Oorspronkelijk gepost door SKMbeat
    Meest favoriete muziekDVD blijft nog altijd de Anthology Box van the Beatles, een ware droom voor elke dvd-beatlesliefhebber en elke cent waard.
    Daar ben ik het volledig met je eens...Deze dvd-set was vrij duur toen ik hem kocht, want ik kon natuurlijk niet langer wachten, maar hij is elke euro, dollar, pound of wat dan ook waard!
    Ik kan me nog herinneren dat ik als twaalfjarige en net een paar maanden ervoor fan geworden van The Beatles met spanning de tv-reeks in 1995 volgde. 8)
    De dvd-set duurt langer en de extra's zijn ook de moeite waard!
    Deze is ook mijn favoriete muziekdvd (dichtgevolgd door No Direction Home van Bob Dylan). Echt een geweldige set, verplicht voor elke Beatlesliefhebber (voor alleen al het feit dat alles zélf door de Beatles verteld wordt). Ik was acht jaar toen anthology op tv kwam, daarna fan geworden en natuurlijk heel blij toen deze op dvd uitkwam.

  3. #28

    Standaard

    Deze staat bij mij op nr 1!


  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Toon_1
    Deze is ook mijn favoriete muziekdvd (dichtgevolgd door No Direction Home van Bob Dylan). Echt een geweldige set, verplicht voor elke Beatlesliefhebber (voor alleen al het feit dat alles zélf door de Beatles verteld wordt). Ik was acht jaar toen anthology op tv kwam, daarna fan geworden en natuurlijk heel blij toen deze op dvd uitkwam.
    Alles zelf verteld en je hebt ook onnoemelijk veel complete (!!!!) videoclips van hun liedjes, zowel live als in de studio opgenomen. :P

  5. #30

    Standaard

    Splatterhead schreef:
    En ik moet hem even vermelden: Rose Tattoo - Live. Recorded live from Boggo Road Jail - 1993.
    GEEN breedbeeld, GEEN dts of DD 5.1 en ook geen extra's maar gewoon een band, die keihard staat te rocken, voor een thuispubliek, ergens in Australie alsof hun leven ervan afhangt, in normaal stereo.
    Meer heb je dan niet nodig!
    Ik zie het al: meneer is een fijnproever. :wink:
    Spence: Are you worried about saving your own skin?
    Sam: Yeah, I am. It covers my body.

  6. #31

    Standaard

    In mijn collectie: Coldplay: Live 2003 en Red Hot Chili Peppers: Live at Slane Castle.

  7. #32

    Standaard

    Meest gedraaid dus waarschijnlijk wel de favoriet: Hell Freezes Over van The Eagles. 8) Perfect beeld, perfect geluid en perfect concert zonder poespas! :P
    Plaatje niet nodig.....denk ik
    Zou willen dat DVD m'n enige verslaving was!

  8. #33

    Standaard



    The White Stripes - Under Blackpool Lights

    Behalve dat het een geniaal concert is, is het ook zeer sfeervol gefilmd met 8mm camera's.

  9. #34

    Standaard

    Mijn lievelings DVD




    K3 Live in de Ahoy zoals je waarschijnlijk kunt zien

  10. #35

    Standaard Re: Favoriete Muziek DVD?

    Rock and Roll heart - Lou Reed

    Bettina


    Citaat Oorspronkelijk gepost door sxesven
    Wat is ieders favoriete muziek DVD hier?

    Mijn keuze gaat uit naar Shiina Ringo's Electric Mole. Deze mevrouw Shiina is een Japanse schone/rocker, die aanvankelijk furore maakte als experimenterend solo-artiest en inmiddels zingt bij de eclectische rock-band Tokyo Jihen. Electric Mole stamt uit Ringo's latere solo-periode, waarin zij het bijzonder experimentele Karuki Zamen Kuri No Hana maakte, een plaat die avant-garde rock, traditionele Japanese instrumentatie en digitale manipulatie combineerde, resulterend in een indrukwekkend hoorspel van 44 minuten en 44 seconden.

    Het concert werd uitgevoerd met de muzikanten die later ook in Tokyo Jihen te vinden zouden zijn, allen compleet in traditionele kimono (evenals Ringo zelf). Tevens bevat het concert enkele visuele interludes die ter plaatse ook afgespeeld werden op een groot scherm, die animaties afspeelden, bandleden introduceerden, en meer zulks. Intrigerend van opzet, en bovendien muzikaal méér dan in orde: de hoogtepunten uit Ringo's oeuvre komen voorbij en worden met flair gebracht.

    De DVD bevat verder wat leuke easter eggs (een vroege performance van Tokyo Jihen) en zit, in de Limited Edition die ik heb, verpakt in een boek dat al even intrigerend, verzorgd en artistiek is als al het andere wat Ringo uitbracht. Helemaal geweldig dus!


  11. #36

    Standaard

    Sinds afgelopen weekend:Nightwish - End Of An Era

    En waarom? Check http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=44352

    :wink:
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  12. #37

  13. #38

    Standaard



    lekker veel live van deze geweldig ska-punk band ^_^


  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door slagter
    Het gevoel blijft mij echter bij dat ik dan naar een halve coverband sta te kijken.
    Ondanks dat Eric en Tommy prima muzikanten zijn doen ze toch Peter Criss en Ace na.
    Had ik laatst nog een leuke discussie over:
    Wat zie je liever: Tommy Thayer en Eric Singer die Ace en Peter na doen en de nummers spelen zoals het "hoort".
    Of Kiss met Ace en Peter en dat het nergens naar klinkt?
    Ik heb de Symphony DVD van Kiss zitten kijken (waar Peter Criss nog op meespeelt) en als je die arme man achter zijn drumkit ziet zitten, vindt ik het nog zieliger dan Charlie Watts van de Rolling Stones.
    Je ziet hem z'n drums aantikken (dus niet slaan) en het geluid wat ie produceert.... het lijkt wel of John Bonham van Led Zeppelin achter de drums zit.

    Maar even on topic:

    Rock the nation van Kiss is inderdaad ook een van mijn favoriete muziek DVD's.
    Verder heb ik laatst die Rush in Rio DVD gekocht. Ook erg lekker, ben nu erg benieuwd naar de R30 DVD van Rush.


    Jawadde .. Een Kiss Thread hier... Ik heb het geluk om in 2001 (In Japan)
    de Singer/Frehley Lineup gezien te hebben..

    Die was pas de moeite..

    Iemand trouwens de "nieuwe" Detroit 77 bootleg al gezien...??

    Ook de moeite...

  15. #40

    Standaard

    Tja, laat mij dan een sucker zijn voor Robbie:



    Erg scherp beeld, heerlijke muziek, en de eerste dvd die ik via mijn projector zag

  16. #41

    Standaard

    Ik ga toch maar voor de deze.... de unplugged van the Corrs. Mooie mix en op 1 vals piano accoord na klinkt deze erg lekker. Overigens zijn Phil Collins (first final farewell tour) en Toto (live in Amsterdam) ook regelmatig in m'n DVD speler te vinden

    [/img]

  17. #42

    Standaard

    Oasis "Familiar to Millions"

    Even goed, maar compleet ander genre: Kraftwerk "Minimum Maximum"

  18. #43

    Standaard

    Moment met stip op 1: Nightwish - End of an Era



    Wat een briljant concert!!!

  19. #44

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door T-BoneZ
    Citaat Oorspronkelijk gepost door slagter
    Het gevoel blijft mij echter bij dat ik dan naar een halve coverband sta te kijken.
    Ondanks dat Eric en Tommy prima muzikanten zijn doen ze toch Peter Criss en Ace na.
    Had ik laatst nog een leuke discussie over:
    Wat zie je liever: Tommy Thayer en Eric Singer die Ace en Peter na doen en de nummers spelen zoals het "hoort".
    Of Kiss met Ace en Peter en dat het nergens naar klinkt?
    Ik heb de Symphony DVD van Kiss zitten kijken (waar Peter Criss nog op meespeelt) en als je die arme man achter zijn drumkit ziet zitten, vindt ik het nog zieliger dan Charlie Watts van de Rolling Stones.
    Je ziet hem z'n drums aantikken (dus niet slaan) en het geluid wat ie produceert.... het lijkt wel of John Bonham van Led Zeppelin achter de drums zit.

    Maar even on topic:

    Rock the nation van Kiss is inderdaad ook een van mijn favoriete muziek DVD's.
    Verder heb ik laatst die Rush in Rio DVD gekocht. Ook erg lekker, ben nu erg benieuwd naar de R30 DVD van Rush.


    Jawadde .. Een Kiss Thread hier... Ik heb het geluk om in 2001 (In Japan)
    de Singer/Frehley Lineup gezien te hebben..

    Die was pas de moeite..

    Iemand trouwens de "nieuwe" Detroit 77 bootleg al gezien...??

    Ook de moeite...
    Dat is inderdaad een verdomd mooi voorbeeld hoe magisch KISS vroeger was.
    Jammer, dat het voornamelijk close-up beelden zijn, maar het beeld en geluid zijn goed, zeker als je bedenkt, dat deze opnamen 30 jaar in een hoekje hebben gelegen....

    Ps. is er al een kiss-thread?
    Spence: Are you worried about saving your own skin?
    Sam: Yeah, I am. It covers my body.

  21. #46

    Standaard

    eigenlijk heb je in nl niet zo veel keuze kwa muziek dvd's
    en dan bedoel ik in mijn genre hip/hop

    dus als ik er eentje moet kiezen dan kies ik voor de dvd up in the smoke tour met dr dre en de scarface dvd (niet de film maar rapper)

  22. #47

    Standaard

    Kylie Minogue
    Showgirl Tour
    Vooral leuk omdat ik der ook zelf heb gezien in Nederland

  23. #48

    Standaard

    Talking Heads - Stop Making Sense

    Geweldige band... geweldige concertregistratie !

  24. #49

    Standaard

    op nummer 1 zonder twijfel the first farewell tour van phil collins...
    prachtig geluid, beeld is erg mooi, concert zit puik inmekaar, en het totaal plaatje zoals podium opbouw en muzikanten...het klopt gewoon!
    daarnaast vind ik de muziek van phil collins en band erg goed,
    kippenvel moment blijft dat na de geweldige drumsolo, het geweldige something happened on the way to heaven er in geknald wordt!

    een hele goeie nummer 2 is P.U.L.S.E - pink floyd
    nog maar kort uit, maar jullie kennen de reacties, een fantastisch concert, heerlijk geluid, en echt goeie muziek...

    op nummer 3 peter gabriel - growing up live
    de podium opzet geeft dit concert een apparte, opene sfeer, de muziek is lekker, en ook weer goed...de dts track is om van te smullen!

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld
    Meest gedraaid dus waarschijnlijk wel de favoriet: Hell Freezes Over van The Eagles. 8) Perfect beeld, perfect geluid en perfect concert zonder poespas! :P
    Plaatje niet nodig.....denk ik
    Inmiddels draai ik Jean Michelle Jarre Live in China het meest :P
    Zou willen dat DVD m'n enige verslaving was!

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •