Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 65 van 65 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    deze laatst gekocht:Mark Knopfler And Emmylou Harris - Real Live Roadrunning.is ook erg leuk en klinkt ook lekker

  2. #52

    Standaard

    Fc Twente is na films een andere hobby van me:).

  3. #53

    Standaard

    Dit is mijn top 5:

    1. Slane - Red Hot Chili Peppers (perfecte setlist)

    2. In Concert - Dave Gilmour (mooi ingetogen met verrassende nummers en verrassende uitvoeringen)

    3. In The Flesh - Roger Waters (schitterend gefilmd, mooie setlist)

    4. Growing Up - Peter Gabriel (mooi gefilmd, mooi uitgevoerde nummers)

    5. Boston - Fleetwood Mac (schitterende comeback met wereldalbum!)

  4. #54

    Standaard

    Michael Buble, Hij heeft echt een amazing stem!
    Do fish ever get thirsty?

  5. #55

    Standaard

    U2 Go Home! Live at Slane Castle!

    Bono's stem is misschien niet in topvorm maar wat een sfeer en wat een geweldig concert zeg! Een week nadat Bono's vader was overleden en het liedje Kite word aan zijn vader opgedragen.

    Echt geweldig.

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door schnumi Bekijk bericht
    U2 Go Home! Live at Slane Castle!

    Bono's stem is misschien niet in topvorm maar wat een sfeer en wat een geweldig concert zeg! Een week nadat Bono's vader was overleden en het liedje Kite word aan zijn vader opgedragen.

    Echt geweldig.
    Absoluut mee eens! Maar ik kan ook genieten zoals veel van jullie van the Red Hot Chili Peppers (ook live at slane) Beide DVD's hebben echt een ruige setlist, en de atmosfeer en concertplek is echt te vet! Overigens houd ik ook van: Paul Simon Graceland African Concert(alhoewel alleen stereo en beperkte beelkwaliteit maar wel een vet concert), Moby - Play en ook nog maar eens the eagles hell freezes over, greenday bullet in a bible, Micheal Jackson greatest hits 2, Beatles at the Red Square, Simon & Garfunkel - Old Friends en zo kan ik nog wel even doorgaan....

    Waar ik meer van had verwacht: Madonna The Confessions tour, Faithless live at Alexandria & Kaiser Chiefs - Employment.

    Waar ik met smart op wacht: Razorlight, nieuwe van Red hot Chili peppers....


    Overigens ben ik ook naar een goede op zoek van Bob Dylan, het zijn er zoveel dat ik door de bomen het bos niet meer zie, zag er net al één bij de comments staan, heeft die dolby digital/dts en het liedje hurricane??

  7. #57

    Standaard

    Voor mij de volgende twee titels;



  8. #58

    Standaard

    Mylene Farmer: Avant que l'ombre Live
    If death’s a mystery,
    Life is everything but easy
    If there’s a hell in the sky,
    The sky will have to wait for me

  9. #59

  10. #60
    Super Member
    Registratie datum
    Mar 2007
    Woonplaats
    What business is it of yours where I'm from, friendo?

    Standaard

    Gentleman And The Far East Band Live is een van me favoriete, moet deze nog maar eens gaan kopen
    Gekeken Films Dit Jaar

    Brian: Excuse me. Are you the Judean People's Front?
    Reg: Fuck off! We're the People's Front of Judea

  11. #61

    Standaard

    Subterranea the concert van IQ en Stage 2 optredens van IQ.
    Verder Pink floyd met Pulse op 3.
    Laatst aangepast door Gert Paassen : 02-07-2007 om 20:36
    groet Gert

  12. #62

    Standaard

    Deze prachtdvd-moet er qua inhoud volgens mij zeker bij:
    Rosenstolz - Das Grosse Leben Live


    Maar zoals hier enkelen hiervoor opmerken is qua afwerking één van de mooiste muziek-dvd's Minimum-Maximum van Kraftwerk.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  13. #63

    Standaard

    Werner,

    Misschien een beejte oftopic, maar wat voor soort music is Rozenstolz? Ik heb al vaak met een cd van ze in mijn handen gestaan.
    Ik houd wel van Duitse muziek, Kraftwerk, the notwist, Wolfsheim, en heb deze week Get wel soon gekocht.
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  14. #64

    Standaard

    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bettina Bekijk bericht
    Werner,

    Misschien een beejte oftopic, maar wat voor soort music is Rozenstolz? Ik heb al vaak met een cd van ze in mijn handen gestaan.
    Ik houd wel van Duitse muziek, Kraftwerk, the notwist, Wolfsheim, en heb deze week Get wel soon gekocht.
    Niet offtopic hoor. Wat voor soort muziek? Tja, Duitse rock-pop gemaakt door het duo Anna R. en Peter Plate. Wel, ik zou zeggen ga eens naar hun website daar zijn een paar sampeltjes van hun cd's te beluisteren
    http://www.rosenstolz.de

    Verder zou ik je zeggen om eens op youtube een paar nummers te horen, d'r zijn wel een paar videoclips te vinden. Een paar van de recentere (uit de laatste twee cd's, Das Grosse Leben en Herz) die ik je kan aanraden:
    Ich Bin Ich --- wondermooi!
    Nichts Von Allerdem Tut Mir Leid
    Ich Will Mich Verlieben
    Gib Mir Mehr Himmel
    Ich Geh In Flammen Auf
    Es Ist Vorbei
    Ich Bin Verändert
    Bester Feind
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •