De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Aaaarrrghh.. Uitlog tijd aanzienlijk verlengen?!

    Als ik eenmaal iets posts doe ik 't meestal goed en uitgebreid . Alle info opzoeken, facts straight en urls erbij.. Soms doe ik dan blijkbaar net iets te lang over een post, want ik word door 't forum automatisch uitgelogd voordat ik m'n post klaar heb . Ik krijg dus fijn 't inlog scherm te zien als ik op "ok" klik.. Doe ik "back" om m'n bericht te copy-en (ik heb ervaring met dit phenomeen ), maar ook dat laten jullie niet toe, dan krijg je ook 't inlog scherm.. Oftwel, weg post..
    Denk ik, "ik probeer 't lekker opnieuw", vergeet ik op 't eind weer m'n tekst te copy-en, weer m'n post weg . Dus hou ik 't voor gezien voor vandaag, ik probeer 't de volgende x weer

    Andere forums hebben een veel langere uitlog tijd, dus ik ben 't niet gewend.. Dus ik wou vragen of die tijd hier ook langer kan worden ingesteld, of dat jullie in ieder geval die "back" functie in deze specifieke situatie kunnen toevoegen (of om precies te zijn, er voor zorgen dat ik in dat geval niet automatisch 't inlog scherm krijg). Anders moet ik mezelf er constant aan herinneren om m'n eigen bericht te copy-en.

    En nee, zeg niet dat ik sneller moet typen .
    N/A

  2. #2

    Standaard

    Dat zou betekenen dat je langer dan een half uur doet over een post. Klopt dat?

  3. #3

    Standaard

    Gebruik maken van Opera (en wss ook FireFox) lost dat back-probleem is de meeste problemen op (niet alles helaas, ligt er ook maar net aan)

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander de Mol
    Dat zou betekenen dat je langer dan een half uur doet over een post. Klopt dat?
    Ha, dat zou best kunnen.. In de betreffende situatie, ging 't over muziek. Dus ik denk leuk, ik zoek de samples erbij. Was er net 1 bij die ik niet zo gauw kon vinden. Overigens raak ik door dit soort dingen natuurlijk afgeleid, en ga andere dingen zitten checken.. 't leek me toch korter dan een halfuur trouwens, maar goed.

    Ik vergat overigens de simpelste oplossing, de info onthouden na dat je inlogd, zodat je niet voor een leeg reply-scherm zit.
    N/A

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •