De resultaten 1 tot 14 van 14 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Anime/Manga/Asian subforum...?

    Misschien een goed idee om zon subforum optezetten.
    Aangezien er nu ook een muziek en mini serie subforum is.

    Koppelen met Asian lijkt mij dan het beste omdat het anders een te klein onderwerp is.

    En ook omdat meeste anime/manga afkomstig is ui China/Japan/Korea e.d.

    Dit zou wel overzichtelijk worden dan weet je ook precies waar wat staat als je wat zoekt...

    Iemand die dit een goed idee vind graag jullie mening hierover....

  2. #2

    Standaard

    graag maar ja ik denk dat ze nu wel een beetje klaar zijn met al die subfora.
    All the animals come out at night
    Robert de Niro | Taxi Driver

    My precious dvd collectie|Top20

  3. #3

    Standaard

    Lijkt me dat deze zaken prima onder te brengen in de huidige sub-fora. Als er een nieuwe bij zou moeten komen kies ik meteen voor een animatie (als geheel) gedeelte.


  4. #4

    Standaard

    Als er een nieuwe bij zou moeten komen kies ik meteen voor een animatie (als geheel) gedeelte.
    Raak je dan niet het overzicht een beetje kwijt? Films als Shrek (en de bijbehorende discussies) spreken een groter publiek aan en kunnen wat mij betreft gewoon in de DVD/Film fora. Anime echter is iets minder mainstream, de kans dat zulke threads ondergesneeuwd raken in die fora is denk ik best groot.
    Ikzelf ben fan van anime, zou ook graag een apart sub-forum over Asian/Anime films/series zien, maar ben wel bang dat dat net iets te specifiek is voor dit forum. En waarom zou je naast Asian geen Bollywood (etc. etc.) sub-forum hebben? Ik voel meer voor een "Alternatieve DVD hoek", maar wat daar nu precies onder valt? Ik denk dat we voor die discussie alleen al nóg een sub-forum nodig hebben.

  5. #5

    Standaard

    Ik ben een grote fan van anime/Asian/etc..., maar een apart subforum hierover zie ik ook niet zitten.

  6. #6

    Standaard

    Gemendge meningen hierover

    ksnap best dat jullie bang zijn het overzicht te verliezen maar in mijn ogen word het hierdoor aleen maar duidelijker.....

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Ik ben een grote fan van anime/Asian/etc..., maar een apart subforum hierover zie ik ook niet zitten.
    Ik ook niet :wink:

  8. #8

    Standaard

    Er komt definitief geen subforum over asian/manga/anime.

    Reden is vooral dat we dan aan de gang blijven en wel voor iedere stroming een subforum kunnen gaan maken. Hierdoor komt mede de overzichtelijkheid van het forum in het gedrang.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tommycat
    graag maar ja ik denk dat ze nu wel een beetje klaar zijn met al die subfora.
    dat dus. kan wat mij betreft gewoon tussen de andere films
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  10. #10

    Standaard

    geen goed plan. voor je het weet komt er vervolgens een 'classics' subforum, een 'cult' subforum, een 'arthouse' subforum etc.. en dan wordt het echt een zootje

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jim2873
    geen goed plan. voor je het weet komt er vervolgens een 'classics' subforum, een 'cult' subforum, een 'arthouse' subforum etc.. en dan wordt het echt een zootje
    Inderdaad :wink:

  12. #12

    Standaard

    En sommige films zouden niet in 1 genre vallen, dus je verliest aan overzichtelijkheid!

  13. #13

    Standaard

    Nu ik het zo hoor lijkt het mij ook nie echt zon strak plan meer :P maar ok gooi maar opslot waarom een topic openhouden die toch nergens meer over gaat :wink:

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koploper
    Nu ik het zo hoor lijkt het mij ook nie echt zon strak plan meer :P maar ok gooi maar opslot waarom een topic openhouden die toch nergens meer over gaat :wink:
    Goed idee! :wink:
    Four-Star Trader (236)

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •