Pagina 1 van 18 1234511 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 446 worden weergegeven.

Discussie: Stargate SG1

  1. #1

    Standaard Stargate SG1

    Praat hier over deze geweldige serie!

    Ik zit momenteel bij seizoen 6..

    zijn er hier nog meer fans?

    ik ben zelf nog opzoek naar een soort van grote box of doos waar alle losse seizoen in kunnen, hebben mensen nog tips?

    http://www.eurospa.org/ebay/sgint.gif

  2. #2

    Standaard

    Jah ik kijk ook regelmatig naar de serie op tv alleen. En ik kwam er gister achter dat we op tv nog maar bij seizoen 5 zijn en de usa al zijn bij seizoen 9. Dus dan hebben we nog heel wat kijk plezier te gaan.
    Echt een leuke spannende serie.

  3. #3

    Standaard

    Heb momenteel de gehele collectie. Season 1 t/m 8 dus.
    Heb ze allemaal al gezien. Geweldige serie.

    Season 9 moet nog uitkomen en ze zijn momenteel bezig met voorbereidingen voor season 10.

    Laat maar komen zou ik zeggen!!
    "Take your Vulcan cynicism and bury it with your repressed emotions" Captain Archer

    My precioussss collection

  4. #4

    Standaard

    Ben zelf sinds een paar maanden helemaal verslaafd aan deze serie!
    Zit nu halvewege seizoen 5 en kan er geen genoeg van krijgen.

    Geweldige serie!
    28 Days, 6 Hours, 42 Minutes and 12 Seconds ...

  5. #5

    Standaard

    Zelf ben ik ook een fan van deze reeks.

    Ik heb ondertussen Seizoen 1 tem 8 gezien en ik moet zeggen dat dit een van de weinige reeksen is die na 8 seizoenen nog altijd heel sterk is. De meeste reeksen zwakken na 5 seizoenen wat af, maar deze wordt er alleen maar beter op.

    Zelf zit ik dus enorm uit te kijken naar seizoen 9 en de vele veranderingen die er dan gaan gebeuren.

    Trouwens, Stargate Atlantis seizoen 1 heb ik nu ook gezien, en hoewel het hier gaat om een hele nieuwe groep vond ik het ook een heel sterke serie. Ik moet eerlijk zeggen dat ik Seizoen 1 van deze reeks zelfs iets beter vond dan Seizoen 8 van de originele reeks. Misschien omdat Atlantis toch wat nieuwer is en je dus niet zo goed weet wat ze allemaal gaan ontdekken, wat het natuurlijk wat spannender maakt.

    In iedergeval ben ik blij dat er nog heel veel moet uitkomen en we nog heel veel kijkplezier gaan beleven aan deze reeks. En in de zomer ga ik nog eens de ganse reeks opnieuw bekijken.

  6. #6

    Standaard

    Het is na negen seizoenen nog altijd heel sterk. Seizoen negen is in het begin even slikken, maar later blijkt het net zo goed te zijn als de rest van de seizoenen. Zou trouwens niet al te lang moeten duren voor het op DVD uitkomt, ze zitten aan de twee na laatste aflevering in de VS.

  7. #7

    Standaard

    Heb de gehele collectie en ben een massive fan.


    Seizoen 9 is echt helemaal awesome. Na seizoen 4 mijn favoriet. Prachtig hoe ze een hele nieuwe verhaallijn opstarten en het boeiend weten te houden. Nieuwe vijand, nieuwe personages etc. Echt prachtig. Hele mooie SFX ook, die ook elk seizoen mooier lijken te worden.



    Atlantis was eerst even wennen, maar daarna net zo onderhoudend als z'n papa!
    Het leuke hieraan is de grote groep van personages. Althans, die lijkt groter. Of t zo is weet ik niet zeker.

  8. #8

    Standaard

    Voor mij zijn het de Wraith die Atlantis goed maken. Dat zijn eindelijk weer eens fatsoenlijke bad guys, daar heb ik écht lang op moeten wachten*. En nog creepy ook, steeds als ik ze zie krijg ik de kriebels.

    * Ik werd een beetje gek van dat "ander voorhoofd, ander ras" geneuzel van met name StarTrek. Plus de Goa'uld waren wel evil, maar op Anubis na niet echt eng ofzo.

  9. #9

    Standaard

    Zeer goede serie. Van den week seizoen 8 afgekeken en twijfel nu om SG Atlantis te kopen.

    Klopt het trouwens dat vanaf seizoen 9 Teal'c en O'Neill er niet meer bij zitten?
    You are free to do as we tell you!

  10. #10

    Standaard

    Heb de film, de pilot, SG:1 1 t/m 8 en SG:A S1
    Download wel alle afleveringen zodra ze worden uitgezonden in Amerika, maar koop wel alle boxen...

    SG:1 S9 is inderdaad zonder O'Neill. Maar zowel Teal'c, Carter en Jackson zijn niet alle afleveringen aanwezig. Amanda Tapping is bijvoorbeeld tussen S8 en S9 bevallen van een dochter...
    Onmisbare gadget voor elke dvd-freak: DVD-Rewinder

  11. #11

    Standaard

    Atlantis moet je gewoon kopen hoor! Ik had hetzelfde dilemma. Tot ik hem kreeg voor mn verjaardag, toen had ik echt serieus spijt dat ik hem zelf niet eerder gekocht had.

  12. #12

    Standaard

    Heb de knoop ook maar doorgehakt, en Atlantis S1 besteld.

    Weet iemand trouwens wanneer S9 van SG-1 uitkomt?
    You are free to do as we tell you!

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rmelkert
    Heb de knoop ook maar doorgehakt, en Atlantis S1 besteld.

    Weet iemand trouwens wanneer S9 van SG-1 uitkomt?
    Normaal deze zomer samen met seizoen 2 van Atlantis. :wink:

  14. #14

    Standaard

    atlantis is ook echt een goeie serie..vooral de laatsje 2 aflevringen van seizoen 1 en de eerste 2 van seizoen 2 :P

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rmelkert
    Heb de knoop ook maar doorgehakt, en Atlantis S1 besteld.

    Weet iemand trouwens wanneer S9 van SG-1 uitkomt?
    Dat duurt denk ik nog een tijd.

    Stoer van Atlantis Ben benieuwd wat je dr van vind!

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rmelkert
    Zeer goede serie. Van den week seizoen 8 afgekeken en twijfel nu om SG Atlantis te kopen.

    Klopt het trouwens dat vanaf seizoen 9 Teal'c en O'Neill er niet meer bij zitten?
    Teal'c speelt wel gewoon mee. O'Neill heb ik volgens mij niet gezien in seizoen 9. Hij wil ook meer tijd door brengen met zijn gezin.

  17. #17

    Standaard

    Seasons 1 tm 8 op dvd en alles gezien, inclusief season 9 , toevallig vandaag de laatste aflevering. Erg spannend en ik verwacht heel veel van season 10.
    Supreme Commander of the Asgard fleet

  18. #18

    Standaard

    Hoe zouden ze dat gaan doen met de season boxen?
    Season 1 t/m 8 heeft de stargate ring er op staan (aan de zijkant bedoel ik).
    "Take your Vulcan cynicism and bury it with your repressed emotions" Captain Archer

    My precioussss collection

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Neo
    Hoe zouden ze dat gaan doen met de season boxen?
    Season 1 t/m 8 heeft de stargate ring er op staan (aan de zijkant bedoel ik).
    Zouden er dan nóg zeven seizoenen komen?

  20. #20

    Standaard

    Ja de serie is echt heel goed.
    Ik heb gister de laatste van Atlantis gekeken en vind het zo jammer dat ik seizoen 2 nog niet heb.

    Ik heb alle seizoenen van SG1 en seizoen 1 van Atlantis.

    Maar ik heb het idee dat er 2 verschillende seizoen 1en zijn van Atlantis seizoen 1 (snap je het nog :P).
    Ik heb 2 seizoen 1 gezien met 2 verschillende plaatjes weten jullie er meer over???

    Maar voorderest is het Super.

    groetjes

  21. #21

    Standaard

    Bedoel je de covers?

    Regio 1


    Regio 2
    Activity suggests a life filled with purpose

  22. #22

    Standaard

    Ja die bedoel ik ja wat is het verschil of is het alleen om het leuk te maken????

  23. #23

    Standaard

    Ik heb namelijk de bovenste

  24. #24

    Standaard

    ik heb ff goed gekeken maar ik heb de onderste beetje dom :P:P

  25. #25

    Standaard

    hoe bewaren jullie stargate collectie?

    een aprtje box ofzo?

    of heeft er nog iemand tips wat een nette mannier deze boxen bij elkaar te bewaren?

    misschien voorbeelden met pics?

Pagina 1 van 18 1234511 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •