Pagina 16 van 18 EersteEerste ... 612131415161718 LaatsteLaatste
De resultaten 376 tot 400 van 446 worden weergegeven.

Discussie: Stargate SG1

  1. #376

    Standaard

    Als je alle seizoenen bekijkt is het wel een logische vooruitgang van het verhaal.

    In het begin zijn ze nu eenmaal de vreemde eend in het heelal. Ze gaan voor de eerste keer naar die vreemde werelden en moeten alles nog ontdekken. Hierdoor maken ze natuurlijk vrienden maar ook vijanden waardoor ze hun prioriteiten moeten aanpassen en het onderzoekskarakter langzaam verdwijnt omdat ze zich op andere dingen moeten toeleggen.

    Daarom had ik eigenlijk met seizoen 9 liever gezien dat ze een seizoen hadden van nieuwe ontdekkingen ipv al dadelijk van in het begin een nieuwe vijand te vinden waar ze al hun aandacht moeten aan besteden.

    Het was beter geweest als ze die pas midden in het seizoen hadden tegengekomen en dat pas tegen het einde van het 9de seizoen de dreiging van de Ori voor hun gedeelte van melkweg bekend raakte.

    Ik denk dat er dan toch wel meer interesse was gebleven voor SG-1. Nu werd het echter te snel duidelijk wat er te gebeuren stond en werd de mysterie en spanning te snel uit de serie gehaald.

    Ik ben wel benieuwd naar seizoen 10, maar dan vooral om te zien hoe het verder gaat en minder om de mysteries die ze zouden kunnen ontdekken. Hopelijk brengen ze het 10de seizoen ook weer tegen september uit op DVD.

    Gelukkig kan ik over een goede maand eindelijk seizoen 2 van Atlantis bekijken, want hier ben ik ook heel benieuwd naar. Seizoen 1 was mij namelijk heel goed bevallen.

  2. #377

    Standaard

    Seizoen 10 start heel erg sterk. Daarna blijft het ook interessant.

    Atlantis seizoen 2 ben ik ook heel erg benieuwd naar. Ondertussen zijn ze in de US al bij seizoen 4, en wij moeten hier nog wachten op seizoen 2. Belachelijk eigenlijk.
    Wil nou toch weleens weten hoe de aanval op Atlantis wordt afgeslagen en wie al die nieuwe personages nou zijn.


    Overings meldt Gateworld dat Amanda Tapping in 14 afleveringen van Atlantis mee zal spelen, het komende seizoen. Mijn verwachtingen zijn dat ze in die serie zal blijven.
    Het kan leuk worden. Vooral vanwege de relatie tussen McKay en Carter. Maar het kan de serie ook verslechteren. Carter hoort immers thuis in SG1.

  3. #378

    Standaard

    In de USA moet men nog met de tweede helft van seizoen 3 van SGA beginnen, dat wordt maart dacht ik. Met de opnames voor seizoen 4 van SGA wordt binnen aantal maanden een begin gemaakt. De achterstand t.o.v. de USA is dus vrij snel ingehaald hier in Nederland. Als na de zomer hier een begin zou worden gemaakt met de uitzending van seizoen 3 volgen wij de USA vrij snel op.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  4. #379

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rhodanos
    In de USA moet men nog met de tweede helft van seizoen 3 van SGA beginnen, dat wordt maart dacht ik. Met de opnames voor seizoen 4 van SGA wordt binnen aantal maanden een begin gemaakt. De achterstand t.o.v. de USA is dus vrij snel ingehaald hier in Nederland. Als na de zomer hier een begin zou worden gemaakt met de uitzending van seizoen 3 volgen wij de USA vrij snel op.
    Dit is nu één van die series die ik niet kijk op TV. Zo een serie kijk ik nu eenmaal op 1 weekend helemaal uit.

  5. #380

    Standaard

    Ik liep alweer een tijdje geleden in de Media Markt, en ik zag daar seizoen 1 van Stargate Atlantis liggen. Ik keek op de achterkant en daar zag ik opeens het logo van Twentieth Century Fox staan, terwijl alles verder hetzelfde uitziet als toen het logo van Sony Pictures er nog op stond. Dit geeft me goede hoop dat de box van Stargate SG-1 seizoen 10 er hetzelfde uitziet als de boxen 1 t/m 9 van Sony Pictures.
    Activity suggests a life filled with purpose

  6. #381

    Standaard

    Normaal zullen ze hetzelfde blijven denk ik. Stargate Atlantis S2 ziet er ook hetzelfde uit als S1 dus denk wel dat ze dan voor S10 van SG-1 dezelfde verpakking gaan nemen.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  7. #382

    Standaard

    Voor de Belgen, Kanaal2 start volgende zondag met Seizoen 10 van SG-1!!!

    Ik dacht dat ze Atlantis Seizoen 2 zouden starten volgende zondag, maar blijkbaar hebben ze beslist die nog niet uit te zenden en dadelijk het vervolg van SG-1 uit te zenden.

    Wat ik persoonlijk niet zo erg vind, want Atlantis Seizoen 2 koop ik toch eind februari op DVD en zou ik toch niet op TV hebben gekeken.

    Maar Seizoen 10 van SG-1 is iets anders, ik denk dat die pas in september zal uitkomen dus ga ik die als uitzondering toch opnemen om te bekijken. Zolang kan ik niet wachten als hij nu reeds op TV komt.

  8. #383

    Standaard

    Seizoen 10 ga ik ook volgen op tv. Ook geen last van het uitstellen van S2 van Atlantis. Ik koop deze net als Rudy ook eind februari en kijk dan liever ze in 1 ruk uit op DVD.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  9. #384

    Standaard

    Voor degenen die de pilot van seizoen 1 willen hebben en ook de boxset van datzelfde seizoen:
    De versie die men hier verkoopt heeft de pilot er niet opstaan, maar de UK-versie wel. Gewoon nieuw bestellen via Amazon.uk. Dan betaal je iets meer (paar euro) maar heb je wel alles van seizoen 1, incl pilot. Geen nld ondertitels.

  10. #385

    Standaard

    weet iemand tot waar ze zijn met uitzenden van zowel Atlntis (via Canada) als SG1 (via engeland) want ik weet het niet

  11. #386

    Standaard

    uhmmmm...

    atlantis zit nu op 03X19, en stargate op 10X14

  12. #387

    Standaard

    oke dan ben ik up to Date

    wel jammer dat Atlantis dan bijna weer is afgelopen

  13. #388

    Standaard

    das is wel jammer...maar de episode 20 schijnt een hele byzondere te worden:
    With the arrival of the Apollo to Atlantis comes intelligence that the Replicators appear to be building a large armada in order to directly attack Earth. Planning to strike first, Colonel Ellis (Michael Beach), along with the aid of the Atlantis team, launches a strike, nuking the entire armada. Believing that all imminent danger has been avoided the team is shocked when a satellite housing a Stargate takes up orbit above Atlantis.

    Unable to destroy the Stargate before it opens and transmits a powerful energy beam at Atlantis' shields, Rodney McKay opts to sink the city as the Ancients did millennia before, using the water to dissipate the beam's strength. But when the sinking of the city doesn't have the desired effects it appears it's only a matter of time before the shields fail.

    With the Stargate active in such close proximity, the Atlantis team's only hope is to use strategic cover by an asteroid to hopefully fly the city into hyperspace before the shields collapse. But when the asteroid fails to hold, allowing the beam to cut through to the city, it seems unlikely Atlantis will make it off the surface in one piece ...

    En als atlantis straks is afgelopen, kunnen we extra genieten van de laaste 6 aflevringen van sg1

  14. #389

    Standaard

    Bruce,


    aub spoiler-tags gebruiken. Je vertelt zowat het hele plot van de nieuwe aflevering. Dit zijn dus supergrote spoilers. Niet bedankt hiervoor.

    Pieter
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  15. #390

    Standaard

    woeps....sorry!

    chevron 7....locked!

  16. #391

    Standaard

    10x14..

    Wat een GE-WEL-DI-GE aflevering!
    Oooo ik wil weten hoe het afloopt! Misschien wel de beste aflevering van het seizoen! Op de eerste na.

  17. #392

    Standaard

    Ook terugkeer van Richard Dean Anderson voor een ep. Altijd tof om hem terug te zien. Vind het echt jammer dat hij voor 2 seizoenen heeft gestopt. Hij is nu wel in bespreking met de makers om in de eerst volgende Stargate SG-1 film mee te spelen. De eindbattle van de Ori met Richard Dean Anderson terug als tijdelijke leider terug van SG-1 zou ik echt tof vinden.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  18. #393

    Standaard

    het zou zeker goed zijn om RDA in de nieuwe films te zien! Maar niet als leider van SG1. Dat zou veels te geforceerd over komen. Laat mitchell lekker SG1 leiden. En laat RDA een rol op de achtergrond spelen, zoals in the shroud ( 10X14)

  19. #394

    Standaard

    Ja, of als het erop aankomt; dat hij dan een gedeelte van de finale aanval op zich neemt.

    Mitchell leidt bijvoorbeeld de grondtroepen, terwijl RDA en Bra'tac zich richten op de ruimtevloot

  20. #395

    Standaard

    Hij zou nu niet meer in bespreking zijn voor "Stargate: The Ark of Truth", maar voor de 2de film "Stargate: Continuum".
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  21. #396

  22. #397

    Standaard

    Ja. Gisteren 10x15 bekeken, en die beviel me wel. Wat is Vala toch gaaf!

    10x14 was wel 10 keer zo goed, lol. Maar echt. Dat was pas echt een topper. Je zou dan verwachten dat de volgende aflevering hiermee verder zou gaan, maar niet dus. Beetje jammer.

  23. #398

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door brucebikkel
    woeps....sorry!
    chevron 7....locked!
    Chevron 9 Locked !!!
    Het wordt onderhand eens tijd, dat die Amerikanen eens aan
    Europa gaan denken als ze een filmserie utbrengen en niet
    constant alle scifi film series cancellen, stelletje idioten

  24. #399

    Standaard

    Het is voorbij..

    Vandaag was de dag dat de allerlaatste aflevering van de geprezen sci-fi serie "Stargate SG1" te zien was. Na een recordbrekende 10 jaar is deze serie tot een eind gekomen. Met deze 10 jaar, en daarbij 10 seizoenen, heeft de serie officieel de eer van de langst lopen sci-fi serie allertijden.

    Menig persoon zal op dit nieuws slechts nuchter reageren, maar voor mij persoonlijk was dit best een schok.
    Als klein jochie bekeek ik de serie al op de TV, toen deze voor de állereerste keer uitgezonden werd op de Nederlandse televisie. Ik was toen pas een jaar of 10.

    En dan is het nu opeens voorbij. En dat brengt een vreemd gevoel met zich mee.
    Het blijft natuurlijk maar een televisie-serie, maar voor mij was het iets bijzonders.

  25. #400

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Elessar
    Het is voorbij..

    Vandaag was de dag dat de allerlaatste aflevering van de geprezen sci-fi serie "Stargate SG1" te zien was. Na een recordbrekende 10 jaar is deze serie tot een eind gekomen. Met deze 10 jaar, en daarbij 10 seizoenen, heeft de serie officieel de eer van de langst lopen sci-fi serie allertijden.

    Menig persoon zal op dit nieuws slechts nuchter reageren, maar voor mij persoonlijk was dit best een schok.
    Als klein jochie bekeek ik de serie al op de TV, toen deze voor de állereerste keer uitgezonden werd op de Nederlandse televisie. Ik was toen pas een jaar of 10.

    En dan is het nu opeens voorbij. En dat brengt een vreemd gevoel met zich mee.
    Het blijft natuurlijk maar een televisie-serie, maar voor mij was het iets bijzonders.
    En daar gaat het toch om? Dat een serie je weet te raken en voor wat afleiding zorgt....

    Ik heb het geduld niet om series te volgen op tv... downloads vind ik ook niet echt iets... dus ik moet wachten op de dvd-boxen...

    Maar mischien zijn de TV-tie-ins (boekjes) een aanrader om niet meteen af te kicken (en het is nog niet helemaal ten einde.. komen nog 2 films)...

    http://www.stargatenovels.com/ - zijn best leuk geschreven....
    Send a maniac to catch a maniac...

Pagina 16 van 18 EersteEerste ... 612131415161718 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •