Pagina 17 van 18 EersteEerste ... 7131415161718 LaatsteLaatste
De resultaten 401 tot 425 van 446 worden weergegeven.

Discussie: Stargate SG1

  1. #401

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hayko de Boer
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Elessar
    Het is voorbij..

    Vandaag was de dag dat de allerlaatste aflevering van de geprezen sci-fi serie "Stargate SG1" te zien was. Na een recordbrekende 10 jaar is deze serie tot een eind gekomen. Met deze 10 jaar, en daarbij 10 seizoenen, heeft de serie officieel de eer van de langst lopen sci-fi serie allertijden.

    Menig persoon zal op dit nieuws slechts nuchter reageren, maar voor mij persoonlijk was dit best een schok.
    Als klein jochie bekeek ik de serie al op de TV, toen deze voor de állereerste keer uitgezonden werd op de Nederlandse televisie. Ik was toen pas een jaar of 10.

    En dan is het nu opeens voorbij. En dat brengt een vreemd gevoel met zich mee.
    Het blijft natuurlijk maar een televisie-serie, maar voor mij was het iets bijzonders.
    En daar gaat het toch om? Dat een serie je weet te raken en voor wat afleiding zorgt....

    Ik heb het geduld niet om series te volgen op tv... downloads vind ik ook niet echt iets... dus ik moet wachten op de dvd-boxen...

    Maar mischien zijn de TV-tie-ins (boekjes) een aanrader om niet meteen af te kicken (en het is nog niet helemaal ten einde.. komen nog 2 films)...

    http://www.stargatenovels.com/ - zijn best leuk geschreven....
    Het einde van een tijdperk,

    Hoewel ik nog niet zo heel lang fan ben van de Stargate serie vind ik het erg jammer dat Sg-1 tot een einde komt. Tien seizoenen lang hebben we kunnen kijken naar de missies van het team en er zijn volgens mij nog genoeg verhalen te vertellen om nog wel even door te gaan.

    Gelukkig is het nog niet helemaal ten einde door de komende televisie films, The Ark Of Truth en Continuum. En daarnaast zal Amanda Tapping zich bij de Stargate Atlantis cast voegen. De Stargate verse is nog lang niet ten einde ondanks het eindigen van Sg-1, volgens MGM kunnen we in de toekomst zelfs een tweede spin-off verwachten.

    Tot slot wil ik even stil staan bij de cast en crew van Stargate Sg-1 die de afgelopen 10 jaar hard hebben gewerkt om voor ons nieuwe afleveringen te maken ...

  2. #402

    Standaard

    Jammer dat het gestopt is. Had van mij nog wel een paar seizoenen aan vast mogen plakken.
    Vond het knap dat ze in die 10 seizoenen een behoorlijk en constante niveau weten te behouden.
    Kijk nu extra uit naar de release van seizoen 10. Dan is de (toepasselijke) cirkel rond.
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  3. #403

    Standaard

    Jack's Back for Stargate movie

    Metro-Goldwyn-Mayer Studios Inc. (MGM) today announced that Richard Dean Anderson will be reprising his role as General Jack O'Neill for the Studio's upcoming “Stargate: Continuum”.

    Anderson will join cast members Ben Browder (Stargate SG-1's Lt. Colonel Cameron Mitchell) and Amanda Tapping (Lt. Col. Samantha Carter) in shooting on location in the sub-zero climate of the Arctic where the production is working in collaboration with the U.S. Navy's Applied Physics Laboratory Ice Station (APLIS) for the week of March 23 through 29.

    "We're thrilled to have Richard join us for Stargate: Continuum," said Brad Wright, co-creator of the “Stargate” franchise and writer/executive producer for the latest installment for the property. "As General Jack O'Neill, Richard brings both a sense of history and familiarity to the continuing adventures of the Stargate team. And we all recognize his value as the much-loved hero among the Stargate fan base."

    In addition to the frigid outdoor environments, the filming will also involve U.S. Navy submarine USS Alexandria (SSN-757). Among the most visually stunning and dramatic scenes to be filmed at the location involves the submarine as it bursts through the ice and into the cold Arctic air with temperatures hovering around 50 degrees below zero.

    As previously announced, “Stargate: Continuum” will shoot a variety of scenes on location in the Arctic ice, located approximately 200 nautical miles north of Prudhoe Bay, Alaska. Martin Wood, Director of over 70 “Stargate SG-1” and “Stargate Atlantis” episodes, is confirmed to direct “Stargate: Continuum”.

    In January of this year, MGM made a commitment to continuing to the “Stargate” franchise by giving the green light to “Stargate: The Ark of Truth”, which begins production on April 15 and “Stargate: Continuum” which will feature the epic ice camp scenes, and resumes filming on May 22. Written and produced by Brad Wright and Robert Cooper, “Stargate: The Ark of Truth” and “Stargate: Continuum” will include the following “Stargate SG-1” cast members: Ben Browder, Amanda Tapping, Chris Judge, Claudia Black, with Beau Bridges and Michael Shanks.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  4. #404

    Standaard

    Ik moet eerlijk zeggen dat seizoen 10 erg zwak geindigd is. Dat had beter verdiend. Dit gezien vind ik toch dat SG-1 na seizoen 7-8 had moeten stoppen.

  5. #405

    Standaard

    Seizoen 10 was grotendeels inderdaad heel erg zwak.
    Er zaten wat gave dingen tussen. De eerste twee afleveringen waren ontzettend sterk, ergens tussenin nog een aantal en de een-a-laatste was ook spannend.

    Maar meer dan de helft vond ik niet bijster interessant. Veels te veel losse verhalen, en veels te weinig Ori-verhalen. Laatstgenoemde maakte van Seizoen 9 juist zo'n geweldig seizoen! Dit had in Seizoen 10 veel beter doorgezet kunnen worden!

  6. #406

    Standaard

    Seizoen 10 was voor mij één van de meest sterke seizoenen van de serie. Juist doordat er ook meer karakterverhalen in zaten (Memento Mori, The Road Not Taken (Vala aan het einde van de aflevering: "I'm bidding for time share on Ebay!"), Family Ties, Talion), was het voor mij meer dan een geslaagd seizoen.
    Eén van de beste afleveringen vind ik The Pagasus Project. Het karakter Morgan Le Fey was echt supercool. Ik kreeg kippenvel toen ze, als 'hologram' zijne, naar Jackson keek en zei: "You have your answers, Daniel Jackson. I suggest you act on it!" Prachtig!
    En dan heb ik het nog niet gehad over de laatste aflevering (Unending). Deze is, na The Pegasus Project, de beste aflevering van het seizoen (ook vanwege de karakterontwikkeling): het einde van de Asgard , Daniel en Vala die (eindelijk!) zoenen, Mitchell die zijn gevoelens toont...
    Een waardig einde van één van de beste series ooit! Alhoewel: einde? Nog twee tv-films!
    Laatst aangepast door sg_sg1 : 08-04-2007 om 20:34
    Activity suggests a life filled with purpose

  7. #407

    Standaard

    Dat is: nog minimaal 2 tv-films. De plannen zijn om elk jaar paar tv-films over en van SG-1 te maken.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  8. #408

    Standaard

    Het tiende seizoen van SG-1 komt in Noord-Amerika op 24 juli uit. Da's een hele snelle release, want de het tweede deel van seizoen 10 moet nog uitgezonden worden op de Amerikaanse tv.

    Bonus:
    - Audiocommentaar
    - 5 delen van de SG-1 Directors Series
    - Foto- en productiegallerijen
    - Ori: A New Enemy
    - Stargate SG-1: Behind the 200th
    - Setting the mood with Jim Menard
    - Life as a Tech with Gary Jones
    - Verwijderde scènes! Met introductie door Joseph Mallozzi.

    De box gaat daar $49.98 kosten.

    Voor meer info: TVShowsOnDVD.com

    Bron: www.gateworld.net
    Activity suggests a life filled with purpose

  9. #409

    Standaard

    Hopelijk verwijderde scénes van alle seizoenen. Zou wel leuk zijn.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  10. #410

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre Bekijk bericht
    Hopelijk verwijderde scénes van alle seizoenen. Zou wel leuk zijn.
    Ik denk dat dat ijdele hoop is. Maar dát er al weggelaten scènes op dvd gezet worden... Da's al heel bijzonder.
    Ik vond het een misser toen de seizoen 7-dvd's de weggelaten scènes niet bevatten die je kon bekijken op scifi.com/stargate. Hopelijk maken ze nu één en ander goed.
    Activity suggests a life filled with purpose

  11. #411

    Standaard

    Ik heb laatst de laatste aflevering gezien van seizoen 10. En het klinkt misschien raar, maar ik vond het de mooiste aflevering van seizoen 10. Ik zit te wachten tot dat die op dvd uitkomt en natuurlijk de films.

  12. #412

    Standaard

    Heb Atlantis al in bezit maar zou ook alle SG1 seizoenen willen aanschaffen. Zijn er echter plannen om een volledige 10 seizoenenbox te releasen want dan kan ik daar beter op wachten.

  13. #413

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Man with no name Bekijk bericht
    Heb Atlantis al in bezit maar zou ook alle SG1 seizoenen willen aanschaffen. Zijn er echter plannen om een volledige 10 seizoenenbox te releasen want dan kan ik daar beter op wachten.
    Tot nu toe is hier nog niets over bekend. Hoop dat deze box er uiteindelijk wel gaat komen .. aangezien ik hier ook op zit te wachten. En anders ga ik toch maar beginnen met de losse seizoenen te kopen.

  14. #414
    drcomputer
    Guest

    Standaard

    Als je stargate SG-1 seizoen 10 zoekt dan moet je eens kijken op www.bol.com. Daar komt hij uit op 26 september 2007.

    Ook seizoen 3 van stargate atlantis kom op die datum uit.

    Volgens mijn informatie zijn er ook nog 2 films maar die zijn hier nog niet uit geloof ik. (The Ark of Truth en Continuum)

    Voor de hele serie kun je kijken op verschillende website's zoals bol.com of free recordshop.nl. Tevens als je het goedkoopst wilt hebben dan moet je naar de V&D gaan daar zijn ze € 39,- per seizoen.

    Voor meer informatie kan je het beste kijken op amerikaanse website's dan heb je ongeveer een idee wat er uit komt.

    Kijk hier maar voor SG-1: http://epguides.com/StargateSG1/
    En hier voor atlantis: http://epguides.com/StargateAtlantis/

    Er is ook nog een animatie serie maar die heb ik zelf nog niet gezien. Maar wat ik er van gezien heb (plaatjes) vind ik die minder leuk dan het orginele SG-1 en atlantis.
    Laatst aangepast door drcomputer : 14-08-2007 om 22:42

  15. #415

    Standaard

    Die twee films moeten in Amerika nog op tv komen.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  16. #416

    Standaard

    Hopelijk wordt dit niet onze cover en houden ze het wat in dezelfde lijn als de reeds bestaande boxsets. Stargate Atlantis past wel terug:

    SG1 S10:


    Atlantis S3:
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  17. #417

    Standaard

    ik hoop het ook niet, maja zowiezo de stargate is compleet. seizoen 9 past eigenlijk er ook al niet tussen. der zijn trouwens al wat geruchten rond aan het gaan over nog een spin-off van stargate. kan niet wachten op de 2 films

  18. #418

    Standaard

    ik heb her en der wel eens deze serie gevolgd maar nooit echt helemaal is het een beetje de moeite?
    Every Man Dies,
    Not Every Man Really Lives

  19. #419

    Standaard

    Nou ik vind het de beste serie die er is.
    Zullen vast mensen zijn die het niet met me eens zijn.
    Maar ik ben het nu voor de 5e keer aan het kijken en ik geniet elke aflevering weer.

  20. #420

    Standaard

    De vetste SCI-FI serie die er is op moment!!!! Daarna Battlestar Galactica

  21. #421

    Standaard

    Boxart is ondertussen aangepast en past bij de voorgaande delen.



    Ik vind Battlestar Galactica toch wel beter. Stargate heeft ook meer elementen dan enkel Sci-fi, maar na seizoen 5 heb ik nooit meer het oude gevoel gehad. Ik vond ook dat er meer praat afleveringen inzaten dan spannende eps. Elk seizoen had dan zijn toppers en zwakke tot slechte eps, terwijl S1-5 dit voor mij niet had. Elke ep was geweldig!
    Laatst aangepast door Lorre : 18-09-2007 om 18:01
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  22. #422

    Standaard

    Sjiek sjiek. Stargate heeft idd onzin afleveringen ertussen zitten. Dat mag ook wel af en toe vind ik, maarja ik heb ook liever een spannende aflevering. Die aflevering over die man die een tv serie wilde maken over sg-1 was wel komisch maar had ook niet echt gehoeven. Het verhaal van de system lords is juist zo boeiend omdat het met egyptische goden gelinkt is en iedereen kent wel iets van egyptische mythologie wat hun boeit. Maarja dan heb je alle egyptische goden uitgeroeid. Wat dan??? Dan zul je iets nieuws moeten verzinnen en ik vind de Ori wel een waardige opvolger als vijanden en met hun zoektochten ernaast met het verhaal over de middeleeuwen met Merlin, King Arthur and The Holy Grail. Mijn favoriete geschiedenis onderwerpen in een SCI-FI serie, hoe vet is dat. En ja Battlestar Galactica is zeker ook vet maar toch wat minder actie vind ik, vooral in seizoen 2

  23. #423

    Standaard

    IK HEB ZE!!! Niet te geloven verkopen ze hem al vandaag al bij van leest!!!!
    There's a man... He's bald and wears a short-sleeved shirt, and somehow he's very important to me. I think his name is Homer

    DVD collectie

    http://www.invelos.com/DVDCollection.aspx/Noi-Procs

  24. #424

    Standaard

    Jaaaaah....ook ik ben nu de trotste bezitter van de hele collectie!!!!

    Maar de nu de collectie compleet is, i s de vraag natuurlijk hoe wij deze gaan neerzetten. Hebben jullie nog tips? Misschien zijn erl wel dvd rekjes voor boxsets ofzo??

  25. #425

    Standaard

    Ik heb ze ze op mn tv meubel staan en ik moet zeggen als je ze tegen mekaar aanzet,
    dan blijven ze prima staan

Pagina 17 van 18 EersteEerste ... 7131415161718 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •