Pagina 2 van 18 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 446 worden weergegeven.

Discussie: Stargate SG1

  1. #26

    Standaard

    Ik heb 8 boxen van stargate sg-1 met in elke box 8 CDs erin.
    Alle 8 boxen maakt aan de zijkant de ring van de stargate.

    Zo hou ik ze bij elkaar

  2. #27

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MrCarrey
    Citaat Oorspronkelijk gepost door rmelkert
    Zeer goede serie. Van den week seizoen 8 afgekeken en twijfel nu om SG Atlantis te kopen.

    Klopt het trouwens dat vanaf seizoen 9 Teal'c en O'Neill er niet meer bij zitten?
    Teal'c speelt wel gewoon mee. O'Neill heb ik volgens mij niet gezien in seizoen 9. Hij wil ook meer tijd door brengen met zijn gezin.
    O'Neill speelt inderdaad niet meer mee.
    Heb net de Season finale gezien van seizoen 9 en ben al heel benieuwd naar Seizoen 10.
    Zo ook Atlantis gaat straks het 3e seizoen in.
    Het tweede seizoen van Atlantis was voortreffelijk.

  4. #29

    Standaard

    Downloaden jullie al die Seizoenen of heb je ze al ergens anders vendaan??

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door aapje
    Downloaden jullie al die Seizoenen of heb je ze al ergens anders vendaan??
    downloaden ssstt

  6. #31

    Standaard

    maar dan zie je het op je PC met of zonder ondertiteling????

    Als ik ook maar iets downl dan is het beeld niet scherp en zonder ondertiteling

  7. #32

    Standaard

    Moeje Engels lere wah...

    En er zijn ook Divx-spelers.

  8. #33

    Standaard

    Yeah i know i have to learn english.
    But read and follow the show, Thats difficult m8 dont you think???

    Thx

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door aapje
    Ik heb 8 boxen van stargate sg-1 met in elke box 8 CDs erin.
    Alle 8 boxen maakt aan de zijkant de ring van de stargate.

    Zo hou ik ze bij elkaar
    Vergeet de pilot niet. Dat is het eerste stukje van de ring... (de helft van de S mis je anders).
    Onmisbare gadget voor elke dvd-freak: DVD-Rewinder

  10. #35

    Standaard

    Ik wil ook met deze serie beginnen, maar hoe zit het nu juist met het eerste seizoen? Moet ik de Pilot los kopen, of staat die ook op de eerste seizoensbox? Graag jullie advies!

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door aapje
    Yeah i know i have to learn english.
    But read and follow the show, Thats difficult m8 dont you think???

    Thx
    I don't need subtitles, so I only have to enjoy the show .

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Obi Wan Kenobi
    Ik wil ook met deze serie beginnen, maar hoe zit het nu juist met het eerste seizoen? Moet ik de Pilot los kopen, of staat die ook op de eerste seizoensbox? Graag jullie advies!
    De pilot aflevering staat op de "Best of" dvd, en niet op de box van seizoen 1. Dat is eigenlijk het enige, want de andere afleveringen op die dvd staan wel gewoon op de box. Een beetje een rip-off, maar schijnbaar past het woord Stargate niet op acht boxsets :wink: .

  12. #37

    Standaard

    Bij het 1e seizoen wordt je opgelicht, je moet zowel best of als S1 kopen. De vervolgen maken het vanwege de gunstige prijs (tov andere series miz) weer goed


    Ik heb zelf eindelijk Stargate Atlantis S1 gezien. Vindt het tot nu toe een goede serie.

    Het is wel zwaar op SG1 gebaseerd qua opzet, bedoel (Rodney ~ Carter, tayler ~ Teal'c, Shephard ~ O'Neill, Weir ~ Hammond, en de vijand gebruikt wederom mensen als 'handelswaar' en is zeer oud

    Maar ongeacht dat zijn het zeer vermakelijke afleveringen en wellicht moet je een succesformule ook niet te veel wijzigen.
    You are free to do as we tell you!

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door sg_sg1
    Bedoel je de covers?

    Regio 1


    Regio 2
    Citaat Oorspronkelijk gepost door aapje
    Ja die bedoel ik ja wat is het verschil of is het alleen om het leuk te maken????
    Volgens mij zijn de discs (met inhoud) hetzelfde.
    Activity suggests a life filled with purpose

  14. #39

    Standaard

    Ja ik heb de Pilot ook.

    Hehe maar ik zou indd de pilot ook kopen wel zo leuk als je ze allemaal hebt!!!!

  15. #40

    Standaard

    Hmmm, goed nieuws en slecht nieuws.

    25 april 2006:
    * Stargate Atlantis – Season 2 (Volume 1)
    * Stargate Atlantis – Season 2 (Volume 2)
    * Stargate SG-1 – Season 9 (Volume 1)
    * Stargate SG-1 – Season 9 (Volume 2)

    Tof dat we eind april al de volgende seizoenen kunnen bekijken, maar ik vind het persoonlijk wel heel stom dat ze de series opsplitsen in 2 volumes.

    Nu hopen dat ze bij de vorige boxen nog goed passen en dat ze niet een heel nieuwe vormgeving gaan toepassen op deze boxen!

  16. #41

    Standaard

    Ja cker stoer en jammer dat ze het opsplitsen.
    Dan moeten we wer meer gaan betalen heb ik het idee.

    Maar hoe weet je dat ze dan en dan uitkomen????

    Ik zou niet weten hoe ze nog iets meer moeten toepassen op de zijkant van de boxen.
    We laten ons maar verassen he :P:P :wink: :wink:

  17. #42

    Standaard

    Ik lees net op een ander forum dat het wel eens om de losse uitgaven kan gaan. Dus DVD per DVD ipv seizoen boxen.

    Ik hoop dat ze zich daar vergissen en dat Sony een release doet zoals bij Mutant X en Andromeda. Want de losse schijfjes laat ik toch wel gewoon in de rekken liggen, ik koop enkel seizoen boxen of in het slechtste geval in 2 boxen per seizoen!!!!

  18. #43

    Standaard

    Als je kijkt bij de review afdeling van DVD.nl, dan zie je dat er reviews staan van losse Stargate dvd's met een klein aantal afleveringen er op. Misschien dat ze inderdaad een paar losse dvd's uitbrengen, en dan later met een boxset komen? Ik kan het me bijna niet voorstellen, want allemaal losse dvd's is niet handig en zo'n setje is voor de verzamelaar wel zo mooi. Maar het zal de eerste keer niet zijn dat er een wat onlogisch releasebeleid is...

  19. #44

    Standaard

    Dat is het hem nu juist. Enkele jaren geleden waren ze inderdaad begonnen met de reeks schijfje per schijfje uit te brengen met normaal gezien 4 afleveringen per schijfje. Deze reeks heb ik nooit gekocht omdat ik dat systeem van publicatie absurd vind.

    Gelukkig hebben ze die bij de verhuis van MGM geschrapt uit hun catalogus en zijn ze toen met die nieuwe seizoen boxen gekomen. Deze heb ik dan ook gekocht.

    Het zou dan nu ook helemaal belachelijk zijn moesten ze nu terug gaan naar het oude systeem, geen kat die die dingen nog zal kopen!!!

    Het zal dus afwachten worden, maar de losse DVD's koop ik dus NOOIT en ik denk dat deze mening door heel veel verzamelaars zal gedeeld worden.

    Dan wacht ik wel op een seizoen box.

  20. #45

    Standaard

    Indd ik ben er helemaal mee eens.
    Ik ga echt geen losse CD's kopen, Je bent dan bijna nooit klaar.

    Maar ja we zien wel ik denk wel dat er een boxset komt.

  21. #46

    Standaard

    Oef, ik had blijkbaar niet helemaal goed gekeken op die site.

    Ik had de informatie gevonden bij www.dvdinfo.be en blijkbaar zijn de titels met een '*' voor de titel de huur versies.

    Dat weten we dus ook weer, waarschijnlijk zal de koopversie dan wel uiteindelijk een gewone seizoen box worden. Een pak van mijn hart, en mijn excuses aan iedereen die ik ook al hartkloppingen heb gegeven.

  22. #47

    Standaard

    Maar het komt wel op 25 april uit/???

  23. #48

    Standaard

    Dat denk ik dan niet nee, er stonden enkel de huurversies aangekondigd voor april.

    Het zal eerder het derde kwartaal van het jaar zijn denk ik. Zolang ze het niet aankondigen is het natuurlijk moeilijk te voorspellen, maar afgaande op de releasedatum van vorig jaar zal het dit jaar ook wel weer pas in september zijn.

  24. #49

    Standaard

    Ze zullen vermoedelijk hetzelfde patroon volgen als vorig jaar, dus eerst de losse volumes op huurdvd en dan in september de seizoensboxen.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  25. #50

    Standaard

    Als ze maar niet weer de huur-dvd's in de koop-dvd's doen zoals seizoen 8.

Pagina 2 van 18 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •