Pagina 3 van 18 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 446 worden weergegeven.

Discussie: Stargate SG1

  1. #51

  2. #52

    Standaard

    Ik vermoed dat seizoen 10 voor Stargate SG-1 wel eens het laatste seizoen zou kunnen zijn. De kijkcijfers van SciFi (Amerikaanse zender waar SG1 op wordt uitgezonden) daalden gedurende het jaar. Bij de season ender gingen ze wel weer wat omhoog, maar het hoge niveau kijkers van seizoen 7 en 8 zal waarschijnlijk niet meer gehaald worden. Hopelijk komt er dan toch nog een (bioscoop)film uit!
    Activity suggests a life filled with purpose

  3. #53

    Standaard

    Wel na 10 seizoenen denk ik persoonlijk dat ze wel een heel mooie run hebben gehad.

    Ik hoop enkel dat de opdrachtgevers ze ruim op tijd verwittigen zodat ze het ook met een mooi einde kunnen afsluiten.

    Of eindigen met een enorme cliffhanger en dan een bioscoopfilm uitbrengen.

  4. #54

    Standaard

    zijn er al mensen die seizoen 9 hebben gezien, of zelf al hebben?

  5. #55

    Standaard

    Ik heb seizoen 9 al via download gezien. Vond het zelf een goed seizoen. Hij komt bij mij straks in de collectie. En op in elk geval één fansite, krijgen de afleveringen van dit seizoen heel goede waarderingen. Overigens de eerste dvds kun je eind deze maand al huren.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  6. #56

    Standaard

    mensen die seizoen 9 hebben liggen mogen mij een pm sturen, kunnen we misschien iets regelen!

  7. #57

    Standaard

    Ik denk dat er best nog leuke dingen kunnen gebeuren in de toekomst, en dat het dus niet bij seizoen 10 hoeft te stoppen. Ik vermoed dat op een gegeven moment SG-1 en Atlantis veel meer parallel én in elkaar over gaan lopen, zeker gezien de ontwikkelingen in seizoen 2 van Atlantis. Zolang de producers blijven zorgen voor kwaliteit en ook de nieuwe cast goed integreren (misschien hebben de kijkcijfers daar ook wel een beetje mee te maken) heb ik er in ieder geval geen enkel probleem mee.

  8. #58

    Standaard

    Ik zag de hele serie bij V&D, maar miste al een deel vóór seizoen 1, omdat de S op de voorkant niet volledig was.
    Is die pilot nu apart te koop of alleen in die Best of? Dat is me onduidelijk in bovenstaande berichten.

    Welk seizoen is het eigenlijk dat op het moment wordt uitgezonden?

  9. #59

    Standaard

    De pilot staat enkel op de Best Of DVD. Die moet je dus ook kopen om de reeks compleet te hebben, en dan is je S ook compleet.

  10. #60

    Standaard

    Bij ons is de pilot gewoon weer heruitgeven in een aparte verpakking. In heb begrepen dat elders de pilot met de oorspronkelijke film in een aparte verpakking is verkocht, passend in de set.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  11. #61

    Standaard Stargate Boxen

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Debbus
    Citaat Oorspronkelijk gepost door aapje
    Ik heb 8 boxen van stargate sg-1 met in elke box 8 CDs erin.
    Alle 8 boxen maakt aan de zijkant de ring van de stargate.
    Zo hou ik ze bij elkaar
    Vergeet de pilot niet. Dat is het eerste stukje van de ring... (de helft van de S mis je anders).
    Hij wel ?
    Ik snap niet, wat jullie aan die boxen vinden, losse volumes zijn veel mooier.
    Alleen jammer, dat ik de losse volumes van seizoen 7 en 8 niet heb.:-(((
    Ik weet wel, dat er verhuur volumes zijn, maar die heb ik nog niet te pakken gekregen.
    Het wordt onderhand eens tijd, dat die Amerikanen eens aan
    Europa gaan denken als ze een filmserie utbrengen en niet
    constant alle scifi film series cancellen, stelletje idioten

  12. #62

    Standaard Losse dvd boxen van Stargate

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rudy Mas
    Ik lees net op een ander forum dat het wel eens om de losse uitgaven kan gaan. Dus DVD per DVD ipv seizoen boxen. :(
    Ik hoop dat ze zich daar vergissen en dat Sony een release doet zoals bij Mutant X en Andromeda. Want de losse schijfjes laat ik toch wel gewoon in de rekken liggen, ik koop enkel seizoen boxen of in het slechtste geval in 2 boxen per seizoen!!!!
    Ik hoop van ganse harte, dat ze met LOSSE dvd's komen, want ik vind die seizoen boxen maar NIKS !!!
    Het wordt onderhand eens tijd, dat die Amerikanen eens aan
    Europa gaan denken als ze een filmserie utbrengen en niet
    constant alle scifi film series cancellen, stelletje idioten

  13. #63

    Standaard

    Ik vermoed dat seizoen 10 voor Stargate SG-1 wel eens het laatste seizoen zou kunnen zijn. De kijkcijfers van SciFi (Amerikaanse zender waar SG1 op wordt uitgezonden) daalden gedurende het jaar. Bij de season ender gingen ze wel weer wat omhoog, maar het hoge niveau kijkers van seizoen 7 en 8 zal waarschijnlijk niet meer gehaald worden. Hopelijk komt er dan toch nog een (bioscoop)film uit!
    Wie zegt dat de kijkcijfers teruglopen.

    Seizoen 6= 1.7 x 0,780,000 kijkers= 1,326,000 kijkers
    Seizoen 7= 1.8 x 0,800,000 kijkers= 1,680,000 kijkers
    Seizoen 8= 2.1 x 1,340,000 kijkers= 2,814,000 kijkers
    Seizoen 9= 1.8 x 1,340,000 kijkers= 2,412,000 kijkers

    Dit zijn gemiddelde over het hele seizoen tijdens de eerste uitzending op Sci-fi channel. De dikgedrukt cijfers zijn de kijkdichtheid en die word dan vermenigvuldigd door het aantal kijkers waarvoor die kijkdichtheid staat om het gemiddeld aantal kijkers te bepalen.

    Uiteraard zijn het aantal kijkers en de kijkdichtheid allebei even belangrijk. Het vertrek van Richard Dean Anderson als O'neill zal een van de redenen zijn voor de lagere cijfers dit seizoen.

    Overigens doet Atlantis het op het moment beter

    Seizoen 1= 2.3 x 1,340,000 kijkers = 3,082,000 kijkers
    Seizoen 2= 1,9 x 1,340,000 kijkers = 2,546,000 kijkers

    Ook belangrijk is de waardering van de fans (staan op de zelfde pagina als de kijkcijfers)

    Sg-1:
    Seizoen 1=7.67
    Seizoen 2=7.93
    Seizoen 3=7.91
    Seizoen 4=7.69
    Seizeon 5=7.88
    Seizoen 6=7.44
    Seizoen 7=7.52
    Seizoen 8=8.01
    Seizoen 9=8.05

    Sga:
    Seizoen 1=8.04
    Seizoen 2=8.17

    De beide Stargates (en Galactica) zijn trouwens de bestbekeken programma's zijn van Sci-fi channel en die worden niet zomaar beeindigd.

    Bron: Gateworld

  14. #64

    Standaard Re: Losse dvd boxen van Stargate

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Datawave Nederland
    Ik hoop van ganse harte, dat ze met LOSSE dvd's komen, want ik vind die seizoen boxen maar NIKS !!!
    Ik neem aan dat je een geintje maakt, of heb je te veel geld ofzo?
    Die losse verkopen ze gelijk films (10-15 euro ps), dat maakt elk seizoen ruim 2x zo duur!
    You are free to do as we tell you!

  15. #65

    Standaard Re: Losse dvd boxen van Stargate

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rmelkert
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Datawave Nederland
    Ik hoop van ganse harte, dat ze met LOSSE dvd's komen, want ik vind die seizoen boxen maar NIKS !!!
    Ik neem aan dat je een geintje maakt, of heb je te veel geld ofzo?
    Die losse verkopen ze gelijk films (10-15 euro ps), dat maakt elk seizoen ruim 2x zo duur!
    Ben ik wel met je eens, maar daar ik de Pilot versie en de seizoenen 1 t/m 6 heb, op losse dvd's, ga ik nu niet boxen kopen met seizoenen van Stargate met die hardplastic sleeves waar ze op zitten, dan zie je helemaal niks, losse dvd cases vind ik er persoonlijk mooier uitzien en over smaak valt niet te redetwisten.
    Ik weet ook, dat er huurdvd's zijn van seizoen 7, 8, 9 - ik ben er nog niet achter gekomen, wie die losse huur dvd's te koop heeft voor een zacht prijsje.
    Het wordt onderhand eens tijd, dat die Amerikanen eens aan
    Europa gaan denken als ze een filmserie utbrengen en niet
    constant alle scifi film series cancellen, stelletje idioten

  16. #66

    Standaard

    Let op! Stargate Sg-1 seizoenboxen (zilveren boxen) en Atlantis worden door diverse winkels momenteel geleverd met een aktie-sticker (kras-actie). Deze foeilelijke sticker zit op de hoes geplakt en laat erg moeilijk los. Ook blijven de lijmresten achter op de verpakking.
    Ik zit momenteel met een beschadigde hoes van seizoen 1 en 2. De winkel waar ik ze heb gekocht is momenteel druk bezig om nieuwe hoezen voor mij te regelen.
    Ik heb zelf met de fabrikant gebeld (MGM) en die laat weten geen trek te hebben in zaken met consumenten. Problemen met hun produkten zoek je maar uit met de verkopende winkel. Volgens het winkelpersoneel worden deze boxen aan de winkels geleverd MET stickers, dus de fabrikant is wel degelijk de verantwoordelijke in dit verhaal!

    Ik hoop op een goede afloop. Zodra ik wat meer weet zal ik dit posten!

  17. #67

    Standaard Stargate Stickers

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scorpius
    Let op! Stargate Sg-1 seizoenboxen (zilveren boxen) en Atlantis worden door diverse winkels momenteel geleverd met een aktie-sticker (kras-actie). Deze foeilelijke sticker zit op de hoes geplakt en laat erg moeilijk los. Ook blijven de lijmresten achter op de verpakking.
    Ik zit momenteel met een beschadigde hoes van seizoen 1 en 2. De winkel waar ik ze heb gekocht is momenteel druk bezig om nieuwe hoezen voor mij te regelen.
    Ik heb zelf met de fabrikant gebeld (MGM) en die laat weten geen trek te hebben in zaken met consumenten. Problemen met hun produkten zoek je maar uit met de verkopende winkel. Volgens het winkelpersoneel worden deze boxen aan de winkels geleverd MET stickers, dus de fabrikant is wel degelijk de verantwoordelijke in dit verhaal!
    Ik hoop op een goede afloop. Zodra ik wat meer weet zal ik dit posten!
    Dan laat je die sticker toch zitten, of anders met wat warm water op plastic hoezen, dan laat ie ook wel los !!!
    Of stoom gebruiken, helpt ook wel eens !!!
    Het wordt onderhand eens tijd, dat die Amerikanen eens aan
    Europa gaan denken als ze een filmserie utbrengen en niet
    constant alle scifi film series cancellen, stelletje idioten

  18. #68

    Standaard Re: Stargate Stickers

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Datawave Nederland
    Citaat Oorspronkelijk gepost door scorpius
    Let op! Stargate Sg-1 seizoenboxen (zilveren boxen) en Atlantis worden door diverse winkels momenteel geleverd met een aktie-sticker (kras-actie). Deze foeilelijke sticker zit op de hoes geplakt en laat erg moeilijk los. Ook blijven de lijmresten achter op de verpakking.
    Ik zit momenteel met een beschadigde hoes van seizoen 1 en 2. De winkel waar ik ze heb gekocht is momenteel druk bezig om nieuwe hoezen voor mij te regelen.
    Ik heb zelf met de fabrikant gebeld (MGM) en die laat weten geen trek te hebben in zaken met consumenten. Problemen met hun produkten zoek je maar uit met de verkopende winkel. Volgens het winkelpersoneel worden deze boxen aan de winkels geleverd MET stickers, dus de fabrikant is wel degelijk de verantwoordelijke in dit verhaal!
    Ik hoop op een goede afloop. Zodra ik wat meer weet zal ik dit posten!
    Dan laat je die sticker toch zitten, of anders met wat warm water op plastic hoezen, dan laat ie ook wel los !!!
    Of stoom gebruiken, helpt ook wel eens !!!
    Soms heb je geen keuze, dan zit die sticker ook over het gat in het midden van de voorkant, en dus op het stukje waar de dvd's in zitten. Dus moet je het wel eraf halen, anders kun je niks kijken. Plus, het is een ontzettend lelijke sticker, niet iets wat je met plezier laat zitten. Ik heb hem in de winkel eraf getrokken en met wat geluk is ie er zo goed als af. Nu nog de laatste restjes wegkrabben, zeer irritant. Ik wacht even met kopen tot die actie voorbij is (aangezien ik toch nooit wat win).

  19. #69

    Standaard Re: Stargate Stickers

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JozefusGladiolus
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Datawave Nederland
    Citaat Oorspronkelijk gepost door scorpius
    Let op! Stargate Sg-1 seizoenboxen (zilveren boxen) en Atlantis worden door diverse winkels momenteel geleverd met een aktie-sticker (kras-actie). Deze foeilelijke sticker zit op de hoes geplakt en laat erg moeilijk los. Ook blijven de lijmresten achter op de verpakking.
    Ik zit momenteel met een beschadigde hoes van seizoen 1 en 2. De winkel waar ik ze heb gekocht is momenteel druk bezig om nieuwe hoezen voor mij te regelen.
    Ik heb zelf met de fabrikant gebeld (MGM) en die laat weten geen trek te hebben in zaken met consumenten. Problemen met hun produkten zoek je maar uit met de verkopende winkel. Volgens het winkelpersoneel worden deze boxen aan de winkels geleverd MET stickers, dus de fabrikant is wel degelijk de verantwoordelijke in dit verhaal!
    Ik hoop op een goede afloop. Zodra ik wat meer weet zal ik dit posten!
    Dan laat je die sticker toch zitten, of anders met wat warm water op plastic hoezen, dan laat ie ook wel los !!!
    Of stoom gebruiken, helpt ook wel eens !!!
    Soms heb je geen keuze, dan zit die sticker ook over het gat in het midden van de voorkant, en dus op het stukje waar de dvd's in zitten. Dus moet je het wel eraf halen, anders kun je niks kijken. Plus, het is een ontzettend lelijke sticker, niet iets wat je met plezier laat zitten. Ik heb hem in de winkel eraf getrokken en met wat geluk is ie er zo goed als af. Nu nog de laatste restjes wegkrabben, zeer irritant. Ik wacht even met kopen tot die actie voorbij is (aangezien ik toch nooit wat win).
    Daar heb ik ook gelijk 1 methode op : Winkelier MOET dan een box laten zien zonder die irritante sticker of diezelfde box opnieuw bestellen, maar ZONDER sticker !!!

    Anders kan ie het vergeten met de verkoop van die Stargate Boxen en dan ga ik ze zelf verkopen, ZONDER STICKER !!! - Dan verkoopt DIE winkelier ze NOOIT meer !!!
    Het wordt onderhand eens tijd, dat die Amerikanen eens aan
    Europa gaan denken als ze een filmserie utbrengen en niet
    constant alle scifi film series cancellen, stelletje idioten

  20. #70

    Standaard

    Ik heb deze boxen zo ontvangen (had ze besteld). Ben al lang blij dat de winkel het met me eens is en z'n best doet de boxen te vervangen.

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scorpius
    Ik heb deze boxen zo ontvangen (had ze besteld). Ben al lang blij dat de winkel het met me eens is en z'n best doet de boxen te vervangen.
    Zo te zien, heb je dan een goede winkel te pakken, goede service vind ik dit tov de klant.
    Het wordt onderhand eens tijd, dat die Amerikanen eens aan
    Europa gaan denken als ze een filmserie utbrengen en niet
    constant alle scifi film series cancellen, stelletje idioten

  22. #72

    Standaard

    Zeker goede service.

    Ik heb dit bericht ook alleen geplaatst om iedereen die deze boxen verzameld en ze graag netjes wilt hebben te waarschuwen wat deze stickers met de boxen doen. Ik heb deze aktie-stickers al in meerdere winkels gezien...vandaar!

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scorpius
    Zeker goede service.
    Ik heb dit bericht ook alleen geplaatst om iedereen die deze boxen verzameld en ze graag netjes wilt hebben te waarschuwen wat deze stickers met de boxen doen. Ik heb deze aktie-stickers al in meerdere winkels gezien...vandaar!
    Dat ben ik met je eens, maar ik zelf heb een ontiegelijke hekel aan VASTE seizoen boxen van Stargate SG-1, geef mij maar de losse volumes, waar 4 titels op staan.
    Op die manier kun je precies zien wat je hebt en als je dan toevallig een volume uitleent, dan heb je de rest nog, als je een box uitleent, mis je het hele seizoen.
    Misschien ben ik een van de weinige, die die losse volumes prefereert, het zij zo.
    Dat de rest nu in de sloot springt, hoef ik dat nog niet te doen !!!
    Het wordt onderhand eens tijd, dat die Amerikanen eens aan
    Europa gaan denken als ze een filmserie utbrengen en niet
    constant alle scifi film series cancellen, stelletje idioten

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rudy Mas
    Dat is het hem nu juist. Enkele jaren geleden waren ze inderdaad begonnen met de reeks schijfje per schijfje uit te brengen met normaal gezien 4 afleveringen per schijfje. Deze reeks heb ik nooit gekocht omdat ik dat systeem van publicatie absurd vind.
    Gelukkig hebben ze die bij de verhuis van MGM geschrapt uit hun catalogus en zijn ze toen met die nieuwe seizoen boxen gekomen. Deze heb ik dan ook gekocht.
    Het zou dan nu ook helemaal belachelijk zijn moesten ze nu terug gaan naar het oude systeem, geen kat die die dingen nog zal kopen!!!
    Het zal dus afwachten worden, maar de losse DVD's koop ik dus NOOIT en ik denk dat deze mening door heel veel verzamelaars zal gedeeld worden.
    Dan wacht ik wel op een seizoen box.
    Ben ik niet met je eens.
    Heb net de losse dvd volume gekocht van ze: Seizoen 8 in 6 losse dvd volumes en van atlantis ook de losse volumes van seizoen 1.
    Nu nog de losse dvd volumes te pakken krijgen van seizoen 7 van Stargate en dan naar seizoen 9 toe
    Het wordt onderhand eens tijd, dat die Amerikanen eens aan
    Europa gaan denken als ze een filmserie utbrengen en niet
    constant alle scifi film series cancellen, stelletje idioten

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Datawave Nederland
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rudy Mas
    Dat is het hem nu juist. Enkele jaren geleden waren ze inderdaad begonnen met de reeks schijfje per schijfje uit te brengen met normaal gezien 4 afleveringen per schijfje. Deze reeks heb ik nooit gekocht omdat ik dat systeem van publicatie absurd vind.
    Gelukkig hebben ze die bij de verhuis van MGM geschrapt uit hun catalogus en zijn ze toen met die nieuwe seizoen boxen gekomen. Deze heb ik dan ook gekocht.
    Het zou dan nu ook helemaal belachelijk zijn moesten ze nu terug gaan naar het oude systeem, geen kat die die dingen nog zal kopen!!!
    Het zal dus afwachten worden, maar de losse DVD's koop ik dus NOOIT en ik denk dat deze mening door heel veel verzamelaars zal gedeeld worden.
    Dan wacht ik wel op een seizoen box.
    Ben ik niet met je eens.
    Heb net de losse dvd volume gekocht van ze: Seizoen 8 in 6 losse dvd volumes en van atlantis ook de losse volumes van seizoen 1.
    Nu nog de losse dvd volumes te pakken krijgen van seizoen 7 van Stargate en dan naar seizoen 9 toe
    Smaken verschillen hé.

    Ik koop altijd seizoen boxen van al de series die ik wil hebben. Neemt ten eerste minder plaats in, in je rekken, en ten tweede zijn seizoen boxen meestal goedkoper dan wanneer je de schijfjes los moet kopen.

    Ik moet zeggen dat ik destijds toch ook wel heel veel klanten had die de losse Stargate DVD's bij mij hebben gekocht, maar toen die boxen uitkwamen had ik net zoveel nieuwe klanten die liever deze boxen kochten.

    Voor de persoon die destijds de losse delen hebben gekocht, is het natuurlijk wel vervelend dat ze het vervolg nu enkel in seizoen boxen kunnen kopen. Misschien hadden ze bij MGM beide systemen langs elkaar kunnen uitbrengen. Eerst om de maand bijvoorbeeld een los deel verkopen, en als ze dan een seizoen hebben afgerond, een seizoen box aanbieden voor de klanten die dat liever hebben. Zo zouden ze iedereen tevreden stellen!

Pagina 3 van 18 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •