Pagina 15 van 15 EersteEerste ... 51112131415
De resultaten 351 tot 354 van 354 worden weergegeven.

Discussie: house m.d.

  1. #351
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Goh, vanavond de allerlaatste twee afleveringen op tv gezien. Vond het wel een mooi einde. Moest er zelfs nog even over nadenken. Best jammer dat er geen nieuwe puzzels meer komen. Het was toch wel één van mijn favoriete series.

    Als er straks een keer een mooie bd box komt...?
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  2. #352

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Goh, vanavond de allerlaatste twee afleveringen op tv gezien. Vond het wel een mooi einde. Moest er zelfs nog even over nadenken. Best jammer dat er geen nieuwe puzzels meer komen. Het was toch wel één van mijn favoriete series.

    Als er straks een keer een mooie bd box komt...?
    Helemaal mee akkoord Claudio. Wat betreft die Blu-Ray box hoop ik ook dat Universal er vroeg of laat werk van maakt. Maar totnogtoe zie ik weinig US series die volledig op dat medium te krijgen zijn...
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  3. #353

    Standaard

    Zit pas in seizoen 6 als ik mij niet vergis. Wordt weer eens tijd om hier meer naar te gaan kijken.
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  4. #354

    Standaard

    Moet nog steeds een paar aflv. van het laatste seizoen zien. Beetje gebrek aan tijd maar blijft een van mijn favo series!

Pagina 15 van 15 EersteEerste ... 51112131415

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •