Pagina 14 van 15 EersteEerste ... 4101112131415 LaatsteLaatste
De resultaten 326 tot 350 van 354 worden weergegeven.

Discussie: house m.d.

  1. #326
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Het klopt dat sommige series cheaper zijn, maar dat is vaak seizoen 1 van een serie. Zo hopen ze nieuwe fans te winnen die dan de rest ook kopen (die vanzelfsprekend duurder zijn)
    Van waar kennen we dit gedrag?

  2. #327

    Standaard

    ben toch ook wel benieuwd naar deze serie nu na het lezen van dit topic......zal eens kijken of ik seizoen 1 ergens goedkoop kan vinden
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  3. #328

    Standaard

    Oeh House is ook 1 van mijn favoriete series.Hugh Laurie is geweldig als Dr.House.Moet vaak om hem lachen.

  4. #329

    Standaard

    Is house nu weer gestopt op SBS6? Weer halverwege het seizoen?
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  5. #330

    Standaard

    Nee hoor, seizoen 6 is gewoon afgelopen. Weet niet of er al bekend is wanneer ze met seizoen 7 beginnen.

  6. #331

    Standaard

    Weet iemand wanneer we seizoen 7 in Nederland mogen verwachten ?
    (Three-Star Trader) (Goldtrader)
    Mijn Setup: AV Reciever Onkyo HTR-960 THX 7.1 - Speakers Onkyo THX Full HD T SAMSUNG LE40M86BD - Blu-Ray speler Playstation 3

  7. #332

    Standaard

    Schopje!

    Ik ben nu (pas) begonnen aan de blu ray van seizoen 6.

    Het begin in het gesticht en de introductie van de bewoners deed mij vermoeden dat het (hele?) seizoen zich hier zou afspelen. Niets is minder waar. Na de eerste (dubbele) aflevering is House alweer 'thuis'. Ok, hij ziet in dat hij problemen heeft en probeert zijn leven te beteren, maar de oorspronkelijke setting is weer in ere herstelt! Hoe dan ook, ik blijf fan van onze medische Sherlock Holmes . Toch is het nieuwe er wel een klein beetje af. Is het niet elke keer hetzelfde liedje? (mysterieuze ziekte, idee!, klachten verergeren, idee!, flatline!, lupus>nee, twijfel, EUREKA!, House=genie)...???
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  8. #333

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Schopje!

    Ik ben nu (pas) begonnen aan de blu ray van seizoen 6.
    Engelse Blu-ray? Wat voor ondertiteling heeft deze?

  9. #334

    Standaard

    De Engelse ja. Deze heeft alleen Engelse ondertiteling, geen NLE!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  10. #335

    Standaard

    Is er al iets bekend over een release van seizoen 7?

  11. #336

    Standaard

    Volgens Bol.com verschijnt Seizoen 7 hier op 11 november op DVD. Men rept met geen woord over een Blu-ray...
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  12. #337

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Natasja26 Bekijk bericht
    Oeh House is ook 1 van mijn favoriete series.Hugh Laurie is geweldig als Dr.House.Moet vaak om hem lachen.
    Hij is dan ook eerst bekent geworden in verschillende engelse comedy's

  13. #338

    Standaard

    Ik ben nu halverwege het 5e seizoen. Na de geweldige finale van seizoen 4, merk je dat het enigszins een klein dipje heeft. Het is toch vaak ongeveer hetzelfde. Neemt niet weg dat de serie nog altijd van zeer hoog niveau is en dan ik me er dan ook nog altijd prima mee kan amuseren.
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  14. #339

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Schopje!

    Ik ben nu (pas) begonnen aan de blu ray van seizoen 6.

    Het begin in het gesticht en de introductie van de bewoners deed mij vermoeden dat het (hele?) seizoen zich hier zou afspelen. Niets is minder waar. Na de eerste (dubbele) aflevering is House alweer 'thuis'. Ok, hij ziet in dat hij problemen heeft en probeert zijn leven te beteren, maar de oorspronkelijke setting is weer in ere herstelt! Hoe dan ook, ik blijf fan van onze medische Sherlock Holmes . Toch is het nieuwe er wel een klein beetje af. Is het niet elke keer hetzelfde liedje? (mysterieuze ziekte, idee!, klachten verergeren, idee!, flatline!, lupus>nee, twijfel, EUREKA!, House=genie)...???
    The end. Seizoen 6 is af. Ik ben blij dat de suffe relatie tussen Cuddy en Lucas over is, dat sloeg echt helemaal nergens op.

    Hoogtepunt waren de één-na-laatste en laatste aflevering. Qua scene deed deze mij het meest: House: http://www.youtube.com/watch?v=RdHz74DOYgA "I like what this says about you, Wilson."
    (House wil dat Wilson een eigen identitieit vindt via nieuwe meubels). De relatie Wilson/House is sowieso erg sterk dit seizoen.

    Ik had graag meer gezien van House en zijn psycholoog, want die 2 zijn 'aan elkaar gewaagd'.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  15. #340
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik vind dit echt een ijzersterk seizoen. Ik volg hem gewoon op tv, en soms is het raden of het wel house is. Dan lijkt het net een andere serie. Tot degene die een andere helpt, ondersteund, bijstaat zelf neervalt. Dan is meteen duidelijk dat het wel weer een aflevering van house is.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  16. #341

    Standaard

    Ik heb seizoen 1 t/m 6 gekeken, maar het werd me toch iets te eentonig dus ben afgehaakt. Verder zit het gewoon goed in elkaar maar het trok me gewoon niet meer helaas.

  17. #342

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ingmar B. Bekijk bericht
    Ik heb seizoen 1 t/m 6 gekeken, maar het werd me toch iets te eentonig dus ben afgehaakt. Verder zit het gewoon goed in elkaar maar het trok me gewoon niet meer helaas.
    Ik weet wat je bedoelt. Ben nu met seizoen 7 bezig, maar heb niet echt meer zin om verder te kijken...
    We learn to do something by doing it. There is no other way. (John Halt)

  18. #343

    Standaard

    Zojuist de aflevering gezien waarin ***ner zelfmoord pleegt. In principe vond ik het een goede, confronterende aflevering, maar ik vind het erg jammer dat ***ner eruit is. Dan had ik liever Taub of 13 zien verdwijnen..
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  19. #344

    Standaard

    Seizoen 6 lag hier een reeds een tijdje op de plank en die heb ik zojuist afgekeken. Vond dit seizoen stukken beter als het vijfde, en de afleveringen waar de nadruk meer op de personages en minder op de 'cases' lag waren voor mij de betere.

    Ik had op een bepaald moment ook even helemaal genoeg van House, maar Hugh Laurie weet me altijd terug te lokken. En aangezien Seizoen 8 héél waarschijnlijk het einde van de serie aankondigt, kijk ik binnenkort weer lustig verder naar Seizoen 7.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  20. #345

    Standaard

    Ik wil nog eens een keertje de complete serie op DVD kopen... Maar ik zag dat het eerste seizoen in 4:3 was en seizoen 2 pas in 16:9... Was het eerste seizoen in 4:3 opgenomen of hebben ze lopen croppen op de DVD-editie? ...Ik ga geen helft van het beeld op DVD kopen :P

  21. #346

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Samba-boy Bekijk bericht
    Ik wil nog eens een keertje de complete serie op DVD kopen... Maar ik zag dat het eerste seizoen in 4:3 was en seizoen 2 pas in 16:9... Was het eerste seizoen in 4:3 opgenomen of hebben ze lopen croppen op de DVD-editie? ...Ik ga geen helft van het beeld op DVD kopen :P
    Dat eerste seizoen is destijds inderdaad met een verkeerd beeldformaat uitgegeven in de USA en vervolgens ook zo overgenomen door Universal Pictures in Europa. In Amerika hebben ze ondertussen de fout rechtgezet (zie: http://www.tvshowsondvd.com/news/Hou...epackage/11207) maar reken er hier maar niet op. Zolang je hier vijf jaar na de release nog steeds € 35 ervoor afdokt (terwijl in Amerika de retailprice op 13 dollar staat) zijn ze tevree bij Universal.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  22. #347

    Standaard

    'House' to End After Current Season

    By Tim Kenneally at TheWrap
    Wed Feb 8, 2012 7:00pm EST

    Fox's medical drama "House M.D." will end its run after its current eighth season.

    In a joint announcement, executive producers David Shore and Katie Jacobs and series star Hugh Laurie said, "After much deliberation, the producers of 'House M.D.' have decided that this season of the show, the 8th, should be the last. By April this year they will have completed 177 episodes, which is about 175 more than anyone expected back in 2004.

    Also read: "House" Season 8 Trailer: Watch Hugh Laurie Get Pummeled in Prison (Video)

    "The producers have always imagined House as an enigmatic creature; he should never be the last one to leave the party," the statement continues. "How much better to disappear before the music stops, while there is still some promise and mystique in the air."

    In a separate statement, Fox president of entertainment Kevin Reilly said, "While it’s with much regret, and a lump in our throats, we respect the decision Hugh, David and Katie have made."

    Laurie, Shore and Jacobs went on to thank the "hundreds of dedicated artists and technicians who have given so generously of their energy and talent to make 'House' the show it has been - and perhaps will continue to be for some time, on one cable network or another."

    Also read: Lisa Edelstein Won't Return to "House"

    In fact, it's possible that the show could find a second life via another outlet. In January, Reilly said he would guarantee a strong sendoff for "House" if it ends this season. He also acknowledged that it could potentially move to NBC, since it is produced by Universal Television and both the studio and network are under the NBCUniversal umbrella.

    The series' ratings had been in decline, though not perilously so; for its most recent episode on Monday, the show declined 17 percent from the previous week for a 2.4 rating/6 share in the adults 18-49 demographic.Signs of trouble for the show began to emerge last May, when the series received an 11th-hour renewal for an eighth season, following a long negotiation process between Fox and NBC Universal, which owns the series.

    May also saw the departure of co-star Lisa Edelstein, who had played Dr. Lisa Cuddy since 2004.
    Het zat er aan te komen en ik ben er eerlijk gezegd niet rouwig om. De laatste jaren was de serie al wat aan het verwateren en de plot rond House begon jaar na jaar vreemdere vormen aan te nemen.

    Een goed moment om te stoppen me dunkt.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  23. #348

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter D Bekijk bericht
    Het zat er aan te komen en ik ben er eerlijk gezegd niet rouwig om. De laatste jaren was de serie al wat aan het verwateren en de plot rond House begon jaar na jaar vreemdere vormen aan te nemen.

    Een goed moment om te stoppen me dunkt.
    Ben akkoord! Ooit echt top geweest en een goed moment nu om te stoppen. Het was achteruit aan het gaan.
    Laatste aankoop: Parks and Recreation seizoen 2 en 3, Castle seizoen 4 en 5, Friday Night Lights seizoen 4 en 5, Entourage seizoen 8, Rundskop, Tinker Tailor Soldier Spy, The Descendants, The Girl with the Dragon Tattoo, Stand by Me en Sherlock Holmes: A Game of Shadows.

    Mijn dvd collectie

    Get Glue

  24. #349

    Standaard




    Artwork voor de complete set in Amerika. Er staat er hier ook een gepland, maar of we daar het extra boek bij zullen krijgen is nog maar de vraag...
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  25. #350

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter D Bekijk bericht



    Artwork voor de complete set in Amerika. Er staat er hier ook een gepland, maar of we daar het extra boek bij zullen krijgen is nog maar de vraag...
    Nice!! Jammer genoeg heb ik seizoen 1 tot en met 6 al op dvd .
    Laatste aankoop: Parks and Recreation seizoen 2 en 3, Castle seizoen 4 en 5, Friday Night Lights seizoen 4 en 5, Entourage seizoen 8, Rundskop, Tinker Tailor Soldier Spy, The Descendants, The Girl with the Dragon Tattoo, Stand by Me en Sherlock Holmes: A Game of Shadows.

    Mijn dvd collectie

    Get Glue

Pagina 14 van 15 EersteEerste ... 4101112131415 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •