Pagina 10 van 15 EersteEerste ... 67891011121314 ... LaatsteLaatste
De resultaten 226 tot 250 van 354 worden weergegeven.

Discussie: house m.d.

  1. #226

    Standaard

    De prijs is, zoals natuurlijk te verwachten viel, inmiddels verhoogt naar € 49,95 op de site.
    Heb van frs.nl nog geen cancelling gekregen van mijn order maar het zal vroeg of laat wel die kant opgaan vrees ik.

  2. #227

    Standaard

    Vanavond begint seizoen 6 in Amerika!

  3. #228

    Standaard

    Wat een geweldige seizoensopener zeg!!!


  4. #229

    Standaard

    Heeft iemand een adresje voor een betaalbaar seizoen 4 e.v. (r2 nl)
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  5. #230

    Standaard house

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G. Bekijk bericht
    Wat een geweldige seizoensopener zeg!!!
    Ooh, wat ben ik weer nieuwsgierig. Moet me bedwingen om niet op internet te gaan snuffelen.

  6. #231

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G. Bekijk bericht
    Wat een geweldige seizoensopener zeg!!!
    Ik ben weer nieuwsgierig!! Moet me bedwingen om niet op internet te gaan snuffelen.

  7. #232
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2003
    Woonplaats
    The Dutch mountains

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door eric snake Bekijk bericht
    sorry, dubbele post
    Dat is 3 dubbele post.

    Inderdaad is het nieuwe seizoen van House begonnen met een knallende dubbele aflevering.

    Mijn beheersing was wat minder.
    "How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur C. Clarke

  8. #233

    Standaard

    Las net op het net dat één van de vaste spelers er halverwege seizoen mee kapt. Verrassend als je hoort wie dat zal zijn. Wil het niet verklappen, maar zoekt en gij zult vinden wie het is.

    Begin van seizoen is overigens Top. Ik verwacht dat dit seizoen heeeeel anders word.
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  9. #234

  10. #235

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wolverine Bekijk bericht
    Las net op het net dat één van de vaste spelers er halverwege seizoen mee kapt. Verrassend als je hoort wie dat zal zijn. Wil het niet verklappen, maar zoekt en gij zult vinden wie het is.

    Begin van seizoen is overigens Top. Ik verwacht dat dit seizoen heeeeel anders word.
    Lijkt me dat het een van de leden van het oude team zal zijn (cameron, chase, forman), deze spelen, op Forman na, in het verhaal de laatste seizoenen toch wat meer op de achtergrond. We zullen het wel zien!

  11. #236

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chimera01 Bekijk bericht
    Dat is 3 dubbele post.

    Inderdaad is het nieuwe seizoen van House begonnen met een knallende dubbele aflevering.

    Mijn beheersing was wat minder.
    Heb vanavond de twee nieuwe afleveringen gezien, FANTASTISCH !!!:veryfunny:

  12. #237

    Standaard

    De eerste episode gezien (ja het is blijkbaar Ep I en niet 2 eps. ) en vond het geweldig. Niet de typische House formule, maar Hugh Laurie bewees nog maar eens wat een topprestatie hij neerzet.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  13. #238

    Standaard

    Kan het gewoon weer over house gaan?!

    Nieuwste aflevering was trouwens weer superieur. Belooft een heel goed seizoen te worden!
    Laatst aangepast door Jordy van Buel : 06-10-2009 om 10:02


  14. #239

    Standaard

    Meh. Ik wil gewoon meer House en minder Forman. Redelijke episode wederom.

    Als House volgende week z'n license terugkrijgt, gaan we hopelijk weer wat meer House zien.

  15. #240

    Standaard

    Ik baal intens dat de seizoenen zo duur blijven, zoek de NLE seizoenen 4 en 5, zijn die ergens betaalbaar?
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  16. #241

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G. Bekijk bericht
    Kan het gewoon weer over house gaan?!

    Nieuwste aflevering was trouwens weer superieur. Belooft een heel goed seizoen te worden!
    Aflevering 3 (met de dictator) gezien en wederom weer PRIMA !!!

  17. #242
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Het nieuwe seizoen is opmerkelijk beter dan het tamme en afstompende 5de seizoen.
    Gelukkig maar, want het zag er niet zo rooskleurig uit vond ik.

  18. #243

    Standaard

    Ik sta op het punt om de nieuwe dvd combi-box met daarin de seizoenen 1 t/m 4 aan te schaffen, maar weet iemand hier toevallig of seizoen 1 in deze versie in 16:9 formaat (anamorf) is ?

    Ik las dat in de oude (losse) seizoen 1 box het 4:3 formaat gebruikt is...
    Laatst aangepast door Lexio : 22-10-2009 om 07:37

  19. #244

    Standaard

    Ik heb de box twee dagen geleden aangeschaft (aanrader, zeker voor die prijs!), en helaas is seizoen 1 nog steeds in het 4:3-formaat. Zal ook wel niet meer veranderen vrees ik, tenzij er ooit echt een hele nieuwe editie uitkomt.

  20. #245

    Standaard

    Als ik me niet vergis heeft Amerika reeds de anamorf editie gekregen dit jaar. Maar ik zou er niet op rekenen dat Universal dit hier ook doet.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  21. #246

    Standaard

    Ben benieuwd of er nog een vervolg gaat komen op de ***ner verhaallijn?!
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  22. #247

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Liquid Bass Bekijk bericht
    Die prijs is onwaarschijnlijk laag.
    Temeer omdat seizoen 5 weer een ouderwets *vol* seizoen is met 24 afleveringen (seizoen 4 telde slechts 16 afleveringen i.v.m. de Hollywood-staking en kostte bij release € 40,00).

    Ondanks de lage prijs wel ge-pre-ordered en betaald.
    Ben benieuwd.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Liquid Bass Bekijk bericht
    De prijs is, zoals natuurlijk te verwachten viel, inmiddels verhoogt naar € 49,95 op de site.
    Heb van frs.nl nog geen cancelling gekregen van mijn order maar het zal vroeg of laat wel die kant opgaan vrees ik.
    Wat schetst mijn verbazing: kreeg gisteravond een email van FRS.nl, ze hebben de box opgestuurd. Voor nog geen € 27!! Ben benieuwd of ik 'm werkelijk krijg!

  23. #248

    Standaard

    Heb net seizoen 4 afgekeken. Een welkome break van het oude team en een iets te lang uitgevoerde zoektocht naar een nieuw team. De laatste 2 afleveringen zijn echter de beste House afleveringen tot nu toe. Hele sterke televisie!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  24. #249

    Standaard

    Is seizoen 5 (MET nl subs) overigens ergens betaalbaar te vinden?
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  25. #250

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Liquid Bass Bekijk bericht
    Wat schetst mijn verbazing: kreeg gisteravond een email van FRS.nl, ze hebben de box opgestuurd. Voor nog geen € 27!! Ben benieuwd of ik 'm werkelijk krijg!
    Ja hoor, voor slechts € 23,80 incl. verzending lag hij al op de mat. Leve FRS.nl!
    Voortaan meer pre-orders op de site in de gaten houden...

Pagina 10 van 15 EersteEerste ... 67891011121314 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •