Pagina 2 van 15 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 354 worden weergegeven.

Discussie: house m.d.

  1. #26

    Standaard

    Ook gister gekeken, vond het wel leuk. Had er misschien iets meer van verwacht maar ik ben wel benieuwd naar de volgende aflevering.

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Grima
    Heb gisteren het eerste deel gezien op SBS maar het viel me niet mee. Ik weet niet of ik die House nou sympathiek of onsympathiek, lollig of chagrijnig moet vinden. En eerlijk gezegd vond ik de gedachtensprong [spoiler:c8d26b9869]ham-in-de-koelkast dus lintworm[/spoiler:c8d26b9869] wat erg vlot en clever, ineens is daar dan het antwoord. Beetje een anticlimax. En de uitsmijter was wat klef.
    Hopelijk valt de volgende aflevering me mee.
    En tot slot: vinden jullie Hugh Laurie niet eigenlijk te Brits voor deze serie?
    Ik vond het erg goed gisteren.
    En of Hugh Laurie wel of niet te Brits maakt me niets uit.
    Van mijn part is hij een in Amerika werkende Britse arts.

    En Jennifer Morrison (Urban legends 2) als tegenspeelster kan ook nooit kwaad!

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Grima
    En eerlijk gezegd vond ik de gedachtensprong [spoiler:7fa7721b21]ham-in-de-koelkast dus lintworm[/spoiler:7fa7721b21] wat erg vlot en clever, ineens is daar dan het antwoord. Beetje een anticlimax. En de uitsmijter was wat klef.
    Vond ik ook wel, maar ik denk dat ik toch volgende week weer kijk.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Grima
    En tot slot: vinden jullie Hugh Laurie niet eigenlijk te Brits voor deze serie?
    Ik vond 'm prima. Ik was even bang dat ik constant "Prince George, thick as a whale omelet" zou zien, maar met zijn chagrijnige ongeschoren kop viel dat alles mee.
    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

  4. #29

    Standaard

    Eerste aflevering is best goed bevallen. vond eigenlijk wel vergezocht idd[spoiler:3e98c06391] dat ham verhaal[/spoiler:3e98c06391]
    (Three-Star Trader) (Goldtrader)
    Mijn Setup: AV Reciever Onkyo HTR-960 THX 7.1 - Speakers Onkyo THX Full HD T SAMSUNG LE40M86BD - Blu-Ray speler Playstation 3

  5. #30

    Standaard House MD

    Ey mensen dit is echt een goede serie ik heb het eerste en tweede seizoen al gezien. En dit is zeker een aanrader

  6. #31

    Standaard

    kan niet anders zeggen dat ik het een topserie vind!! dat ie maar gauw op dvd uitkomt
    Every Man Dies,
    Not Every Man Really Lives

  7. #32

    Standaard

    Is het iemand opgevallen dat de pilot geregisseerd is door Bryan Singer,
    van de "Usual suspects", de eerste 2 X-Men films en nu Superman returns?

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door zetmoon
    Is het iemand opgevallen dat de pilot geregisseerd is door Bryan Singer,
    van de "Usual suspects", de eerste 2 X-Men films en nu Superman returns?
    En dat is niet de enige episode die hij heeft geregisseerd. Ook heeft hij in een van de delen een kleine rolletje en bovendien is hij ook nog eens een van de producers van House M.D.

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ChesterLM
    Citaat Oorspronkelijk gepost door zetmoon
    Is het iemand opgevallen dat de pilot geregisseerd is door Bryan Singer,
    van de "Usual suspects", de eerste 2 X-Men films en nu Superman returns?
    En dat is niet de enige episode die hij heeft geregisseerd. Ook heeft hij in een van de delen een kleine rolletje en bovendien is hij ook nog eens een van de producers van House M.D.
    Aha, dank voor de info!

  10. #35

    Standaard

    Ik heb net afl. 2 van het eerste seizoen gekeken en ik zou graag willen weten wie dat laatste nummer zingt.

    b.v.d.

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hagels
    Ik heb net afl. 2 van het eerste seizoen gekeken en ik zou graag willen weten wie dat laatste nummer zingt.

    b.v.d.
    Rickie Lee Jones - On Saturday Afternoons In 1963

    Bron: http://www.have-dog.com/house/

    :wink:

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door aftermath
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hagels
    Ik heb net afl. 2 van het eerste seizoen gekeken en ik zou graag willen weten wie dat laatste nummer zingt.

    b.v.d.
    Rickie Lee Jones - On Saturday Afternoons In 1963

    Bron: http://www.have-dog.com/house/

    :wink:
    Merci, ik zal eens wat meer werk van haar gaan beluisteren.

  13. #38

    Standaard

    Ik heb n.a.l.v de uitzending van ep1 meteen maar seizoen 1+2 bij Rodisc gehaald (R1....de UK uitgave hebben ze ook maar die is stukken duurden dan de R1 versie). Inmiddels ook alweer helemaal bekeken.
    Seizoen 2 is gelukkig in 16:9 formaat.
    Echt een fantastische serie

    Alleen jammer dat ik nu weer een jaar moet wachten tot ik seizoen 3 kan gaan zien
    "I've seen things you people wouldn't believe"
    -Bladerunner-


  14. #39

    Standaard

    Waar kun je precies die dvd van serie 1 en 2 kopen? En is daar ondertiteling bij? Alvast bedankt

  15. #40

    Standaard

    Ben ook wel geïnteresseerd hierin, want vind het een geweldige serie. Maar heb hiervoor toch ook de voorkeur voor NL subs.
    Iemand een idee of deze gepland is ?

  16. #41

    Standaard

    Ja, in Januari komt seizoen 1 in NL uit
    Ik hou het voorlopig bij de R1 uitgaven, scheelt aanzienlijk in de kosten :P

  17. #42

    Standaard

    Oh dat wordt aftellen dan Vind hem echt geweldig :wink:
    Zo o.a. dat stukje waar hij zat mee te spelen op de intro van een nummer van The Who

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ChesterLM
    Ja, in Januari komt seizoen 1 in NL uit
    Ik hou het voorlopig bij de R1 uitgaven, scheelt aanzienlijk in de kosten :P
    Thanks! Super dan!

  19. #44

    Standaard

    Ah tof ga ik gelijk aanschaffen seizoen 1.House is namelijk geweldig.
    Ook de man die House speelt.Hij heeft altijd leuke grappige zinnen.

  20. #45

    Standaard

    Wil je eens goed lachen?

    Bekijk dan dit interview van Hugh Laurie in the Late Late show

    Dit is deel 2 waar het leuke gebeurd waardoor ik helemaal in een deuk lag:

    http://www.youtube.com/watch?v=zDnohVFIdUk

    En dit is deel 1 van het interview:

    http://www.youtube.com/watch?v=KR0ze4ERu60

    Ik ben momenteel helemaal verslaafd aan youtube.com vanwege alle leuke dingen die je daar tegenkomt. Bij mij dan vooral op het gebied van Anthony Michael Hall en Dead zone, maar vond dit toch ook heel leuk. LOL

  21. #46

    Standaard

    Idd daar vind je hele leuke dingen(en bedankt)zal die intervieuws vanavond eens beluisteren en bekijken.

  22. #47

    Standaard

    De grap waardoor ik helemaal in een deuk lag zit zowat aan het eind van deel 2.

    DD4me2

  23. #48

  24. #49

    Standaard

    Volg House MD al vanaf het begin via inet, maar heb laatst omdat er niets anders op tv was ook nog maar een keer een aflevering op SBS zitten kijken....

    Heeft iemand enig idee waarom er een verschil zit tussen de titelsongs? (VS - NL) In de VS is het Teardrops van Massive Attack. In Nederland is het een ander liedje....Geen idee welk nummer dat is, maar ook geen idee waarom..

  25. #50

    Standaard

    Is omdat in een heleboel landen de theme 'Teardrop' niet gelicenseerd is. Bij ons ( en een hoop andere landen ) is er een speciale song gemaakt die
    'House' heet.

    Weet iemand waar ik die vandaan kan krijgen?!
    Dr. Foreman: I think you argument is specious!
    Dr. House: I think you tie is ugly...

Pagina 2 van 15 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •