Pagina 3 van 15 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 354 worden weergegeven.

Discussie: house m.d.

  1. #51

    Standaard

    iemand enig idee wat de Nederlandse box van House gaat kosten??

    zit alle nederlandse sites af te zoeken maar krijg de box niet gevonden

    hopelijk weet iemand het

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Flying Doc
    Is omdat in een heleboel landen de theme 'Teardrop' niet gelicenseerd is. Bij ons ( en een hoop andere landen ) is er een speciale song gemaakt die
    'House' heet.

    Weet iemand waar ik die vandaan kan krijgen?!
    Ik heb het nummer (heel mooi nummer trouwens) als je je emailadres geeft kan ik het je mailen

    @Carparzo: ben ik ook wel benieuwd naar ja!

  3. #53

    Standaard

    nou zat me net te vervellen en dacht er weer aan en keek ff bij bol.com en hij stond er nu wel tussen voor 39,99

    alleen release staat op 8-2-2007 had alwel beetje verwacht dat het later werdt omdat die 1 maand voor release nog nergens te vinden was.

  4. #54

    Standaard

    *schopje*

    Gister werd aflevering 3x13 uitgezonden op Fox, maar waar is aflevering 3x12 gebleven Deze is nog niet uitgezonden. Weet iemand hier meer over?

  5. #55

    Standaard

    Hallo!

    Weet iemand toevallig wanneer HOUSE M.D seizoen 2 uitkomt??

  6. #56

    Standaard

    Ik wil wel behandeld worden door Dokter Chase

    Weet iemand toevallig wanneer seizoen 2 uitkomt op DVD? Die gewoon op mijn DVd speler af te spelen is haha!

    Het is zo verslavend ik kan echt niet wachten op seizoen 2?

    Iemand?

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door claire44
    Ik wil wel behandeld worden door Dokter Chase

    Weet iemand toevallig wanneer seizoen 2 uitkomt op DVD? Die gewoon op mijn DVd speler af te spelen is haha!

    Het is zo verslavend ik kan echt niet wachten op seizoen 2?

    Iemand?
    Volgens mij is dat nog niet bekend, ik kon in ieder geval geen datum voor je vinden.

  8. #58

    Standaard

    Zal wel uitkomen nadat het hele seizoen op tv is geweest.
    En de laatste aflevering van seizoen 2 is pas ergens in Juni (tenminste, als het één aflevering per week blijft).
    Dus rond Juli zal dit seizoen op dvd verschijnen :wink:

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tumbo Bekijk bericht
    Zal wel uitkomen nadat het hele seizoen op tv is geweest.
    En de laatste aflevering van seizoen 2 is pas ergens in Juni (tenminste, als het één aflevering per week blijft).
    Dus rond Juli zal dit seizoen op dvd verschijnen :wink:
    dat duurt wel lang, is er inmiddels al een definitieve datum bekend of blijven we nog even hopen op Juli 2007?

  10. #60

    Standaard

    Hij komt al eerder 07-06-2007 House, M.D. - Seizoen 2 volgens dvd home dan.
    (Three-Star Trader) (Goldtrader)
    Mijn Setup: AV Reciever Onkyo HTR-960 THX 7.1 - Speakers Onkyo THX Full HD T SAMSUNG LE40M86BD - Blu-Ray speler Playstation 3

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door misterfun Bekijk bericht
    Hij komt al eerder 07-06-2007 House, M.D. - Seizoen 2 volgens dvd home dan.
    Dat is beter nieuws, als het tenminste zo blijft.

  12. #62

    Standaard

    Net de season finale gekeken van seizoen 3! Ik hoop wel dat in iedergeval Cameron terug komt volgend seizoen.

  13. #63

    Standaard

    Laatst toevallig voor het eerst een aflevering gezien en lijkt me een erg sterke serie.
    Alleen is het net als met veel series vaak lang wachten tot de prijzen een beetje zakken.

  14. #64

    Standaard

    In de maand Juni elke donderdag een dubbele dosis House MD. Niet verkeerd, verklaard ook waarom de release van seizoen 2 in juli zou kunnen zijn. Weet iemand al of de release in juli definitief is?

  15. #65

    Standaard

    Voor zover ik weet , is dit definitief . Wordt ook al aangeboden via de online webwinkels
    Tv serie fan

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit Bekijk bericht
    In de maand Juni elke donderdag een dubbele dosis House MD. Niet verkeerd, verklaard ook waarom de release van seizoen 2 in juli zou kunnen zijn. Weet iemand al of de release in juli definitief is?
    Staat nog altijd gepland voor juni.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit Bekijk bericht
    In de maand Juni elke donderdag een dubbele dosis House MD. Niet verkeerd, verklaard ook waarom de release van seizoen 2 in juli zou kunnen zijn. Weet iemand al of de release in juli definitief is?
    volgens mij is het één nieuwe aflevering en één herhaling. of andersom .

  18. #68

    Standaard

    Klopt, om 20,30 een aflevering uit seizoen 1 (vanavond is dat 1.2) en om 21.25 een aflevering uit seizoen 2.

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Exxon Bekijk bericht
    Klopt, om 20,30 een aflevering uit seizoen 1 (vanavond is dat 1.2) en om 21.25 een aflevering uit seizoen 2.
    Dat vind ik dan wel weer *^&^*&%^%$%&^$#&*()_

  20. #70

    Standaard

    Ik heb seizoen 1 al een paar maanden in bezit, maar zit met een probleem. (Ik heb gegoogled en gezocht op fora's en geprobeerd een email van universal te vinden, geen resultaat)

    Alle 6 de disks bekeken (geweldige serie), maar nou wilde ik een paar dagen geleden de extra's kijken, kreeg ik allemaal storende groene vlakken in het beeld, er was bijna helemaal niets te bekijken (geluid wel perfect). Stop ik deze dvd in mijn dvdspeler van de pc, en bekijk ik hem met verschillende players en daar gaf hij geen beeld, wel ondertitels en geluid.
    Iemand ditzelfde?

  21. #71

    Standaard

    Geweldige serie... kan niet wachten op seizoennetje 4. Heb de eerste 3 in een kleine 3 weken gekeken, zo verslavend!!!

  22. #72

    Standaard

    Vind toch wel mooi dat ze nu dubbele afleveringen gaan uitzenden, ondanks dat het van 2 verschillende seizoenen is. Ik zal zeker regelmatig een aflevering kijken.

  23. #73

    Standaard

    jeetje jullie hebben seizoen 3 al gezien terwijl bij mij net seizoen 2 op de mat is gevallen.
    (Three-Star Trader) (Goldtrader)
    Mijn Setup: AV Reciever Onkyo HTR-960 THX 7.1 - Speakers Onkyo THX Full HD T SAMSUNG LE40M86BD - Blu-Ray speler Playstation 3

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Bolwerk Bekijk bericht
    Ik heb seizoen 1 al een paar maanden in bezit, maar zit met een probleem. (Ik heb gegoogled en gezocht op fora's en geprobeerd een email van universal te vinden, geen resultaat)

    Alle 6 de disks bekeken (geweldige serie), maar nou wilde ik een paar dagen geleden de extra's kijken, kreeg ik allemaal storende groene vlakken in het beeld, er was bijna helemaal niets te bekijken (geluid wel perfect). Stop ik deze dvd in mijn dvdspeler van de pc, en bekijk ik hem met verschillende players en daar gaf hij geen beeld, wel ondertitels en geluid.
    Iemand ditzelfde?
    Ik heb dit probleem dus ook zelf ondervonden bij 2 dvdboxen ervan. Kan iemand ons even op weg helpen?

  25. #75

    Standaard

    ik vindt de muziek uit house ontzettend goed, is er ook een soundtrack ergens te krijgen ?
    (Three-Star Trader) (Goldtrader)
    Mijn Setup: AV Reciever Onkyo HTR-960 THX 7.1 - Speakers Onkyo THX Full HD T SAMSUNG LE40M86BD - Blu-Ray speler Playstation 3

Pagina 3 van 15 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •