Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 42 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Prachtig, Super-tv! (nu met foto's)

    Voor wie in de omgeving van Leeuwarden wonen: de MM aldaar heeft een juweeltje staan!!

    Nou ja, juweeltje?? Een joekel.

    Het is een 'LCD-projectie-tv' van SONY. Beeldbreedte ongeveer 180cm, beeldhoogte (incl. voet) ruim 1 meter. En dan nog volledig HD ook. Ze draaien 'm daar met een HD-demo (vrouw met golden retreiver) en werkelijk subliem (de vacht van de hond bijvoorbeeld)! Wauw.

    Prijs naar schatting vijfentwintigduizend US dollar.
    ... naar mijn bescheiden mening dan hè

  2. #2
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Heb je toevallig een type want Sony is heel erg goed bezig momenteel en op korte termijn met zeer mooie (projectie) TV,s.
    Kijk/lees ook deze link eens

  3. #3

    Standaard

    Het is de Qualia 006, helemaal HD 1080. Met natuurlijk een HD-demonstatie. Werkelijk om je vingers bij af te likken.

    Hier een paar foto's (klik voor groter formaat):

    Dit is de TV in z'n geheel, kijk eens naar het formaat!

    Dit is een close-up van het beeld (wat je ziet is ongeveer 20x20cm, dus nog geen 10e deel van het totaal (het is een close-up van een motorfiets)) de horizontale strepen zitten niet in het beeld, maar zijn reflexies van tl-buizen. Op een halve meter afstand zie je nog steeds geen pixels.


    Hier een plaatje van de specs zover MM die vrijgeeft:


    Ik kijk best vaak naar TV's en eerlijk gezegd vallen de meesten mij tegen. Maar deze ... !!
    Wauw!
    ... naar mijn bescheiden mening dan hè

  4. #4

    Standaard

    Maar dat ziet er goed uit, zelfs op de foto's. Lekker groot. Had J. Vandendool toch gelijk toen hij over 3lcd en de inhaalslag van projectieschermen sprak. Ben alleen wel benieuwd naar de prijs, en ik vraag me af of ie stiekem toch geen 1080p aankan.

    p.s.

    Ik denk dat de Arbo een belletje krijgt, want die medewerkers bij de MM worden met de dag jonger! Schande! :P

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JozefusGladiolus

    Ik denk dat de Arbo een belletje krijgt, want die medewerkers bij de MM worden met de dag jonger! Schande! :P
    Nee, Jo.
    Laat die jongen nou lekker bij zijn nieuwe verjaardagskado staan.
    Ben alleen benieuwd hoe hij hem op zijn slaapkamer krijgt. :wink:

  6. #6

    Standaard

    Vanaf 5000-6000 euro of meer voor 50 inch en groter..de 70 inch zal eerder richting 8000-9000 euro gaan!? 8)

    Edit: 70 inch gespot bij een MM vestiging voor 9000 euro! 8)
    Citaat Oorspronkelijk gepost door JozefusGladiolus
    Maar dat ziet er goed uit, zelfs op de foto's. Lekker groot. Had J. Vandendool toch gelijk toen hij over 3lcd en de inhaalslag van projectieschermen sprak. Ben alleen wel benieuwd naar de prijs, en ik vraag me af of ie stiekem toch geen 1080p aankan.

    p.s.

    Ik denk dat de Arbo een belletje krijgt, want die medewerkers bij de MM worden met de dag jonger! Schande! :P

  7. #7
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JozefusGladiolus
    Had J. Vandendool toch gelijk toen hij over 3lcd en de inhaalslag van projectieschermen sprak.
    Tuurlijk had ik dat.......... :wink:

    Maar inderdaad, op dit gebied zijn er diversen merken hard bezig en ook in de klasse die beter te betalen is.
    Denk hierbij aan de klasse vanaf €1500,- voor een 40 inch.

    Mede omdat er diverse merken bezig zijn zullen ze wel eens de markt open kunnen breken voor rear-pro,s.

  8. #8

    Standaard

    5 miliseconden?
    Activity suggests a life filled with purpose

  9. #9

    Standaard

    is een responstijd van 5ms voldoende bij echt snelle bewegingen?

    de laatste tijd wordt er namelijk nogal gestunt met 2ms....

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sicco
    is een responstijd van 5ms voldoende bij echt snelle bewegingen?

    de laatste tijd wordt er namelijk nogal gestunt met 2ms....
    Dat is echt voldoende. :wink:

    Wat een scherm zeg (droom, droom) :wink:
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  11. #11

    Standaard

    Er staat toch duidelijk 1080i, het is dus geen true 1080P scherm.
    Zijn er geen plaatjes van de achterkant van dat ding.

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sicco
    is een responstijd van 5ms voldoende bij echt snelle bewegingen?

    de laatste tijd wordt er namelijk nogal gestunt met 2ms....
    Sowieso is die responstijd een wild begrip, maar het verschil tussen 2 en 5 ms lijkt me echt verwaarloosbaar, om maar niet te zeggen onzichtbaar...

  13. #13

    Standaard

    In MM Utrecht staat er volgens mij een grotere dan de foto's hierboven voor €8999,-.

    Erg mooi in ieder geval.

  14. #14

    Standaard

    Volgens mij is dat die 70 inch! :wink:


    Trouwens, Qualia is de nieuwe naam voor de topproductlijn van sony. Zo is er ook een top hoofdtelefoon uitgebracht(alleen in japan) en nog wat andere producten. Dit is dus de top of the range van sony! :wink:
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steve Muller
    In MM Utrecht staat er volgens mij een grotere dan de foto's hierboven voor €8999,-.

    Erg mooi in ieder geval.

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman
    Volgens mij is dat die 70 inch! :wink:


    Trouwens, Qualia is de nieuwe naam voor de topproductlijn van sony. Zo is er ook een top hoofdtelefoon uitgebracht(alleen in japan) en nog wat andere producten. Dit is dus de top of the range van sony! :wink:
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steve Muller
    In MM Utrecht staat er volgens mij een grotere dan de foto's hierboven voor €8999,-.

    Erg mooi in ieder geval.
    Heeft iemand foto's van die 70inch

  16. #16

    Standaard

    volgens mij krijg je dan toch gewoon exact dezelfde foto's als hierboven?? op de foto zie je het verschil echt niet hoor

    of je moet hetzelfde kereltje ernaast zetten

  17. #17

    Standaard

    Maar is dit nu Plasma of LCD ?


    Sony announces another high-end projection TV in their expensive Qualia line.

    The Sony Qualia 006 (KDS-70CQ006) is a 70 inch projection TV with a HD resolution of 1,920x1080 pixels. The new high-end projection TV uses Sony's SXRD technology. SXRD stands for Silicon X-tal Reflective Display. SXRD was first introduced in the Sony Qualia 004 projector.
    The SXRD Projection Screen delivers a 3000:1 contrast ratio and a superior resolution due to the very small size of the pixels and the high density.
    The Sony Qualia 006 will start selling in Japan on March 15th for 1,600,000 yen (~15,000USD).
    More details in Sony press-release (Japanese).

    Sony announced in September 2004 a Grand Wega KDS70XBR100 Projection TV with SXRD technology. The KDS70XBR100 has pretty much the same specifications as the Qualia 006. The KDS70XBR100 Grand WEGA HDTV is supposed to be available early this year for under $10,000.

  18. #18

    Standaard

    Geen van beide...
    I take the pills to keep the quaks off my back !

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door andym
    Geen van beide...
    Dus weer een heel nieuw systeem Waarschijnlijk weer beter!!!

  20. #20

    Standaard

    Hij oogt heel erg HD. Of 1080i op LCD (responstijd) een probleem is weet ik niet. Het beeld was ontzettend scherp en helder en rustig. punt.

    De prijs ... $25.000

    Ja, voor die prijs mág het ook wel echt wat wezen.
    ... naar mijn bescheiden mening dan hè

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door A3aan
    De prijs ... $25.000

    Ja, voor die prijs mág het ook wel echt wat wezen.
    Maar in MM Utrecht was die 70 inch toch echt €8999,- .

    Of is dat dan weer een andere???

  22. #22

    Standaard

    Dat was een andere (denk ik) maar wel bijna hetzelfde (volgens dit citaat dan : The KDS70XBR100 has pretty much the same specifications as the Qualia 006. The KDS70XBR100 Grand WEGA HDTV is supposed to be available early this year for under $10,000.)
    I take the pills to keep the quaks off my back !

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door andym
    Dat was een andere (denk ik) maar wel bijna hetzelfde (volgens dit citaat dan : The KDS70XBR100 has pretty much the same specifications as the Qualia 006. The KDS70XBR100 Grand WEGA HDTV is supposed to be available early this year for under $10,000.)
    Jeetje maar wat een prijsverschil dan voor bijna dezelfde TV

  24. #24
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steve Muller
    Maar is dit nu Plasma of LCD ?


    Sony announces another high-end projection TV in their expensive Qualia line.

    The Sony Qualia 006 (KDS-70CQ006) is a 70 inch projection TV with a HD resolution of 1,920x1080 pixels. The new high-end projection TV uses Sony's SXRD technology. SXRD stands for Silicon X-tal Reflective Display. SXRD was first introduced in the Sony Qualia 004 projector.
    The SXRD Projection Screen delivers a 3000:1 contrast ratio and a superior resolution due to the very small size of the pixels and the high density.
    The Sony Qualia 006 will start selling in Japan on March 15th for 1,600,000 yen (~15,000USD).
    More details in Sony press-release (Japanese).

    Sony announced in September 2004 a Grand Wega KDS70XBR100 Projection TV with SXRD technology. The KDS70XBR100 has pretty much the same specifications as the Qualia 006. The KDS70XBR100 Grand WEGA HDTV is supposed to be available early this year for under $10,000.
    Het staat in het stukje zelf.
    Projection TV
    En nogmaals, projectie tv,s hebben een hele goede toekomst als het op dezelfde lijn verder gaat als waar men nu aan begonnen is.

  25. #25

    Standaard

    Dacht dat projectie TV's altijd heel slecht waren gezien het beeld niet via alle hoeken te bekijken is!!!!

    Ik zal het dan wel over oude generaties hebben..

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •