Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 42 van 42 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Wat een mooi ding, zowel qua beeld als design.
    Ben overigesn benieuwd of de smalle beeldbuizen die Philips produceert nu eens in TV's gaan komen, of dat ze daar nu toch vanaf zien.

  2. #27
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steve Muller
    Dacht dat projectie TV's altijd heel slecht waren gezien het beeld niet via alle hoeken te bekijken is!!!!

    Ik zal het dan wel over oude generaties hebben..
    Ze waren inderdaad slecht maar dat is dus vanaf nu aan het veranderen door gebruik van nieuwe/andere technieken.
    De techniek maakt zelfs kans om van "slechtste" naar "beste" te gaan als ze zo verder gaan.
    Enig zwakke punt blijft nog wel steeds de beperkte kijkhoek maar ook dit is aan het verbeteren.

  3. #28
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit
    Wat een mooi ding, zowel qua beeld als design.
    Ben overigesn benieuwd of de smalle beeldbuizen die Philips produceert nu eens in TV's gaan komen, of dat ze daar nu toch vanaf zien.
    Ik denk dat ze daar vanaf gaan zien, juist omdat er toch meerdere merken (Sony en JVC al zeker als grote merken) inzetten op rear-pro.

    Aan de andere kant kunnen hun beeldbuizen wel kans van slagen hebben als de prijs heel leuk is......

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit
    Wat een mooi ding, zowel qua beeld als design.
    Ben overigesn benieuwd of de smalle beeldbuizen die Philips produceert nu eens in TV's gaan komen, of dat ze daar nu toch vanaf zien.
    Samsung heeft er een aantal uitgebracht met smalle beeldbuizen. ze werden getest in What hifi en als matig beoordeeld.

  5. #30

    Standaard

    Hoe mooi het eerst ook lijkt; het kontrast is niet echt geweldig vind ik (een zwarte massa met geen detail) en zijn de kleuren gewoon veel te overdreven en onnatuurlijk (typisch Sony) laat 'm ff isf'n zou ik zeggen. Verder een leuke tv. Maar wat mot je met zo'n log beest in de kamer terwijl je voor een fractie van het geld een mooier en groter beeld kunt hebben dat binnen 30 sec. weer weg is?? :wink:
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  6. #31
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder
    Maar wat mot je met zo'n log beest in de kamer terwijl je voor een fractie van het geld een mooier en groter beeld kunt hebben dat binnen 30 sec. weer weg is?? :wink:
    Hmm............gewoon beide doen.

    Ik heb de CRT projector voor mijn films te bekijken en op termijn komt er een 40 of 50 inch rearpro in de kamer om lekker met mijn vrouw goede tijden slechte tijden te kijken.

  7. #32

    Standaard

    Vandaag bij de MM even staan kijken naar de 70" versie.

    Sow hey, wat een beeld. Ik ga geen discussie aan of het beter of slechter is dan van een plasma maar het beeld was wel super.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  8. #33
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Vandaag bij de MM even staan kijken naar de 70" versie.

    Sow hey, wat een beeld. Ik ga geen discussie aan of het beter of slechter is dan van een plasma maar het beeld was wel super.
    Je mag gerust je eigen mening geven over wat "jij" mooier vond.

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Vandaag bij de MM even staan kijken naar de 70" versie.

    Sow hey, wat een beeld. Ik ga geen discussie aan of het beter of slechter is dan van een plasma maar het beeld was wel super.
    Je mag gerust je eigen mening geven over wat "jij" mooier vond.
    Weet ik maar dat wordt weer zo'n wellus nietus discussie tussen de fans van plasma en de rest. :wink:

    Gezien de maat van het scherm en de afstand dat ik stond te kijken was het gewoon onvoorstelbaar goed laten we het daar op houden.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  10. #35
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck

    Gezien de maat van het scherm en de afstand dat ik stond te kijken was het gewoon onvoorstelbaar goed laten we het daar op houden.
    En dus een bevestiging voor mij wat ikzelf ook ervaren heb en het leuke is dat er nog veel betere modellen op de markt komen.. :wink:

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck

    Gezien de maat van het scherm en de afstand dat ik stond te kijken was het gewoon onvoorstelbaar goed laten we het daar op houden.
    En dus een bevestiging voor mij wat ikzelf ook ervaren heb en het leuke is dat er nog veel betere modellen op de markt komen.. :wink:
    Als ze net zo goed zijn en goedkoper ben ik ook tevreden. :wink:
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  12. #37

    Standaard



    Deze moet ik zeker in het oog houden, ferme TV, hoop er volgend jaar met te beginnendie griet ziet er ook gelikt uit

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ronald_VR


    Deze moet ik zeker in het oog houden, ferme TV, hoop er volgend jaar met te beginnen
    Dan heb je geen plaatsgebrek. :wink:
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ronald_VR


    Deze moet ik zeker in het oog houden, ferme TV, hoop er volgend jaar met te beginnen
    Dan heb je geen plaatsgebrek. :wink:
    +/- Vijf (5) meter muur, zal da goe zijn, alleen de afstand van de tv zal wat anders zijn :wink:

  15. #40

    Standaard

    Prima ding, imho. Zou mijn beamer meteen overbodig maken.

    Grootste nadeel (o nee, één na grootste nadeel) ... als je zo'n tv gebruikt voor b.v. Journaal/weekendmillionaires/GTST/whatever, dan is 'het speciale' van een film op groot scherm ook wel weg.

    Volgens toelichting was het een LCD-projectie-tv. De achterkant zag er ook wel projectie uit. Nadelen als hotspots/hoeken vielen mij niet op.
    ... naar mijn bescheiden mening dan hè

  16. #41

    Standaard

    ja, dat meisje ziet er ook niet onaardig uit! Qualia serie is dan ook het beste wat Sony te bieden heeft! :wink: 8)
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ronald_VR


    Deze moet ik zeker in het oog houden, ferme TV, hoop er volgend jaar met te beginnendie griet ziet er ook gelikt uit

  17. #42

    Standaard

    Is deze te vergelijken met die van Sony?

    JVC 70ZR7 Projectie TV met HD kwaliteit HD: http://www.jvc.nl/site/nl/hd-ila/equipment_70.php
    (zowel te krijgen als in 142cm en 178cm)

    • 20 W totaal audiovermogen
    • 1 HDMI ingang met HDCP
    • Component ingang (Y, Pb, Pr)
    • 1 PC ingang (D-Sub 15 pins XGA/VGA)
    • 3 SCARTs
    • Gebaseerd op 3-chips D-ILA techniek
    • HD compatibiliteit: 720p (750p) 50/60 Hz, 1080i (1125i) 50/60 Hz
    • D.I.S.T. (Digital Image Scaling Technology): voor een haarscherp beeld
    • Nieuwe Smart Picture Technology
    • Digital (PAL) en 3D (NTSC) Comb Filters
    • Digital VNR
    • Kleurtemperatuur
    • 7 beeldverhoudingen (Auto, Regular, Panoramic, 14:9 Zoom, 16:9 Zoom, 16:9 Zoom met ondertitels en Full)
    • 3D Sound
    • BBE® Sound System
    • 1-tuner PAP (Picture-and-Picture)
    • Freeze en Swap (geluidskeuze)
    • Multi Index (12 beelden)
    • Beeld en Teletext tegelijk
    • Voorkeurzender
    • Setup Tour
    • Megatext: 1500 pagina geheugen (level 2.5)
    bron: http://www.shoppingservice.nl/asp/index.asp?sg=2248

    :P Pakweg te verkrijgen voor +/- 5000 eurokes :P

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •