Pagina 12 van 12 EersteEerste ... 289101112
De resultaten 276 tot 300 van 300 worden weergegeven.
  1. #276
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time

    Standaard

    Vandaag ontvangen:


    Любэ - Юбилей (Lyube - Jubilee) 2dvd
    "Fred, it's not quite dark enough, I can still see something"


  2. #277

    Standaard

    Incognito Live In London
    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)

  3. #278

    Standaard

    Simpsons Quote.
    I'm sorry, that leg's going to have to come off. Did I say leg? I meant that wet bathing suit.

    Verkooptopic

  4. #279

    Standaard

    Coil - Colour Sound Oblivion

    Ik was 1 van de 200 gelukkigen die de zogenaamde Advanced Patron Edition kon bemachtigen via de site van Coil. Deze box set was binnen 4 uur uitverkocht.
    Er kwam ook een gesigneerd certificaat bij!



    Even kort de inhoud:

    DVD1 Air Gallery, London, 1983-08-24 (CSO 1)

    DVD2 Sonar, Barcelona, 2000-06-17 (CSO 2)

    DVD3 Convergence, New York, 2001-08-18 (CSO 3)

    DVD4 DK Gorbunova, Moscow, 2001-09-15 (CSO 4)

    DVD5 Teatro Delle Celebrazioni, Bologna, 2002-04-06 (CSO 5)

    DVD6 New Forms, Den Haag, 2002-06-07 (CSO 6)

    DVD7 Flex, Vienna (+ Prague), 2002-10-29 (CSO 7)

    DVD8 Vagonka, Konigsberg, 2002-09-29 (CSO 8)

    DVD9 Ydrogeios, Thessaloniki, 2002-10-05 (CSO 9)

    DVD10 Mutek, Montreal, 2003-05-29 (CSO 10)

    DVD11 La Loco, Paris, 2004-05-23 (CSO 11)

    DVD12 Melkweg, Amsterdam, 2004-06-03 (CSO 12)

    DVD13 (Selvagina), Jesi, 2004-06-11 (CSO 13)

    DVD14 City Hall, Dublin, 2004-10-23 (CSO 14)

    DVD15 The Coil Reconstruction Kit Disc One (CSO 15)

    DVD16 The Coil Reconstruction Kit Disc Two (CSO 16)

    From Threshold House website:

    The discs come in a wooden box, each with its own number on the inside of the lid. Each disc comes in a basic cardboard sleeve, listing details of the performance's place, date, "feeling" and some technical details. No songs are listed, except on The Coil Reconstruction Set.
    Apart from the Air Gallery performance and the Reconstruction Kit, the discs are packaged in four cloth bags identifying the band's different stage outfits, each representing a specific live-incarnation of the band.

    Besides the discs, the box contains a fifteen-page booklet, the program to John Balance's funeral ceremony and a large collection of 6" × 4" postcards, mainly of photo's taken on tour.

    Nou, ik heb wat te doen de komende dagen
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  5. #280

    Standaard

    It's a damn refreshment to see this kind of professiolism these days

  6. #281

  7. #282

    Standaard

    http://www.whatiwatch.net/collection.php?ov=3795
    Bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla.

  8. #283

    Standaard

    Ik heb gister via Bol.com de Crossroads Guitar Festival 2010 editie besteld.
    De 2004 en 2007 editie had ik al en dat zijn eigenlijk mijn beste muziek-dvd's. Iedere keer weer opzetten die dingen. Clapton plus de hele gitaarwereld is vertegenwoordigd en het talent / plezier spat er vanaf.
    De 2010 editie met o.a. Ron Wood, Joe Bonamassi, Robert Cray, ZZ-Top, BB King, Derek Trucks en zijn wonderschone / getalenteerde vrouw Susan Tedeshi.

  9. #284

    Standaard

    Michael Jackson's Vision.

    3-DVD box met (bijna) al zijn videoclips cq minimovies. Mooie verpakking met 3D-weergaves op de cover van veel van zijn videoclips. Erg tof.
    Jammergenoeg hebben ze Captain EO en Ghost er niet opgezet als extraatje voor de fans.

  10. #285

    Standaard



    Nog niet zo lang geleden aangeschaft op Amazon.co.uk. voor 12,93 GBP.

  11. #286

    Standaard

    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  12. #287

    Standaard

    Bij Amazon UK:





    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  13. #288

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    2 dvd's waar je heel veel plezier van zal hebben!! Vooral Pompei (met verschillende versies van de film) is geweldig!!!


    Eerst als kopie al een paar keer gezien en heb hem nu als orgineel. Wat een feest, wat een feest.

  14. #289

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    Eerst als kopie al een paar keer gezien en heb hem nu als orgineel. Wat een feest, wat een feest.
    Wat een feest inderdaad, maar nog niet zo'n feest als er in levende lijve bij geweest zijn
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  15. #290

    Standaard

    Deze ook maar even erbij besteld nog:

    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  16. #291

    Standaard



    Pink: Funhouse Tour - Live In Australia (Blu-ray)

  17. #292

    Standaard Re:

    Ik kwam deze in Luik tegen:



    Hij is ook op dvd uit, maar ik heb zelf de Bluray gekocht. Het was een gok voor de € 18 maar het is het geld dubbel en dwars waard. Het plezier spettert van Julien en het orkest af en de combinatie van orkest en hij werkt goed. En het beeld van de BR is goed.

  18. #293

    Standaard

    Even een waarschuwing voor de forummers. Ik heb gisteren bij FRS in de aanbiedingenhoek een dvd gekocht van Madness-Live in Germany 1981. Het is weliswaar een concert uit 1981 maar de beeldkwaliteit is nog slechter dan een huiscamera. Je ziet het optreden nauwelijks. Het is op de markt gezet door Immortal. Ik ga er in ieder geval mee terug. Dit is de € 10 absoluut niet waard!!

    Dit is de cover:

    http://www.dubman.eu/nl/product/madn...-germany-1981/

  19. #294

    Standaard

    Leuke releases de komende maanden :
    in de pre-oder:
    flying colors.jpg
    Flying Colors - Live in Europe, opgenomen in Tilburg, release 14/10

    DT Luna.jpg
    Dream Theater - Live At Luna Park, Blu-ray + 2DVD + 3CD + boek, release 01/11

    rush clockwork.jpg
    Rush - Clockwork Angels tour - release 19/11

  20. #295

  21. #296

    Standaard

    Aangezien steeds meer muziekdingen alleen nog op dvd uitkomen en niet op bluray maar weer eens twee dvd's gekocht:
    - Suede - Royal Albert Hall (2CD+DVD)
    - Bruce Springsteen - High Hopes CD + Born in the USA Live in London 2013 DVD

    Bruce-Springsteen-high-hopes-edicion-especial-cd-dvd-born-in-the-usa-londres-2013-europa-2014-of.jpg 51ybI6sS2YL.jpg

    Ik had liever blurays van deze fantastische concerten gehad echter...

  22. #297

    Standaard

    1000004013210677.jpg
    Hooverphonic op hun best, samen met een filharmonisch orkest live. Vooral het schitterend ruime geluid op de dvd (DD en dts 5.1) valt op.

  23. #298

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    1000004013210677.jpg
    Hooverphonic op hun best, samen met een filharmonisch orkest live. Vooral het schitterend ruime geluid op de dvd (DD en dts 5.1) valt op.
    Ik heb het genoegen gehad om dit concert live te zien, en dan nog wel tijdens de opening night. Ik ben er nog altijd van overtuigd dat Hooverphonic de enige Belgische act is die internationaal kan wedijveren.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  24. #299

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Home Plate Bekijk bericht
    Kim Carnes - Voyeur (Deluxe CD Vinyl Replica)

    Kim Carnes - Cafe Racers (Deluxe CD Vinyl Replica)
    Dat zijn geen dvd's toch?
    Past beter hier dan: http://dvd.nl/forum/showthread.php?6...ekocht-besteld

  25. #300

    Standaard

    Jimi Hendrix - Electric Church blu-ray, voor 7,24 incl. verzending (Wehkamp, dankzij code 'extra', geldig op gehele assortiment, alleen vandaag)

Pagina 12 van 12 EersteEerste ... 289101112

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •