De resultaten 1 tot 12 van 12 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Branded to Kill [DVD]

    Branded to Kill [DVD]

    Jo Shishido speelt een gevallen moordenaar voor de Yakuza in deze film van de excentrieke Japanse regisseur Seijun Suzuki

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Vond de beeldkwaliteit niet erg best, miste toch wel wat aan scherpte en contrast. Apparte film, maar verdient een betere uitgave om volledig tot zijn recht te komen.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Reinbo
    Vond de beeldkwaliteit niet erg best, miste toch wel wat aan scherpte en contrast. Apparte film, maar verdient een betere uitgave om volledig tot zijn recht te komen.
    Ik vond de beeldkwaliteit naar verhouding anders prima hoor. (zie ook de screens)

    De criterionuitgave (non-anamorf!) bevat een aantal printbeschadigingen zodat de r2 nl uitgave op dit punt misschien wel beter is!

    Qua extra's ben ik het met je eens dat deze film een betere uitgave verdient.

    Wel goed om te zien dat er meer mensen bekend zijn met het werk van Suzuki!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  4. #4

    Standaard

    Als ik naar de screens kijk blijf ik het beeld te soft vinden..

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Reinbo
    Als ik naar de screens kijk blijf ik het beeld te soft vinden..
    Ik vind het op zich nog steeds meevallen. Als je naar de zwart/wit scenes in tokyo drifter kijkt, dan is de beeldkwaliteit in deze een verademing. (zie recensie tokyo drifter)

    Maar wat vond je van de film dan? (ook niet onbelangrijk :wink: )

    groeten,
    Coen
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  6. #6

    Standaard

    Tenzij er iets serieus fout is gegaan met de screenshots op dvd.nl, dan is het beeld echt slecht hoor

    Paar vergelijkende screenshots van de franse dvd:


  7. #7

    Standaard

    wow! Die zien er erg goed uit zeg!

    Er is m.b.t. de screens wel een en ander aan gesleuteld (iets lagere kwaliteit om de screens onder de max. grootte te brengen), maar zo scherp als op de Franse dvd zijn de beelden niet. Met betrekking tot de uitgave van criterion denk ik dat de r2 nl qua beeldkwaliteit gelijkwaardig of beter is, maar van de r2 FR gaat hij het niet winnen. Maar 'slecht' zou ik de kwaliteit niet willen noemen!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  8. #8

    Standaard

    Net even op DVD Beaver gezien en de NL lijkt verdacht veel op de Deense release. Dit vind ik redelijk vreemd gezien de NL ook Franse ondertitels heeft. Dan zou je toch denken dat ze de franse dvd hebben genomen die trouwens al 3 jaar (!) oud is. Maar het Franse label HK Video staat dan ook bekend voor zijn zeer goede transfers van Aziatische films, dikwijls beter dan Hong Kong Legends bv.

    Ze hebben trouwens 9 films van Suzuki uitgebracht in 3 boxen voor rond de 30-40 euro (dus 10 euro/film ongeveer). Spijtig genoeg heeft DVDFolies.be ze blijkbaar niet meer want daar waren ze goedkoper. Suzuki fans die Franse ondertitels kunnen lezen raad ik dan ook die boxen aan.

  9. #9

    Standaard

    Heb zelf al een behoorlijke tijd de engelse uitgave van second sight en daar was ik best tevreden mee eigenlijk.
    All the animals come out at night
    Robert de Niro | Taxi Driver

    My precious dvd collectie|Top20

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tommycat
    Heb zelf al een behoorlijke tijd de engelse uitgave van second sight en daar was ik best tevreden mee eigenlijk.
    Zou je daar misschien eens een screenshot van kunnen posten?

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door candela
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tommycat
    Heb zelf al een behoorlijke tijd de engelse uitgave van second sight en daar was ik best tevreden mee eigenlijk.
    Zou je daar misschien eens een screenshot van kunnen posten?
    recensies:
    http://www.dvdtimes.co.uk/content.php?contentid=3604

    hier kun je zien dat de criterion iets scherper is maar wel minder beeld bevat dan mijn Anamorphic uk versie:
    http://www.10kbullets.com/reviews/br...comparison.htm
    All the animals come out at night
    Robert de Niro | Taxi Driver

    My precious dvd collectie|Top20

  12. #12

    Standaard

    Nu ik de screens van met name de Franse dvd heb ik gezien moet ik mijn enthousiasme toch iets temperen.

    Door de toegepaste vrij lage bitrate (2.48Mbps voor het beeld) zijn in het beeld af en toe kleine compressiefoutjes te zien in de vorm van kleurvlekjes.

    Ik heb de score voor het beeld dan ook iets verlaagd en de recensie op dit punt aangepast.

    De film op zijn beurt blijft natuurlijk een erg goede! Misschien dat we het nu over de inhoud van de film kunnen hebben!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •