Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 54 van 54 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard samsung decoder en panasonic plasma

    Hoi,

    Heb de samsung HD decoder en de Panasonic Plasma 37PV60.
    Wel beeld via component, geen beeld en geluid via HDMI.

    Wie heeft suggesties??

    mvg,

    Kees

  2. #52

    Standaard

    Er zijn bekende problemen met de HDMI aansluiting.

    - Bij sommigen helpt het door de HDMI kabel zeer stevig in de HDMI aansluiting te drukken in de decoder.

    - Bij weer anderen helpt het om de kabel wat een en weer te wiebelen bij de aansluiting van de decoder.

    - Bij anderen helpt het om de tv en de decoder helemaal uit te zetten (dus niet standby maar echt uit) en dan eerst de tv aan te zetten. Als die dan goed aan is de decoder pas weer aan te zetten (dus dmv het schakelaartje achter op).

    - Soms is het ook een combinatie van de genoemde punten.

    - Bij vele werkt het echter niets.

    Bij Samsung zijn de vele problemen ook bekend en er zijn dan ook mee bezig.
    Binnenkort zal via het kabelnetwerk een software update beschikbaar komen. Deze update gaat er voor zorgen dat de HD indicatie (blauwe lampje en de HD ipv SD vermelding in de infobalk) ook gaan werken bij 720p uitzendingen (zoals het WK).
    Daarnaast zal deze update de problemen met de HDMI aansluiting aanpakken. Niet voor alle schermen zal dit echter zal dit nu al helpen is reeds aangegeven. Er zal direct verder gewerkt gaan worden aan een nieuwe update die ook met de dan nog niet werkende schermen zou moeten gaan werken.

  3. #53
    dewalt246
    Guest

    Standaard Philips 32PW9551 en een HDTV decorer

    Ik heb een Philips 32PW9551 crt besteld en ben benieuwd als ik daar een SAMSUNG hdtv decoder aan koppel of ik dan ook een haarscherp beeld via de Casema cabel krijg?

  4. #54

    Standaard

    Om een oud topic maar even weer op te halen....

    Eigenlijk had ik toch wel verwacht dat Coen en of co. het al op de site had gepost maar goed:

    Onderwerp over de HD decoder bij de recente kassa aflevering.

    De bezitters van de HD decoder van Samsung die nog altijd problemen hebben met de Samsung HD decoder en de HDMI verbinding worden geacht 0800-0231919 te bellen.

    Mocht het toch al ergens hier op de site staan dan sorry voor het "dubbel posten".

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •