De resultaten 1 tot 14 van 14 worden weergegeven.

Discussie: PlayUSA.com

  1. #1

    Standaard PlayUSA.com

    Heb daar pas een dvd besteld, die 26 februari verzonden zou zijn. Echter nog niks ontvangen. Ben ik niet gewend voor een zending uit de joe es of ee.. Is er nu iets mis gegaan, of komen zendingen van playusa.com met de boot. Kan ik overigens verwachten gesnaaid te worden bij de douane?
    My DVD Collection
    Laatste aankoop: xXx, American Pie, American Pie 2, Top Gun...

  2. #2

    Standaard

    Soms duurt het wat langer voor ze er zijn maar ik geloof dat playusa een goede refund policy heeft. Dus als je na een bepaalde tijd de dvd niet hebt kun je ze mailen en sturen ze je een nieuw exemplaar op.

  3. #3

    Standaard

    Hmm.... k..
    Bedankt voor je info
    My DVD Collection
    Laatste aankoop: xXx, American Pie, American Pie 2, Top Gun...

  4. #4

    Standaard

    Vandaag de eerste bestelling binnen, anderhalve week na verzending
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  5. #5

    Standaard

    Nog meer goed nieuws, al begint dat met iets minder nieuws:

    De case van Merry Christmas Mr. Lawrence is iets kapot bij de sluiting en alleen aan de smalle kant, het zit niet in het zicht en het is niet storend.
    Vannacht toch maar een mail gestuurd of ze een nieuwe lege case kunnen sturen.
    Net al antwoord terug:
    Ik mag de BD terugsturen en omdat ze geen voorraad hebben krijg ik een refund of ik kan een refund van 1,40 pond krijgen en zelf ergens een lege case scoren.

    Superservice en supersnel gereageerd, daar kan play.com nog wat van leren
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  6. #6
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Jij ook al dus, mijn versie Merry Christmas, Mr. Lawrence is de verzending ook
    niet zonder schade doorgekomen. Is aan de onderkant van de case een kleine
    barst, valt dus nog mee.

    Een transparante Scanavo case scoren zoals Criterion die gebruikt lijkt me niet
    echt mogelijk. Heb daar zelf al eens naar gezocht omdat mijn case van Pierrot
    Le Fou behoorlijk beschadigd is.

    En toen toch niets gevonden, gekleurd wel maar geen transparante cases.

    Moest je er toch vinden dan hoor 'k dat graag.

    Mijn zending van playusa.com kwam via Nieuw-Zeeland ( ah zalig land ).
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  7. #7

    Standaard

    Van axelmusic heb ik wel een keer een lege case toegestuurd gekregen en de mijne is ook via Nieuw Zeeland gegaan.

    Criterion heeft ze zelf wel, maar ze leveren alleen in de US, ook met inlay voor de oudere titels in de kartonnen verpakking.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Jij ook al dus, mijn versie Merry Christmas, Mr. Lawrence is de verzending ook
    niet zonder schade doorgekomen. Is aan de onderkant van de case een kleine
    barst, valt dus nog mee.

    Een transparante Scanavo case scoren zoals Criterion die gebruikt lijkt me niet
    echt mogelijk. Heb daar zelf al eens naar gezocht omdat mijn case van Pierrot
    Le Fou behoorlijk beschadigd is.

    En toen toch niets gevonden, gekleurd wel maar geen transparante cases.

    Moest je er toch vinden dan hoor 'k dat graag.

    Mijn zending van playusa.com kwam via Nieuw-Zeeland ( ah zalig land ).
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  8. #8

    Standaard

    Hee,

    Ik heb een probleempje (die ik misschien beter eerst had kunnen plaatsen hier) maar de email adressen van playusa werken niet ik krijg al mijn email terug omdat hij ze niet kan ontvangen:S

    En ik wilde een blu-ray terug sturen... Dit heb ik nu ook gedaan zonder return form naar het UK return adress! Maar na 1,5 week nog steeds niks gehoord of ze hem wel hebben ontvangen.

    Heb er netjes een briefje bij gedaan dat hun email adressen niet werken en dat ik graag een refund wil.

    Hopelijk gaat het goed. Maar beetje stom dat hun email adressen niet werken.
    Heb nu maar een mail naar play.com gestuurd hopen dat die met een oplossing komen

    Iemand anders hier ook last van gehad?

  9. #9

    Standaard

    Gewoon via hun site reageren, bij de betreffende order, ik kreeg binnen 12 uur een reactie
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Gewoon via hun site reageren, bij de betreffende order, ik kreeg binnen 12 uur een reactie
    Heb ik gedaan, naar de site order details en dan het return email adress maar ik krijg die email steeds terug als niet verstuurd :S dus nu heb ik een email gestuurd naar play.com dus hopelijk komt het nog goed gaat toch om 24euro!

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Heb ik gedaan, naar de site order details en dan het return email adress maar ik krijg die email steeds terug als niet verstuurd :S dus nu heb ik een email gestuurd naar play.com dus hopelijk komt het nog goed gaat toch om 24euro!
    Vreemd. Ik hoop dat je wel naar info@playusa.com hebt gemaild, want bij play.com reageren ze niet zo snel...

    Krijg je wel de onderstaande invulvelden:
    Why do you want to return this item?

    The item is faulty. The item was damaged in transit. You have sent me the incorrect item. You have sent me a duplicate item in error. I no longer want the item (it is unopened).

    Your comments

    Faulty or damaged item: Please describe the fault or damage; feel free to include any other information which you think will help us.
    Incorrect item: Please let us know what you originally ordered and what you received instead of that item.


    What would you like us to do?

    Refund my card. Replace the item.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Vreemd. Ik hoop dat je wel naar info@playusa.com hebt gemaild, want bij play.com reageren ze niet zo snel...

    Krijg je wel de onderstaande invulvelden:
    Ja die krijg ik, alleen na het invullen krijg ik dan weer een fout melding op de site :S

    The website has encountered a problem.
    The playusa.com servers encountered a problem and were unable to display the page you requested. Click ‘Refresh’ or ‘Back’ in your browser to try again. If this problem persists, please email us at support@playusa.com and let us know.


    Drm het is vreemd (alleen van deze site krijg ik de emails terug) en dus ook van info@playusa.com :S dus ik heb naar de gewone playsite gereageerd.

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Ja die krijg ik, alleen na het invullen krijg ik dan weer een fout melding op de site :S
    Drm het is vreemd (alleen van deze site krijg ik de emails terug) en dus ook van info@playusa.com :S dus ik heb naar de gewone playsite gereageerd.
    Ja duidelijk nu, zal er iets mis zijn met hun servers of zo denk ik. Hoop dat je snel wat hoort, maar mijn ervaringen met de Engelse play.com zijn wat minder.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  14. #14
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Dacht laat we even hier checken of ze Criterions of de nieuwe Hitchcock BD's aan leuke prijzen hebben.

    Maar playusa.com bestaat blijkbaar niet, adres is niet meer gekend. Staat wel nog altijd
    geregistreerd onder de play.com paraplu als 'k informatie ga opvragen over het playusa.com domein.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •