Pagina 1 van 9 12345 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 212 worden weergegeven.

Discussie: Alias

  1. #1

    Standaard Alias

    Omdat er nog geen algemeen topic over alias te vinden is heb ik er bij deze zelf maar een geopend.

    Nu heb ik deze gehele serie gevolgd alleen krijg ik het vermoeden dat seizoen 5 nogal abrupt wordt afgekapt.

    Weten jullie hoe het precies zit?

  2. #2
    Super Member
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Nieuwerkerk ad IJssel

    Standaard

    Seizoen 5 is toch nog niet afgelopen?

  3. #3

    Standaard

    Idd, ik geloof dat abc in april weer met uitzenden begint, wel jammer dat dit het laatste seizoen is..maarjah
    you can't have old sushi laying around..ugh

  4. #4

    Standaard

    Het seizoen is idd nog niet afgelopen, alleen zijn de uitzendingen al geruime tijd gestopt ivm. de zwangerschap van Jennifer Garner.

    Aanvankelijk stond de nieuwe aflevering geplanned voor 3 maart, maar nu is het ineens 19 april.

    Tevens heb ik al meerdere keren gelezen dat het nog niet duidelijk is of seizoen 5 ook 22 afleveringen gaat tellen.... Misschien wordt het seizoen dus snel beeindigd....

  5. #5

    Standaard

    Het laatste dat duidelijk is geworden, is dat er nu nog 8 afleveringen zullen komen van alias. Eerst twee afleveringen achter elkaar in april, dan vier keer 1 aflvering en dan als finale weer twee afleveringen achter elkaar.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BuffyLover
    Idd, ik geloof dat abc in april weer met uitzenden begint, wel jammer dat dit het laatste seizoen is..maarjah
    Nou ik vind wel dat het tijd wordt dat er een keer een eind aan komt.
    In seizoen 3&4 ging de kwaliteit naar mijn mening ver naar beneden.
    Vind het 5de seizoen wel beter dan s3&4, maar denk dat we nu onderhand ook alles wel gezien hebben en dat er nog vernieuwende verhaallijnen te vinden zijn.
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  7. #7

    Standaard

    Kijk de reeks heel graag, maar ik denk dat het nu welletjes is geweest... je kan niet blijven verhaallijnen bedenken, Sydney heeft zowat alles al gehad (behalve ne kleine)
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    Kijk de reeks heel graag, maar ik denk dat het nu welletjes is geweest... je kan niet blijven verhaallijnen bedenken, Sydney heeft zowat alles al gehad (behalve ne kleine)
    Is op zich waar, maar ik denk dat dit gevoel vooral voortkomt op het blijven doorgaan op gedane zaken in de serie. Afesloten zaken worden opgetrommeld enz.... enz... Personages leven ineens weer ga zo maar door.

    Wellicht als ze ineens een heel andere zaak oppakken dat de serie weer een paar jaar meekan....

  9. #9

    Standaard

    Ben het met jullie eens, na vijf seizoenen is het wel welletjes geweest. Ik hoop alleen dat ze met een goede serieseinde komen. Dat hebben de kijkers toch wel verdient Maar ik moet zeggen dat ik seizoen 3&4 helemaal niet zo slecht vond, ze waren gewoon 'anders'.

  10. #10

    Standaard

    Ik vond seizoen 3 super, mijn favoriet! Deze week ga ik eens seizoen 4 bekeken, ben ongelooflijk benieuwd omdat de laatste afleveringen toch altijd ontzettend spannend zijn! En daarna meteen seizoen 5!

    Nog maar 44 afleveringen voor mij dus

  11. #11

    Standaard

    vroeg me al af hoe ze in godsnaam die zwangerschap in het script van Alias gingen doen passen, maar in de serie is ze niet zo heel lang zwanger dan als de opnames zo lang wordt stilgelegd?

    ik hoop in ieder geval wel dat seizoen 5 een volledig seizoen wordt, en dat ze hun belofte waarmaken om er met een knal uit te gaan (al zal iemand JJ Abrams wel moeten vastbinden om er weer geen cliffhanger-einde van te maken ).

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door intexor
    vroeg me al af hoe ze in godsnaam die zwangerschap in het script van Alias gingen doen passen, maar in de serie is ze niet zo heel lang zwanger dan als de opnames zo lang wordt stilgelegd?

    ik hoop in ieder geval wel dat seizoen 5 een volledig seizoen wordt, en dat ze hun belofte waarmaken om er met een knal uit te gaan (al zal iemand JJ Abrams wel moeten vastbinden om er weer geen cliffhanger-einde van te maken ).
    Seizoen 4 heeft ook wel een lekkere cliffhanger (op het eind dan)

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobW
    Ik vond seizoen 3 super, mijn favoriet! Deze week ga ik eens seizoen 4 bekeken, ben ongelooflijk benieuwd omdat de laatste afleveringen toch altijd ontzettend spannend zijn! En daarna meteen seizoen 5!

    Nog maar 44 afleveringen voor mij dus
    39. Seizoen 5 telt maar 17 afleveringen.

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door intexor
    vroeg me al af hoe ze in godsnaam die zwangerschap in het script van Alias gingen doen passen, maar in de serie is ze niet zo heel lang zwanger dan als de opnames zo lang wordt stilgelegd?

    ik hoop in ieder geval wel dat seizoen 5 een volledig seizoen wordt, en dat ze hun belofte waarmaken om er met een knal uit te gaan (al zal iemand JJ Abrams wel moeten vastbinden om er weer geen cliffhanger-einde van te maken ).
    Ik heb zelf ergens gelezen, volgens mij alias-media.com dat j.j. niet mee zal werken aan het einde, omdat hij te druk bezig is met mi-3 en met een nieuwe pilot

  15. #15

    Standaard

    Da's een einde in mineur Ik had anders verwacht dat ze nog eens iedereen ten tonele zouden voeren, zoals bij The X-Files...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    Da's een einde in mineur Ik had anders verwacht dat ze nog eens iedereen ten tonele zouden voeren, zoals bij The X-Files...
    Zoiets had ik ook begrepen/gelezen, dat ze veel 'vergeten' personages nog eens voorbij zouden laten komen... Maar goed het wordt dus maar het beste ervan hopen....

  17. #17

    Standaard

    over dat er oude personages nog langs komen:

    [spoiler:7e27a4c406] zo komt wil tippen voor aflevering nummer 100 langs, komt vaughn terug, niemand weet hoe, of hij levend is of niet. irina komt terug, nadia komt ook terug en volgens mij weiss ook nog.[/spoiler:7e27a4c406]

    het is alleen zo dat j.j. zich niet met het einde zal bemoeien, wat natuurlijk jammer is. Het zou mooi zijn als degene die de serie heeft gemaakt, ook het einde van de serie zou maken.

  18. #18

    Standaard

    Volgens Play.com komt seizoen 5 24 oktober uit op dvd.

  19. #19

    Standaard

    nice, voor mij een zekere aanschaf, al is het maar om de serie volledig te hebben. heb er nog geen enkele aflevering van gezien maar ik hoop dat ze er nog wat leuks van gemaakt hebben (en ben best wel benieuwd naar het einde ).

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door intexor
    nice, voor mij een zekere aanschaf, al is het maar om de serie volledig te hebben. heb er nog geen enkele aflevering van gezien maar ik hoop dat ze er nog wat leuks van gemaakt hebben (en ben best wel benieuwd naar het einde ).
    Anders ik wel. Tot voor kort had ik nog helemaal niets van deze serie gezien. De boxsets stonden al lang op mijn wishlist, en eindelijk heb ik ze nu alle 4 binnen, en inmiddels ook allemaal gezien. Er is nu wel sprake van wat Alias-moeheid, moet ik zeggen. 4 complete seizoenen binnen anderhalve maand is ook een flinke (maar geslaagde) onderneming. :P

    Seizoenen 3 en 4 vind ik niet onderdoen voor 1 en 2. Er heerst gewoon een andere sfeer (vooral in seizoen 3), en daar moet je even aan wennen, na de vrij constante eerste en tweede reeks.
    I used to steal birds, but now I'm a newspaper man. (Mr. Fox)

  21. #21

    Standaard

    holy shit 4 seizoenen in 1,5 maand ik ben hier nu al 2,5 maand aan het worstelen met de Ally McBeal-box en heb nog altijd 1,5 seizoen te gaan, maarja niet echt te vergelijken natuurlijk en heb Alias zelf ook altijd een stuk verslavender gevonden

    ik veronderstel wel dat die release-datum voor de UK-release is dus dan zal het op de NL-release weer 1 of 2 maanden langer wachten zijn waarschijnlijk (mogelijk komt die dan weer in januari uit zoals seizoen 4 ook dit jaar).

  22. #22

    Standaard

    Seizoen 5 zal hier wel weer iets van januari uitkomen, net zo als vorig jaar, vermoed ik. Maar ik las ook iets op tvshowsondvd.com dat er een volledige boxset zal uitkomen met alle vijf seizoens. Is nog niet helemaal zeker, maar er zijn dus wel berichten over geweest.

  23. #23

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Redbulletje
    is 5 het allerlaatste seizoen?
    Ja.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Volgens Play.com komt seizoen 5 24 oktober uit op dvd.
    Op FRS.be staat voor de NL release een datum: 25/11/2006

Pagina 1 van 9 12345 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •