Pagina 2 van 9 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 212 worden weergegeven.

Discussie: Alias

  1. #26

  2. #27

    Standaard

    Nou dat vind ik eigenlijk nog best wel meevallen, twee maanden eerder dan de release van seizoen 4 hier toen in NL. Dat was toen in januari.

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rennes
    Nou dat vind ik eigenlijk nog best wel meevallen, twee maanden eerder dan de release van seizoen 4 hier toen in NL. Dat was toen in januari.
    idd, valt nog goed mee.

  4. #29

    Standaard

    Ik ben ook recent aan mijn vier alias boxen begonnen. Op 1.5 maand ga ik die zeker niet uitkijken. Als ik als referentie Babylon 5 neem ( 5 seizoenen) ben ik daar toch 3 à 4 maand mee bezig. Zeker als ik de tussentijd nog wat anders bekijk.
    Met goede series, en Alias is er zo één dat merk ik , ga ik eerder wat op de rem staan. Langere tijd van genieten , maar in ieder geval voor november zullen we er vast al doorheen zijn.
    Tv serie fan

  5. #30

    Standaard

    Is er iemand die weet waar en wanneer seizoen 5 (het laatste seizoen) op dvd uit komt?

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rutgerva
    Is er iemand die weet waar en wanneer seizoen 5 (het laatste seizoen) op dvd uit komt?
    Kijk eens een paar postjes naar boven :wink:

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ultramorada
    Citaat Oorspronkelijk gepost door rutgerva
    Is er iemand die weet waar en wanneer seizoen 5 (het laatste seizoen) op dvd uit komt?
    Kijk eens een paar postjes naar boven :wink:
    Thnx voor de hint, soms heb ik van die momenten.....

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rutgerva
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ultramorada
    Citaat Oorspronkelijk gepost door rutgerva
    Is er iemand die weet waar en wanneer seizoen 5 (het laatste seizoen) op dvd uit komt?
    Kijk eens een paar postjes naar boven :wink:
    Thnx voor de hint, soms heb ik van die momenten.....
    Je bent niet de enige

  9. #34

    Standaard

    En dan zijn alle seizoenen als ik het goed begrepen heb daarmee dan op DVD; zou er een verzamelbox komen?

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hanneke1973
    En dan zijn alle seizoenen als ik het goed begrepen heb daarmee dan op DVD; zou er een verzamelbox komen?
    ik hoop het samen met jou waarschijnlijk komt die er ooit wel, vraag is eerder wanneer (niet lang na seizoen 5, of net een paar jaar later, zoals fox nu bijv. bezig is met volledige verzamelboxen van oudere series uit te brengen).

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door intexor
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hanneke1973
    En dan zijn alle seizoenen als ik het goed begrepen heb daarmee dan op DVD; zou er een verzamelbox komen?
    ik hoop het samen met jou waarschijnlijk komt die er ooit wel, vraag is eerder wanneer (niet lang na seizoen 5, of net een paar jaar later, zoals fox nu bijv. bezig is met volledige verzamelboxen van oudere series uit te brengen).
    In de VS komt er een verzamelbox uit. Maar of dat ook hier gebeurt is de vraag. Zie www.rambaldidvd.com voor een preview van de box.

  12. #37

    Standaard

    wow, een soort van Rambaldi-cubus ziet er zeer mooi uit!

  13. #38

    Standaard

    Zie hier voor artwork van seizoen 5 en van de boxset.
    Denk niet dat deze hier word gereleased.

  14. #39
    Super Member
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Nieuwerkerk ad IJssel

    Standaard

    Wow, ontzettend gave box zeg.

  15. #40

    Standaard

    Waarom zou die niet hier gereleased worden :P De Nederlandse boxen hebben altijd hetzelfde uiterlijk gehad als de Amerikaanse.

    4-disc DVD-box .. Dan zullen er op disc 4 wel 5 afleveringen worden gestampt, wat de beeldkwaliteit niet ten goede zal komen vrees ik... en dan moeten de extra's er ook nog bij!!
    Bier.

  16. #41

    Standaard

    Ikke hebben wil.... Kwijllllllllll

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wolfrolf
    Waarom zou die niet hier gereleased worden :P De Nederlandse boxen hebben altijd hetzelfde uiterlijk gehad als de Amerikaanse.
    Het is in de VS ook maar een LE van 40 000 en er moet hier wel een markt voor zijn.

  18. #43

    Standaard

    Nou ja dan bestel ik hem wel in Amerika... Dit kan ik namelijk niet laten lopen!

  19. #44

    Standaard

    Moet je er snel bij zijn, want het is volgens mij een limited edition. Maar ziet er idd ontzettend mooi uit!

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door wolfrolf
    Waarom zou die niet hier gereleased worden :P De Nederlandse boxen hebben altijd hetzelfde uiterlijk gehad als de Amerikaanse.
    Het is in de VS ook maar een LE van 40 000 en er moet hier wel een markt voor zijn.
    Ik doelde op die losse seizoen 5 DVD box. Niet op die grote Rambaldi box. Die zal, met het zelfde uiterlijk, toch wel in Nederland uitgebracht worden ?
    Bier.

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rennes
    Moet je er snel bij zijn, want het is volgens mij een limited edition. Maar ziet er idd ontzettend mooi uit!
    Deze is toch nog nergens te bestellen?

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door KoosG
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rennes
    Moet je er snel bij zijn, want het is volgens mij een limited edition. Maar ziet er idd ontzettend mooi uit!
    Deze is toch nog nergens te bestellen?
    Wanneer ie dan te bestellen is 8)

  23. #48

    Standaard

    Hallo,

    Ik vraag me al een tijdje af of alias ook in nederland is uitgezonden. Of misschien in belgie.
    Groetjes

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door leeuwtje65
    Hallo,
    Ik vraag me al een tijdje af of alias ook in nederland is uitgezonden. Of misschien in belgie.
    Groetjes
    Alias is in Nederland bij Net5 op tv geweest (ik weet niet meer wanneer) en in Belgie bij TV1, laat op de vrijdagavond.

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jantienus
    Alias is in Nederland bij Net5 op tv geweest (ik weet niet meer wanneer) en in Belgie bij TV1, laat op de vrijdagavond.
    Daarna is de reeks opgepikt door VijfTV, die naar goede gewoonte na een aflevering of drie er weer mee gekapt hebben ten voordele van zo'n intellectueel hoogstaand entertainment als Oprah Winfrey.

    ... doe mij dan toch maar Jenny Garner!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Pagina 2 van 9 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •