Pagina 3 van 9 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 212 worden weergegeven.

Discussie: Alias

  1. #51

    Standaard

    Daarna is het ook nog op VT4 geweest, Werner. Ik heb toevallig eens een aflevering gezien om iets na middernacht (ergens halfweg seizoen 3) maar ze werden precies niet op regelmatige tijdstippen uitgezonden. Jammer dat TV1/één er niet mee is doorgegaan, zij hebben de eerste 2 seizoenen uitgezonden en ik heb ze toen bijna allemaal gevolgd op TV. Zo'n reeks zonder reclame op vrijdagavond, het zou verplicht moeten zijn

  2. #52

    Standaard

    ok bedankt voor jullie antwoorden.
    er is zeker ook geen zender die het in de planning heeft om nog bij seizoen 1 te beginnen?

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door intexor
    ...Zo'n reeks zonder reclame op vrijdagavond, het zou verplicht moeten zijn
    Gelukkig zijn er tegenwoordig genoeg andere manieren om goede tv-series in top-kwaliteit en zonder reclame te bekijken wanneer het mij uitkomt. Tv-omroepen gaan helaas zo slecht om met series en hebben weinig respect voor de fans ervan. Series volg ik daarom al jaren niet meer op tv.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door leeuwtje65
    Er is zeker ook geen zender die het in de planning heeft om nog bij seizoen 1 te beginnen?
    Lijkt me niet. Er is inmiddels zo veel aanbod vanuit de USA dat ik me niet kan voorstellen dat een zender opnieuw met S1 van Alias zal beginnen.

    Als troost zou je wellicht de aanschaf van de DVD-box(en) kunnen overwegen.

  4. #54

    Standaard

    Op 21 november wordt zowel het 5de seizoen als de gehele serie van Alias op dvd uitgebracht op regio 1.

    Zie voor meer informatie: http://www.tvshowsondvd.com/newsitem.cfm?NewsID=6149

    De complete collectie is te preorderen bij dvdpacific voor zo'n 155 dollar inclusief, dit is ongeveer 115 euro.
    Dat is 23 euro per seizoen, denk dat ik deze wel ga bestellen.
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  5. #55

    Standaard

    da's een erg mooie prijs voor die Rambaldi-kubus, ik ga nog even afwachten of er een R2-versie komt echter. In ieder geval 1 van de mooiste "complete series" boxen die ik al gezien heb, inside-pictures zien er ook al erg geil uit

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door intexor
    da's een erg mooie prijs voor die Rambaldi-kubus, ik ga nog even afwachten of er een R2-versie komt echter. In ieder geval 1 van de mooiste "complete series" boxen die ik al gezien heb, inside-pictures zien er ook al erg geil uit
    Inderdaad, heb hem maar alvast gepre-ordered, dan heb ik hem in ieder geval voor die prijs, hij wordt toch pas afgerekend zodra hij verstuurd wordt.
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wolfrolf
    4-disc DVD-box .. Dan zullen er op disc 4 wel 5 afleveringen worden gestampt, wat de beeldkwaliteit niet ten goede zal komen vrees ik... en dan moeten de extra's er ook nog bij!!
    Dan maar hopen dat er 1 of 2 van die dvd's van het type dvd-18 zijn

  8. #58

    Standaard

    Ik ben nu op 3/4 van S1 en de serie wordt met de aflevering beter.
    Heb meteen S2 besteld. 24 vond ik geweldig, maar dit is bijna net zo goed, misschien wel beter. Goede en originele verhaallijnen, goed acteerwerk, topper dus!
    Bad Numbers : 4,8,15,16,23,42
    Mijn DVD's

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John P.
    Heb meteen S2 besteld.
    Ga je geen spijt van hebben, ben nu Season Box 3 aan't bekijken en moet zeggen dat het een echt verslavende serie is. Season 2 is stukken beter dan Season 1, zit meer vaart en spanning in. Ben al aan het rondkijken voor Season 4 tegen een leuke prijs.
    Panasonic: TH37PA50 / PT AE700 / DMR-EH55EG-B
    Sony: STR-DE497 / MDS-JE 510
    Denon: DVD 1710 / DRA-455
    KEF: KHT 2005.2
    JBL: JBL XE4
    Logitech Harmony 885
    IXOS - Eichmann - Bandridge

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door intexor
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hanneke1973
    En dan zijn alle seizoenen als ik het goed begrepen heb daarmee dan op DVD; zou er een verzamelbox komen?
    ik hoop het samen met jou waarschijnlijk komt die er ooit wel, vraag is eerder wanneer (niet lang na seizoen 5, of net een paar jaar later, zoals fox nu bijv. bezig is met volledige verzamelboxen van oudere series uit te brengen).
    Er is een box in aantocht: de Rambaldi box

    Zie hier:

    http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=45638

  11. #61

    Standaard

    Euh ja dat wisten we al, zie enkele berichten terug???

  12. #62

    Standaard

    wat het is ik hoor juist zoveel reactie's over seizoen 5 dat ik een beetje bang word dat het echt niet meer leuk lijkt me opzich apart, ik vond nl alle seizoen geweldig tuurlijk waar betere en mindere afl. maar toch... het enige waar ik echt van in shock was de cliffhanger van the final van seizoen 4 jeetje dit had ik niet zien aankomen was, zat bijna met me mond open voor de tv zeg!!!

  13. #63

    Standaard

    Seizoen 5 is echt nog wel de moeite waard om te kijken. Ik las op internet een keer de opmerking: 'Alias was zelfs nog goed, toen het op z'n slechts was'. En daar ben ik het helemaal mee eens. Dus laat je je niet afschrikken door sommige opmerkingen.

  14. #64

    Standaard

    ik vond Alias best wel goed maar ik vond het wel jammer dat [spoiler:830700deeb]Iedereen die "dood" ging of gevangen zat later weer terug kwam...[/spoiler:830700deeb]

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rennes
    Seizoen 5 is echt nog wel de moeite waard om te kijken. Ik las op internet een keer de opmerking: 'Alias was zelfs nog goed, toen het op z'n slechts was'. En daar ben ik het helemaal mee eens. Dus laat je je niet afschrikken door sommige opmerkingen.
    yep, zo is het maar ik ben vooral fan van de eerste 2 seizoenen, nummer 3 en 4 vond ik wat minder maar zijn toch nog altijd meer dan de moeite waard. en dat laatste seizoen zal hopelijk ook wel aardig meevallen.

  16. #66

    Standaard

    ok gelukkig dat het allemaal dus wel weer mee valt..... ik zit ook echt te wachten op seizoen 5 als hij uitkomt in nl!!!!! wat ik al zei ik heb het altijd goed gevonden zit een verschil in afl. maar dat blijft altijd wel zo, 98% blijft toch helemaal geweldig :-p ...
    maar hadden jullie het einde wel zien aankomen de cliffh van season 4??? en welke afl vonden jullie echt helemaal geweldig???

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ilseesli
    en welke afl vonden jullie echt helemaal geweldig???
    voor mezelf zijn dat waarschijnlijk de afleveringen met een guest-rol van Quentin Tarantino, dat waren ook gewoon zeer sterke afleveringen. Ook de laatste aflevering van seizoen 1 en de eerste van seizoen 2 [spoiler:6d9904c124]de eerste ontmoeting met Irina Derevko[/spoiler:6d9904c124]. ook de vele confrontaties tussen Irina en Jack Bristow of spannende Rambaldi-wendingen, verspreid over vele afleveringen (ook vooral weer S1 en S2).

    ik herinner me ook nog de aflevering waar [spoiler:6d9904c124]de vrouw van Sloane sterft[/spoiler:6d9904c124] en dat vond ik ook een hele goede (weet wel even niet meer in welk seizoen dit gebeurt).

  18. #68

    Standaard

    de afleveringen met een guest-rol van Quentin Tarantino waren zeker goed!!!!! vond ik persoonlijk erg leuk ook met details dat [spoiler:a9c0a828ce] dixon naar langley gaat smsen dat ze onder attack zijn nog steeds denkend dat SD-6 a part of the CIA is[/spoiler:a9c0a828ce]
    ook de afl dat Jack [spoiler:a9c0a828ce] er in de war is en dat Sydney als Irina gaat 'spelen'[/spoiler:a9c0a828ce]
    en zeker tussen Jack en Irina was ook geweldig maar ook Jack en Sloane kon ik erg geintereseerd in zijn ook vanwege hun verleden...
    ook erg sterk vond ik dat Jack Sydney en Irina samen vechten!!!!
    het volgende was erg leuk maar nu vergeet ik juist 1 ding maar wat ik bedoelde was dat [spoiler:a9c0a828ce] Sydney eerst tegen Dixon haar geheim niet kon vertellen dat SD6 niet to de CIA hoorde maar dat Dixon later hetzelfde tegen haar zei (ik weet alleen niet meer welk geheim erg stom i know) maar ok zei van ik weet nu hoe moeilijk het is om niet te vertellen etc etc[/spoiler:a9c0a828ce]

  19. #69

    Standaard

    ook erg sterk vond ik dat Jack Sydney en Irina samen vechten!!!!
    het volgende was erg leuk maar nu vergeet ik juist 1 ding maar wat ik bedoelde was dat [spoiler:658b6b03d5] Sydney eerst tegen Dixon haar geheim niet kon vertellen dat SD6 niet to de CIA hoorde maar dat Dixon later hetzelfde tegen haar zei (ik weet alleen niet meer welk geheim erg stom i know) maar ok zei van ik weet nu hoe moeilijk het is om niet te vertellen etc etc[/spoiler:658b6b03d5][/quote]

    [spoiler:658b6b03d5]Dat was volgens mij het geheim dat dixon wist wat er met Sydney was gebeurd in de twee jaar die Sydney zich niet meer kon herinneren. Dat was in seizoen 3 [/spoiler:658b6b03d5]

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rennes

    [spoiler:cdde53d0c2]Dat was volgens mij het geheim dat dixon wist wat er met Sydney was gebeurd in de twee jaar die Sydney zich niet meer kon herinneren. Dat was in seizoen 3 [/spoiler:cdde53d0c2]
    dat was wel 1 van de sterkste seizoen-eindes ooit als je't mij vraagt, er lijkt een conclusie te komen op dat seizoen en dan heb je toch nog die laatste 2 minuten ofzo [spoiler:cdde53d0c2]waar Sydney ontwaakt in een Aziatisch-uitziende buurt, 2 jaar later![/spoiler:cdde53d0c2] dat is wel even balen als je dan niet onmiddellijk het volgende seizoen kan beginnen kijken

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door intexor

    dat was wel 1 van de sterkste seizoen-eindes ooit als je't mij vraagt, er lijkt een conclusie te komen op dat seizoen en dan heb je toch nog die laatste 2 minuten ofzo [spoiler:adce8d7ec1]-[/spoiler:adce8d7ec1] dat is wel even balen als je dan niet onmiddellijk het volgende seizoen kan beginnen kijken
    Dat was inderdaad 1 van de beste cliffhangers ooit
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  22. #72

    Standaard alias

    nadat ik enorm genoten heb van ' alias ' seizoen 1 , 2 , 3 en 4 heb ik onlangs seizoen 5 gezien , en dat was voor mij duidelijk de zwakste van de reeks , ze mogen er mee stoppen nu , vind ' the wire ' en ' six feet under veel beter , vooral seizoen 5 van six feet under is geniaal
    groetjes michel de meester :wink:
    ik hou van tv series , films en veel muziek

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bob Hiemstra
    Citaat Oorspronkelijk gepost door intexor

    dat was wel 1 van de sterkste seizoen-eindes ooit als je't mij vraagt, er lijkt een conclusie te komen op dat seizoen en dan heb je toch nog die laatste 2 minuten ofzo [spoiler:50d1dbd1ed]-[/spoiler:50d1dbd1ed] dat is wel even balen als je dan niet onmiddellijk het volgende seizoen kan beginnen kijken
    Dat was inderdaad 1 van de beste cliffhangers ooit
    Ik heb altijd liever een slechte cliffhanger, kan er niet tegen als je lang moet wachten voordat je weet hoe het verder gaat :P

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bob Hiemstra
    Citaat Oorspronkelijk gepost door intexor

    dat was wel 1 van de sterkste seizoen-eindes ooit als je't mij vraagt, er lijkt een conclusie te komen op dat seizoen en dan heb je toch nog die laatste 2 minuten ofzo [spoiler:119b9b6d60]-[/spoiler:119b9b6d60] dat is wel even balen als je dan niet onmiddellijk het volgende seizoen kan beginnen kijken
    Dat was inderdaad 1 van de beste cliffhangers ooit
    Ik heb altijd liever een slechte cliffhanger, kan er niet tegen als je lang moet wachten voordat je weet hoe het verder gaat :P
    Haha, ik heb ook een hekel aan wachten hoor.
    Maar ik vond het wel erg verassend toen de aflevering afgelopen was en gelukkig had ik het volgende seizoen ook al dus ik kon gewoon verder gaan met kijken
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  25. #75

    Standaard

    hihi dat is zeker zo als het een goeie cliffhanger is is het zooooo irritant om te wachten!!!!! nou moet ik zeggen na de cliffhanger van seizoen 4 ben ik toch stiekum op internet gegaan, wat ik al eerder zei ik was echt in shock....
    [spoiler:eb2b50ed52] maar wist Dixon dan de hele 2 jaar van Sydney's life??? dat was toch die ene directeur die alles wist en waar Sydney hele tijd during the two years contact had opgenomen???? [/spoiler:eb2b50ed52]
    ik merk al aan mezelf dat het weer nodig tijd is om alles uuh voor de hoeveelste keer :-p te gaan kijken. ik ga nu al details vergeten dat is niet de bedoeling
    zeker dat was ook zooo sterk [spoiler:eb2b50ed52] dat Sydney weer wakker word als haarzelf en dat ze terug komt in afl daarna heel haar leven echt en dan ook heel echt veranderd is van Vaughn tot Jack etc etc [/spoiler:eb2b50ed52]

Pagina 3 van 9 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •