Pagina 5 van 9 EersteEerste 123456789 LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 212 worden weergegeven.

Discussie: Alias

  1. #101

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Blauwoogje
    Weet iemand wat meer over het uitkomen van seizoen 5 hier in
    Nederland? ik heb namelijk nog niemand er over gehoord of ergens iets
    gelezen en nu net bij ik op de site van de frs aan het kijken en zie staan
    dat seizoen 5 25 november is uitgekomen?
    Dan heb je niet goed gelezen. Dit schreef ik een tijdje terug en te vinden ook op deze pagina:

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan
    Seizoen 5 is inderdaad uitgesteld tot februari 2007.

  2. #102

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Blauwoogje
    Weet iemand wat meer over het uitkomen van seizoen 5 hier in
    Nederland? ik heb namelijk nog niemand er over gehoord of ergens iets
    gelezen en nu net bij ik op de site van de frs aan het kijken en zie staan
    dat seizoen 5 25 november is uitgekomen?
    Dan heb je niet goed gelezen. Dit schreef ik een tijdje terug en te vinden ook op deze pagina:

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan
    Seizoen 5 is inderdaad uitgesteld tot februari 2007.

    oke daar heb ik dan overheen gelezen dat jij dat vermeld hebt

    echter op de site van frs heb ik het wel goed gelezen
    http://www.freerecordshop.nl/shop/co...VDreleases.asp

  3. #103

    Standaard

    De site van FRS loopt nog wel eens achter met dit soort dingen. Bol.com is wat nauwkeuriger hiermee doorgaans.

  4. #104

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan
    De site van FRS loopt nog wel eens achter met dit soort dingen. Bol.com is wat nauwkeuriger hiermee doorgaans.
    bedankt voor de informatie ik zal dat eens in de gaten houden dan

    waar kan ik de relaeaselijst van Bol vinden eigenlijk?

  5. #105

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Blauwoogje
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan
    De site van FRS loopt nog wel eens achter met dit soort dingen. Bol.com is wat nauwkeuriger hiermee doorgaans.
    bedankt voor de informatie ik zal dat eens in de gaten houden dan

    waar kan ik de relaeaselijst van Bol vinden eigenlijk?
    Je kunt vaak zoeken op een product en dan staat er vaak al de release-datum bij. Bijvoorbeeld als je op Alias seizoen 5 zoekt, zie je onder het plaatje de release-datum staan.

  6. #106

    Standaard

    Iemand al de rambaldi box aangeschaft / ontvangen?

    uk versie


    us versie


  7. #107

    Standaard

    Kijk eens in dit topic:

    http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=45638

    Ik heb de r1 en deze is veel mooier dan de r2.
    De r2 is een simpele kartonnen doos met daarin alle normale releases.
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  8. #108

    Standaard

    Releasedatum van S5 R2NL staat nu bij Bol.com op 18.04.2007
    Nou maar hopen dat ie inderdaad echt een keer wordt uitgebracht dit jaar.

  9. #109

    Standaard

    Jezus waarom moet dat zo lang duren, wil nu ook wel eens eindelijk weten hoe het de serie eindigt.

  10. #110

    Standaard

    Jemig, dat wordt wel erg laat zeg :O Had al helemaal gerekend op februari

  11. #111

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rennes
    Jemig, dat wordt wel erg laat zeg :O Had al helemaal gerekend op februari
    idem. meer dan een jaar tussen de release van seizoenen is er echt wel over, zeker als ze bij Touchstone series als Desperate Housewives wel veel sneller hebben uitgebracht.

  12. #112

    Standaard

    Zit ik nu express S3 en 4 in een sneltempo uit te zien zodat ik klaar ging zijn tegen dat S5 uitkwam. Geweldige reeks is dit. Raar dat ik die niet eerder ontdekt heb.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  13. #113

    Standaard

    Haha inderdaad! En nog zoveel meer mensen moeten deze serie ontdekken :P:P

  14. #114

    Standaard

    Bij Rodisc staat de release datum op 01-02-2007....en dat is al bijna.

    Wat is nou de juiste?
    "I am a servant of the Secret Fire, wielder of the flame of Anor. The dark fire will not avail you, flame of Udûn!"

  15. #115

    Standaard

    Ik heb er ook geen idee van. Op DVD-home.nl staat deze voor 14/02...
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  16. #116

    Standaard

    Ik zal eens kijken of we hier achter kunnen komen. Wl het zelf ook wel weten want seizoen 5 moet uiteraard ook weer gereviewed worden.

  17. #117

    Standaard

    Ik heb deze serie nu al meerdere malen zien staan, meerdere malen over nagedacht om mee te nemen, maar toch steeds niet gedaan!

    Iemand die me kan vertellen of het het waard is om deze serie aan te schaffen? Ik twijfel nog!

  18. #118

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Burkie
    Ik heb deze serie nu al meerdere malen zien staan, meerdere malen over nagedacht om mee te nemen, maar toch steeds niet gedaan!

    Iemand die me kan vertellen of het het waard is om deze serie aan te schaffen? Ik twijfel nog!
    Als je openstaat voor actie/spionage dan is dit 1 van de topreeksen van de afgelopen jaren. Meestal een zeer goed plot, vooral de eerste seizoenen zijn op dat vlak zeer sterk met zeer veel onverwachte twists en een goede rode draad, die men in de latere seizoenen wel wat achterwege laat. De cast is ook fantastisch met Jennifer Garner (nooit erg om tegen aan te kijken ) natuurlijk, maar ook de rest van de cast is fantastisch (Victor Garber, Lena Olin, Ron Rifkin, ...). En voor de prijs moet je het ook niet laten, seizoen 1-4 kan je vinden voor €30 en af en toe al voor maar €20 per box.

    Ik moet zelf nog altijd het laatste seizoen zien, maar het is toch wel veilig om te stellen dat dit een zeer ondergewaardeerde reeks is die zo mee kan met meer gekende actie-drama's als 24, The Shield enzovoort.

  19. #119

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Burkie
    Ik heb deze serie nu al meerdere malen zien staan, meerdere malen over nagedacht om mee te nemen, maar toch steeds niet gedaan!

    Iemand die me kan vertellen of het het waard is om deze serie aan te schaffen? Ik twijfel nog!
    Tja, ik heb de serie gezien en ik hoef hem niet vaker te zien. Het was tof genoeg om de serie een keer te zien maar om er nou nog eens helemaal mee opnieuw te beginnen... Alle verrassingen en bijna alle spanning is dan weg.

    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  20. #120

    Standaard

    Dat is natuurlijk met de meeste series zo, maar ik heb er nog nooit een aflevering van gezien dus zal dat probleem niet hebben. :wink:

  21. #121

    Standaard

    vind de reviewwaarde wel belangrijk bij series (en films). X-files zou ik bv. wel vaker willen/kunnen zien
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  22. #122

    Standaard

    Review-waarde kan ik weinig over zeggen, ik kijk sowieso niet snel dingen vaak in een korte tijd, film of series, ongeacht of ik ze goed vind. De grote twists in het verhaal ga je je ongetwijfeld herinneren en dat kan idd wel wat afdoen van de review-waarde, dus in dat opzicht heb je zeker gelijk Martin. Maar hangt ook wel wat van je eigen ingesteldheid af denk ik of je zoiets vaak gaat kijken, m'n broer is nu voor de 3e keer in 2 jaar de hele serie aan het kijken bijvoorbeeld

  23. #123

    Standaard

    Het wordt dus toch april:

    Alias - The complete fifth season


    ALIAS - The Complete Fifth Season – 6 DVDbox – release 18 april 2007

    Spanning, actie, avontuur, mysterie en intriges in 22 nieuwe afleveringen van het vijfde seizoen van Alias.
    Sydney Bristow (Jennifer Garner - Daredevil) combineert een onopvallend leven met dat van een superspionne. Ze is studente en werkt tevens voor de CIA. Althans dat denkt ze.
    In werkelijkheid werkt ze voor SD-6, een geheime organisatie die uit is op de wereldheerschappij. De CIA ziet in haar de ideale kracht om SD-6 van binnenuit te ontmantelen. Zo wordt ze een dubbelspionne en de enige die ze echt kan vertrouwen is CIA topstuk Michael Vaughn (Michael Vartan – Never Been Kissed). Ze mogen elkaar heel graag, maar een al te intieme relatie kan levensgevaarlijk zijn.

    In seizoen 5 wordt Sydney Bristow lid van een nieuwe afdeling van de CI, met oude bekende ‘sloane’ aan het hoofd. Haar wantrouwen is groot….

    Met Jennifer Garner, Ron Rifkin, Michael Vartan, Bradley Cooper
    Gecreëerd door Jeffrey Abrams.

    Mede dankzij het exclusieve bonusmateriaal wordt deze tv-serie nog veel spectaculairder!
    Speelduur: 360 minuten. Keuring: 12 jaar.
    Nu nog zolang wachten. Buena Vista begint echt me te irriteren. Films geen of Franse DTS geven. Uitgaves met slechte extra's... En nu Alias verschuiven tot april... Pfff
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  24. #124

    Standaard

    Ben er ook niet over te spreken, dat uitstel. Ik moet wel zeggen dat ik deze cover mooier vind als die van de R1-versie.

  25. #125

    Standaard

    pfffff....kansloos dit!

    nog langer wachten!

Pagina 5 van 9 EersteEerste 123456789 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •