Pagina 6 van 9 EersteEerste ... 23456789 LaatsteLaatste
De resultaten 126 tot 150 van 212 worden weergegeven.

Discussie: Alias

  1. #126

    Standaard

    Die beschrijving klopt voor geen meter, dat is de verhaallijn van seizoen 1 en bovendien heeft seizoen 5 geen 22 afleveringen maar 17 afleveringen. Daar zijn ook geen 6 disc voor nodig maar 5 zoals bij de R2/UK versie.

  2. #127

    Standaard

    Idd, maar dit komt van een persbericht van Buena Vista. Zoals ik al zei: "Buena Vista begint echt me te irriteren."

    6 disc snap ik ook niet alhoewel er op de cover ook duidelijk 6 disc staat.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  3. #128

    Standaard

    Dit is echt een raar persbericht, voornamelijk ook vanwege die coverfoto. Want volgens mij is de echte cover groen met alleen jennifer garner op de voorgrond en heeft de box 5 discs.

  4. #129

    Standaard

    misschien is de 6e disc de Rambaldi bonus disc uit de complete Rambaldi boxen!

    Mede dankzij het exclusieve bonusmateriaal
    en [spoiler:97bf6cab3d] ligt Nadia niet grote deel van het 5e seizoen in Coma en sterft ze daarnaar niet erg snel dus beetje raar om haar op de cover te hebben[/spoiler:97bf6cab3d] Weet niet zeker want ben na ontvangen van mijn Prachtige Rambaldi box alle afl opnieuw gaan kijken en ben nog steeds niet bij het 5e seizoen dus weet het niet 100 % zeker

  5. #130

    Standaard

    Carparzo waar heb jij die Rambaldi box gekocht?

    R1 of R2?

  6. #131

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rennes
    Dit is echt een raar persbericht, voornamelijk ook vanwege die coverfoto. Want volgens mij is de echte cover groen met alleen jennifer garner op de voorgrond en heeft de box 5 discs.
    Vanwege de cover niet zo. Cover kan nog steeds veranderen. Ik vind persoonlijk deze wel mooier dan die van R1.

    @Caparzo: Het kan idd dat het de extra disc is die bij de Rambaldi box zit. Zou dan wel een mooi gebaar zijn van Buena. Nu nog hun Franse DTS laten vallen bij films en er terug een originele Engelse DTS op plaatsen en betere extra's op de disc's plaatsen.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  7. #132

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door riskykarin1981
    Carparzo waar heb jij die Rambaldi box gekocht?

    R1 of R2?
    de PRACHTIGE r1 box, want R2 viel zwaar tegen!
    en bestelt via Amazon.com was daar toen het goedkoopst

  8. #133

    Standaard

    Heb vorige week eindelijk het laatste seizoen bekeken.

    [spoiler:0d91e6c673]
    Ondanks de veelbelovende opbouw in de een na laatste aflevering vond ik het toch ontzettend rommelig afgerond. Het vloog heen en weer naar de losse eindes. Zeker de laatste scene met Sidney en haar moeder vond ik teleurstellend. De hele serie werkte met zo'n lekkere spanning tussen haar en vooral ook Jack dat ik toch op zijn minst een einde had verwacht waarin ze samen voorkwamen. Maar goed, Jack's offer was ook erg nobel. Het ging wat mij betreft allemaal wat te snel en ik denk dat het de serie goed had gedaan als ABC gewoon de volle 22 afleveringen had toegestaan. Niet omdat het plot nu zo slecht bedacht is maar doordat het in zo'n korte tijd ineens totaal van sfeer en karakterontwikkeling veranderd vind ik het iets geforceerd aanvoelen. Wat ik wel echt een kippenvel scene vond was de slotscene in de aflevering dat Nadia overleid. De gekwelde Arvin, die met zijn voiceover verteld hoe hij weer terug gaat naar Rambaldi, zijn lot, zijn taak. Heel sterk en heel mooi.
    [/spoiler:0d91e6c673]

    Al met al 5 mooie jaren indeed.

  9. #134

    Standaard

    Crap, Seizoen 5 is verzet naar 18 april...


  10. #135

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Timothy
    Crap, Seizoen 5 is verzet naar 18 april...
    Ja, ik zag het net ook staan. Waarom moeten we nu alweer langer wachten? Maar ik heb nog stille hoop dat ze ook deze datum verkeerd vermeld hebben.

  11. #136

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door movie.tim
    Maar ik heb nog stille hoop dat ze ook deze datum verkeerd vermeld hebben.
    Hoeft niet, ik heb de informatie direct van de uitgever...


  12. #137

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Timothy
    Citaat Oorspronkelijk gepost door movie.tim
    Maar ik heb nog stille hoop dat ze ook deze datum verkeerd vermeld hebben.
    Hoeft niet, ik heb de informatie direct van de uitgever...
    Ik kan het ook bevestigen dat de set is uitgesteld.

  13. #138

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Timothy
    Citaat Oorspronkelijk gepost door movie.tim
    Maar ik heb nog stille hoop dat ze ook deze datum verkeerd vermeld hebben.
    Hoeft niet, ik heb de informatie direct van de uitgever...
    Ik kan het ook bevestigen dat de set is uitgesteld.
    Jammer, ik had echt zin aan het laatste seizoen van Alias. Nou moeten we nog langer wachten.

  14. #139

    Standaard

    Net S4 uitgekeken en de cliffhanger bij de seasons finale vond ik gewoon geweldig. Echt jammer dat Buena Vista de release van seizoen 5 heeft uitgesteld. Kan echt niet wachten om verder te kijken!
    Geweldige reeks vind ik dit. Persoonlijk vind ik dit een betere creatie dan Lost. Ze geven tenminste antwoorden en laten je niet wachten.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  15. #140

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre
    Net S4 uitgekeken en de cliffhanger bij de seasons finale vond ik gewoon geweldig. Echt jammer dat Buena Vista de release van seizoen 5 heeft uitgesteld. Kan echt niet wachten om verder te kijken!
    Geweldige reeks vind ik dit. Persoonlijk vind ik dit een betere creatie dan Lost. Ze geven tenminste antwoorden en laten je niet wachten.
    Toen ik de season finale van seizoen 4 had gekeken wou ik meteen verder gaan met het nieuwe seizoen. Dit kwam eigenlijk vooral doordat ik gewend was om de eerste 4 seizoenen achter elkaar te kijken, dit was vorig jaar zomer dus jullie zullen wel begrijpen dat ik wil weten hoe het verder gaat.

    Lost is niet te vergelijken met Alias. In lost draait het echt om het mysterie, als ze dit binnen enkele afleveringen gaan onthullen stort de hele serie in. Al geef ik wel toe dat sommige geheimen nu al te lang duren.

  16. #141

    Standaard

    Euhm Lost is wel te vergelijken vind ik. Beide creaties van J.J. Abrams en vind dat Alias veel beter is dan Lost.
    Binnen enkele afleveringen de antwoorden onthullen? Ik wil geen 5 seizoenen wachten tot ik een antwoord heb op een vraag van S1. Duurt veel te lang. Komen vragen bij en mysterieuze gaat steeds meer en meer weg met hun domme twists.
    [spoiler:fe0482caae]2de eiland... Wie heeft dit bedacht? En dan nu The Others die wss ook wel vriendelijker zullen worden, wat dus enorm dom is aangezien ze in S1 en 2 zo'n bedreiging vormden. Het verhaal schiet niet op vind ik. Ik blijf kijken omdat ik het verhaal wil kennen, maar echt mysterieus en spannend vind ik het allang niet meer.[/spoiler:fe0482caae]
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  17. #142

    Standaard

    ik zag gisteren tot mijn verbazing seizoen 5 al in de winkel liggen (vanleest in Den Bosch) en omdat ik zo verbaasd was (en heb toch al seizoen 5 in de Rambaldi box) heb ik niet op de prijs of extra's ofzo gelet.
    maar volgens mij waren het 3 dvddoosje zoals eerdere seizoenen en kost die volgens mij 39,99!

  18. #143

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Carparzo
    ik zag gisteren tot mijn verbazing seizoen 5 al in de winkel liggen (vanleest in Den Bosch) en omdat ik zo verbaasd was (en heb toch al seizoen 5 in de Rambaldi box) heb ik niet op de prijs of extra's ofzo gelet.
    maar volgens mij waren het 3 dvddoosje zoals eerdere seizoenen en kost die volgens mij 39,99!
    Weet je ook of die NL ondertiteling had?

  19. #144

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door movie.tim
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Carparzo
    ik zag gisteren tot mijn verbazing seizoen 5 al in de winkel liggen (vanleest in Den Bosch) en omdat ik zo verbaasd was (en heb toch al seizoen 5 in de Rambaldi box) heb ik niet op de prijs of extra's ofzo gelet.
    maar volgens mij waren het 3 dvddoosje zoals eerdere seizoenen en kost die volgens mij 39,99!
    Weet je ook of die NL ondertiteling had?
    heb ik niet opgelet dus weet ik niet. stond wel the fifth season op dus weet niet of bij vorige seizoenen b.v. gewoon eerste seizoen of ook first season anders heb je daar misschien iets aan al betekend dat ook niks

  20. #145

    Standaard

    Het staat telkens in het Nederlands en Frans erop.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  21. #146

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Carparzo
    ik zag gisteren tot mijn verbazing seizoen 5 al in de winkel liggen (vanleest in Den Bosch) en omdat ik zo verbaasd was (en heb toch al seizoen 5 in de Rambaldi box) heb ik niet op de prijs of extra's ofzo gelet.
    maar volgens mij waren het 3 dvddoosje zoals eerdere seizoenen en kost die volgens mij 39,99!
    dit is de Import versie, ik heb hem in Arnhem ook in de hand gehad!!!

  22. #147

    Standaard release season 5

    Hai,

    Een vraagje, ik hoop dat iemand het weet.
    Eerst kwam seizoen 5 van alias met nederl. ondert. op 14-02-2007 uit, maar als ik op de site van van leest kijk is het verschoven naar april....
    Weet iemand als het ergens wel gewoon verkocht word?
    En waarom de release weer is opgeschoven wor er gek van.

  23. #148

    Standaard

    De release is inderdaad opgeschoven. Volgens mij is de nieuwe datum 18 april. Tjah en waarom ie opgeschoven is, geen idee...

  24. #149

    Standaard

    Bij VanLeest bij mij in de buurt hadden ze wel de R2UK voor € 79,99. Een 5-disc set met drie keepcases in een slipcase. Ik hoop dat ze dat ook weer aanhouden voor de NL-release, voor de symetrie in mijn kast.

    Ik wacht gewoon rustig op de R2NL. Tot die tijd genoeg andere dingen op mijn lijstje staan (ook merchandise).
    I used to steal birds, but now I'm a newspaper man. (Mr. Fox)

  25. #150

    Standaard

    ik wacht ook rustig af. Heb de rest ook in r2nl, dus das net wat beter.
    LG OLED 55C8
    LG UBK90 4K bluray speler
    Denon AVR-X1400H receiver
    Playstation 4 Pro

Pagina 6 van 9 EersteEerste ... 23456789 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •