Pagina 7 van 9 EersteEerste ... 3456789 LaatsteLaatste
De resultaten 151 tot 175 van 212 worden weergegeven.

Discussie: Alias

  1. #151

    Standaard

    Erg balen dat de NL release zolang moet duren en ik twijfel ook enorm of ik'em toch maar ff in Engeland bestel, want ik begin nu toch wel heel benieuwd te raken [spoiler:8a44c3d982]hoe dat nu precies zit met Vaughn en z'n geheime dubbelleven[/spoiler:8a44c3d982].

    Toch wel bizar als je het vergelijkt met Engeland daar is'ie al uit sinds November vorig jaar...en in principe heb je dan zo goed als dezelfde versie (behalve extra NL ondertiteling en waarschijnlijk een iets andere verpakking).

    Ook wel jammer dat Alias S5 maar 17 episode's heeft i.p.v. de standaard 22 of afleveringen.

  2. #152

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rennes
    De release is inderdaad opgeschoven. Volgens mij is de nieuwe datum 18 april. Tjah en waarom ie opgeschoven is, geen idee...
    Van wat ik heb begrepen, heeft dit te maken met het feit dat s5 in sommige landen (waarschijnlijk frankrijk) nog op tv liep. Dus vandaar dat de release opgeschoven is.
    - In the end the love you take, is equal to the love you make - The Beatles

  3. #153

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kevin Lottering
    Ook wel jammer dat Alias S5 maar 17 episode's heeft i.p.v. de standaard 22 of afleveringen.
    Dat komt omdat het de laatste is en men nog een aantal afleveringen de tijd kreeg om het verhaal af te ronden. Je ziet het nu bijvoorbeeld ook bij The O.C., waarin het laatste seizoen ook minder afleveringen krijgt dan de voorgaande seizoenen.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  4. #154

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd Hul
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kevin Lottering
    Ook wel jammer dat Alias S5 maar 17 episode's heeft i.p.v. de standaard 22 of afleveringen.
    Dat komt omdat het de laatste is en men nog een aantal afleveringen de tijd kreeg om het verhaal af te ronden. Je ziet het nu bijvoorbeeld ook bij The O.C., waarin het laatste seizoen ook minder afleveringen krijgt dan de voorgaande seizoenen.
    K'weet het en het had er ook gedeeltelijk mee te maken dat Jennifer Garner met zwangerschapsverlof moest.
    Plus volgens mij had J.J. Abrams het een beetje te druk met Mission:Impossible III en Lost rond die tijd (hij heeft ook geeneens de finale afleveringen geregisseerd of geschreven).

  5. #155

    Standaard

    klopt, j.j. heeft zn handen steeds meer en meer van alias af getrokken. Ze hadden dus wel gevraagd of hij de laatste aflevering wilde schrijven, maar hij had geen tijd omdat hij MI:3 moest monteren grmbl. Het was wel goed dat Alias de tijd kreeg om het mooi af te ronden. Maar je ziet het nu ook steeds meer met lost dat j.j zich minder bemoeit. De serie komt steeds meer in handen te liggen van Damon Lindeloff (of zoiets), erg jammer vind ik zelf.

  6. #156

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rennes
    klopt, j.j. heeft zn handen steeds meer en meer van alias af getrokken. Ze hadden dus wel gevraagd of hij de laatste aflevering wilde schrijven, maar hij had geen tijd omdat hij MI:3 moest monteren grmbl. Het was wel goed dat Alias de tijd kreeg om het mooi af te ronden. Maar je ziet het nu ook steeds meer met lost dat j.j zich minder bemoeit. De serie komt steeds meer in handen te liggen van Damon Lindeloff (of zoiets), erg jammer vind ik zelf.
    Ja, dat vind ik ook wel jammer. De afleveringen die JJ Abrams maakte voor zowel Alias als Lost zijn erg goed. Dat JJ de laatste aflevering van Alias niet maakte is helemaal jammer omdat hij toch die wereld bedacht heeft, het lijkt me toch jammer als je je eigen wereld niet kunt afsluiten.

  7. #157

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door movie.tim
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rennes
    klopt, j.j. heeft zn handen steeds meer en meer van alias af getrokken. Ze hadden dus wel gevraagd of hij de laatste aflevering wilde schrijven, maar hij had geen tijd omdat hij MI:3 moest monteren grmbl. Het was wel goed dat Alias de tijd kreeg om het mooi af te ronden. Maar je ziet het nu ook steeds meer met lost dat j.j zich minder bemoeit. De serie komt steeds meer in handen te liggen van Damon Lindeloff (of zoiets), erg jammer vind ik zelf.
    Ja, dat vind ik ook wel jammer. De afleveringen die JJ Abrams maakte voor zowel Alias als Lost zijn erg goed. Dat JJ de laatste aflevering van Alias niet maakte is helemaal jammer omdat hij toch die wereld bedacht heeft, het lijkt me toch jammer als je je eigen wereld niet kunt afsluiten.
    Alias was het beste in het eerste seizoen en Lost ook. Abrams start iets en trekt vervolgens zijn handen ervan af. Dat terwijl zijn betrokkenheid de kwaliteit juist naar een hoger niveau brengt. Erg jammer en zeker spijtig dat hij niet de afsluiting van een langlopende serie als Alias wil regisseren.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  8. #158

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre
    Het verhaal schiet niet op vind ik. Ik blijf kijken omdat ik het verhaal wil kennen
    Bij Lost was het mij eigenlijk na S1 heel duidelijk dat ze eigenlijk zelf ook gewoon helemaal niet wisten waar ze naartoe willen gaan. Zo heb je van in het begin van het seizoen al een hoop onverklaarbare/mysterieuze zaken waarvan je gewoon de indruk hebt dat de makers eigenlijk zelf ook niet goed weten wat ze er mee moeten. Ik ben dan ook afgehaakt en vind Lost eigenlijk de meest overrated serie ever.

    Maar bon, dit is een Alias topic zeker ? Zou er toch ook eens naar moeten beginnen kijken, denk ik (vriendin heeft er al de 4 seizoenen opzitten).

  9. #159

    Standaard

    Ik ben net met seizoen 4 van Alias begonnen. De afleveringen zijn meer opzichzelf staand, zonder de nadruk op het doorlopende verhaal (zoals in seizoen 1,2 en 3). Weet iemand of dit later dit seizoen weer terugkomt? Dit heb ik namelijk gehoord. Hoe zit het met seizoen 5?

  10. #160

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raulito Bekijk bericht
    Ik ben net met seizoen 4 van Alias begonnen. De afleveringen zijn meer opzichzelf staand, zonder de nadruk op het doorlopende verhaal (zoals in seizoen 1,2 en 3). Weet iemand of dit later dit seizoen weer terugkomt? Dit heb ik namelijk gehoord. Hoe zit het met seizoen 5?
    Ergens halverwege seizoen 4 wordt het geloof ik weer doorlopend. Hoe dat in seizoen 5 zit weet ik niet. Denk van wel, iemand die het wel weet? Ben ook wel benieuwd

  11. #161

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen Bekijk bericht
    Ergens halverwege seizoen 4 wordt het geloof ik weer doorlopend. Hoe dat in seizoen 5 zit weet ik niet. Denk van wel, iemand die het wel weet? Ben ook wel benieuwd
    Seizoen 5 gaat weer heel erg over het interessante Rambaldi verhaal. Seizoen 4 inderdaad minder en het is dan ook de slechtste van alle vijf. Ik vind zelf de eerste twee seizoen het beste, 3 en 5 gemiddeld en 4 dus het slechtste.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  12. #162

    Standaard

    seizoen 5 is inderdaad een vrij doorlopend verhaal, eigenlijk blijft alles wel bij één onderwerp hangen, vond ik erg jammer. maar is ook wel logisch gezien de eerste aflevering. nog een paar dagen en dan kunnen we hem hier kopen 14 april toch?!

  13. #163

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rennes Bekijk bericht
    seizoen 5 is inderdaad een vrij doorlopend verhaal, eigenlijk blijft alles wel bij één onderwerp hangen, vond ik erg jammer. maar is ook wel logisch gezien de eerste aflevering. nog een paar dagen en dan kunnen we hem hier kopen 14 april toch?!

    18 april :smile:

  14. #164

    Standaard

    aah das maar vier daagjes later dat kunnen we nog hebben :P

  15. #165

    Standaard

    Ben wel benieuwd waarom wij nou 6 discs krijgen. R1 heeft er maar 4 en R2UK heeft er door extra audiosoundtracks 5 gekregen. Wat wij er nou met 6 moeten ??

    Hopelijk hebben ze nu wel een 16:9 menu gemaakt, want bij seizoen 4 kregen we een 4:3 menu wat helemaal nergens op slaat, aangezien de serie in 16:9 is en seizoen 1 t/m 3 ook een 16:9 menu had. Vond het nog al irritant dat de tv de hele tijd moest omschakelen.

  16. #166

    Standaard

    Kan echt niet wachten op de seizoen 5 box.
    Alias is echt 1 v/d laatste series waar ik nog erg naar uitkijk, erg jammer dat ze zijn gestopt....want zo'n beetje al m'n grote favorieten zijn inmiddels gestopt (X-Files, Six Feet Under, Buffy, Angel, Xena....eigelijk alleen 24 loopt nog) en had graag nog langer willen genieten van Sydney, Sloane en de rest v/d gang!
    Maarja......"it's gotta end sometime" zeggen ze weleens!

    "You can't make chickensalad out of chickenshit" Kathy Bates in Six Feet Under

  17. #167

    Standaard

    Misschien is die 6de disc diegene die in R1 alleen in de Rambaldi-box zit (hope hope).
    Anyhow, ik heb van Mediadis bericht gehad dat die daar nu al in stock zou zijn. Als dat klopt zal ik 'm zeker nog voor de releasedatum binnen hebben.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  18. #168

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters Bekijk bericht
    Misschien is die 6de disc diegene die in R1 alleen in de Rambaldi-box zit (hope hope).
    Anyhow, ik heb van Mediadis bericht gehad dat die daar nu al in stock zou zijn. Als dat klopt zal ik 'm zeker nog voor de releasedatum binnen hebben.
    Dat zal vast wel niet het geval zijn, maar misschien heb je wel gelijk.

    Ik heb m ook bij Mediadis besteld. Bij mij staat die ook al in stock, maar ze wachten ongetwijfeld wel met verzenden

  19. #169

    Standaard

    De box telt toch maar 5 discs. Kon ook niet 6 zijn. Top van Buena dat ze dezelfde verpakking aanhouden!
    Laatst aangepast door HiddeV : 16-04-2007 om 19:14

  20. #170

    Standaard

    hmmz, njah zou idd wel te mooi voor woorden zijn als we 6 discs hadden met allemaal extra extra;s :P

  21. #171

    Standaard

    Yup, ik heb het ook gemerkt... 5 discs maar. Maar wél twee dubbele amarays en één enkelvoudige, zodanig dat de layout met de 4 vorige boxen niet verstoord wordt.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  22. #172

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters Bekijk bericht
    Yup, ik heb het ook gemerkt... 5 discs maar. Maar wél twee dubbele amarays en één enkelvoudige, zodanig dat de layout met de 4 vorige boxen niet verstoord wordt.
    Had het eigenlijk niet verwacht, dacht dat het wel van die slimcases zou worden. Gelukkig is verpakking inderdaad hetzelfde :smile:

  23. #173

    Standaard

    Heb hem vandaag binnengekregen, ziet er allemaal erg mooi uit. maar nou vind ik het wel jammer dat de seizoen 4 box van ander materiaal is gemaakt dan de andere vier, maar dat is een kleinigheidje. ook de menu's vind ik erg mooi moet ik zeggen

  24. #174

    Standaard

    Heb nog nooit een aflevering van deze serie gezien, maar hoor goeie dingen. Heb vandaag met alle 5 seizoenen in m'n handen gestaan en heeeeeel even overwogen om de sprong te wagen. Toch nog maar even niet gedaan.
    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

  25. #175

    Standaard

    Zonde, zonde, zonde :P maarja je kunt altijd met seizoen 1 beginnen, ik vind het echt een top serie. Zeker, het heeft zn mindere momenten gehad, maar zelfs dan vond ik het nog goed. En ja, de prijs voor zo'n box vind ik nog altijd meevallen

Pagina 7 van 9 EersteEerste ... 3456789 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •