Pagina 9 van 9 EersteEerste ... 56789
De resultaten 201 tot 212 van 212 worden weergegeven.

Discussie: Alias

  1. #201

    Standaard

    Ben nog niet aangekomen bij de laatste afleverning van seizoen 5, maar bij voorbaat had ik al hetzeldfe idee dat dit tesnel is afgeraffeld. Jammer want de serie had nog wel even door mogen gaan
    idd: Diana en ik zijn een dvd-stelletje

  2. #202

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk van der Weerdt Bekijk bericht
    Ben nog niet aangekomen bij de laatste afleverning van seizoen 5, maar bij voorbaat had ik al hetzeldfe idee dat dit tesnel is afgeraffeld. Jammer want de serie had nog wel even door mogen gaan
    Idd door de zwangerschap van Jennifer Garner zijn vooral de laatste afleveringen een beetje afgeraffeld. Dat neemt trouwens niet weg dat de finale toch geweldig is en een mooie afsluiter van Alias!

  3. #203

    Standaard

    Lag toch niet alleen aan haar zwangerschap, ABC wilde toch niet zoveel afleveringen?

  4. #204

    Standaard

    nee volgens mij had dat ook niks met de zwangerschap te maken. ze hadden gewoon een extra lange kerstvakantie door de zwangerschap van garner. en volgens mij waren die achttien afleveringen al aan het begin van het seizoen besteld of bekend gemaakt met de cancelation.

  5. #205

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen Bekijk bericht
    Lag toch niet alleen aan haar zwangerschap, ABC wilde toch niet zoveel afleveringen?
    Inderdaad.

    Zelf had ik toch liever dit korte seizoen, veel hoger tempo in vergelijking met voorgaande seizoenen maar ook geen nodeloze opvulling, gewoon eindelijk die ontknoping waar je 5 jaar op had zitten wachten.


    Toevallig nog geen nieuws over een eventuele R2NL complete series box? (liefst natuurlijk zo'n Rambaldi kubus).

  6. #206

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen Bekijk bericht
    Lag toch niet alleen aan haar zwangerschap, ABC wilde toch niet zoveel afleveringen?
    Oh dat wist ik dus niet .. ik meende een tijd geleden in Alias magazine (toen die nog bestond) te hebben gelezen dat er bewust minder afleveringen gemaakt zijn omdat Garner zwanger was en de opnames van de serie anders in de problemen zouden komen.
    Laatst aangepast door movie.tim : 03-08-2007 om 22:37

  7. #207

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door movie.tim Bekijk bericht
    Oh dat wist ik dus niet .. ik meende een tijd geleden in Alias magazine (toen die nog bestond) te hebben gelezen dat er bewust minder afleveringen gemaakt zijn omdat Garner zwanger was en de opnames van de serie anders in de problemen zouden komen.
    Het één had ongetwijfeld met het ander te maken.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  8. #208

    Standaard

    Net het laatste seizoen van Alias erdoor gehaald. Vond het einde geweldig maar alleen de dood van Jack was niet gepast. Hij heeft zich in de vorige afleveringen al zoveel keer uit de slag weten te redden en hij had moeten blijven leven als opa van zijn twee kleinkinderen
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  9. #209

    Standaard

    Ben nu vorige week begonnen aan alias, het leek me op voorhand niet heel veel aan.
    Maar dat neem ik terug. Vind het een erg leuke serie. Gisteren seizoen 1 afgekeken morgen gelijk naar even naar de MM om 2 te halen

  10. #210

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door arjan_ufo Bekijk bericht
    Ben nu vorige week begonnen aan alias, het leek me op voorhand niet heel veel aan.
    Maar dat neem ik terug. Vind het een erg leuke serie. Gisteren seizoen 1 afgekeken morgen gelijk naar even naar de MM om 2 te halen
    Ik heb seizoen 1 t/m 5 te koop voor 100 euro exc.
    1x bekeken, voor 20e per stuk ga je ze niet in de winkel vinden....
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  11. #211

    Standaard

    Jennifer Garner confirmed Friday that an Alias reboot is officially in the works, though it sound like it's still very early days. "I've heard that there's an Alias reboot happening, but no one's talked to me about it," she told The Hollywood Reporter, while promoting her new HBO series, Camping. "I mean it would be totally different. But if they didn't have me on as a guest, I would be very, very angry. But I can't imagine it being that serious yet because I haven't heard anything about it at all."

    Fans holding their breath for a revival rather than reboot should probably take this as a sign to pack it in — though really, what were the odds that anyone would be able to pull Garner, Michael Vartan, Bradley Cooper, Victor Garber, David Anders and a handful of other key players together long enough to make that work? Even J.J. Abrams isn't God, OK?

    Like Garner said, a reboot would have to change substantially from the original, adapting itself not only for a 2018 audience but for a political climate that has different stakes than the world we lived in, in 2001 when the original series first premiered. You can't exactly have a 20-something double agent with a mother who moonlighted as a KGB spy in this day and age. Unless you want to consider The Americans as a kind of prequel?

  12. #212

    Standaard

    Ik vond het origineel geweldig. Laten ze maar wat nieuws verzinnen.

Pagina 9 van 9 EersteEerste ... 56789

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •