Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 84 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    de DVD komt begin 2007...waarschijnlijk rond april, uit.

    Nee, ik ga denk ik niet. Althans, ik twijfel nog of ik echt definitief niet zal gaan zeg maar
    Maar Arrow Rock vond ik qua sfeer gewoon erg bijzonder..en als de setlist toch onveranderd blijft heeft het weinig meerwaarde voor mij...hoewel DSOTM live natuurlijk áltijd wel gaaf blijft

    Nee, tot dusver heb ik alleen nog kaartjes voor Genesis voor 2007...maar wie weet Jij wel dan Robin?

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hankster
    Jij wel dan Robin?
    Ja. Ik heb een kaart voor Antwerpen. Wil het, na inderdaad Lichtenvoorde, eens zittend meemaken. Zonder half uitgeput te zijn door de lange dag. Nou ja. Waters is gewoon de top. En dat wil ik best nog wel een keer meemaken. Ik heb mooie kaarten. Wordt een dagje Antwerpen met heeeeeeeeeeeeeeeeeeel misschien een Belgisch biertje...

  3. #28

    Standaard

    van brain-damage over de DVD van Dave's 2006-tour:
    News is reaching us from some good, reliable sources that the very highly anticipated live DVD from David Gilmour's 2006 tour, shot over three nights at London's Royal Albert Hall, should be out on March 27th.

    The 2-disc set, apparently called "Remember That Night" (a lyric from the title track of David's On An Island album), is said to include over 100 minutes of additional material on disc two, including a documentary.

    We're trying to get more details and official confirmation on this, but based on the pounding our inbox is getting from those desperate for the DVD, we thought we'd let you know!
    en
    We reported yesterday about the very highly anticipated live DVD from David Gilmour's 2006 tour, shot over three nights at London's Royal Albert Hall. We'd been contacted by a number of normally very reliable sources who independently advised certain information about it that seemed to have come from the record company, and whilst we hoped that we'd made it clear that none of the information was officially confirmed, some of that information we now know was not correct. For this, we are sorry.

    The 2-disc set WILL indeed be called "Remember That Night" (a lyric from the title track of David's On An Island album), but will NOT be released on March 27th. David's blog site has made this clarification today, and states that it will be later in the year.

    We apologise for any confusion or disappointment that our earlier information gave; we would point out, however, that we were not the first site to post this information (a number of site internationally carried similar information before us) and we didn't say it was definite. Our mailbox gets enquiries every day about this title, and we know many of you are desperate for any information about it.
    2-disc...100 minuten aan extra materiaal...een leuke setlist...dit kan wel eens een héle gave DVD worden
    En nu nog een officiele mededeling over Roger's DVD in 2007 (de geruchten gaan dat het Earl's Court zou gaan worden), en dan is m'n Pink Floyd-jaar weer goed

  4. #29

    Standaard

    Laat maar komen deze dvd, wordt zeker een aanschaf.

  5. #30

    Standaard

    Wel zelf graag thuis "Echoes" nog wel eens meemaken. Was mijn mooiste live-ervaring ooit...

  6. #31

    Standaard

    tsja, we moeten er (uiteraard) nog wel een tijdje op wachten: ergens in mei of juni lijkt de release pas gepland te staan op het moment...

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hankster
    tsja, we moeten er (uiteraard) nog wel een tijdje op wachten: ergens in mei of juni lijkt de release pas gepland te staan op het moment...
    Ach tot die tijd "genieten van" of "verheugen op" Roger Waters in Antwerpen/Arnhem... Toch?

  8. #33

    Standaard

    As you all know, the title of David's live concert DVD has been confirmed as 'Remember That Night'. We can also confirm that it will be in High Definition.

    There will be two discs. The first will contain footage from the Royal Albert Hall concerts of last May. The second will be full of extras, which include three documentaries. We'll have more on these soon.

    Among other things, there will also be some live tracks that couldn't be squeezed onto the concert disc, as well as some footage from several other places. Where exactly, we'll tell you shortly.

  9. #34

    Standaard

    De DVD is in HD opgenomen. Dat wordt dus subliem, zelfs op DVD! Ik geloof dat ie eind mei op de markt komt.

  10. #35

    Standaard

    *schop!

    de DVD-release van 'Remember That Night' is nu officieel bekend gemaakt; 17 september

    Nog eventjes wachten dus ...

    En nog steeds geen woord van een geplande opname van Roger's huidige DSOTM tour, maar dat hoort eigenlijk in het andere topic thuis

  11. #36

  12. #37

    Standaard

    op davidgilmour.com is trouwens een trailer van Remember That Night geplaatst. Ziet er veelbelovend uit
    Laatst aangepast door Hankster : 29-05-2007 om 09:52

  13. #38

    Standaard

    Als het maar wel het hele concert is.

  14. #39

    Standaard

    wat? .. de DVD?
    dat is een combinatie van al de drie de avonden in RAH. En op de tweede disc staat ook nog eens veel ander concertmateriaal van de tour.

    dit wordt dé gaafste PF(-gerelateerde) DVD

  15. #40

    Standaard

    Donderdag 6 September is er in drie Pathe theaters een voorstelling van (een gedeelte van) de nieuwe DVD van David Gilmour, incl 1 live nummer en een Q&A sessie. Meer hierover op de website van Pathe en de Blog op de website van DG.
    "Respect please, for I am Costanza, Lord of the Idiots" George Costanza, Seinfeld

    My Collection:
    http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Anorak

  16. #41

    Standaard

    17 september is geen eens zo gek ver weg meer Wordt wel een zekere aanschaf.

  17. #42

    Standaard

    Ja, dat zat ik ook pas te bedenken
    Dit gaat echt een hele mooie DVD worden!

  18. #43

    Standaard TV-registratie concert

    De DVD kopen we natuurlijk toch, maar het concert (of een compilatie van een aantal concerten) is a.s. zaterdagnacht te zien op BBC one. Uitzending duurt een uur.

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scherpschutter Bekijk bericht
    De DVD kopen we natuurlijk toch, maar het concert (of een compilatie van een aantal concerten) is a.s. zaterdagnacht te zien op BBC one. Uitzending duurt een uur.
    Bedankt voor de tip! Ga ik zeker even bekijken.

  20. #45

    Standaard

    Remember That Night: David Gilmour...
    Sat 8 Sep, 11:00 pm - 12:00 am 60mins</B>

    David Gilmour, the voice and guitar of Pink Floyd performs live at the Royal Albert Hall. Performing hits from his newly released album On An Island and a selection of hits from Pink Floyd's 40 year career, Gilmour is joined on stage by Pink Floyd keyboardist Richard Wright, Pink Floyd's Dick Parry on sax, Phil Manzanera from Roxy Music, Pink Floyd contributors Guy Pratt and Jon Carin, drummer Steve DiStanislao and Robert Wyatt. Special guests are David Crosby and Graham Nash, as well as David Bowie.

  21. #46

    Standaard

    Gisteravond geweest in Pathe Buitenhof. Ik was even bang in een klein zaaltje weggestopt te worden, maar het werd zaal 1. Geluid was top! Beeld was duidelijk minder, heel veel ruis bij beelden met rook in het licht. Soms zo erg dat je dat op een breedbeeld ook zou moeten gaan zien, is even afwachten. Maar mij viel het tegen, want volgens zou het in HD uitgezonden worden. Of de dvd ook op HD uitgebracht wordt, geen idee. Verder een keer een kleine storing van een halve seconde geen signaal. Was al met al wel een goed moment 'to relive the moment'!

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door skidevil Bekijk bericht
    Remember That Night: David Gilmour...
    Sat 8 Sep, 11:00 pm - 12:00 am 60mins</B>

    David Gilmour, the voice and guitar of Pink Floyd performs live at the Royal Albert Hall. Performing hits from his newly released album On An Island and a selection of hits from Pink Floyd's 40 year career, Gilmour is joined on stage by Pink Floyd keyboardist Richard Wright, Pink Floyd's Dick Parry on sax, Phil Manzanera from Roxy Music, Pink Floyd contributors Guy Pratt and Jon Carin, drummer Steve DiStanislao and Robert Wyatt. Special guests are David Crosby and Graham Nash, as well as David Bowie.
    Let op: dit zijn de engelse tijden. Voor ons is dit dus zondag 10 september van 0.00 tot 1.00 uur.

  23. #48

    Standaard

    Dat was dus zojuist. Heb het nie vanaf het begin gezien, maar er waren in elk geval wat andere nummers te zien/horen dan bij de biosvoorstelling van afgelopen donderdag. De hoeveelheid ruis (=grain?) was overigens schrikbarend op mijn breedbeeld (digitaal via CAIW), voor m'n gevoel nog erger dan is de bios donderdag...

    Zie overigens ook http://www.bbc.co.uk/radio2/musicclu...inkfloyd.shtml

    En nog meer overigens: vanavond bij Symphonic Echoes of Pink Floyd geweest in het voormalig Congresgebouw (Den Haag). Was ook erg ok, mocht je nog kaarten kunnen krijgen voor overige voorstellingen (niet in Den Haag), zie http://www.nno.nu/main.php?menu=3⊂=10.

  24. #49

    Standaard

    Volgens mij was het beeld doelbewust grofkorrelig geschoten om het er minder 'hard' te laten uitzien. Ik geef ook de voorkeur aan wat grover beeld boven hard, al te scherp beeld ook bij films). Dit soort beeldmateriaal kan wel voor posterisatie zorgen op al te grote televisies. Ik had enkele minieme storinkjes in het geluid, maar dat kan aan de kabel hebben gelegen. Wat leuk om eens een live-uitvoering van Arnold Layne te horen.

  25. #50

    Standaard

    Het beeld van de uitzending (en ook dvd ben ik bang) had beter gekund, maar het geluid was super! Ik kijk erg uit naar de dvd!

Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •