Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234
De resultaten 76 tot 84 van 84 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Scherpschutter, ik wilde je zeker niet terechtwijzen, maar eerder bijvallen.

    Het stukje dat hij Waters per ongeluk ontmoet is ergens in de buurt bij het stukje waar hij naar de studio loopt en verteld dat Waters aan de andere kant bezig is. Wel heel erg toevallig.

    Het is net of Gilmour niets van DTS moet hebben. Pulse had ook al geen DTS, en inderdaad voor een van de pioneers van quadrofonisch geluid (al in het begin jaren 70 werden vele PF LP's stereo en met quadrofonisch afgemixt geluid afgemixt. Tijdens de concerten is er ook altijd quadrofonisch geluid aanwezig. Waters in 2002 in Ahoy en in 2006 op Arrow. Erg gaaf. Maar het meest indrukwekkende was dat in 94 in de Kuip met PF, wat onzettend gaaf om dat in een stadion te horen. Inderdaad wanneer dergelijke pioneers een DVD uitbrengen waarbij deze optie volledig benot kan worden, zou je verwachten dat ook inderdaad alles uit de kast wordt getrokken. Maar nee.

  2. #77

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Arnold van Oostrum Bekijk bericht
    Dit is een heel kort stukje in het begin van de Breaking Bread, Drinking Wine documentaire.
    Bedankt! Ik ga vanavond meteen kijken!!!

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Arnold van Oostrum Bekijk bericht
    En al gekocht? Wel doen hoor ...
    Nog niet gekocht. Ga ik dus wel doen. Ik wacht nog even 1 bol.com bon af (die ik binnenkort moet ontvangen) en dan sla ik mijn slag!

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Arnold van Oostrum Bekijk bericht
    Beeld is in HD opgenomen. Korreligheid komt door beperkingen als gevolg van gedempt licht, bepaald kleuren of de zeer snelle lichtflitsen (in Echoes). Voor geïnteresseerden, volgens mij wordt dit concert in november op BD uitgegeven.
    Euh, ik heb het gevoel dat je met BD niet "Brain Damage" bedoelt, een website die door veel Floyd fans gerespecteerd wordt. Blue-ray Disk dan?

  3. #78

    Standaard

    Wil deze ook heel graag hebben, alleen 35 euro vind ik toch echt nog even te gek.

  4. #79

    Standaard

    Gisteren even dat stukje met Roger Waters en David Gilmour gekeken.
    Het was voorbij voordat je er erg in had.
    Tsja, wat moet je er verder nog van zeggen. Ik had toch het gevoel dat er weinig spontaan was en dat een en ander wel geregisseerd was.

    Blijft jammer dat twee van dit soort ongelofelijke talenten niet meer samen op tournee gaan. Bij Gilmour mis je Waters en bij Waters mis je Gilmour.

    Als ik moest kiezen, koos ik voor Waters. Vanwege "Amused to Death" en de betere setlisten bij zijn concerten.

  5. #80

    Standaard

    Na Pulse van Pink Floyd te hebben, CD en de DVD's misschien ook maar eens naar DVD's van David Gilmour kijken, klinkt toch allemaal zo enorm lekker....
    Panasonic TX-P42S20E -- Panasonic DMP-BD65EG-K -- Pioneer DV490V-S -- QED SQART P2110
    Ripley: Micro changes in air density, my ass.
    IcheckMovies -- WhatIWatch

  6. #81

    Standaard

    vandaag heb ik hem dan ook maar meegenomen, eerder deze week al zien liggen maar toch wat bedachtzaam terug gelegd, na de postieve recensie hier te hebben gelezen en nog eens n nachtje over te slapen vandaag meteen terug gereden naar de MM Leeuwarden, temeer omdat het voor €15,- vast geen miskoop zou zijn!

    heb de dvd inmiddels deels bekeken, erg goed geluid, goed beeld en mooie show! de meer eigen draai die gilmour aan de PF classics geeft is soms even wennen (misschien ben ik gewoon te gepulst) maar deze gaat nog vaak gedraait worden!

  7. #82

    Unhappy

    Vandaag in Beverwijk Remember that night gehaald (eindelijk).
    Super registratie op een zeer complete DVD.
    Waarom heb ik zo lang gewacht
    Oskar Schindler: Stern, if this factory ever produces a shell that can actually be fired, I'd be very unhappy.

  8. #83

    Standaard

    Deze dvd blijft echt onwijs duur, enige reden dat ik hem nog niet heb.

  9. #84

Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •