Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 79 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Haarmans
    Citaat Oorspronkelijk gepost door raulito
    ik ben toch benieuwd naar de ervaringen van mensen met dit issue...
    Ik zelf heb de 42PA50 en het wordt idd wel uitgerekt maar ik stoor me er niet echt aan. Het is zeker wel jammer dat NL nog steeds zo weinig breedbeeld uitzendingen heeft.
    Wat is verder jou ervaring met de Panasonic? Heb er veel over gelezen en gezien, maar ben toch altijd benieuwd naar reacties!

    Gr. Jochem
    Because i'm bad, i'm bad, you know it.....who's bad!

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jochem Huijg
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Haarmans
    Citaat Oorspronkelijk gepost door raulito
    ik ben toch benieuwd naar de ervaringen van mensen met dit issue...
    Ik zelf heb de 42PA50 en het wordt idd wel uitgerekt maar ik stoor me er niet echt aan. Het is zeker wel jammer dat NL nog steeds zo weinig breedbeeld uitzendingen heeft.
    Wat is verder jou ervaring met de Panasonic? Heb er veel over gelezen en gezien, maar ben toch altijd benieuwd naar reacties!

    Gr. Jochem
    Ik heb hem nu ongeveer 8 a 9 maanden en heb er nog geen seconde spijt van dat ik die gekocht heb.
    Ik ben er zeer tevreden over, het beeld is uitstekend (ook met kabel tv is het beeld goed) en ik vind het nog steeds een genot om ernaar te kijken (vooral dvd's)
    De Panasonic's staan ook bekend om z'n zeer goede beeldkwaliteit en zeer goede interne tuners.
    Je zal er zeker geen spijt van krijgen.

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Haarmans
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jochem Huijg
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Haarmans
    Citaat Oorspronkelijk gepost door raulito
    ik ben toch benieuwd naar de ervaringen van mensen met dit issue...
    Ik zelf heb de 42PA50 en het wordt idd wel uitgerekt maar ik stoor me er niet echt aan. Het is zeker wel jammer dat NL nog steeds zo weinig breedbeeld uitzendingen heeft.
    Wat is verder jou ervaring met de Panasonic? Heb er veel over gelezen en gezien, maar ben toch altijd benieuwd naar reacties!

    Gr. Jochem
    Ik heb hem nu ongeveer 8 a 9 maanden en heb er nog geen seconde spijt van dat ik die gekocht heb.
    Ik ben er zeer tevreden over, het beeld is uitstekend (ook met kabel tv is het beeld goed) en ik vind het nog steeds een genot om ernaar te kijken (vooral dvd's)
    De Panasonic's staan ook bekend om z'n zeer goede beeldkwaliteit en zeer goede interne tuners.
    Je zal er zeker geen spijt van krijgen.
    Idd met name het verschil in beeld met "gewone" kabel is groot met de andere merken.

    Ik kan echt niet wachten!!!
    Because i'm bad, i'm bad, you know it.....who's bad!

  4. #29

    Standaard

    zet een Panasonic - zoals Philips bijv. doet - ook uitzendingen die niet Pal plus zijn, zoals de ned. commercielen - in de auto stand in 16:9, of blijft de zoom functie dan actief en wordt het dan een uitgerekte 16:9 met balken boven en onder (zoals gebeurt bij de meeste merken...

  5. #30

    Standaard

    Ik heb dit ook al op htforum gepost, misschien kunnen jullie even meedenken:

    In de test van het duitse Video, waarin de Panasonic 42PV60 de beste plasma allertijden wordt genoemd wordt in de hele test één nadeel genoemd:

    Perfekte HDTV-bilder

    Mit seiner: Progressive-Wandlung zeigte sich der Pioneer gar über alle zweifel erhoben: Noch bsser kann man Filmbilder kaum in Volbilder wandeln. Die Motivkanten des Panasonic zuckelten dagegen beständig - ein Manko, das die Ingenieure dringend ausmerzen sollten. Mit TV-Signalen gefüttert, storten beide Panels zwar mit leichter Kantenunruhe, die Bilden blieben aber trotzdem höchst ansehnlich und harmonisch.

    De Motivkanten zuckeln dus nogal bestandig. Weet iemand wat dat precies betekent? (google vertaling bracht me niet veel verder)

  6. #31

    Standaard

    Kan iemand mijn vraag van 7-4 beantwoorden mbt automatische omzetting in auto stand? Gisteren heb ik een toestel bekeken, en toen viel op dat bijv. een analoog doorgezonden BBC kanaal de ene keer wel werd omgezet, en de andere keer niet. Hetzelfde gebeurde met de Vlaamse zender één. Eerst geen omzetting, dan weer wel. Dan weer niet. Kent iemand dit probleem, en hoe zit het met bijv. de uitzendingen van de Nederlandse commercielen (kon ik niet testen, want er waren geen uitzendingen in 16:9). Ik hoor graag jullie ervaring...

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raulito
    Kan iemand mijn vraag van 7-4 beantwoorden mbt automatische omzetting in auto stand? Gisteren heb ik een toestel bekeken, en toen viel op dat bijv. een analoog doorgezonden BBC kanaal de ene keer wel werd omgezet, en de andere keer niet. Hetzelfde gebeurde met de Vlaamse zender één. Eerst geen omzetting, dan weer wel. Dan weer niet. Kent iemand dit probleem, en hoe zit het met bijv. de uitzendingen van de Nederlandse commercielen (kon ik niet testen, want er waren geen uitzendingen in 16:9). Ik hoor graag jullie ervaring...
    Ik ben ook niet zo heel bekend met hoe en waarom verschillende omzetsystemen werken zoals ze werken, maar sommige televisies herkennen het Pal Plus signaal waarmee oa ned1,2,3 en de bbc mee werken (voor sommige programma's) en dan valt het beeld heel mooi binnen de afmetingen van het scherm zonder vervorming. de commerciele zenders in nederland maken hier overigens geen gebruik van en dat zorgt voor domme vervormingen, aangezien de ondertiteling van de film of programma valt binnen de zwarte balken...ik heb overigens gemerkt dat zowel talpa als veronica de ondertiteling steeds meer in het beeld plaatst, positief gebeuren!
    Because i'm bad, i'm bad, you know it.....who's bad!

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raulito
    Kan iemand mijn vraag van 7-4 beantwoorden mbt automatische omzetting in auto stand?
    In eerste instantie gebruikte ik ook de "auto" stand maar daar ging ik me op een gegeven moment aan irriteren. Nu staat hij bij mij op de "juist" stand en dat kijkt een stuk lekkerder. Persoonlijk zou ik de auto stand dus niet gebruiken.

  9. #34

    Standaard

    Wat ben ik blij dat ik in Belgie woon...

    95% van de programma's zijn in P+ uitgezonden zowel op de commerciele omroepen als de nationale.

    Bij mij staat mijn tv dus wel op automatisch zodat de overige 5 % beeldvullend worden weergegeven.

    Nu denk ik wel dat jullie in nederland onmiddellijk de overstap naar HDTV zullen doen (automatisch in 16:9 dus) en daar zullen wij spijtig genoeg nog 2 a 3 jaar moeten op wachten.

    Groetjes
    Ht set : Tv : Pioneer Plasma pdp-435xde, Speakers KLIPSCH RF3; Blue-ray : Sony BDP-S300B; Receiver : Sony 850 QS;

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door olifantmaxim
    Wat ben ik blij dat ik in Belgie woon...


    Nu denk ik wel dat jullie in nederland onmiddellijk de overstap naar HDTV zullen doen (automatisch in 16:9 dus) en daar zullen wij spijtig genoeg nog 2 a 3 jaar moeten op wachten.

    Groetjes
    Ik ben bang van niet.
    We hebben hier in NL altijd wel een grote bek, maar lopen vervolgens wel overal achter de feiten aan .
    Geen daden maar woorden, terwijl het in België juist anderom is, namelijk geen woorden maar daden (op tv gebied altans).
    Ik ben jaloers op jullie.

    Moest dit even kwijt. :wink:

  11. #36

    Standaard

    Even verder zeuren is de auto stand of de juist stand in staat te doen wat ik graag wil: 4:3 in zoom en 16:9, dus zonder Pal plus signaal (en nogmaals, ik denk dan aan bijv. talpa of net 5), automatisch om te zetten??

  12. #37

    Standaard

    Ben ik nog even: heb bij Raf gezien dat hij inderdaad altijd het beeld aanpast, maar soms pas na 2 minuten. Weet iemand of dat met digitale tv sneller gaat?

  13. #38

    Standaard

    Heb mijn (42pa50) ook altijd op juist staan en omschakelen doet ie binnen enkele seconden.
    Mazzel,

    René

  14. #39
    Super Member
    Registratie datum
    Apr 2002
    Woonplaats
    Dark side of the moon

    Standaard

    42"pv60 heb ik gisteren binnen gehad. prachtig ding! vooral mooi met de xbox 360 hd films streamen!! geweldig!

    maar ook nog een vraag, als ik 4:3 kijk kan je inbrandeing krijgen nou zit er een optie op om het zijpanaal (dus de stilstaande balken) uit, laag, gemiddeld, of hoog te zetten. In het boekje staat dat het op hoog moet staan om inbranding te vermijden maar uit is toch nog beter of zie ik dat verkeerd.
    "Peace is a lie, there is only passion. Through passion I gain strength.
    Through strength I gain power. Through power I gain victory.
    Through victory my chains are broken. The Force shall set me free."

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door maximus
    maar uit is toch nog beter of zie ik dat verkeerd.
    Als je hem op uit zet dan zijn de zijbalken zwart en zal het middengedeelte in kunnen branden zodat er dan dus kleurverschil kan komen, als je hem op hoog zet zijn de zijbalken grijs en verkleuren dan gewoon mee met het midden gedeelte.
    Het inbranden zal eigenlijk pas echt van toepassing zijn als je dus alleen maar in 4:3 kijkt en dus de zijbalken op uit zet (zwart)
    Als je ook regelmatig vol beeld kijkt hoef je echt niet bang te zijn voor inbranden, wat ik je wel wil aanraden is om je contrast op ongeveer 50% te zetten de eerste 200 uur zodat de kans op inbranden nihil is.

  16. #41
    Super Member
    Registratie datum
    Apr 2002
    Woonplaats
    Dark side of the moon

    Standaard

    ok bedankt
    "Peace is a lie, there is only passion. Through passion I gain strength.
    Through strength I gain power. Through power I gain victory.
    Through victory my chains are broken. The Force shall set me free."

  17. #42
    SpetsnaZ
    Guest

    Standaard

    Is er toevallig iets bekend over eventuele lip syncing van dit type tv met een surround installatie?

  18. #43

    Standaard

    lip syncing
    Had de vorige versie al geen last meer van en deze zal het ook wel niet hebben.
    Mazzel,

    René

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raulito
    Ben ik nog even: heb bij Raf gezien dat hij inderdaad altijd het beeld aanpast, maar soms pas na 2 minuten. Weet iemand of dat met digitale tv sneller gaat?
    Bij digitale tv is het niet de tv-tuner dat het beeld aanpast maar de decoder van uw provider.

    Deze wel goed instellen...
    Ht set : Tv : Pioneer Plasma pdp-435xde, Speakers KLIPSCH RF3; Blue-ray : Sony BDP-S300B; Receiver : Sony 850 QS;

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MY00
    Nee hoor,

    Heb zelf de 42PA50 en ben nog steeds erg tevreden over het beeld.
    Als ik zelf nu zou kopen zou ik de, in jouw geval dan, 37pa50 kopen.
    Zoals al eerder gemeld geloof ik niet dat HD TV zo snel zal komen.
    En het prijs verschil tussen beiden is toch behoorlijk.

    En 37 inch op 2,5 meter kan heel goed, denk dat je er spijt van krijgt als je een kleinere TV koopt.
    Ik ben in ieder geval blij dat ik een 42" heb, maar ja ik zit er ook ongeveer 4 meter vanaf.
    Hoezo denk je dat HDTV niet zo snel gaat komen? Het is er al! Los van dat je een aantl zenders kunt krijgen vanaf juni zwerfen er op het inet vele honderden films rond in kwaliteit die DVD ver overstijgt.
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  21. #46

    Standaard

    Ik weet wel dat er al HD zenders zijn, maar wanneer de Nederlandse zenders, waar ik 99% naar kijk, omgaan zijn we heel wat jaartjes verder.
    Meer dan 10 jaar na de introductie van Breedbeeld zijn er nog maar een paar uitzendingen die in dit formaat worden uitgezonden.

    Wel zullen wel zien en komen hier over 2 jaar op terug, ik zet het in mijn agenda incl link. :wink:
    Mazzel,

    René

  22. #47
    Super Member
    Registratie datum
    Apr 2002
    Woonplaats
    Dark side of the moon

    Standaard

    me vriendin heeft gisteren een film op rtl5 gekeken (met het contrast op 50%) en nu heb ik het logo van rtl5 nog steeds in me beeld! Ik heb de 42"pv60

    HELP!
    "Peace is a lie, there is only passion. Through passion I gain strength.
    Through strength I gain power. Through power I gain victory.
    Through victory my chains are broken. The Force shall set me free."

  23. #48

    Standaard

    Sorry, maar als je het logo weg wilt hebben moet je switchen van kanaal.

    Kan me niet indenken dat ie inbrand, want het beeld loopt rond!!!

    Zou niet weten wat je er aan kan doen, het gaat waarschijnlijk wel in de loop van de tijd weg. Zou even bellen met de leverancier.
    Mazzel,

    René

  24. #49

    Standaard

    Een bekende truck is de kabel eruit trekken en hem aanzetten (dan krijg je dus alleen ruis) en dit dan de hele nacht doen, of een week lang elke nacht, net zo lang tot het weg is. Tja het blijft het meest genante aan Plasma dat ze dit nog niet hebben weten op te lossen. Je betaald bijna 4k (pio 436) en dan brand ie in als een gek! Werkelijk schandalig.
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  25. #50

    Standaard

    Ik ben nu ook een paar weken in het bezit van de 42PV60. Ik ben d'r echt super tevreden mee! Gelukkig nog geen last van inbranden gehad. Alle waardes voor het tv kijken staan op ongeveer 40% en de digitale foefjes verder allemaal uit. Kan eigenlijk niet goed begrijpen dat na een filmpje kijken op tv het logo er direct in gebrand staat?? Ik heb toch ook al heel wat films op verschillende zenders gekeken, maar echt nog nergens last van gehad..

    Verder had ik nog één vraag:

    Weet er iemand hier hoe je in het service menu kan komen om daar je runtime te checken?

Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •