Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 79 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Tror att jag har hittat service menyn:
    Fungerade för mig.

    Saxat från nått Italenskt forum:

    VIREA SERVICE MENU - INCLUDING NEW MODELS
    Here is how it is got into.
    turn to channel 99 on analogue
    bass to max.
    treble to min.

    then press v/- 0n front panel at the slightly after index on remote.

    this is service one.
    press the green button on the remote to cycle through the options untill you can go no further
    then press hold on remote.
    service two should now be showing.

    press the green button and cycle through the options untill you get to the option that says hours used or some thing like that, not sure of exact wording. the value displayed is how many hours it has been on.

    words of advise

    do not change or alter any thing in these menus unless you are absolutly sure of what you are doing.
    You can do some serious damage to your plasma if you are not carefull.

    to get out of the service menu press exit on remote. if that does not work turn the plasma off ten back on again and you should be out of it.
    I take no responsability for any problems caused by entering the service menu

    If you are struggling, check you are on channel 99 on analogue, it may have gone down a channel when you pressed the v/- button.
    Zie google :wink:
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  2. #52

    Standaard

    Iemand bekend met de 42PV45? Is het enige verschil met de pv60 de kleurstelling?

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door johanluijkman
    Iemand bekend met de 42PV45? Is het enige verschil met de pv60 de kleurstelling?
    Gezien het type nummer is het een tussenversie. Tussen de vorige generatie en die daarvoor in. bijna 2 jaar oud dus. Ben het type overigens nooit tegengekomen.

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Weekstrom
    Citaat Oorspronkelijk gepost door johanluijkman
    Iemand bekend met de 42PV45? Is het enige verschil met de pv60 de kleurstelling?
    Gezien het type nummer is het een tussenversie. Tussen de vorige generatie en die daarvoor in. bijna 2 jaar oud dus. Ben het type overigens nooit tegengekomen.
    Bij plasmavisie.nl

    PANASONIC TH-42PV45 : € 1870,-

    Complete set bestaande uit:

    -Panasonic plasmascherm
    -Geintegreerde tuner
    -Geintegreerde speakers


    Specificaties :

    -Diagonaal : 107 cm
    -Resolutie : 1024 x 768
    -Helderheid : 1500 cd/m2
    -Contrast : 10000:1
    -3072 schaduwgradaties
    -Teletekst : 2000 pagina's
    -Kijkhoek : 160 graden
    -Progressive scan
    -Real black drive system
    -Ruisonderdrukking
    -3-d comb-filter
    -HDAVI control system
    -Anti-reflex glas
    -Q-link
    -29 miljard kleuren
    -HD-ready
    -2 x HDMI-aansluiting
    -1 x PC-aansluiting
    -3 x scart-aansluiting
    -Componenten-aansluiting
    -S-vhs-aansluiting
    -Composite-aansluiting
    -Audio-aansluiting
    -Koptelefoon-aanluiting
    -Afmeting scherm : (bxhxd) : 102 x 70,5 x 9,5 cm
    -Afmeting verpakking : 115 x 82,0 x 40 cm
    Exact zelfde specs als de PV60, alleen geen zwarte lijst. Spreekt mij erg aan, omdat ie helemaal grijs is, maar ik kan er ook niets over terugvinden.

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door maximus
    me vriendin heeft gisteren een film op rtl5 gekeken (met het contrast op 50%) en nu heb ik het logo van rtl5 nog steeds in me beeld! Ik heb de 42"pv60

    HELP!
    Wat ben terug blij dat ik in belgië woon : Bijna alles in 16:9 Pal + formaat en ALLE zenders met inbrandvriendelijke Logo's

    De eerste maanden dat ik mijn Pioneer had bleef na een tijdje Formule 1 te hebben gekeken het F1 logo te zien.

    Echter na een goede 2 uren naar een ander programma te kijken was dit verdwenen. (let erop dat je de tv niet uitdoet als een logo na ijlt, laat een andere "inbrandvriendelijke" zender of dvd spelen tot het volledig weg is en schakel hem dan pas uit)

    Dit jaar (mijn tv is intussen bijna 1,5 jaar oud) heb ik totaal geen last meer van inbranden ook niet met F1 of met de nederlandse zenders die ik via satelliet ontvang.

    Groetjes
    Ht set : Tv : Pioneer Plasma pdp-435xde, Speakers KLIPSCH RF3; Blue-ray : Sony BDP-S300B; Receiver : Sony 850 QS;

  6. #56

    Standaard

    Wat is 'inbrandvriendelijk' ??
    Mijn DVD's

    Anoniem door het leven

  7. #57

    Standaard

    Dat houd in dat de logo's geen velle kleuren bevatten waardoor ze minder makkelijk inbranden.
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  8. #58

    Standaard

    leuk die plasma's maar het is al gebleken dat de hd ready of hd prepared crt tv's een beter beeld geven. Ook komt tegen het einde van het jaar SED om de hoek kijken! Wel mooi om te zien dat deze technieken wat sneller betaalbaar worden! :wink:

  9. #59

    Standaard

    welke technieken. SED? Wat ik er van gehoord heb gaat dat echt een godsvermogen kosten.
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JCL
    welke technieken. SED? Wat ik er van gehoord heb gaat dat echt een godsvermogen kosten.
    Wat dacht je van de eerste plasma's van enkele 10.000den euro's in het begin?! Ook sed zal zich eerst terug moeten verdienen voordat het betaalbaar wordt! :wink:

  11. #61

    Standaard

    Dat begrijp ik helemaal maar ik doelde meer op je laatste zin, "wat sneller betaalbaar worden" dat zie ik nog niet zo snel gebeuren. Daarnaast waren de eerste plasma ook echt beroerd slecht!
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  12. #62

    Standaard

    Ik denk toch dat onder druk door plasma, lcd en crt SED toch redelijk snel betaalbaar zal gaan worden. Anders heeft het geen zin meer om het op de markt te zetten. :wink:
    Citaat Oorspronkelijk gepost door JCL
    Dat begrijp ik helemaal maar ik doelde meer op je laatste zin, "wat sneller betaalbaar worden" dat zie ik nog niet zo snel gebeuren. Daarnaast waren de eerste plasma ook echt beroerd slecht!

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koffie
    Wat is 'inbrandvriendelijk' ??
    Grijsachtige logo's die toch een beetje achtergrondkleur meegeven
    Ht set : Tv : Pioneer Plasma pdp-435xde, Speakers KLIPSCH RF3; Blue-ray : Sony BDP-S300B; Receiver : Sony 850 QS;

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door olifantmaxim
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koffie
    Wat is 'inbrandvriendelijk' ??
    Grijsachtige logo's die toch een beetje achtergrondkleur meegeven
    Sorry, ff totaal offtopic, maar olifant ik zie dat jij de Samsung HD950 hebt via HDMI. Ik was zelf van plan om de nieuwe 860 aan te schaffen. PM ajb ff je ervaringen met deze DVDspeler.

    Nogmaals sorry voor offtopic!!!

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door johanluijkman
    Citaat Oorspronkelijk gepost door olifantmaxim
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koffie
    Wat is 'inbrandvriendelijk' ??
    Grijsachtige logo's die toch een beetje achtergrondkleur meegeven
    Sorry, ff totaal offtopic, maar olifant ik zie dat jij de Samsung HD950 hebt via HDMI. Ik was zelf van plan om de nieuwe 860 aan te schaffen. PM ajb ff je ervaringen met deze DVDspeler.

    Nogmaals sorry voor offtopic!!!
    De beeldkwaliteit is via de HDMI uitgang uitstekend evenals de klankkwaliteit bij HT gebruik, een hele verbetering tegenover mijn Pioneer dvd speler die wel geen HDMI heeft.
    De klankkwaliteit bij het afspelen van cd's is maar matig zoals met de meeste DVD spelers.

    Ik zou hem enkel aanschaffen indien je een HDMI ingang hebt op je TV, indien niet zijn er betere alternatieven.

    Volgens mij geeft de 720P stand de beste kwaliteit (beter dan 1080i) maar dat zou afhankelijk zijn van je tv


    Groetjes
    Ht set : Tv : Pioneer Plasma pdp-435xde, Speakers KLIPSCH RF3; Blue-ray : Sony BDP-S300B; Receiver : Sony 850 QS;

  16. #66

    Standaard

    was vandaag bij de BCC, en daar vertelde de verkoper het volgende: geen enkel plasma is momenteel eigenlijk echt HD ready. Ik heb toch veel gelezen de laatste tijd, maar dit verhaal... ????

    Hij zei tegen een groep mensen bijvoorbeeld dat de Consumentenbond hun (=BCC) heeft verteld dat de 42PV60 minder dan 1024 beeldlijnen horziontaal heeft (900 nog wat volgens hem). Dit is echt waar, zonder twijfel, zei hij nog. Daarna wees hij nog op een samsung en op een LG die officieel niet HD Ready zijn, maar eigenlijk meer dan 1000 beeldlijnen hebben...

    Wat is dit nu voor verhaal?
    En zo ja: is het erg (ivm de Horziontale lijnen)
    Ik heb nog geen duidelijkheid vd Consumentenbond

  17. #67

    Standaard

    je hebt een natiefe resolutie nodig voor HD, 1280X720 minstens. Maar, als HD-Ready wilt hebben hoef je maar 720 beeldlijnen te hebben, horizontale lijnen wel te verstaan.
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raulito
    was vandaag bij de BCC, en daar vertelde de verkoper het volgende: geen enkel plasma is momenteel eigenlijk echt HD ready. Ik heb toch veel gelezen de laatste tijd, maar dit verhaal... ????

    Hij zei tegen een groep mensen bijvoorbeeld dat de Consumentenbond hun (=BCC) heeft verteld dat de 42PV60 minder dan 1024 beeldlijnen horziontaal heeft (900 nog wat volgens hem). Dit is echt waar, zonder twijfel, zei hij nog. Daarna wees hij nog op een samsung en op een LG die officieel niet HD Ready zijn, maar eigenlijk meer dan 1000 beeldlijnen hebben...

    Wat is dit nu voor verhaal?
    En zo ja: is het erg (ivm de Horziontale lijnen)
    Ik heb nog geen duidelijkheid vd Consumentenbond
    Beiden weten niet waar ze het over hebben. Van de consumentenbond is dat geenb verrassing, van BCC zou je meer mogen verwachten.
    De PV60 heeft 768 beeldlijnen horizontaal. Daarmee is hij HD ready. 720p wordt geupscaled en 1080i gedownscaled. 1080p kan hij niet aan.
    Er zijn volgens mij twee merken die 1080i zonder downscaling aan kunnen te weten weten Philips en Toshiba (9700) Overigens hebben die meen ik nog steeds niet echt 1080 beeld lijnen maar passen die ook een truc toe om dat te bereiken. Echte full HD plasma's zijn er volgens mij niet t/m 50". Wel in 65". In LCD wel een paar.
    Of dat erg is? Ja en nee. Nee want het beeld is w.s. altijd beter dan van DVD en ja want zolang er niet 1 duidelijke standaard is voor HD hou je altijd dat er aanpassingen aan het beeld gedaan moeten worden. Of het nou up of downscalen is. Het beeld zal dus altijd net iets anders zijn dan het is opgenomen behalve als je een 1080i/p beeld op een full HD scherm laat zien met 1920x1080 resolutie of 720p op 1280x720. (of een 1920x1080 tv moet de mogelijkheid hebben gewoon een flinke rand om het beeld te laten. Daarmee wordt je 42" wel ineens een 28"....)

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raulito
    was vandaag bij de BCC..
    Daar ga je al fout...
    Mijn DVD Collectie! | Currahee! Gory Gory what a hell of a way to die! He ain't gonna jump no more!!

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Weekstrom
    Citaat Oorspronkelijk gepost door raulito
    was vandaag bij de BCC, en daar vertelde de verkoper het volgende: geen enkel plasma is momenteel eigenlijk echt HD ready. Ik heb toch veel gelezen de laatste tijd, maar dit verhaal... ????

    Hij zei tegen een groep mensen bijvoorbeeld dat de Consumentenbond hun (=BCC) heeft verteld dat de 42PV60 minder dan 1024 beeldlijnen horziontaal heeft (900 nog wat volgens hem). Dit is echt waar, zonder twijfel, zei hij nog. Daarna wees hij nog op een samsung en op een LG die officieel niet HD Ready zijn, maar eigenlijk meer dan 1000 beeldlijnen hebben...

    Wat is dit nu voor verhaal?
    En zo ja: is het erg (ivm de Horziontale lijnen)
    Ik heb nog geen duidelijkheid vd Consumentenbond
    Beiden weten niet waar ze het over hebben. Van de consumentenbond is dat geenb verrassing, van BCC zou je meer mogen verwachten.
    De PV60 heeft 768 beeldlijnen horizontaal. Daarmee is hij HD ready. 720p wordt geupscaled en 1080i gedownscaled. 1080p kan hij niet aan.
    Er zijn volgens mij twee merken die 1080i zonder downscaling aan kunnen te weten weten Philips en Toshiba (9700) Overigens hebben die meen ik nog steeds niet echt 1080 beeld lijnen maar passen die ook een truc toe om dat te bereiken. Echte full HD plasma's zijn er volgens mij niet t/m 50". Wel in 65". In LCD wel een paar.
    Of dat erg is? Ja en nee. Nee want het beeld is w.s. altijd beter dan van DVD en ja want zolang er niet 1 duidelijke standaard is voor HD hou je altijd dat er aanpassingen aan het beeld gedaan moeten worden. Of het nou up of downscalen is. Het beeld zal dus altijd net iets anders zijn dan het is opgenomen behalve als je een 1080i/p beeld op een full HD scherm laat zien met 1920x1080 resolutie of 720p op 1280x720. (of een 1920x1080 tv moet de mogelijkheid hebben gewoon een flinke rand om het beeld te laten. Daarmee wordt je 42" wel ineens een 28"....)
    Pioneer heeft een 1080P plasma scherm, 50" en kost €9.999
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JCL
    Pioneer heeft een 1080P plasma scherm, 50" en kost €9.999
    Oh? Welke dan? Ik ken de 506XDE/FDE, maar die zijn geen 1080P (kosten ook een stuk minder)

  22. #72

    Standaard

    Panasonic brengt ook 2 58" schermen uit. 1366x768. De 58PX60 en 58PX600. Kosten w.s ong 5.500 en 6.000.
    Ik weet niet of het veel toe zal voegen. Pixel grootte is gelijk aan de 50" dus op dezelfde kijkafstand een grover beeld. Net als bij de 37 tov 42" modellen. Alleen is bij die laatste 2 de verticale resolutie nog verschillend.

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Weekstrom
    Citaat Oorspronkelijk gepost door JCL
    Pioneer heeft een 1080P plasma scherm, 50" en kost €9.999
    Oh? Welke dan? Ik ken de 506XDE/FDE, maar die zijn geen 1080P (kosten ook een stuk minder)
    Deze: http://www.hifi.nl/nieuws.php?keuze=37570
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JCL
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Weekstrom
    Citaat Oorspronkelijk gepost door JCL
    Pioneer heeft een 1080P plasma scherm, 50" en kost €9.999
    Oh? Welke dan? Ik ken de 506XDE/FDE, maar die zijn geen 1080P (kosten ook een stuk minder)
    Deze: http://www.hifi.nl/nieuws.php?keuze=37570
    Ah, dat is denk ik degene die op de CES gepresenteerd is. Inderdaad toen het eerste 50" plasmascherm wat full HD was. Volgens mij nog niet leverbaar in NL. 2e helft dit jaar wellicht. Boven budget (je hebt ook nog een tuner nodig trouwens. Dit is alleen maar een display) maar ik ben wel benieuwd.

  25. #75

    Standaard

    Tuner? Je hebt toch gewoon een decoder voor digitale TV, z'n ding sluit je echt niet analoog aan, kan me niet voorstellen dat dat er mooi uitziet. Hij is leverbaar vanaf juni / juli (zie URL)
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •