Pagina 1 van 9 12345 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 224 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Harry Potter

    Pre-order Harry Potter bij DVDZone2.nl voor 23.99 Euro en krijg er een gratis kortings coupon bij twv 5 euro. Deze code die je kunt invoeren bij het afrekenen is geldig tot eind juni bij een bestelling van 50 euro (excl verzenden)..

    Deze actie start vanaf vandaag zo staat op hun site.

    Je kunt de DVD krijgen in 4:3 of widescreen formaat...beide met DD 5.1 en NL sub.
    When the Sh** hits the Fan...make sure you switch it off :D

    My DVD's

  2. #2

    Standaard Harry Potter en de steen der wijzen

    Te reserveren bij:

    www.bartsmit.com

    € 0,01

  3. #3

    Standaard

    Voor die prijs kan ik me wel een miskoop veroorloven! Ik heb hem namelijk nog niet gezien! Ga hem gelijk bestellen
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  4. #4

    Standaard

    Helaas kun je ze alleen nog maar reserveren, dus dat grapje zal wel niet doorgaan... Of kunnen er rechten aan ontleent worden, lijkt me sterk...

  5. #5

    Standaard

    Preorder FRS: 34,99
    Preorder DVDzone: €23,99
    3d

  6. #6

    Standaard

    BOL.com

    DVD (4:3-Beeldvullend)
    Adviesprijs: € 33,99
    bol.com prijs: € 29,99
    U bespaart: 12 %


    DVD (16:9-Widescreen)
    Adviesprijs: € 33,99
    bol.com prijs: € 29,99
    U bespaart: 12 %

    verkrijgbaar vanaf 21 mei 2002

  7. #7

    Standaard

    ik heb hem toch maar in de pre-order bij DVD zone 2 besteld...

    krijg je ook nog eens een coupon van 5 euro die je kunt inwisselen als je 2 dvd's besteld.
    dus eigenlijk kost harry potter dan:
    23,99 + 2,- verzkn = 25,99 - 5,- = 20,99

    is geen geld......
    3d

  8. #8

    Standaard

    Ik koop hem wel gewoon als hij in de winkel ligt, bij MM zal hij wel voor 20 of 25 eurootjes komen te liggen.

  9. #9

    Standaard

    Mag ik even wat duidelijkheid over de film die ik zeker ga aanschaffen? Er komt dus een pan scan versie en een 16:9 versie uit, maar ik had ook ergens gelezen dat er een 2 disc versie was? Zijn dit 2 disc versies of 1 disc? Want ik wil natuurlijk heel graag de 2 disc versie...

  10. #10

    Standaard

    Zowel de 4:3 als de 16:9 is uitgevoerd als 2 disc alleen bij het kopen goed opletten welke versie. Het is niet gezegd dat de 16:9 versie overal wordt uitgeleverd aan de ketens zoals b.v. Blokker of Bart Smit e.d.

  11. #11

    Standaard

    Klopt deze info ? Gelezen op een NL winkel-site:

    Voor de VHS-fans is er overigens een kleine troostprijs: zij krijgen maar liefst 5 minuten extra opnamen...

  12. #12

    Standaard

    Je kan nu ook via skyradio.nl bestellen met 25% korting! Uiteindelijk kom je bij FRS terecht, en kost-ie

    31,99 -25% = 23,99!!! WIDESCREEN!!!

    Ga ik niet wachten op MM, maar hol naar de FRS. Enne... je bent niet verplicht tot afname, dus mocht ik Harry toch nog goedkoper zien...

  13. #13

    Standaard

    bij bart smit is hij inmiddels 31,99 euro. Is dus weer lekker duur

    Ik wacht op de huur, dan bekijk ik de film en beslis ik nog of ik hem koop, zoja, dan MM voor 20-25 euro

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rein Schaap
    bij bart smit is hij inmiddels 31,99 euro. Is dus weer lekker duur

    Ik wacht op de huur, dan bekijk ik de film en beslis ik nog of ik hem koop, zoja, dan MM voor 20-25 euro
    Bij DVDStore.nl is hij 29,99 voor de widescreen versie....

    SuavE

  15. #15

    Standaard

    Bij proxis.nl is hij 27 euro, valt ook wel mee, dat is ook de widescreen.
    Alleen waarom ze dan de 4:3 versie voor 32 verkopen is mij een raadsel? Waarom zou iemand meer betalen voor een kl*te 4:3 versie????

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rein Schaap

    Alleen waarom ze dan de 4:3 versie voor 32 verkopen is mij een raadsel? Waarom zou iemand meer betalen voor een kl*te 4:3 versie????
    misschien omdat ze die ook liever niet verkopen en daarom duurder hebben gemaakt zodat niemand hem koopt?
    3d

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Axioma
    Klopt deze info ? Gelezen op een NL winkel-site:

    Voor de VHS-fans is er overigens een kleine troostprijs: zij krijgen maar liefst 5 minuten extra opnamen...
    Volgens mij wel. Op de officiele Harry Potter-website is deze informatie ook te vinden.

  18. #18

    Standaard Re: Harry Potter en de steen der wijzen

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Job Rijskamp
    Te reserveren bij:

    www.bartsmit.com

    € 0,01
    Er staat nu wel een prijs bij

    Harry Potter Steen Der Wijzen DVD
    adviesprijs: € 31,99
    Webshopprijs: € 24,99
    uw voordeel: € 7,00
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  19. #19

    Standaard i'm so happy

    ik ben zo blij : Personeelsaanbieding Blokker 12 euro voor de regio2 nl widescreen jammer gelimiteerd 1 dvd of video (video kost 6 euro )
    You supposed to stay in your seat when the plane reaches the terminal John Mcclane Die Hard 2 Die Harder

  20. #20

    Standaard

    Dan is dan ook de enige goede reden om bij de Blokker te werken!

  21. #21

    Standaard +

    ja + de 15 % korting,+ met alleen maar knappe vrouwen te werken (nouja bij de fillialen waar ik werk dan
    You supposed to stay in your seat when the plane reaches the terminal John Mcclane Die Hard 2 Die Harder

  22. #22

    Standaard Re: i'm so happy

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDFReak15
    ik ben zo blij : Personeelsaanbieding Blokker 12 euro voor de regio2 nl widescreen

    Heee, hoe moeten wij dat regelen?
    Mijn moeder werkt nl. ook bij Blokker!!!
    Maar die kijkt toch geen dvd, is er een interne memo ofzo waar dit in staat?

  23. #23

    Standaard harry

    Jep,een interne memo,ff naam invullen,bedrijfsleider stuurt het door via internet naar hoofdkantoor en presto
    You supposed to stay in your seat when the plane reaches the terminal John Mcclane Die Hard 2 Die Harder

  24. #24

    Standaard Harry Potter & de steen der wijzen

    Bij de Giraffe (dumpwinkel van Blokker)

    €24.99

  25. #25

    Standaard

    Bij de Appie Heijn voor 1000 airmiles + EUR 19,95
    Mrs. Peel, we're needed!

    My precious

Pagina 1 van 9 12345 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •