Pagina 3 van 9 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 224 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Britte
    In het krantje van het Kruidvat staat dat ze hem vanaf 20 mei gaan aanbieden aan de laagste prijs... ben benieuwd wat die zal zijn...nog ff afwachten dus...
    Gaan vast alleen de 4:3 leveren

  2. #52

    Standaard

    23,99 euro bij skyradio, 8 euro korting dus

    vanwaar de onduidelijkheid?

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rein Schaap
    23,99 euro bij skyradio, 8 euro korting dus

    vanwaar de onduidelijkheid?
    Momenteel kan Freerecordshop.nl nauwlijks dvd's aanleveren om dat er zoveel besteld word (goh hoe zou dat komen ) dus het duurd soms paar dagen tot weken voor dat je hem hebt. En ten tweede is het € 24,99 ipv 23,99 :P

  4. #54

    Standaard

    Harry Potter widescreen 18, 74 euro bij www.skyradio.nl. Oftewel, er zit korting op en hij is goedkoooooop.

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rein Schaap
    Harry Potter widescreen 18, 74 euro bij www.skyradio.nl. Oftewel, er zit korting op en hij is goedkoooooop.
    gaat dit dan niet via FRS? want daar kost die 31,99 - 25% = 23,99?!

  6. #56

    Standaard

    jawel, gaat wel via frs,

    maar deze prijs wordt toch gehanteerd, ik weet ook niet waarom. Besteld heb ik hem allang, want dit kon ik niet laten liggen natuurlijk.

  7. #57

    Standaard

    het is alweer teruggedraaid, ze hebben hun fout denk ik al ontdekt.
    op de skyradio site is hij nu 31,99 euro en op de frs site is hij 24,99 euro. Maakt dus niet meer uit.

    Ik heb hem echt net besteld voor 18,74 euro, IK HEB MAZZEL!!!!

  8. #58

    Standaard

    vreemd... ik doe net een proefbestelling, krijg 25% korting en kom dan uit op 23,99...

    Rein, je bent een echte bofkont!

  9. #59

    Standaard

    lees boven je reply, ik zag het net namelijk ook, het is duidelijk weer teruggedraaid.

  10. #60

    Standaard

    Nog steeds geen enkel MM-prijsaanduiding bekend?????
    Da's toch de groep die hem in de beginfase goedkoop in de markt zet.

  11. #61

    Standaard

    Ik denk dat de MM hem nog niet heeft. Officiële release-datum is toch pas 21 mei?
    Ash nazg durbatuluk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakataluk, agh burzum-ishi krimpatul

  12. #62

    Standaard

    ik ga morgen bij MM kijken.

    In de blokker wordt de prijs 24,99 euro, valt dus ook wel mee.
    Bart Smit ook 24,99 euro

    En bij beide winkelketens krijg je gratis set van 14 luxe harry potter-briefkaarten. op=op staat er vanzelfsprekend bij.

  13. #63

    Standaard

    Ik kan hem bij Skyradio nog steeds voor €18,74 krijgen!
    Als iemand hem voor die prijs wil moet ie dah even aan mij door geven, dan kan ik hem bestellen en bij een FRS bij jullie in de buurt laten bezorgen!
    Wel snel zijn, weet niet of het me straks ook nog lukt voor die prijs!
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Dragon
    Ik kan hem bij Skyradio nog steeds voor €18,74 krijgen!
    Als iemand hem voor die prijs wil moet ie dah even aan mij door geven, dan kan ik hem bestellen en bij een FRS bij jullie in de buurt laten bezorgen!
    Wel snel zijn, weet niet of het me straks ook nog lukt voor die prijs!
    ja graag voor mij - filiaal Hoofddorp

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door seetie


    ja graag voor mij - filiaal Hoofddorp
    ***********, hij veranderd op het einde van de bestelling alsnog in €23,99! Dus heb ik het maar niet gedaan!
    In het winkelmandje gaf ie nog wel de goedkope prijs aan!
    Sorry!
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  16. #66

    Standaard

    dan ben ik idd de enige gelukkige!!!!!!!!

  17. #67

    Standaard

    Ik denk het ja! Echt stom!
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Dragon
    Ik denk het ja! Echt stom!
    helemaal niet stom

  19. #69

    Standaard

    HAHA, wel voor al die mensen die op me bercht reageren en die de film voor die prijs willen! Moet ik allemaal teleurstellen! !
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  20. #70

    Standaard

    FRS Rotterdam Lijnbaan is ook gewoon € 24,95.

    Daar moet de 10% Coca Cola korting nog vanaf.
    Three-Star Trader.

    322 Blu-rays in bezit.

    StarMars.nl

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Dragon
    HAHA, wel voor al die mensen die op me bercht reageren en die de film voor die prijs willen! Moet ik allemaal teleurstellen! !
    Tja, je krijgt wel ineens lekker veel pm'tjes.
    Als ze allemaal het geld al vast hebben overgemaakt zit je helemaal goed See you in Panama!!!

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld

    Tja, je krijgt wel ineens lekker veel pm'tjes.
    Als ze allemaal het geld al vast hebben overgemaakt zit je helemaal goed See you in Panama!!!
    Nou, je hoeft geen geld over te maken omdat je het bij de FRS gaat ophalen! Vandaar dat ik er ook niet zo moeilijk over deed! Aleen doet ie het niet meer, is balen!
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  23. #73

    Standaard

    Net terug uit de stad. De volgende prijzen wargenomen:

    Bij FRS is HP 24.99 Euro (Pan scan Versie) en 27.99 Euro (widescreen). Bij Bart Smit 24.99 (hebben ze alleen de Pan scan versie)
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rochan
    Net terug uit de stad. De volgende prijzen wargenomen:

    Bij FRS is HP 24.99 Euro (Pan scan Versie) en 27.99 Euro (widescreen). Bij Bart Smit 24.99 (hebben ze alleen de Pan scan versie)
    Dan hebben ze vast verkeerd geprijsd, want hier in hoogeveen. Liggen beide versie bij FRS voor 24,99 in de rekken. Ik heb net ook gehaald met 10% korting. En ik moet je zeggen dat het een echt mooi uitgevoerd dvd is! Nu alleen de film nog

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Halee

    Dan hebben ze vast verkeerd geprijsd, want hier in hoogeveen. Liggen beide versie bij FRS voor 24,99 in de rekken. Ik heb net ook gehaald met 10% korting. En ik moet je zeggen dat het een echt mooi uitgevoerd dvd is! Nu alleen de film nog
    As usual weer geen vaste prijsstelling bij de verschillende ketens. Het viel zelf mijn vrouw op (en die is helemaal niet prijsbewust), dat er 2 prijzen zijn bij FRS in Dordrecht.
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

Pagina 3 van 9 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •