Pagina 5 van 9 EersteEerste 123456789 LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 224 worden weergegeven.
  1. #101

    Standaard

    heb voor de harry potter 22,61 incl betaald, dacht dus vrij goedkoop uit te zijn, dat viel wel mee dus.... en nee, de makro heeft geen widescreen versie, dus daar kan ik hem sowieso niet ruilen......balen.....om nou het voorstel van jou te gebruiken......mmmmmm....heel verleidelijk.....denk het toch maar niet......ze worden allemaal gesealed verkocht, dus............

  2. #102

    Standaard

    Weet iemand wat hij bij de V&D kost en of je hem daar ook geheel of gedeeltelijk met air miles kan betalen??
    Mijn HT

    Panasonic TX-28DK1, Sharp PG-B10S, Sharp VC-MH71, Onkyo DV-SP502E, marantz SR7300, JBL XTI SUB 300, 2x mission m74, mission m7c2, 2x mission m72i, mission m7c1

  3. #103

    Standaard MediaMarkt Rijswijk

    MM Rdam Centrum - EUR ?? - do 16-5 13:15 - nog niet binnen
    MM Rijswijk - EUR 18.99 - do 16-5 20:45 - zowel widescreen als pan/scan versies

    Net als met de Usual Suspects is Rotterdam Centrum weer laat met zijn releases.

    Leuk prijsje dus in Rijswijk, toch nog zo'n EUR 3,50 goedkoper dan FRS met Coca Cola-card.

  4. #104

    Standaard 16:9 widescreen versie

    heeft iemand deze al gezien bij MM Arena?

  5. #105

    Standaard

    Voor Rotterdam en omgeving, bij Correct is Harry Potter, in 4:3 en breedbeeldversie leverbaar, euro 18,99.
    Maximaal 2 per klant. Er staat geen einddatum bij de advertentie.

  6. #106

    Standaard Re: 16:9 widescreen versie

    Citaat Oorspronkelijk gepost door seetie
    heeft iemand deze al gezien bij MM Arena?
    Zoals gezegd was ie er gister nog niet (wel stapels 4:3), maar ik ga straks weer kijken en laat het dan wel weer weten hier.
    Ash nazg durbatuluk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakataluk, agh burzum-ishi krimpatul

  7. #107

    Standaard Re: MediaMarkt Rijswijk

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luchtgordijn Bogey
    MM Rdam Centrum - EUR ?? - do 16-5 13:15 - nog niet binnen
    MM Rijswijk - EUR 18.99 - do 16-5 20:45 - zowel widescreen als pan/scan versies

    Net als met de Usual Suspects is Rotterdam Centrum weer laat met zijn releases.
    Gisteren ook in Rotterdam Centrum MM, maar daar lag alleen de 4x3 versie voor € 18,99.

    Bij Free Factory Outlet beide versies voor € 22,=.
    Three-Star Trader.

    322 Blu-rays in bezit.

    StarMars.nl

  8. #108

    Standaard Harry Potter

    Ik heb gisteren de DVD gekocht en hem direct ´s-avonds bekeken. Ik had de film nog niet gezien en had, door de hype en alle commotie eromheen, hoge verwachtingen.

    Alhoewel ik deze avondvullende film erg amusant vond en leuk om naar te kijken, had ik er toch iets meer van verwacht. Met name de tovenaarskunsten van Potter vond ik tegenvallen. Ik vond hem daar niet echt actief in, het leek hem allemaal min of meer te overkomen zonder zich echt bewust te zijn van zijn krachten. Of ben ik nu te kritisch?

    Bij de weg, voor de mensen die het niet erg vinden de full screen versie aan te schaffen. Bij kruidvat hebben ze momenteel een aktie waarbij je Euro 3,20 korting krijgt op de DVD van Euro 24.79
    Very funny Scotty, now beam up my clothes!
    "Stop blowing holes in my ship!!"

  9. #109

    Standaard Harry Potter MM prijzen

    Gisteren de DVD van Harry Potter gehaald bij Media Markt Alexandrium. De wide screen versie wel te verstaan en voor 18,99 Euro. In de winkel zelf waren alleen de 4:3 versies meters hoog opgestapeld, maar bij navraag bij een van de medewerkers bleek de widescreen editie in het magazijn te liggen (bewust?????).

    Overigens vond ik tevens A Knight's Tale net uit op DVD, en die is gewoon 27,99 Euro. Lijkt het mij niet waard.

  10. #110

    Standaard Re: Re: 16:9 widescreen versie

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen Groot

    Zoals gezegd was ie er gister nog niet (wel stapels 4:3), maar ik ga straks weer kijken en laat het dan wel weer weten hier.
    Ben intussen geweest. Nog steeds heel veel 4:3 versies van Harry en zijn steen, maar geen widescreen-versie te bekennen . Voor de zekerheid nog even gevraagd bij de infobalie: "Ze waren er wel geweest, maar zo uitverkocht (halve ochtend, want ik was er om 12 uur). Ze komen wel weer, binnen 2 weken." Prijs was net als 4:3 versie €19.95

    Daar heb je dus ook niets aan. Nou ja, volgende week maar even heen en anders naar Rijswijk of R'dam.

    Trouwens weer hele rijen mensen gezien die zonder na te denken de 4:3 versie in hun winkelmandje gooien en deze daarna gaan staan afrekenen bij de kassa. Ik heb nog geprobeerd om aan een aantal uit te leggen dat ze de 4:3 versie in handen hadden en dat dat 40% minder beeld betekent. Komen ze met het antwoord: "Ja, maar deze is full-screen, dus dan heb je toch volledig beeld?"
    Tja, kansloze discussie dus, maar zo komen we nooit van die ellendige 4:3, Pan & Scan releases af .
    Ash nazg durbatuluk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakataluk, agh burzum-ishi krimpatul

  11. #111

    Standaard Re: Re: Re: 16:9 widescreen versie

    [QUOTE]Originally posted by Jeroen Groot
    [B]
    ...maar geen widescreen-versie te bekennen . Voor de zekerheid nog even gevraagd bij de infobalie: "Ze waren er wel geweest, maar zo uitverkocht ...

    Jeroen bedankt. Ik geloof eigenlijk niets meer van wat er wordt verteld bij MM Arena. Wat een zaadjes daar. Ik hobbel wel naar de FRS.

    O ja, liep net langs de Blokker en ging toch even kijken voor de 16:9 (je weet het nooit). Was er niet, alleen de 4:3. Die mevrouw had een breedbeeld tv en beweerde stellig dat 4:3 bij haar thuis ook breedbeeld is. Ook ik probeerde het uit te leggen, zonder resultaat. Maar daarvoor werkt zij ook bij Blokker!

  12. #112

    Standaard

    Toch is het wel een goed signaal naar WARNER als de widescreen-versies zo snel uitverkocht raken.

    Jammer dat veel mensen de 4:3 versie kopen zonder dat ze weten wat het precies inhoud (en later balen als ze een breedbeeld-tv gekocht hebben).

  13. #113

    Standaard

    MM arena wassie 19,99

    Alleen 4:3

    Toen ik ging vragen of de widescreen er niet was keek die gast achter de balie me heel schaapachtig aan en zei: Komt volgende week pas. Maar die wordt wel duurder

    Ik zeg: Waarom is die duurder dan?

    Keek ie me weer heel schaapachtig aan en lachte een beetje stom alsof ik een debiele vraag stelde. Eikel!

    Uiteindelijk gewoon maar bij de FRS gekocht met Coca Cola Card voor 22,49.

  14. #114

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Theo B
    Toch is het wel een goed signaal naar WARNER als de widescreen-versies zo snel uitverkocht raken.
    Ja, op zich wel, maar de 4:3's gaan ook heel erg hard en dat is natuurlijk weer een heel slecht signaal. Volgens mij hebben ze maar een paar widescreens gehad bij de MM, vandaar dat ze nu al op zijn. Want iedereen die ik zag (zeker een man of 30) pakte gewoon een Harry van de stapel, zonder te kijken naar de specs op de achterkant, dus ook zonder te weten of ze de 4:3 of widescreen in hun handen hadden.
    Ash nazg durbatuluk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakataluk, agh burzum-ishi krimpatul

  15. #115

    Standaard

    Dat bedoelde ik met "bewust????"

    Waarschijnlijk is de widescreen wel duurder en stampen ze eerst massaal de 4:3 de winkel uit. MM is met name voor prijskopers niet voor service (wat niet wil zeggen dat MM slecht is of geen service biedt).

  16. #116

    Standaard Harry Potter

    Hoi

    Ben vanochtend wezen kijken bij MM Rijswijk

    ze hadden daar stapels liggen van de 4:3 en de Widescreen versie en ze kostten beiden 18,99 €

    Groetjes

    Rewie

  17. #117
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time

    Standaard

    Ik was vanochtend bij MM Groningen en daar zag ik Harry Potter liggen voor €19,99. Er lagen vooral hele hoge stapels van de pan & scan versie. Er lag wel een enkele widescreenversie tussen, maar dan moet je goed zoeken.
    "Fred, it's not quite dark enough, I can still see something"


  18. #118

    Standaard

    ik lees alweer dat ik vet te veel heb betaald (23.99)

  19. #119

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wesley
    ik lees alweer dat ik vet te veel heb betaald (23.99)
    je bent niet de enige: MM Arena heeft niets, regio R'dam is te ver weg, dus ga ik maar naar FRS...

  20. #120

    Standaard

    Beide versie's bij Correct Rotterdam.

    voor het mooie bedrag......

    € 18.99
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  21. #121

    Standaard MediaMarkten Rotterdam en Rijswijk

    Originally posted by martin
    Beide versie's bij Correct Rotterdam.

    voor het mooie bedrag......

    € 18.99
    Dat is precies de reden (vermoed ik) waardoor de Rotterdam-Rijswijk driehoek (zelfde regio als Correct) die ene euro lager zit dan de overige MediaMarkten. Correct heeft geadverteerd in het AD met de genoemde prijs.

    MM Rijswijk - EUR 18.99 - do 16-5 widescreen en pan/scan zoals gemeld
    MM Rdam Centrum - EUR 18.99 - vr 17-5 ws & p/s - widescreen versies alleen opgesteld achterin bij de videowand op DVD-afdeling
    MM Rdam Alexander - EUR 18.99 - vr 17-5 widescreen en pan/scan - zeer grote aantallen op diverse plaatsen op de afdeling

    Verder (zoals gemeld door MvdS)
    Free Factory Outlet (Rdam) - EUR 22.00 - vr 17-5 widescreen en pan/scan

    Gezien hoogte van stapels bij MM Rdam Centrum en Alexander lijkt de Widescreen-versie sneller te lopen dan de pan/scan versie. Is ook wel te begrijpen, omdat mensen speciaal (ondermeer) naar MM komen voor deze versie.
    Los van de verkoopsnelheid lijkt MM meer pan/scan dan widescreen ingekocht te hebben, maar kan ook met beschikbaarheid te maken hebben.
    Aantallen op vrijdagavond waren zodanig groot dat een reisje naar Rotterdam op zaterdag waarschijnlijk niet tevergeefs is.

  22. #122

    Standaard

    FRS in Metropolis complex (Antwerpen) beide versies 25.99 Euro
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  23. #123

    Standaard

    DVD van Harry Potter gratis voor degene die lid zijn bij de ECI en die een nieuw lid aanmelden. Denk niet dat er iemand lid is hier, maar voor het geval dat.
    There's evil there that does not sleep - Sean Bean
    Groeten van Outje
    Mijn collectie

  24. #124

    Standaard

    mijn ouders zijn lid. wil er iemand nog lid worden? moet je me ff mailen!!

  25. #125

    Standaard

    Harry net gehaald bij Van Leest 24.99 met kortingsbon (people & music) 19.99 . en natuurlijk WIDESCREEN
    Platium Trader & SafeTrader
    Keep on Rocking in the Free World!

Pagina 5 van 9 EersteEerste 123456789 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •