Pagina 30 van 30 EersteEerste ... 202627282930
De resultaten 726 tot 747 van 747 worden weergegeven.
  1. #726

    Standaard

    Zo gezegd, zo gedaan, seizoen 3 inmiddels verkocht. Iemand die me een goede prijstip kan geven voor de complete Buffy-serie?

  2. #727

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chelsea Bekijk bericht
    Ben erg benieuwd hoe je de rest van de serie vind..
    Ja ik ook tot nu toe dus alleen seizoen 1 en 2 een tijdje geleden gezien.Maar ik ga hem helemaal opnieuw bekijken(duurt wel een tijdje)
    doe erg langzaam erover.Dus tegen die tijd hoor je wel als ik seizoen 7 af heb.Wie zijn jou favorieten personages?

  3. #728

    Standaard

    Spike is echt mijn favo..
    en Willow..
    en die van jou tot nu toe..waar ben je ongeveer met kijken??
    Who's the more foolish
    The fool
    or the fool who follows him

  4. #729

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chelsea Bekijk bericht
    Spike is echt mijn favo..
    en Willow..
    en die van jou tot nu toe..waar ben je ongeveer met kijken??
    Heb van de week samen met mijn moeder(die vind hem ook goed)afl.1
    gekeken.Maar op tv heb ik wel eens seizoen 1 en 2 gezien. Ga van de week zelf verder met afl.2.Mijn favorieten zijn: Giles,Xander en Willow.

  5. #730

    Standaard

    Woehoe, de complete boxset, de nieuwe zwarte, op de kop getikt voor 32 euries...
    Met dank aan Paul Hoeks via de pricewatch gezien dat hij zoveel kostte bij FRS, snel besteld en later was het ineens weer veranderd naar 89,99, maar toch gekregen voor 32!!

  6. #731

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    Woehoe, de complete boxset, de nieuwe zwarte, op de kop getikt voor 32 euries...
    Met dank aan Paul Hoeks via de pricewatch gezien dat hij zoveel kostte bij FRS, snel besteld en later was het ineens weer veranderd naar 89,99, maar toch gekregen voor 32!!
    Zo mooie prijs hoor.Die zwarte box is gaaf.Gaver dan die rode die ze hebben vind ik.Ik heb de zwarte ook besteld.En had hem op de dag dat hij uit kwam al binnen.Ben er blij mee.

  7. #732

    Standaard

    Zwarte box? Misschien raar... Maar ik heb geen flauw idee welke box bedoeld wordt, ken alleen die rode.

  8. #733

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Samba-boy Bekijk bericht
    Zwarte box? Misschien raar... Maar ik heb geen flauw idee welke box bedoeld wordt, ken alleen die rode.
    Het gaat om deze collectie box.



    Ik weet niet of ik het mocht laten zien als plaatje?

  9. #734

    Standaard

    Mijn hemel wat mooi! Waar kan ik die nog halen voor 32 euro?

  10. #735

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Samba-boy Bekijk bericht
    Mijn hemel wat mooi! Waar kan ik die nog halen voor 32 euro?
    Indd zeker mooie collectie.Ik heb er geen spijt van.Heb geen idee van 32 euro.Ik had hem namelijk voor de volle prijs maar dat was het ook wel waard vond ik.

  11. #736

    Standaard

    Die 32 euro was waarschijnlijk een foutje van de Free Record Shop, want hij heeft er niet lang opgestaan voor die prijs. Later was hij 89,99 wat uiteraard ook een mooie prijs is voor 7 seizoenen. Als je het geduld kan opbrengen te wachten, dan zal je hem over een paar maanden tot een jaar vast wel ergens goedkoper vinden.

  12. #737

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    Die 32 euro was waarschijnlijk een foutje van de Free Record Shop, want hij heeft er niet lang opgestaan voor die prijs. Later was hij 89,99 wat uiteraard ook een mooie prijs is voor 7 seizoenen. Als je het geduld kan opbrengen te wachten, dan zal je hem over een paar maanden tot een jaar vast wel ergens goedkoper vinden.
    Hè, jammer. Nuja, je hebt gelijk, 89 is ook een mooie prijs voor 7 seizoenen... Maar ja, had liever de 32 euro betaald.

  13. #738

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Samba-boy Bekijk bericht
    Hè, jammer. Nuja, je hebt gelijk, 89 is ook een mooie prijs voor 7 seizoenen... Maar ja, had liever de 32 euro betaald.
    Ja dat had ik ook wel gewild.32 euro maar ja.Ik heb hem al.En ben er wel trots op moet ik zeggen.Nu kan ik eens alle seizoenen op mijn gemak bekijken.

  14. #739

    Standaard

    Zo dat is zeker een mooie box..!!!
    en die prijs is ook wel okay voor zo'n mooie serie..heb wel eens 80 euro voor 1 seizoen moeten betalen(wel een andere serie maar toch)
    Who's the more foolish
    The fool
    or the fool who follows him

  15. #740

    Standaard

    Heb van de week afl.2 bekeken.Echt een leuke serie.

    Ben blij dat ik de box aangeschaft heb. Van de week aflevering 3 maar kijken.Niet teveel achter elkaar dan ben ik zo klaar.Dat wil ik niet.

    Willow is zo grappig altijd.

  16. #741

    Standaard

    Willow gaat nog veel leukerr worden..!!!!
    Who's the more foolish
    The fool
    or the fool who follows him

  17. #742

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chelsea Bekijk bericht
    Willow gaat nog veel leukerr worden..!!!!
    Oke dan.Ben benieuwd.Morgen episode 3 kijken.

  18. #743

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Natasja26 Bekijk bericht
    Heb van de week afl.2 bekeken.Echt een leuke serie.

    Ben blij dat ik de box aangeschaft heb. Van de week aflevering 3 maar kijken.Niet teveel achter elkaar dan ben ik zo klaar.Dat wil ik niet.

    Willow is zo grappig altijd.
    Haha wat leuk, zo ben ik ook met mijn serie dvds. 2 afleveringen per week, en dan lekker lang uitsmeren
    Just your average nice GAY guy, that's me;)

  19. #744

    Standaard

    heb de eerste twee eps nu gezien. Heb de serie vroeger wel eens gezien, maar niet gevolgd, dus in de openingsscene werd ik al gelijk op het verkeerde been gezet, haha
    Just your average nice GAY guy, that's me;)

  20. #745

    Standaard

    Er ligt een nieuwe Buffy-box in de winkel:



    Ik vermoed dat het een reissue is met andere boxart.

  21. #746

    Standaard

    Wow, ik vind deze wel ook meteen een stuk luxer ogen moet ik zeggen. Adviesprijs?

  22. #747

    Standaard

    hij ziet er mooier uit dan de box die ik heb
    alhoewel ik zwart ook mooi vind maar die witte is strakker

Pagina 30 van 30 EersteEerste ... 202627282930

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •