Pagina 2 van 30 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 747 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Angel season 5 vind ik wat minder, maar [spoiler:2245c37ee5]Toen Cordelia weer terug kwam , vond ik het gelijk weer op het oude niveau. Ik zie haar eigenlijk ook als het fundament van de serie. [/spoiler:2245c37ee5]

    Het aantal Crossovers tussen B & A waren wel heel minimaal.
    Phoebe: Wrong things done for the right reason is still a wrong thing, our job is to protect the innocent, not punish the guilty

  2. #27

    Standaard

    ik ben niet echt een angel fan. Seizoen 1 kon me wel bekoren, doyle was leuk, ook cordelia. Jammer dat ze op het einde er als het ware werd uitgeschreven. Vierde seizoen ookmet flarden gezien, met yasmine enzo, vond het slecht. werkelijk slecht. Vijfde seizoen weer wat beter. jammer van cordelia.

    cross overs zijn idd leuk, en meer zouden welken geweest zijn

  3. #28

    Standaard

    Ik vind het ook jammer dat er zo weinig cross-overs waren.. Ik kan nog niet veel mee praten over Angel.. maarja, tis ook een Buffy forum

    Heeft iemand hier een favoriete bijrol uit Buffy? En iemand die bijvoorbeeld een hele slechte bijrol speelde?

    Ik persoonlijk vond de 'nerds' alledrie erg slechte/saaie bijrollen (alhoewel Jonathan in die ene aflevering erg goed neergezet werd, waar hij even de Jonathan 'Almighty' was)..
    Buffy: "Are you gonna go all Dawson on me everytime I have a boyfriend?"

  4. #29

    Standaard

    Buffy:
    favoriete bijrol: Tara en Joyce
    irritante bijrol: Amy (de heks) of die domme demon vriend van Spike

    Angel:
    favoriete bijrol: Anne (de weeshuishulp) en weerwolfmeid
    irritante bijrol: geen idee
    Phoebe: Wrong things done for the right reason is still a wrong thing, our job is to protect the innocent, not punish the guilty

  5. #30

    Standaard

    favo bijrol buffy: Andrew
    Irritante bijrol: Riley nouja was alleen s4 waar ie toch meer een hoofdrol van maakte...

    Angel: ben ff de naam kwijt van die elektric chick...
    Irritante bijrol Kate
    Every Man Dies,
    Not Every Man Really Lives

  6. #31

    Standaard

    Buffyverse:
    favobijrol: joyce, tara, dru(&darla)
    minst favobijrol: cassie(die crazy chick uit s7) andrew, warren
    you can't have old sushi laying around..ugh

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Huub de Ridder
    Overigens, ben ik de enige man/jongen die deze serie zo mooi vind?
    Wees gerust, je bent niet de enige :wink:

    Mijn favo bijrol vind ik Darla.
    Meest irritantste: ik zou het niet weten...
    Q: This pen is a Class 4 grenade. Three clicks arms the 4 second fuse, another three disarms it.
    James Bond: They always said the pen was mightier than the sword.
    Q: Thanks to me they were right!

  8. #33

    Standaard

    Ik vond Riley best een goede bijrol hebben, alleen die ene keer dat hij in Seizoen 6 terug kwam, was echt te stom voor woorden! Leek wel alsof hij getekend had voor een bepaald aantal afleveringen en er nog 1tje over was ofzo..
    Buffy: "Are you gonna go all Dawson on me everytime I have a boyfriend?"

  9. #34

    Standaard

    Eigenlijk moest ie ook in het laatste seizoen [spoiler:610a4a4b95]terugkomen om tegen al die onaardige vampiertjes te vechten[/spoiler:610a4a4b95]
    Q: This pen is a Class 4 grenade. Three clicks arms the 4 second fuse, another three disarms it.
    James Bond: They always said the pen was mightier than the sword.
    Q: Thanks to me they were right!

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hermiek*
    Ik vond Riley best een goede bijrol hebben, alleen die ene keer dat hij in Seizoen 6 terug kwam, was echt te stom voor woorden! Leek wel alsof hij getekend had voor een bepaald aantal afleveringen en er nog 1tje over was ofzo..
    Dat vind ik juist een goede aflevering de humor is echt meestelijk. Het zesde seizoen is toch al mijn favoriet.

    Ik heb gisteren seizoen 1 en 3 gekocht en ik hoop de rest snel aan mijn collectie te kunnen toevoegen.

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door homernt
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hermiek*
    Ik vond Riley best een goede bijrol hebben, alleen die ene keer dat hij in Seizoen 6 terug kwam, was echt te stom voor woorden! Leek wel alsof hij getekend had voor een bepaald aantal afleveringen en er nog 1tje over was ofzo..
    Dat vind ik juist een goede aflevering de humor is echt meestelijk. Het zesde seizoen is toch al mijn favoriet.

    Ik heb gisteren seizoen 1 en 3 gekocht en ik hoop de rest snel aan mijn collectie te kunnen toevoegen.

    Ja dat was ook zo'n beetje de enige riley aflevering die ik leuk vondt.

    Vooral [spoiler:cb0acc0c2a]als buffy en riley in de auto zitten, en hij zegt zo van I got a lot to tell you, buffy: did you die? Riley: No, Buffy: I am gonna win![/spoiler:cb0acc0c2a]

    Nog een Riley aflevering die ik goed vond was wanneer Angel langs komt, en hem helemaal lens slaat
    Every Man Dies,
    Not Every Man Really Lives

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pavago
    Citaat Oorspronkelijk gepost door homernt
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hermiek*
    Ik vond Riley best een goede bijrol hebben, alleen die ene keer dat hij in Seizoen 6 terug kwam, was echt te stom voor woorden! Leek wel alsof hij getekend had voor een bepaald aantal afleveringen en er nog 1tje over was ofzo..
    Dat vind ik juist een goede aflevering de humor is echt meestelijk. Het zesde seizoen is toch al mijn favoriet.

    Ik heb gisteren seizoen 1 en 3 gekocht en ik hoop de rest snel aan mijn collectie te kunnen toevoegen.

    Ja dat was ook zo'n beetje de enige riley aflevering die ik leuk vondt.

    Vooral [spoiler:c0ff03cab5]als buffy en riley in de auto zitten, en hij zegt zo van I got a lot to tell you, buffy: did you die? Riley: No, Buffy: I am gonna win![/spoiler:c0ff03cab5]

    Nog een Riley aflevering die ik goed vond was wanneer Angel langs komt, en hem helemaal lens slaat
    Beter vind ik [spoiler:c0ff03cab5] ook in de auto: Buffy zegt:Nice wheels. Riley: The came with the car.[/spoiler:c0ff03cab5]

  13. #38

    Standaard

    Jep, die zgn. Buffy-isms vindt je nu ook echt terug in zoveel andere tv series o.a. smallville, gilmore girls enz enz... Zo blijkt maar weer dat heel veel series dit hebben overgenomen...
    Every Man Dies,
    Not Every Man Really Lives

  14. #39

    Standaard

    Is d'r iemand hier die t met me eens is dat ze Dawn in seizoen 6 [spoiler:82ea752a2b]hadden moeten vermoorden of uit de serie schrijven? Na het einde van seizoen 5 had ze niet echt een bepaalde rol, behalve irritant zijn. In seizoen 7 had ze halverwege een beetje een rol als watcher junior, maar was dat echt nodig?[/spoiler:82ea752a2b]

    Wat ik trouwens ergens op een site las, vond ik best grappig, over Dawn.
    Ze was na seizoen 4 gecreeerd, misschien wel terwijl Buffy onder invloed was van de eerste Slayer. [spoiler:82ea752a2b]Willow, Xander, Giles & Buffy combineerde hun sterkste punten. Rond t eind van seizoen 7, is Dawn een beetje van de heks, de watcher, de slayer, en God knows what Xander is, maar hij schijnt alles te zien[/spoiler:82ea752a2b]

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door homernt
    Ik heb gisteren seizoen 1 en 3 gekocht en ik hoop de rest snel aan mijn collectie te kunnen toevoegen.
    Toen in januari 2005 alle CE's vervangen werden door plastiken boxen heb ik in 2 weken tijd alle CE's gekocht!
    Ben door dit topic weer wat afleveringen gaat kijken. Voornamelijk season 3 en 4.

    Wat mijn opviel was dat er in season 3 al [spoiler:4777477c62]een heleboel aanwijzingen worden gegeven dat Willow op vrouwen valt[/spoiler:4777477c62]

    Een mooie quote uit Restless vind ik "Be Back before Dawn" [spoiler:4777477c62]Dat is een mooie verwijzing naar season 5[/spoiler:4777477c62]
    Phoebe: Wrong things done for the right reason is still a wrong thing, our job is to protect the innocent, not punish the guilty

  16. #41

    Standaard

    Dawn is ook een van mijn favos

    trouwens Faith hint al een klein beetje dat er 'iets' aan zit te komen wat weer verwijst naar dawn iets met little miss moffet coming down from 53o.. dat is dus zeg maar in die droom die buffy en faith samen hebben... als ze dat bed voor dawn opmaken..
    Every Man Dies,
    Not Every Man Really Lives

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pavago
    Dawn is ook een van mijn favos

    trouwens Faith hint al een klein beetje dat er 'iets' aan zit te komen wat weer verwijst naar dawn iets met little miss moffet coming down from 53o.. dat is dus zeg maar in die droom die buffy en faith samen hebben... als ze dat bed voor dawn opmaken..
    Dat is rond einde seizoen 3
    Wat Faith precies zegt: Little Miss Muffet is counting down from 730...

    Later einde seizoen 4, staat in buffy's droom de wekker op 7:30... En tara zegt "Oh no, that clock's all wrong"

    730 = 2 jaar (365 x 2 = 730)... twee jaar na einde seizoen 3 (einde seizoen 5 dus) [spoiler:fc6e00bb70]gaat Buffy dood, speciaal voor Dawn (Little Miss Muffet)[/spoiler:fc6e00bb70]...

    En de verwijzingen naar Willow's geaardheid... Als je goed oplet zijn diezelfde verwijzingen voor Xander, aangezien Joss Whedon niet zeker wist welke van de twee hij nou homosexueel wilde...

    Citaat Oorspronkelijk gepost door homernt
    Toen in januari 2005 alle CE's vervangen werden door plastiken boxen heb ik in 2 weken tijd alle CE's gekocht!

    Een mooie quote uit Restless vind ik "Be Back before Dawn" [spoiler:fc6e00bb70]Dat is een mooie verwijzing naar season 5[/spoiler:fc6e00bb70]
    Ik mis alleen nog de CE van Angel seizoen 5... Wish me luck finding that one...

    Die quote vond ik ook zo mooi, alleen ik persoonlijk vind dat ze die niet goed hebben uitgewerkt.

    [spoiler:fc6e00bb70]Buffy redt Dawn door in t "gat" te springen, right before dawn. Ik had dus zoiets, ze springt in het gat waar Glory doorheen moest. Dus ik dacht, "she's BACK before dawn". Buffy was al eerder dood gegaan. Dus is ze terug... Maybe I am just obsessing too much about Buffy[/spoiler:fc6e00bb70]

    Joss heeft altijd al geweten wat hij voor plannen hij had voor de toekomst... En dat is het mooie van de serie, hints naar de toekomst... Tekens naar het verleden

  18. #43

    Standaard

    Leuk om al die stukjes te lezen!!

    Een ander woordgrapje van Buffy, wanneer Amy weer mens is:
    Buffy: Hey Amy, how have you been?
    Amy: Rat.. you?
    Buffy: Dead..
    Amy: oh..



    Oh, en inderdaad, een andere verwijzing die eerder werd gegeven voor Willow's geaardheid, wanneer zij haar 'evil twin' als vampier ontmoet.. dan zegt ze ook 'And I was all gay..' (omdat de vampier Willow o.a. de 'lieve' Willow in haar nek likt..) En Angel die wil dan zeggen dat dergelijke aanwijzingen vaak de waarheid blijken te zijn, maar hij houdt zich in.
    Buffy: "Are you gonna go all Dawson on me everytime I have a boyfriend?"

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hermiek*
    Een ander woordgrapje van Buffy, wanneer Amy weer mens is:
    Buffy: Hey Amy, how have you been?
    Amy: Rat.. you?
    Buffy: Dead..
    Amy: oh..
    Ditzelfde grapje hebben ze ook in Angel gebruikt, tussen Cordelia & Willow... Alleen een iets minder grappige vorm

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mejel
    Mijn favoriete Buffy-aflevering is de musical, geen idee hoe die heet.
    One More With Feeling :wink:

  21. #46

    Standaard

    Leuk dat er een topic over Buffy gemaakt is. 8)
    Ik zit namelijk net helemaal in Buffy-sferen...Ik heb alle afleveringen ooit op tv gezien maar heb onlangs seizoen 1-4 gekocht. Zit nu net aan het einde van seizoen drie bij het kijken. 8)
    Hierna koop ik ook nog de andere drie seizoenen en ook alle seizoenen van Angel. :wink: Van Angel heb ik seizoen vier en vijf nog niet eens gezien.

    Mijn favoriete personage uit Buffy is natuurlijk Angel... :wink: :wink:

  22. #47

    Standaard

    Weet je wat trouwens ook weird was? De james marsters verschijning in smallville in de aflevering thirst, waarin ie zegt; Clarke there is no such thing as vampires!! lol die aflevering was echt een soort van homage aan btvs echt vet!
    Every Man Dies,
    Not Every Man Really Lives

  23. #48
    Phoebe: Wrong things done for the right reason is still a wrong thing, our job is to protect the innocent, not punish the guilty

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door vleatles
    Leuk dat er een topic over Buffy gemaakt is. 8)
    Ik zit namelijk net helemaal in Buffy-sferen...Ik heb alle afleveringen ooit op tv gezien maar heb onlangs seizoen 1-4 gekocht. Zit nu net aan het einde van seizoen drie bij het kijken. 8)
    Hierna koop ik ook nog de andere drie seizoenen en ook alle seizoenen van Angel. :wink: Van Angel heb ik seizoen vier en vijf nog niet eens gezien.

    Mijn favoriete personage uit Buffy is natuurlijk Angel... :wink: :wink:
    Jouw mening strookt aardig met de mijne

    En over die musical aflevering, om dan helemaal precies te zijn (sorry ) hij heette 'Once more with a feeling'
    Ook leuk dat de karakters daar nog vaak op terugkeken (zo van 'we gaan toch niet weer zingen hè?')
    Buffy: "Are you gonna go all Dawson on me everytime I have a boyfriend?"

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hermiek*
    En over die musical aflevering, om dan helemaal precies te zijn (sorry ) hij heette 'Once more with a feeling'
    Oops...dat bedoelde ik natuurlijk maar ja...die spelling. Eén lettertje maakt heel veel verschil uit. 8)

Pagina 2 van 30 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •