Pagina 20 van 30 EersteEerste ... 10161718192021222324 ... LaatsteLaatste
De resultaten 476 tot 500 van 747 worden weergegeven.
  1. #476

    Standaard

    WAUW, prachtig zo'n enorme verzameling! Al die Buffy en Angel dvd's, posters, boeken, plaatjes, tijdschriften, poppetjes, beeldjes, spulletjes, dingetjes en andere accessoires!

    Wat een verzameling! Jammer dat je het hebt weggedaan! Als je zoveel verzameld van Buffy/Angel en je kamer op die manier inricht dan ben je wel een hele grote fan geweest!
    ''I was there to spark and fan the flame of man's awakening, to spin the wheel of civilization. And when the forest would grow rank and needed clearing for new growth, I was there to set it ablaze''

  2. #477

    Standaard

    dat was ik ook,nog steeds vindt ik het leuk maar het was gewoon uit de hand gelopen.al mijn geld ging naar buffy spullen,nu heb ik oowk geld voor dvd,s van andere series en kleren enz...

  3. #478

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door daredevil
    haha ik was eerst superfan van buffy en oowk angel en charmed:BEWIJS)




    kheb inmiddels echt alles verkocht behalve de dvd,s
    Heb je écht alles weg gedaan, of heb je het zwaard nog?

  4. #479

    Standaard

    ja dat zwaard heb ik trouwens oowk nog en de dvd,s
    en dat was het.de rest is weg.
    -dave

  5. #480

    Standaard

    WOW...haha....dat ziet er leuk uit allemaal....heb je er geen spijt van dat je het allemaal verkocht hebt?

    Ik was vroeger grote fan van The X-Files maar geen haar op mijn hoofd dat er aan denkt mijn collectie (voor zover je dat kan noemen) te verkopen. 8) Dat zijn leuke herinneringen

  6. #481

    Standaard

    Dan is dat volgens mij ook nog niet zo heel lang geleden dat je alles verkocht hebt, aangezien bij bovenstaande foto (met zwaard) ook een poster van Lost hangt, dat is nog niet zo'n oude serie
    Buffy: "Are you gonna go all Dawson on me everytime I have a boyfriend?"

  7. #482

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door daredevil
    ja dat zwaard heb ik trouwens oowk nog en de dvd,s
    en dat was het.de rest is weg.
    -dave
    Tof! Als je er ooit aan denkt het toch weg te willen doen --> Pm :wink:

  8. #483

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hermiek*
    Dan is dat volgens mij ook nog niet zo heel lang geleden dat je alles verkocht hebt, aangezien bij bovenstaande foto (met zwaard) ook een poster van Lost hangt, dat is nog niet zo'n oude serie
    ja klopt ongeveer 2,5 jaar geleden alsk het goed heb.

  9. #484

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door vleatles
    WOW...haha....dat ziet er leuk uit allemaal....heb je er geen spijt van dat je het allemaal verkocht hebt?

    Ik was vroeger grote fan van The X-Files maar geen haar op mijn hoofd dat er aan denkt mijn collectie (voor zover je dat kan noemen) te verkopen. 8) Dat zijn leuke herinneringen

    kheb er niet echt spijt van maar alsk die foto,s zo terug zie vindt ik het toch wel een beetje zonde..

  10. #485

    Standaard

    Jammer dat die plannen voor de Spike film niet zijn doorgezet. Als ze nog van plan zijn om een film te maken van Spike kunnen ze beter opschieten. Spike en Angel worden er niet jonger op.

    Ik had gehoord dat ze een film wilde maken die zich afspeelt na het laatste seizoen van Angel. En dat ze naast Angel, Spike en Illyria... Willow ook in de film willen laten voorkomen. Misschien dat ze ook nog een leuke manier vinden om Illyria weer haar volledige kracht terug te geven. Of misschien kan de zwarte magie het weer van Willow overnemen waardoor Dark Willow ook in de film voorkomt.
    ''I was there to spark and fan the flame of man's awakening, to spin the wheel of civilization. And when the forest would grow rank and needed clearing for new growth, I was there to set it ablaze''

  11. #486

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door InfinitusImmortalitas
    Jammer dat die plannen voor de Spike film niet zijn doorgezet. Als ze nog van plan zijn om een film te maken van Spike kunnen ze beter opschieten. Spike en Angel worden er niet jonger op.

    Ik had gehoord dat ze een film wilde maken die zich afspeelt na het laatste seizoen van Angel. En dat ze naast Angel, Spike en Illyria... Willow ook in de film willen laten voorkomen. Misschien dat ze ook nog een leuke manier vinden om Illyria weer haar volledige kracht terug te geven. Of misschien kan de zwarte magie het weer van Willow overnemen waardoor Dark Willow ook in de film voorkomt.
    Reken er maar niet op dat er op korte termijn een Buffy of Angel film gaat komen. Alle plannen die ze hadden zijn in de ijskast gezet. Joss Whedons enige Buffy project op dit moment is de season 8 comic reeks.

  12. #487

    Standaard

    Ik ben ook maar weer eens begonnen alle dvd's te kijken....:P

  13. #488

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door vleatles
    Ik ben ook maar weer eens begonnen alle dvd's te kijken....:P
    Haha, ja, ik ben vannacht begonnen met seizoen 5.

    Laatste keer dat ik dat seizoen gezien heb was in 2003. Kan me alleen herinneren dat ik Dawn godsgruwelijk irritant vond. Ben benieuwd of ik dat na al die jaren nog steeds vind...
    **** me gently with a chainsaw.

  14. #489

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Khonnor
    Citaat Oorspronkelijk gepost door vleatles
    Ik ben ook maar weer eens begonnen alle dvd's te kijken....:P
    Haha, ja, ik ben vannacht begonnen met seizoen 5.

    Laatste keer dat ik dat seizoen gezien heb was in 2003. Kan me alleen herinneren dat ik Dawn godsgruwelijk irritant vond. Ben benieuwd of ik dat na al die jaren nog steeds vind...
    Wie vind Dawn nou niet godsgruwelijk irritant :P Dawn is in mijn ogen het meest onuitstaanbare Buffy karakter uit de hele serie, maar een Buffy zonder haar hoeft nou ook weer niet.

    Iedereen trouwens gefeliciteerd vandaag met het 10 jarige jubileum van Buffy the vampire slayer. De serie liep namelijk vanaf 10 maart 1997 en nu tien jaar later is het verhaal nog niet helemaal verteld dankzij de comics.

  15. #490

    Standaard

    Ik heb geen behoefte aan een comic reeks van Buffy. Maak dan gewoon een seizoen 8 als televisie serie, of maak de film.
    ''I was there to spark and fan the flame of man's awakening, to spin the wheel of civilization. And when the forest would grow rank and needed clearing for new growth, I was there to set it ablaze''

  16. #491

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door InfinitusImmortalitas
    Ik heb geen behoefte aan een comic reeks van Buffy. Maak dan gewoon een seizoen 8 als televisie serie, of maak de film.
    Ja, natuurlijk heb ik ook liever een televisie serie of film maar dit zit er denk ik niet meer in. Dan heb ik toch liever een comic reeks van seizoen 8 in plaats van dat de serie compleet uitsterft. Vooral omdat ik het gevoel heb dat er nog genoeg te vertellen is uit de Buffy-verse. De comics worden hopelijk net zo goed, en het hoofdkwartier in [spoiler:e89eccd0e6]Schotland [/spoiler:e89eccd0e6] zie ik ook wel zitten. Ook de reactie van [spoiler:e89eccd0e6]het leger op de verdwijning van Sunnydale [/spoiler:e89eccd0e6] lijkt me een coole verhaallijn. En natuurlijk wil ik weten hoe het met de scoobies afloopt. De comics zullen nog groter worden dan de gewone afleveringen omdat er zoveel meer mogelijk is op papier, ik verheug me er in ieder geval wel op.

  17. #492

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door movie.tim
    Citaat Oorspronkelijk gepost door InfinitusImmortalitas
    Ik heb geen behoefte aan een comic reeks van Buffy. Maak dan gewoon een seizoen 8 als televisie serie, of maak de film.
    Ja, natuurlijk heb ik ook liever een televisie serie of film maar dit zit er denk ik niet meer in. Dan heb ik toch liever een comic reeks van seizoen 8 in plaats van dat de serie compleet uitsterft. Vooral omdat ik het gevoel heb dat er nog genoeg te vertellen is uit de Buffy-verse. De comics worden hopelijk net zo goed, en het hoofdkwartier in [spoiler:60a20f3953]Schotland [/spoiler:60a20f3953] zie ik ook wel zitten. Ook de reactie van [spoiler:60a20f3953]het leger op de verdwijning van Sunnydale [/spoiler:60a20f3953] lijkt me een coole verhaallijn. En natuurlijk wil ik weten hoe het met de scoobies afloopt. De comics zullen nog groter worden dan de gewone afleveringen omdat er zoveel meer mogelijk is op papier, ik verheug me er in ieder geval wel op.
    Ik begrijp het op zich wel. Maar toch zie ik het liever niet gebeuren. Het is toch anders. Ik vind het niks om van een televisie serie met echte acteurs en actrices over te schakelen naar comic figuren.

    Ik blijf hopen dat er nog een vervolg film komt op het laatste seizoen van Angel. Als het over een paar jaar gebeurd kunnen Spike en Angel alsnog worden jong gehouden met computer technieken. In X-Men: The Last Stand is deze techniek ook gebruikt. En over een paar jaar zal deze techniek zijn verbeterd, waardoor het er zo realistisch mogelijk uit kan zien.

    Als het meteen na het laatste seizoen van Angel afspeeld klopt het dan natuurlijk ook niet dat de anderen wel ouder zijn geworden... Maar ze kunnen ook doen dat het verhaal zich jaren later afspeeld. Met flashbacks van wat er is gebeurd vlak na het laatste seizoen van Angel. En in die flashbacks kunnen ze de cast weer jonger maken. Er zijn genoeg mogelijkheden om ook over een paar jaar de film te gaan maken.
    ''I was there to spark and fan the flame of man's awakening, to spin the wheel of civilization. And when the forest would grow rank and needed clearing for new growth, I was there to set it ablaze''

  18. #493

    Standaard

    En als ze een vervolg film zouden maken van het laatste seizoen van Buffy, kunnen ze Angel en Spike ook weglaten. Dan is het probleem van ouderdom ook meteen opgelost. Zonder Spike en Angel is het wel een stuk minder leuk natuurlijk. Nee, ik denk dat het met de verjong techniek op de computer prima te doen is.
    ''I was there to spark and fan the flame of man's awakening, to spin the wheel of civilization. And when the forest would grow rank and needed clearing for new growth, I was there to set it ablaze''

  19. #494

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door InfinitusImmortalitas
    Citaat Oorspronkelijk gepost door movie.tim
    Citaat Oorspronkelijk gepost door InfinitusImmortalitas
    Ik heb geen behoefte aan een comic reeks van Buffy. Maak dan gewoon een seizoen 8 als televisie serie, of maak de film.
    Ja, natuurlijk heb ik ook liever een televisie serie of film maar dit zit er denk ik niet meer in. Dan heb ik toch liever een comic reeks van seizoen 8 in plaats van dat de serie compleet uitsterft. Vooral omdat ik het gevoel heb dat er nog genoeg te vertellen is uit de Buffy-verse. De comics worden hopelijk net zo goed, en het hoofdkwartier in [spoiler:a44119bdca]Schotland [/spoiler:a44119bdca] zie ik ook wel zitten. Ook de reactie van [spoiler:a44119bdca]het leger op de verdwijning van Sunnydale [/spoiler:a44119bdca] lijkt me een coole verhaallijn. En natuurlijk wil ik weten hoe het met de scoobies afloopt. De comics zullen nog groter worden dan de gewone afleveringen omdat er zoveel meer mogelijk is op papier, ik verheug me er in ieder geval wel op.
    Ik begrijp het op zich wel. Maar toch zie ik het liever niet gebeuren. Het is toch anders. Ik vind het niks om van een televisie serie met echte acteurs en actrices over te schakelen naar comic figuren.

    Ik blijf hopen dat er nog een vervolg film komt op het laatste seizoen van Angel. Als het over een paar jaar gebeurd kunnen Spike en Angel alsnog worden jong gehouden met computer technieken. In X-Men: The Last Stand is deze techniek ook gebruikt. En over een paar jaar zal deze techniek zijn verbeterd, waardoor het er zo realistisch mogelijk uit kan zien.

    Als het meteen na het laatste seizoen van Angel afspeeld klopt het dan natuurlijk ook niet dat de anderen wel ouder zijn geworden... Maar ze kunnen ook doen dat het verhaal zich jaren later afspeeld. Met flashbacks van wat er is gebeurd vlak na het laatste seizoen van Angel. En in die flashbacks kunnen ze de cast weer jonger maken. Er zijn genoeg mogelijkheden om ook over een paar jaar de film te gaan maken.
    Ja dat is dan ook wel weer waar. Maar Joss Whedon heeft zelf ook toegegeven dat Buffy in live action een fase uit zijn en die van de acteurs leven was.

    Ik hoop dat er een film rond Amy Acker als Illyria komt, dat was toch wel een van mijn favo karakters uit Angel. Natuurlijk heb ik liever dat David Boreanaz ook mee doet als Angel maar ik ben bang dat dit een afgeloten hoofdstuk is vooral nu hij succes heeft met bones.

    Misschien is het wel leuk om een film te maken rond Darla en Drusilla, over iets wat zij in het verleden hebben meegemaakt. Met als set het Praag of Londen van voor 1900. Misschien dat ze David Boreanaz of James Marsters ook wel zover krijgen mee te doen, ik denk dat James dit wel zou willen.

    Een film met Sarah Michelle Gellar lijkt me geheel uitgesloten, zij heeft al meerder keren aangegeven niet meer Buffy te willen spelen. Jammer dat Tara dood is, Amber Benson is nog wel redelijk betrokken met Buffy. Ze doet nog vaak conventies en af en toe een comic. Maar goed een film rond Tara zou nooit zoveel mensen aanspreken denk ik.

    Misschien is Willow een beter idee, in de eerste comic van Buffy season 8 speelt ze nog niet mee dus ze kunnen misschien een film maken over Willow wat zij heeft gedaan in Afrika ofzo. Dan heb je ook geen probleem dat de fans de season 8 comics niet als officieel Buffy-verse verhaal zien.

  20. #495

    Standaard

    Een film over Willow lijkt mij erg leuk. Ik vind haar het leukste personage uit de Buffyverse. En Alyson Hannigan is gewoon een hele goede actrice. Ik vond haar als Vamp Willow erg vermakelijk. En hoe ze Dark Willow speelde was ook meesterlijk!
    ''I was there to spark and fan the flame of man's awakening, to spin the wheel of civilization. And when the forest would grow rank and needed clearing for new growth, I was there to set it ablaze''

  21. #496

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door InfinitusImmortalitas
    Een film over Willow lijkt mij erg leuk. Ik vind haar het leukste personage uit de Buffyverse. En Alyson Hannigan is gewoon een hele goede actrice. Ik vond haar als Vamp Willow erg vermakelijk. En hoe ze Dark Willow speelde was ook meesterlijk!
    Ja dat idee voor een film zie ik ook wel zitten, maar misschien niet wat ze in Afrika heeft gedaan. Ik vind Great-Britain eigenlijk wel een goede plek voor die film. Misschien kan Giles dan ook wel mee doen, dat Willow iets met hem gaat onderzoeken.

    Maar ik denk wel dat om een Buffy film te laten slagen, en dan vooral als het niet om Buffy zelf gaat, een los staand verhaal moet zijn.

  22. #497

    Standaard

    Ik hoop eigelijk nog altijd een beetje op de serie "Ripper" met Giles in de hoofdrol.
    Vooral omdat Giles toch wel wat andere kanten heeft die hij af en toe in Buffy heeft laten zien.
    (bijvoorbeeld z'n wat donkere kant....als hij Ben/Glory van kant maakt aan het einde van seizoen 5).

    En dan zou het helemaal cool zijn als Willow en andere karakters v/d Buffyverse erin zouden meespelen!!

  23. #498

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kevin Lottering
    Ik hoop eigelijk nog altijd een beetje op de serie "Ripper" met Giles in de hoofdrol.
    Vooral omdat Giles toch wel wat andere kanten heeft die hij af en toe in Buffy heeft laten zien.
    (bijvoorbeeld z'n wat donkere kant....als hij Ben/Glory van kant maakt aan het einde van seizoen 5).

    En dan zou het helemaal cool zijn als Willow en andere karakters v/d Buffyverse erin zouden meespelen!!
    Ja, de Ripper serie was ik totaal alweer vergeten. Ik hoop ook dat ze hier ooit nog iets mee gaan doen. Eerst maar eens seizoen 8 comics gaan lezen en dan zien we wel weer verder of ze een comic seizoen 9 gaan maken of toch een spin-off als de comics een succes blijken te zijn. Ik denk dat Anthony Steward Head het wel ziet zitten om Giles weer te gaan spelen.

  24. #499

    Standaard

    Klopt het dat bij de dvd set van seizoen 7
    disc 3 en 4 dezelfde opdruk hebben?
    Een plaatje van Dawn, Willow en het hoofd van Buffy.
    Er staat wel Disc 3 en op de ander Disc 4, maar vind het toch raar.
    **** me gently with a chainsaw.

  25. #500

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Khonnor
    Klopt het dat bij de dvd set van seizoen 7
    disc 3 en 4 dezelfde opdruk hebben?
    Een plaatje van Dawn, Willow en het hoofd van Buffy.
    Er staat wel Disc 3 en op de ander Disc 4, maar vind het toch raar.
    idd, dat is ook zo bij mijn set van seizoen 7. ik dacht eerst dat het een eenmalige drukfout was ofzo, maar ik ben dus niet de enige..
    Count Dooku: Join me, Obi-Wan, and together we can rule the galaxy! Obi- Wan: I'll never join you, Dooku! Dooku: Well uh, then i'm your father.

Pagina 20 van 30 EersteEerste ... 10161718192021222324 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •