Pagina 26 van 30 EersteEerste ... 16222324252627282930 LaatsteLaatste
De resultaten 626 tot 650 van 747 worden weergegeven.
  1. #626

    Standaard

    dat was weer een ubervette 'aflevering' de flashbacks in het begin vond ik ook wel goed gedaan. Wat ik wel jammer vind is dat bij die vervolg verhalen altijd zolang moet wachten op de volgende...
    Every Man Dies,
    Not Every Man Really Lives

  2. #627

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pavago Bekijk bericht
    dat was weer een ubervette 'aflevering' de flashbacks in het begin vond ik ook wel goed gedaan. Wat ik wel jammer vind is dat bij die vervolg verhalen altijd zolang moet wachten op de volgende...
    Achja het blijft aan de ene kant ook wel spannend zo .. Buffy:season 8 is altijd weer het hoogtepunt van het begin van de maand voor mij! No future for you #2 was zoals gewoonlijk weer super. Vooral die flashback aan het begin was goed gedaan.Op naar issue 3 .. nog maar 2 en een halve week te gaan!

    Trouwens mensen vergeet niet Angel: After the fall op tijd te reserveren .. het zal wel weer hard gaan. Volgens IDW (uitgever van de Angel comics) was dit nu al de best verkochte pre-order comic ooit van het bedrijf.
    Laatst aangepast door movie.tim : 28-10-2007 om 08:32

  3. #628

    Standaard

    Ik ga in december de complete serie kopen. Heb bij elkaar mischien maar anderhalf seizoen gezien, dus staat me nog een hoop leuks te wachten dan
    Just your average nice GAY guy, that's me;)

  4. #629

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robbie-x Bekijk bericht
    Ik ga in december de complete serie kopen. Heb bij elkaar mischien maar anderhalf seizoen gezien, dus staat me nog een hoop leuks te wachten dan
    Goeie keuze .. er is inderdaad nog genoeg leuks te ontdekken de komende seizoenen!

  5. #630

    Standaard

    Ik koop in december de complete box met alle seizoennen
    Just your average nice GAY guy, that's me;)

  6. #631

    Standaard

    dan MOET je erna ook wel de Angel box kopen... haha
    Every Man Dies,
    Not Every Man Really Lives

  7. #632

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pavago Bekijk bericht
    dan MOET je erna ook wel de Angel box kopen... haha
    Nouja niet er helemaal na .. voor je aan seizoen 4 van Buffy begint zou je toch eigenlijk Angel: seizoen 1 wel in huis moeten heb. haha

  8. #633

    Standaard

    Afgelopen weekend de nieuwste strip van seizoen acht aangeschaft en die eindigde toch weer met een mega cliffhanger. Erg spannend.
    Er stond ook een advertentie in van Southland Tales, een film van de regisseur van Donnie Darko met oa. Sarah erin: daar ben ik toch ook wel benieuwd naar geraakt.

    Bij de lokale stripzaak gelijk ook een abonnement op Angel After the Fall genomen, hopelijk komt daar de eerste snel van binnen.
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  9. #634

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nielsje Bekijk bericht
    Afgelopen weekend de nieuwste strip van seizoen acht aangeschaft en die eindigde toch weer met een mega cliffhanger. Erg spannend.
    Er stond ook een advertentie in van Southland Tales, een film van de regisseur van Donnie Darko met oa. Sarah erin: daar ben ik toch ook wel benieuwd naar geraakt.

    Bij de lokale stripzaak gelijk ook een abonnement op Angel After the Fall genomen, hopelijk komt daar de eerste snel van binnen.
    Inderdaad, het was weer een leuk nummer. Hoewel ik moet zeggen dat hij toch wel een heel klein beetje tegen viel naar mijn smaak! Kijk op dit moment meer uit naar de twee standalone's, Anywhere But Here & A Beautiful Sunset (issue 10 & 11) .. vooral issue 11 beloofd spannend te gaan worden met een eerste blik op ''the big bad'' van dit seizoen!

    Jo Chen stopt voorlopig met het maken van de covers, in verband met prive problemen legt zij haar werk aan de Buffy comics voorlopig neer. Wanneer ze weer begint is op dit moment nog niet bekend. Jon Foster neemt voorlopig het werk over.

    Vind de verandering overigens niet negatief, de Jon Foster cover ziet er geweldig uit. En we hebben een eerste blik op wie ''the big bad'' zou kunnen zijn dit seizoen:


  10. #635

    Standaard

    Op Bol.com en Wehkamp.nl zijn de losse seizoenen van Buffy en Angel opeens niet meer te krijgen, er staat wel een nieuwe releasedatum bij (begin 2008 geloof ik). Krijgen ze weer een andere verpakking of is er een andere reden voor?
    She couldn't take a human life. She's a hero, you see. She's not like us.

  11. #636

    Standaard

    Weet iemand trouwens of die Angel box weer es in de schappen komt. Maanden geleden is die overal uit de schappen gehaald, en nooit meer teruggekomen. Ik heb begrepen dat er een probleem met een van de discs was?

    En er zijn strips die verder gaan na Buffy S7? Nice! Neem aan dat er meer over te vinden is als ik ga teruglezen dit topic?

  12. #637

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nielsje Bekijk bericht
    Afgelopen weekend de nieuwste strip van seizoen acht aangeschaft en die eindigde toch weer met een mega cliffhanger. Erg spannend.
    Er stond ook een advertentie in van Southland Tales, een film van de regisseur van Donnie Darko met oa. Sarah erin: daar ben ik toch ook wel benieuwd naar geraakt.

    Bij de lokale stripzaak gelijk ook een abonnement op Angel After the Fall genomen, hopelijk komt daar de eerste snel van binnen.
    Hoeveel kosten de Buffy s8 strips in NL? Ik importeer ze zelf uit de VS, maar als ze in NL ook niet al te veel kosten dan hoef ik dat niet meer te doen :P

  13. #638

    Standaard

    Ik koop ze altijd voor 3,30 per stuk.
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  14. #639

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nielsje Bekijk bericht
    Ik koop ze altijd voor 3,30 per stuk.
    Is dat ook 3.30 voor de variant cover versie?

    Ik importeer zelf altijd 4 stuks om gegarandeerd de variant cover versie erbij te hebben, komt totaal uit op ongeveer 3,- per stuk inc. verzendkosten. Maarja, dan moet ik wel steeds de extra 2 exemplaren zien te verkopen

  15. #640

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ChesterLM Bekijk bericht
    Is dat ook 3.30 voor de variant cover versie?

    Ik importeer zelf altijd 4 stuks om gegarandeerd de variant cover versie erbij te hebben, komt totaal uit op ongeveer 3,- per stuk inc. verzendkosten. Maarja, dan moet ik wel steeds de extra 2 exemplaren zien te verkopen
    Ja dat is ook 3,30 voor de variant cover. Bij Comicasa hebben ze van beide versies altijd stapels liggen, dus goedkoper is het zeker.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Flying Dagger Bekijk bericht
    Weet iemand trouwens of die Angel box weer es in de schappen komt. Maanden geleden is die overal uit de schappen gehaald, en nooit meer teruggekomen. Ik heb begrepen dat er een probleem met een van de discs was?

    En er zijn strips die verder gaan na Buffy S7? Nice! Neem aan dat er meer over te vinden is als ik ga teruglezen dit topic?
    Heb toevallig vanmiddag bij de Mediamark in Enschede nog 2 stuks zien staan. Heb ze de laatste tijd bij meer winkels zien staan dus neem aan dat ze weer gewoon te koop zijn.

    En ja er is meer over de Buffy seizoen 8 comics te vinden als je terug leest
    Laatst aangepast door movie.tim : 15-11-2007 om 15:43

  16. #641

    Standaard

    Verkopen ze die strips ook bij Yendor in Rotterdam? Dan ga ik daar even kijken binnenkort (totale noob op stripgebied hier).

  17. #642

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Flying Dagger Bekijk bericht
    Verkopen ze die strips ook bij Yendor in Rotterdam? Dan ga ik daar even kijken binnenkort (totale noob op stripgebied hier).
    Dat hebben ze, en zelfs oude nummers nabestellen lukt ze ook altijd wel.
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  18. #643

    Standaard

    Kewl . Zou vandaag toch even langs gaan. Jammer dat die gasten geen boekenbonnen aannemen .

  19. #644

    Standaard

    ff langs geweest. Ouwe nummers konden ze eigenlijk niet meer nabestellen, maar er komt volgende week een dus een omnibus met eerste 6 nummers gebundeld. Voor minder geld ook nog . Dus die maar besteld.

  20. #645

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Flying Dagger Bekijk bericht
    ff langs geweest. Ouwe nummers konden ze eigenlijk niet meer nabestellen, maar er komt volgende week een dus een omnibus met eerste 6 nummers gebundeld. Voor minder geld ook nog . Dus die maar besteld.
    In principe kun je oudere nummers nog wel nabestellen of importeren of via comicasa maar dan heb je wel een kans de 2e t/m 4e druk te krijgen. Deze hebben een heel andere cover. Dus wil je je collectie een beetje het zelfde houden is zo'n omnibus geweldig. No Future For You, dus 6 t/m 9 + 10 & 11 (standalone's) verschijnt er over een aantal maanden ook een omnibus. En dit zijn ze van plan met elke story arc te gaan doen, dus je kun de hele serie op den duur ook sparen in omnibus vorm. Het duurt wel langer, maar alles is wel mooi ingebonden.

  21. #646

    Standaard

    Woei
    Net door de brievenbus: Buffy seizoen 8, #1, variant cover, eerste print, gesigneerd door Georges Jeanty

  22. #647

    Standaard

    Is die reeks ook in de gewone winkels te koop?
    Just your average nice GAY guy, that's me;)

  23. #648

    Standaard

    Nou ik heb ook eindelijk de buffy box gekocht.
    129,00 bij de frs.

    vanavond beginnen met kijken en HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL het weekend kijken

  24. #649

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door riskykarin1981 Bekijk bericht
    Nou ik heb ook eindelijk de buffy box gekocht.
    129,00 bij de frs.

    vanavond beginnen met kijken en HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL het weekend kijken
    Je gaat me toch niet vertellen dat je de hele serie er in nog geen drie dagen doorheen jaagt??
    Just your average nice GAY guy, that's me;)

  25. #650

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robbie-x Bekijk bericht
    Je gaat me toch niet vertellen dat je de hele serie er in nog geen drie dagen doorheen jaagt??
    Kan toch best! Houdt je tenminste van de straat!

    Maandag even lang comicasa heen, ben verschrikkelijk benieuwd naar Angel: After the fall!

Pagina 26 van 30 EersteEerste ... 16222324252627282930 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •