Pagina 28 van 30 EersteEerste ... 1824252627282930 LaatsteLaatste
De resultaten 676 tot 700 van 747 worden weergegeven.
  1. #676

    Standaard

    Give me another show/movie.... just give me hoop

    Lijkt mij super... toch jammer dat eliza geen faith spin-off wou doe

    En ik mis Eliza ook op die foto
    [LG 37LG5000][LG BD-300][Pioneer VSX-516][JBL SCS-140]

  2. #677

    Standaard

    En als Cordelia en Oz terug komen verwacht ik ook nog een glimp op te vangen van Angel.

    Ben benieuwd. Ik ben wel een fan van Buffy, en Angel ook...bijna klaar met seizoen 5.
    Van mij mogen ze gaan beginnen, mits de hele gang meedoet.

  3. #678

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koudijs Bekijk bericht
    Give me another show/movie.... just give me hoop

    Lijkt mij super... toch jammer dat eliza geen faith spin-off wou doe

    En ik mis Eliza ook op die foto
    En Anthony Stuart Head

  4. #679

    Standaard

    Sowieso een vaag bericht, staat ook geen bronvermelding bij. MiiCk0s??

    Niet dat ik het niet toe zal juichen hoor, integendeel...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  5. #680

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door promat Bekijk bericht
    En Anthony Stuart Head
    heb ik een keer ontmoet (niet dat ik durfde te praten dat deed iemand anders gelukkig maar toch ) een heel erg aardige man.
    [LG 37LG5000][LG BD-300][Pioneer VSX-516][JBL SCS-140]

  6. #681

    Standaard

    Ik zie enigzins sceptisch aan. Ondanks dat ik behoorlijk kan genieten van season 8 en after the fall lijkt het me geen slechte keus om deze serie te laten voor wat het geweest was.
    Liever zie ik Joss aan iets nieuws beginnen, of desnoods Fray verfilmen.
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  7. #682

    Standaard

    Of gewoon Dollhouse
    [LG 37LG5000][LG BD-300][Pioneer VSX-516][JBL SCS-140]

  8. #683

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Oosterhuis Bekijk bericht
    Sowieso een vaag bericht, staat ook geen bronvermelding bij. MiiCk0s??
    't Ziet ernaar uit dat hij het rechtstreeks heeft gekopieerd van wikipedia. Verder hoef je er weinig waarde aan te hechten. Vergelijkbare uitspraken hoor je ook regelmatig m.b.t. een mogelijk vervolg op Serenity (hetgeen ik liever zou zien dan een volgende toevoeging aan z'n slayer-universe). Iets echt concreets is daar tot nu toe nog niet uit gevolgd.

    Bovendien is Whedon druk doende met z'n nieuwe serie (met een paar veteranen uit z'n vorige series) en hij heeft ook nog een film-project in de steigers staan. Op korte termijn heeft hij dus al geen tijd.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  9. #684

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koudijs Bekijk bericht
    heb ik een keer ontmoet (niet dat ik durfde te praten dat deed iemand anders gelukkig maar toch ) een heel erg aardige man.
    Ik ook...

    Hij heeft mijn Limited Numbred Buffy The Vampire Slayer Complete Collection gesigneerd...
    Logan's inspirational messages of the day:

    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams. - Eleanor Roosevelt
    Adversity is the diamond dust with which heaven polishes its jewels. - Thomas Carlyle
    To love and win is the best thing. To love and lose, the next best. - William Thackeray
    Life's tragedy is that we get old too soon and wise too late. - Ben Franklin

  10. #685

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gaberiel-2 Bekijk bericht
    Ik ook...

    Hij heeft mijn Limited Numbred Buffy The Vampire Slayer Complete Collection gesigneerd...
    Jaloers

  11. #686

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Desperadoz Bekijk bericht
    Jaloers
    Het is op zich niet zo'n heel speciale box, maar het is toch mijn grote trots in mijn DVD Collectie... heb gisteren foto's gemaakt en denk dat ik ze morgen hier wel op het forum zal zetten...
    Logan's inspirational messages of the day:

    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams. - Eleanor Roosevelt
    Adversity is the diamond dust with which heaven polishes its jewels. - Thomas Carlyle
    To love and win is the best thing. To love and lose, the next best. - William Thackeray
    Life's tragedy is that we get old too soon and wise too late. - Ben Franklin

  12. #687

    Standaard

    Kijk er naar uit Ben nu druk bezig met seizoen 1 op dvd...best een coole serie. Ik vind alleen dat bijvoorbeeld die Xander en Willow wel erg makkelijk praten over vampieren etc, die hele school gewoon...als daar een paar vampiers actief waren zouden wij toch wel anders reageren..het is fantasie maar toch...verder vind ik dat vooral Buffy een compliment verdient, ze speelt haar rol fantastisch en ook Willow vind ik een sterk karakter. Giles vind ik nog een beetje vaag..en Angel, ik weet dat hij een eigen serie nu heeft maar benieuwd naar zijn verhaal.

  13. #688

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Desperadoz Bekijk bericht
    Kijk er naar uit Ben nu druk bezig met seizoen 1 op dvd...best een coole serie. Ik vind alleen dat bijvoorbeeld die Xander en Willow wel erg makkelijk praten over vampieren etc, die hele school gewoon...als daar een paar vampiers actief waren zouden wij toch wel anders reageren..het is fantasie maar toch...verder vind ik dat vooral Buffy een compliment verdient, ze speelt haar rol fantastisch en ook Willow vind ik een sterk karakter. Giles vind ik nog een beetje vaag..en Angel, ik weet dat hij een eigen serie nu heeft maar benieuwd naar zijn verhaal.
    Ik vond seizoen 1 het minste seizoen. Alle personages gaan zich in de komende seizoenen nog flink ontwikkelen. Seizoen 3 is naar mijn mening het beste, op de voet gevold door seizoen 5
    Logan's inspirational messages of the day:

    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams. - Eleanor Roosevelt
    Adversity is the diamond dust with which heaven polishes its jewels. - Thomas Carlyle
    To love and win is the best thing. To love and lose, the next best. - William Thackeray
    Life's tragedy is that we get old too soon and wise too late. - Ben Franklin

  14. #689

    Standaard

    Elke aflevering met Faith vind ik ok
    [LG 37LG5000][LG BD-300][Pioneer VSX-516][JBL SCS-140]

  15. #690

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Desperadoz Bekijk bericht
    ..en Angel, ik weet dat hij een eigen serie nu heeft maar benieuwd naar zijn verhaal.
    Uit me hoofd gezegt moet je seizoen 2 van Angel kijken hiervoor. Zit boordevol flashbacks naar Angelus/Angel toen hij net vampier was geworden. Ik vond dit heel erg interessant.

  16. #691

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gaberiel-2 Bekijk bericht
    Ik vond seizoen 1 het minste seizoen. Alle personages gaan zich in de komende seizoenen nog flink ontwikkelen. Seizoen 3 is naar mijn mening het beste, op de voet gevold door seizoen 5
    Seizoen 3 van Buffy is inderdaad de sterkste, van Angel zijn dit het tweede en derde seizoen, in mijn ogen.

    Er staat je nog veel moois te wachten, Desperadoz!
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  17. #692

    Standaard

    Ja seizoen 3 is het beste seizoen. Ik mis nog een belangrijk personage: Harmony.

  18. #693

    Standaard

    Jij ook altijd met je Harmony. Da's geen belangrijk personage, gewoon een bijrolletje...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  19. #694

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Oosterhuis Bekijk bericht
    Jij ook altijd met je Harmony. Da's geen belangrijk personage, gewoon een bijrolletje...
    Logan's inspirational messages of the day:

    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams. - Eleanor Roosevelt
    Adversity is the diamond dust with which heaven polishes its jewels. - Thomas Carlyle
    To love and win is the best thing. To love and lose, the next best. - William Thackeray
    Life's tragedy is that we get old too soon and wise too late. - Ben Franklin

  20. #695

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Oosterhuis Bekijk bericht
    Jij ook altijd met je Harmony. Da's geen belangrijk personage, gewoon een bijrolletje...
    Weetje dat Harmony (bewezen) de longest lasting character is van Buffy en Angel samen?

  21. #696

    Standaard

    Deze week ben ik hele week weg van huis bij een vriend, dus kan ik helaas niet verder kijken, ik kijk er al weer naar uit!

  22. #697

    Standaard

    gewoon dvd's meenemen en dwingen hun ook te laten kijken.
    [LG 37LG5000][LG BD-300][Pioneer VSX-516][JBL SCS-140]

  23. #698

    Standaard

    Ben er al :P Ach weekje zonder dvds is ook wel eens goed

  24. #699

    Standaard

    Zou je ook 10 jaar zonder je Gilmore Girls dvd's kunnen? Misschien zou ik ze dan even kunnen "lenen"?

    Maar even on-topic.... ik vond Fool for love (seizoen 5) het leukste... en zijn wel betere... maar die is zo cool met het heen en weer switchen van de beelden (gevecht Spike met slayers). Super...
    [LG 37LG5000][LG BD-300][Pioneer VSX-516][JBL SCS-140]

  25. #700

    Standaard

    Haha, 10 jaar daarzonder zal ik niet overleven. Een week gaat wel, maar 10 jaar ?

Pagina 28 van 30 EersteEerste ... 1824252627282930 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •