Pagina 3 van 30 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 747 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door vleatles
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hermiek*
    En over die musical aflevering, om dan helemaal precies te zijn (sorry ) hij heette 'Once more with a feeling'
    Oops...dat bedoelde ik natuurlijk maar ja...die spelling. Eén lettertje maakt heel veel verschil uit. 8)
    Nee joh, geeft toch ook niks, was wel een beetje zeikerig van me

    Weet iemand trouwens het volgende: in de extra's van seizoen 6 zie je een voorproefje van seizoen 7, waarin ze onder andere zeggen 'And we'll take a trip to England', waar Willow dus bij Giles zit.. is er bij iemand bekend of die opnames ook werkelijk in Engeland opgenomen zijn? Was ik wel benieuwd naar, want de beelden die je ziet lijken me niet typisch iets voor Engeland..
    Buffy: "Are you gonna go all Dawson on me everytime I have a boyfriend?"

  2. #52

    Standaard

    Wat ik ook leuk vind aan de serie is dat er steeds een opmerking gemaakt wordt over wat er moet gebeuren, en dan in de volgende scène zie je net het omgekeerde. Dit gebeurt heel veel...een voorbeeld dat ik me net voor de geest haal is ergens in het tweede seizoen (ik kan nu echt niet meer op de naam van de aflevering komen) waar Buffy op 'patrol' moet met Angel en Xander zegt zoiets van "ja daar zal wel veel patrouille aan te pas komen". Buffy antwoordt "it's not like me and Angel are slaves to passion, please grow up" (of zoiets). En in de volgende scène zie je ze dan hevig kussen. Zo zijn er nog veel voorbeelden te vinden. Ik vind ze altijd wel grappig :wink:

  3. #53

    Standaard

    Dat soort grapjes worden constant gebruikt in bijne elke sitcom, het is een kunst om juist een serie te vinden die niet van die 'gags' gebruik maakt waarin ze dat soort tegenstrijdige humor gebruiken. Simpons, Futurama of Family Guy wel eens gezien? Die spannen de kroon wat mij betreft met dat soort humor (positief bedoeld).
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  4. #54

    Standaard

    Ik heb momenteel weinig tijd, misschien kan iemand (die wel tijd heeft en erin geïnteresseerd is) hier even kijken:
    http://www.buffyworld.com/
    Het lijkt erop dat er season 8 afleveringen zijn, maar ik vat 'm niet helemaal.. heb het niet allemaal kunnen lezen..
    Iemand?
    Buffy: "Are you gonna go all Dawson on me everytime I have a boyfriend?"

  5. #55

    Standaard

    dat is een fictionele seizoen 8, geschreven door fans, die graag zouden gewild hebben dat de serie verder ging en dus zelf maar een seizoen 8 hebben gemaakt er zelf een openingscredit filmpje voor hebben gemixt, en redelijk geslaag zelf vind ik.
    maar er is dus geen seizoen 8

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hermiek*
    Weet iemand trouwens het volgende: in de extra's van seizoen 6 zie je een voorproefje van seizoen 7, waarin ze onder andere zeggen 'And we'll take a trip to England', waar Willow dus bij Giles zit.. is er bij iemand bekend of die opnames ook werkelijk in Engeland opgenomen zijn? Was ik wel benieuwd naar, want de beelden die je ziet lijken me niet typisch iets voor Engeland..
    Ja, deze scenes zijn in Engeland opgenomen, in het huis van Anthony Stewart Head, het paard is ook van Anthony (of ASH onder de fans :P). In het originele script hadden ze veel meer scenes gepland voor Giles en Willow in Engeland, maar wegens regen/storm (zie scene waar Willow naar huis gaat) konden deze scenes niet doorgaan. Helaas. Want ik vind dat er te weinig Willow scenes zijn na d'r trip to hellsville

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chrestomancy
    dat is een fictionele seizoen 8, geschreven door fans, die graag zouden gewild hebben dat de serie verder ging en dus zelf maar een seizoen 8 hebben gemaakt er zelf een openingscredit filmpje voor hebben gemixt, en redelijk geslaag zelf vind ik.
    maar er is dus geen seizoen 8
    Zoiets dacht ik zelf ook al, maar ivm te weinig tijd om verder te lezen wist ik het niet zeker.. maar in ieder geval bedankt, ik vond het er ook aardig geslaagd uitzien

    En @ Wesley: bedankt voor de info!!
    Buffy: "Are you gonna go all Dawson on me everytime I have a boyfriend?"

  8. #58

    Standaard

    Er zijn wel plannen voor nieuwe seizoenen van Buffy en Angel,want J. Whendon had graag nog de karakters verder willen uitwerken. Hij denk er serieus over om een vervolg te maken!
    Phoebe: Wrong things done for the right reason is still a wrong thing, our job is to protect the innocent, not punish the guilty

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris Hoogeveen
    Er zijn wel plannen voor nieuwe seizoenen van Buffy en Angel,want J. Whendon had graag nog de karakters verder willen uitwerken. Hij denk er serieus over om een vervolg te maken!
    Hele seizoenen zullen dit niet worden. Je moet meer in de richting van enkele episodes denken, mini-series. Kans dat dit ook daadwerkelijk gaat gebeuren is niet zo erg groot volgens mij, maar ik hoop natuurlijk wel dat het doorgaat.

  10. #60

    Standaard

    Het laatste nieuws hierover was in twee weken geleden geloof ik. Maar goed je blijft hopen, nietwaar? Nou ja dat klonk wel heel dramatisch.
    Het is echt jammer dat het tijdperk van de 'occulte' series straks met het einde van Charmed wordt afgesloten. Een terug keer van episodes van Buufy en Angel zou wel cool zijn. we jammer is als dat niet in seizoensverband gebeurt, want zo kennen we de series ook.
    Phoebe: Wrong things done for the right reason is still a wrong thing, our job is to protect the innocent, not punish the guilty

  11. #61

    Standaard

    T lijkt me eigelijk wel cool om een mini series van die twee te zien... Of samen... Buffy & Angel back together...
    En dan de interactie tussen Buffy-characters en Angel-characters. Ik had eigelijk wel een reunie willen zien tussen Anya en Cordelia. [spoiler:15b73d392d] Nu de rollen zijn omgedraait. Maar helaas zijn de dames allebei dood[/spoiler:15b73d392d]

    Trouwens bijna elke vrouw in Buffy heeft wel in coma/ziekenhuis gelegen . Terwijl Buffy een feministische subplot had.

  12. #62

    Standaard

    Nou ja dood is niet altijd dood vooral niet in buffy/angel dus je weet maar nooit wie er terug zal komen...
    Every Man Dies,
    Not Every Man Really Lives

  13. #63

    Standaard

    Als fanatiek schrijver, heb ik voor mijzelf al een tweede Spin Off van Buffy bedacht. Met potentie al zeg ik het zelf. Hehe. Nou ik hoop dat mr. Whedon ook tot hetzelfde inzicht komt. -_-.
    Maar goed ik heb het altijd jammer gevonden dat Tara de serie uit ging. Is ze vrijwillig vertrokken of was haar rol verhaaltechnisch niet meer nodig!
    Phoebe: Wrong things done for the right reason is still a wrong thing, our job is to protect the innocent, not punish the guilty

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris Hoogeveen
    Als fanatiek schrijver, heb ik voor mijzelf al een tweede Spin Off van Buffy bedacht. Met potentie al zeg ik het zelf. Hehe. Nou ik hoop dat mr. Whedon ook tot hetzelfde inzicht komt. -_-.
    Maar goed ik heb het altijd jammer gevonden dat Tara de serie uit ging. Is ze vrijwillig vertrokken of was haar rol verhaaltechnisch niet meer nodig!
    Het was een verhaaltechnische beslissing van Joss Whedon en zijn team. Geeft naar mijn mening wel aan hoe goed de serie is, als je zulke karakters eruit durft te schrijven om bepaalde verhaallijnen mogelijk te maken.

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roembout
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris Hoogeveen
    Als fanatiek schrijver, heb ik voor mijzelf al een tweede Spin Off van Buffy bedacht. Met potentie al zeg ik het zelf. Hehe. Nou ik hoop dat mr. Whedon ook tot hetzelfde inzicht komt. -_-.
    Maar goed ik heb het altijd jammer gevonden dat Tara de serie uit ging. Is ze vrijwillig vertrokken of was haar rol verhaaltechnisch niet meer nodig!
    Het was een verhaaltechnische beslissing van Joss Whedon en zijn team. Geeft naar mijn mening wel aan hoe goed de serie is, als je zulke karakters eruit durft te schrijven om bepaalde verhaallijnen mogelijk te maken.
    Ik heb Joss Whedon in de extra's van seizoen 7 iets anders horen zeggen! Daar geeft hij zelf aan 'Er is nooit een geheim van gemaakt dat ik eigenlijk Tara weer terug wilde laten komen in seizoen 7, maar helaas was dit niet mogelijk'.
    Dus denk niet dat het een persoonlijke beslissing van Joss is geweest.. dus òf het team wilde het niet, òf Amber Benson ging niet akkoord..
    Buffy: "Are you gonna go all Dawson on me everytime I have a boyfriend?"

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris Hoogeveen
    Het is echt jammer dat het tijdperk van de 'occulte' series straks met het einde van Charmed wordt afgesloten.
    Het einde van occulte series zeg je?

    Ik noem een Supernatural, Invasion, Ghost Whisperer ...
    Bier.

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wolfrolf
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris Hoogeveen
    Het is echt jammer dat het tijdperk van de 'occulte' series straks met het einde van Charmed wordt afgesloten.
    Het einde van occulte series zeg je?

    Ik noem een Supernatural, Invasion, Ghost Whisperer ...
    Medium ook nog, maar goed, dit rijtje is zegmaar the next generation en zouden zonder buffy nooit gemaakt zijn ...
    Every Man Dies,
    Not Every Man Really Lives

  18. #68

    Standaard

    Medium is niet occult. Dat kan waar gebeurd zijn. Semi-waar.
    Maar die andere series zijn toch niet helemaal te vergelijken met Buffy, charmed en Angel. Het echte 'Demon slashen' heb ik nog niet gezien!
    Phoebe: Wrong things done for the right reason is still a wrong thing, our job is to protect the innocent, not punish the guilty

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris Hoogeveen
    Medium is niet occult. Dat kan waar gebeurd zijn. Semi-waar.
    Maar die andere series zijn toch niet helemaal te vergelijken met Buffy, charmed en Angel. Het echte 'Demon slashen' heb ik nog niet gezien!
    Daaarom vallen die series ook in het niet bij buffy!!! :P
    Every Man Dies,
    Not Every Man Really Lives

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris Hoogeveen
    Medium is niet occult. Dat kan waar gebeurd zijn. Semi-waar.
    Maar die andere series zijn toch niet helemaal te vergelijken met Buffy, charmed en Angel. Het echte 'Demon slashen' heb ik nog niet gezien!
    Hmm.. ik had wel voor een dagje the Chosen one willen zijn
    Buffy: "Are you gonna go all Dawson on me everytime I have a boyfriend?"

  21. #71
    Super Member
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Nieuwerkerk ad IJssel

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pavago
    Citaat Oorspronkelijk gepost door wolfrolf
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris Hoogeveen
    Het is echt jammer dat het tijdperk van de 'occulte' series straks met het einde van Charmed wordt afgesloten.
    Het einde van occulte series zeg je?

    Ik noem een Supernatural, Invasion, Ghost Whisperer ...
    Medium ook nog, maar goed, dit rijtje is zegmaar the next generation en zouden zonder buffy nooit gemaakt zijn ...
    Denk toch eerder dat the X-files de grondlegger voor die serie's is.....

  22. #72

    Standaard

    Hier een paar mooie pics..







    Buffy: "Are you gonna go all Dawson on me everytime I have a boyfriend?"

  23. #73

    Standaard

    Ik heb gisteren seizoen 5 en 6 gekocht...zo kan ik weer een tijdje verder

    Zit nu eind seizoen 4 bij het kijken en Giles is aan het zingen in de aflevering 'The Yoko Factor'. Ik vind z'n stem wel wat hebben. :wink:

  24. #74

    Standaard

    Haha, ja, denk dat meerdere mensen dat dachten, want hij zingt in een paar andere afleveringen ook nog
    Buffy: "Are you gonna go all Dawson on me everytime I have a boyfriend?"

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hermiek*
    Haha, ja, denk dat meerdere mensen dat dachten, want hij zingt in een paar andere afleveringen ook nog
    Restless ook en natuurlijk Once more with Feeling
    Phoebe: Wrong things done for the right reason is still a wrong thing, our job is to protect the innocent, not punish the guilty

Pagina 3 van 30 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •