De resultaten 1 tot 14 van 14 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Butch Cassidy & The Sundance Kid (Collector's Edition)

    Fox Home Entertainment have announced the Region 1 DVD release of Butch Cassidy & The Sundance Kid (Collector's Edition) for 6th June 2006 priced at $26.98 SRP. Paul Newman and Robert Redford set the standard for the "buddy film" with this box office smash set in the Old West.

    Features include…

    Disc 1: Main Feature
    2.35:1 Anamorphic Widescreen
    English Stereo
    English, French and Spanish Mono
    Spanish subtitles
    Commentary #1 by George Roy Hill, Lyricist Hal David, Associate Producer Robert Crawford and Cinematographer Conrad Hall
    Commentary #2 by Screenwriter William Goldman

    Disc 2: Extras
    2005 documentary, ALL OF WHAT FOLLOWS IS TRUE: The Making of butch Cassidy and the Sundance Ki
    The Wild Bunch: The True Tale of Butch & Sundance
    History through the lens: "Butch Cassidy and the Sundance Kid: Outlaws Out of Time"
    1994 documentary: THE MAKING OF BUTCH CASSIDY AND THE SUDANCE KID"
    1994 Interviews
    Production Notes
    Alternate Credit Roll
    Theatrical Trailer #1
    Theatrical Trailer #2
    Theatrical Trailer #3
    The Films of Paul Newman – Trailer Reel

    Artwork:



    Bron: dvdtimes

    In vergelijking met de vorige dvd zit er een 2de commentaartrack bij en een nieuwe making of docu. Deze heb ik nog niet in mijn collectie dus denk dat ik deze wel ga aanschaffen. Vind in ieder geval het artwork mooier dan de vorige versie.
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  2. #2

  3. #3

    Standaard

    Mooi hoor. Om een of andere reden ben ik er nog niet aan toegekomen om de oude dvd aan te schaffen dus ik ga gelijk maar voor deze editie dan.

  4. #4

    Standaard

    Commentary #2 by Screenwriter William Goldman
    2005 documentary, ALL OF WHAT FOLLOWS IS TRUE: The Making of butch Cassidy and the Sundance Kid
    The Wild Bunch: The True Tale of Butch & Sundance
    History through the lens: "Butch Cassidy and the Sundance Kid: Outlaws Out of Time"
    The Films of Paul Newman – Trailer Reel

    Bovengenoede is dus nieuw in vergelijking met de oude versie.
    Schaf denk ik toch die oude versie maar aan voor 6,99.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Mooi hoor. Om een of andere reden ben ik er nog niet aan toegekomen om de oude dvd aan te schaffen dus ik ga gelijk maar voor deze editie dan.
    :P Idem hier! Lange tijd op de wishlist, maar nu ga ik voor deze!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  6. #6

    Standaard

    Net 2 maanden geleden ofzo de oude DVD aangeschaft, dus deze nieuwe editie zal ik waarschijnlijk pas aanschaffen als ie dik in de aanbieding ligt. Wel schitterende hoes BTW.

  7. #7

    Standaard

    Heb al een tijdje de oude dvd in bezit, misschien dat ik deze aanschaf maar kan eigenlijk ook wel gelijk wachten op een blue-ray of HD-DVD uitgave...

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul_Hijmans
    Heb al een tijdje de oude dvd in bezit, misschien dat ik deze aanschaf maar kan eigenlijk ook wel gelijk wachten op een blue-ray of HD-DVD uitgave...
    ja of een super++ dvd die over 10 jaar een keer op de markt komt :wink:

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Heister
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul_Hijmans
    Heb al een tijdje de oude dvd in bezit, misschien dat ik deze aanschaf maar kan eigenlijk ook wel gelijk wachten op een blue-ray of HD-DVD uitgave...
    ja of een super++ dvd die over 10 jaar een keer op de markt komt :wink:
    Loze opmerking, aangezien dit jaar al vele Blue Ray dvd's in de verkoop liggen. De kans kan er zijn.
    Ik hou het iig bij mijn oude editie, uitstekende S.E met nog een zeer leuke docu.

  10. #10

    Standaard

    Hmm.. ik was helemaal vergeten dat deze uitgekomen is en heb de oude versie aangeschaft.

    Maar goed: die oude editie is ook nog heel netjes (en een stuk goedkoper).

    EDIT: DVD Beaver is gematigd tevreden over de nieuwe versie. Kort samengevat: alleen double dippen als je een grote fan van de film bent. Het beeld is iets beter maar niet bijzonder veel.

  11. #11

    Standaard

    Extra's zijn wel een stuk leuker
    The choices we make, not the chances we take, determine our destiny

  12. #12

    Standaard

    Op de site van music-store staat een S.E. gepland voor 20-09-2006,zou dit een nieuwe versie net als deze zijn?
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    Op de site van music-store staat een S.E. gepland voor 20-09-2006,zou dit een nieuwe versie net als deze zijn?
    Je zou zeggen van wel ja. Het zal geen re-issue zijn want de oude versie kom ik nog vaak genoeg tegen.

  14. #14

    Standaard

    Als hij dezelfde cover heeft als de R1 ga ik de R2 misschien toch nog wel aanschaffen. Verdiend deze film wel en dan verkoop ik die oude versie wel via ebay.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •