Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345
De resultaten 101 tot 109 van 109 worden weergegeven.
  1. #101

    Standaard

    Paar films die zo bij me opkomen, waar ik erg trots op ben dat ik ze heb afgekeken (sommige wel stiekem gefastforward trouwens)

    King Kong
    Passion Of The Christ
    Lost In Translation

  2. #102

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ultramorada
    Paar films die zo bij me opkomen, waar ik erg trots op ben dat ik ze heb afgekeken (sommige wel stiekem gefastforward trouwens)

    King Kong
    Passion Of The Christ
    Lost In Translation
    dude
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  3. #103

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ultramorada
    Paar films die zo bij me opkomen, waar ik erg trots op ben dat ik ze heb afgekeken (sommige wel stiekem gefastforward trouwens)

    King Kong
    Passion Of The Christ
    Lost In Translation
    dude
    dudette it is, en smaken verschillen en da's maar goed ook, anders wordt de wereld zo saai :wink:

  4. #104

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ultramorada
    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ultramorada
    Paar films die zo bij me opkomen, waar ik erg trots op ben dat ik ze heb afgekeken (sommige wel stiekem gefastforward trouwens)

    King Kong
    Passion Of The Christ
    Lost In Translation
    dude
    dudette it is, en smaken verschillen en da's maar goed ook, anders wordt de wereld zo saai :wink:
    dudette dan :P
    ja das waar, maar Lost in Translation afzetten kan echt niet
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  5. #105

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ultramorada
    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ultramorada
    Paar films die zo bij me opkomen, waar ik erg trots op ben dat ik ze heb afgekeken (sommige wel stiekem gefastforward trouwens)

    King Kong
    Passion Of The Christ
    Lost In Translation
    dude
    dudette it is, en smaken verschillen en da's maar goed ook, anders wordt de wereld zo saai :wink:
    dudette dan :P
    ja das waar, maar Lost in Translation afzetten kan echt niet
    Ik heb er geen één uitgezet, want ik heb altijd nog de hoop dat het leuk gaat worden, alleen Passion of the Christ en King Kong heb ik wel stukken gefastforward omdat ik het niet meer uithield :wink:

  6. #106

    Standaard

    Sorry, maar de Hulk viel echt vies en vies tegen. Gewoon meeliften op de hype van Spiderman. De opbouw v/h verhaal was vrij goed totdat onze vriend in de Hulk veranderde.... errrrrruuuug slecht gedaan, de lol was eraf en kon deze film niet meer serieus nemen. Helaas kon ik toendertijd geen vrij maken om deze in de bios te zien en wachte dus met spanning af tot ie op DVD kwam. Nu heb ik dus de DVD gekocht en jawel een kat i/d zak.
    "Je bent een held voor 5 minuten en een kl@*tzak voor de rest van je leven..."

  7. #107

    Standaard

    Heb laatst The Scorpion King gekocht, viel erg tegen voornamelijk omdat ik in de war was met een andere titel!
    Panasonic 42PZ85 Denon AVR1909 LG BD370
    Pro Audio Soniq 404 Pro Audio Evidence MkII

  8. #108

    Standaard

    The Hulk viel nog redelijk mee. Had een goeie comic book stijl (o.a. met de kadertjes). Men heeft wel de transformatie verknoeid en de effecten zien er natuurlijk inmiddels al gedateerd uit...
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  9. #109

    Standaard

    Sh!t nou komt ie ook al deze week op TV... Had ik em helemaal niet hoeven kopen...... Dubbele kater ik erger me groen !!!!
    "Je bent een held voor 5 minuten en een kl@*tzak voor de rest van je leven..."

Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •