De resultaten 1 tot 16 van 16 worden weergegeven.

Discussie: Alex van Warmerdam

  1. #1

    Standaard Alex van Warmerdam

    Hoi.
    Kan iemand mij vertellen waar ik dvd's van Alex van Warmerdam kan kopen?
    Abel (de 1e) kun je nog wel makkelijk kopen (o.a. bij de Freerecordshop), maar de anderen ( o.a. de Noorderlingen, de Jurk) kan ik nergens vinden....

    Mvrgr. Paul.

  2. #2

    Standaard

    Ik geloof dat er ook verder niets uit is...
    Eind Januari gaat wel "De Jurk" verschijnen. Heb je in ieder geval wat om naar uit te kijken.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door fransuha
    Ik geloof dat er ook verder niets uit is...
    Eind Januari gaat wel "De Jurk" verschijnen. Heb je in ieder geval wat om naar uit te kijken.
    Waar heb je deze info vandaan??(De Jurk op dvd).

  4. #4

    Standaard

    Ja.... zou je wel willen weten, niet?

    Waar ik werk verkopen ze ook DVD's. Heb dit gelezen in een aanbieding (weet niet meer welke) of de DVD-Bizz. Voor de plaatsing van de post nog wel gecontroleerd op de website van een leverancier, om er zeker van te zijn dat ik het me goed herinnerde.

  5. #5

    Standaard

    Inmiddels is er dus een erg mooie box uit met al z'n films. Ik wilde Abel al langer aanschaffen maar door m'n luiheid heb ik hiermee nu al zijn films in een keer kunnen aanschaffen. :wink:

  6. #6

    Standaard

    Wel niet zo'n denderende uitgaves. Weinig tot geen extra's (bij sommige films een trailer, voor de rest niks) en maar twee films hebben een anamorfe beeldtransfer. De regio 1 dvd's van zijn films zijn wat dat betreft beter.
    "Het is allemaal anders gelopen. Alles loopt voortdurend anders"

    NeerlandsFilmdoek.nl - dé website over Nederlandse film en tv-series

  7. #7

    Standaard

    Iemand deze al in de winkel zien liggen? Ik heb hem nog nergens gezien.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kaplan
    Iemand deze al in de winkel zien liggen? Ik heb hem nog nergens gezien.
    Ik kocht hem bij MM Zwolle.

  9. #9

  10. #10

    Standaard

    Vooral dat 4:3 op drie van de vijf films stoort me mateloos, waarom doet A-film dat toch?!?

    Zijn er ooit betere versies op de NLse markt geweest? Of moet je echt de R1 versies nemen als je fatsoenlijke uitgaves wilt hebben?

  11. #11

    Standaard

    Zoals gezegd zijn de 4:3 tranfers helemaal niet slecht, de anamorphe transfer van de Noorderlingen is juist het minste.

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kasper Peters
    Zoals gezegd zijn de 4:3 tranfers helemaal niet slecht, de anamorphe transfer van de Noorderlingen is juist het minste.
    En zelfs die is nog best redelijk. Wel jammer van die 4:3-versies van sommige van de films inderdaad.

    De films zelf zijn trouwens stuk voor stuk genieten geblazen. Ik kende Abel, Kleine Teun en Grimm al (die ik alle drie al erg de moeite waard vond) maar De Noorderlingen en De Jurk zijn misschien nog wel de sterkste uit van Warmerdam's oevre.

  13. #13

    Standaard

    Weet iemand of de dvd van Abel nog steeds voor een paar Euro bij Blokker ligt?

  14. #14

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kasper Peters
    Nog laatst zien liggen ...
    Dan ga ik er morgen even langs, hoeveel is hij precies?

  16. #16

    Standaard

    2,99 :wink: voor diezelfde prijs hebben ze ook Karakter als het goed is, ook een aanrader!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •