De resultaten 1 tot 18 van 18 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Touchstone/ Buena Vista hoesjes

    Ahhrg, ze kunnen ook niks he bij Buena Vista!
    De DVD's van Touchstone (filmmaatschappij van Disney) en ook de Disney release van "Remember the Titans" hebben nu allemaal van die lelijke hoesjes. Zelfs goedkope DVD's van 5 € hebben nog Amaray hoesjes, maar nee hoor, BVHE moet weer zo nodig goedkope prut hoesjes om de DVD's doen!!!
    Ik ben benieuwd hoe lang ze het volhouden om de Disney's in de donkerblauwe Amaray hoesjes te stoppen, aangezien een beetje kwaliteit leveren volgens mij voor hun wel heel erg moeilijk is!!!
    In plaats dat de releases van hun mooier en beter worden, gaan ze er alleen maar op achteruit!!!
    Buena Vista, doe eens normaal en verpak je DVD's weer gewoon in goede Amaray hoesjes, zoals een jaar geleden!!!

  2. #2

    Standaard

    TJA, het is maar wat je erg vind hé!!!!!
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  3. #3

    Standaard

    Correct me if I'm wrong. Bedoel jij met hoesjes, Alpha keepcases.
    Zie deze link : http://www.godslabrat.com/alpha.html als voorbeeld.

    Trouwens, als je gewoon goedkopere (en betere) Touchstone DVD's wilt hebben, kan je net zo goed de Austtralische versies nemen. Deze hebben een transparante Amaray (net zoals alle andere Australische DVD's daar).

    Aangezien ik Buena Vista Nederland boycot (maw ik koop geen Nederlandse Buena Vista DVD's meer), heb ik helemaal geen last meer van Alpha keepcase. Laat staan slechte DVD produkten van Buena Vista (tja 'we' gaan toch klagen over Buena Vista, dus...)
    Not just any turd, mind you, but the kind that breaks off,
    leaving a piece stuck up your butt, and you walk around all day with a bad itch.

  4. #4

    Standaard

    Ja, dat is het hoesje die hij bedoeld! Ik zit er zelf niet mee, als er maar een hoesje omheen zit! Hoewel ik die kartonnen hoesjes van Warner Bros. wel iets minder vind! Maar dat heeft op zich wel iets!
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  5. #5

    Standaard

    Ik ben ook niet dol op Alpha keepcases. Maar ik vervang ze meteen voor Amaray keepcases, dus probleem (is voor mij) opgelosd.
    Not just any turd, mind you, but the kind that breaks off,
    leaving a piece stuck up your butt, and you walk around all day with a bad itch.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marco
    Ik ben ook niet dol op Alpha keepcases. Maar ik vervang ze meteen voor Amaray keepcases, dus probleem (is voor mij) opgelosd.
    En hoe kom je daar dan aan? Ik kan ze nergens in de winkel vinden!

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door (Disney)Tom Houben
    En hoe kom je daar dan aan? Ik kan ze nergens in de winkel vinden!
    V & D...

  8. #8

    Standaard Re: Touchstone/ Buena Vista hoesjes

    Citaat Oorspronkelijk gepost door (Disney)Tom Houben
    ...Buena Vista, doe eens normaal en verpak je DVD's weer gewoon in goede Amaray hoesjes, zoals een jaar geleden!!!
    Een hoesje vindt ie erg, maar het verkrachten van een dvd door deze in pan & scan uit te brengen vindt ie top!

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan -ZeroDown- Strik
    V & D...
    Echt? hebben ze bij de V&D losse Amaray hoesjes?
    Super! dan ga ik morgen meteen even kijken!!!

  10. #10

    Standaard Re: Re: Touchstone/ Buena Vista hoesjes

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Raskel


    Een hoesje vindt ie erg, maar het verkrachten van een dvd door deze in pan & scan uit te brengen vindt ie top!
    Uhm, wat heeft dat met elkaar te maken? Ik zie geen verband hoor! (ben ik trouwens al zo bekend doordat ik pan en scan niet erg vind? )

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door (Disney)Tom Houben
    Echt? hebben ze bij de V&D losse Amaray hoesjes?
    Super! dan ga ik morgen meteen even kijken!!!
    Niet los, per 3 stuks verpakt ofzo... maar zeker een goede oplossing om die andere klote-doosjes te vervangen.

  12. #12

    Standaard Re: Re: Re: Touchstone/ Buena Vista hoesjes

    Citaat Oorspronkelijk gepost door (Disney)Tom Houben
    Uhm, wat heeft dat met elkaar te maken? Ik zie geen verband hoor! (ben ik trouwens al zo bekend doordat ik pan en scan niet erg vind? )
    Voor mij ben je al de (Disney)Pan & Scan man!

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door (Disney)Tom Houben
    En hoe kom je daar dan aan? Ik kan ze nergens in de winkel vinden!
    Nou, ik heb een flinke voorraad Amaray's al een tijdje. Stapeltje besteld van een tussenhandelaar die Amaray's kon kopen van SPF Plastics BV (de officiële importeur van Amaray). Ik was vorige week nog bij Fame Amsterdam geweest. Daar verkopen ze ook Amaray dozen (per 3 stuks).
    Not just any turd, mind you, but the kind that breaks off,
    leaving a piece stuck up your butt, and you walk around all day with a bad itch.

  14. #14

    Standaard Re: Re: Re: Re: Touchstone/ Buena Vista hoesjes

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Raskel


    Voor mij ben je al de (Disney)Pan & Scan man!
    O jee

    Nathan en Marco, bedankt voor de tip!!!
    Jullie weten zeker niet en plaats waar de donkerblauwe Disney-amaray hoejes te koop zijn?

  15. #15

    Standaard Re: Re: Re: Re: Re: Touchstone/ Buena Vista hoesjes

    Citaat Oorspronkelijk gepost door (Disney)Tom Houben
    Jullie weten zeker niet en plaats waar de donkerblauwe Disney-amaray hoejes te koop zijn?
    Min of meer. Bij InetDVD verkopen ze naast (ouh!!) Alpha, verschillende kleuren Amaray DVD hoezen/doosjes. In de US heeft Disney een andere kleur namelijk wit. Deze 'officiële" US Disney Amaray is daar dus te koop. De zwarte kleur (die door Amaray Graphite wordt genoemd) wordt door vele als DVD standaard doosje gezien. Deze is uiteraard beter verkrijgbaar dan andere kleuren.
    Not just any turd, mind you, but the kind that breaks off,
    leaving a piece stuck up your butt, and you walk around all day with a bad itch.

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marco

    Min of meer. Bij InetDVD verkopen ze naast (ouh!!) Alpha, verschillende kleuren Amaray DVD hoezen/doosjes. In de US heeft Disney een andere kleur namelijk wit. Deze 'officiële" US Disney Amaray is daar dus te koop. De zwarte kleur (die door Amaray Graphite wordt genoemd) wordt door vele als DVD standaard doosje gezien. Deze is uiteraard beter verkrijgbaar dan andere kleuren.
    Hmm, dank je voor de tip! Ik ben dus op zoek naar de officiele Europese Disney DVD hoesjes (om de zwarte te vervangen)...weet iemand toevellig of "Amaray Sony Dark Blue Playstation 2 Cases" dezelfde kleur hebben als de Europese Disney's? In de USA hebben de PS2 cases een donkerblauwe kleur die wel erg op die van Disney lijkt, maar op die site is het plaatje niet super duidelijk!

  17. #17

    Standaard Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Touchstone/ Buena Vista hoesjes

    Citaat Oorspronkelijk gepost door (Disney)Tom Houben
    Hmm, dank je voor de tip! Ik ben dus op zoek naar de officiele Europese Disney DVD hoesjes (om de zwarte te vervangen)...ik ga eens zoeken!!!
    Good luck. Tussen haakjes ik vond nog een Nederlandse importeur. Oke het is een groothandel, maar ze hebben wel die blauwe (ala Disney doosje). Adres is: http://www.vmv.nl
    Not just any turd, mind you, but the kind that breaks off,
    leaving a piece stuck up your butt, and you walk around all day with a bad itch.

  18. #18

    Standaard hoesjes

    ...weet je wat pas irritante hoesjes zijn?...die
    van Columbia Tristar Pictures......kijk maar naar Gladiator
    of Carlito's Way....aaaaaaah
    ....krijg de dvd haast niet uit het hoesje......moet er echt aan ytrekken om ze eruit te krijgen...!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •