Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 28 worden weergegeven.

Discussie: Cobra 11

  1. #1

    Standaard Cobra 11

    Vanavond begint het 7e seizoen van de Duitse serie Cobra 11.
    Ik vind het een hele goeie serie met hele goeie stunts. In Duitsland zijn al verschillende afleveringen op DVD (geen seizoensboxen) te krijgen. Hier in Nederland is nog steeds geen DVD te krijgen. De serie gaat over de ''autobahnpolizei'' in Duitsland.

    Kent iemand de serie en wat vinden jullie van deze serie?

  2. #2

    Standaard

    ik vindt het ook een top serie. alleen jammer dat er geen dvd boxen zijn.
    ik vindt duits serie,s meestal wel goed. bijvoorbeeld. cobra 11 en der clown.

  3. #3

    Standaard

    het is idd een goeie serie
    Ik vind het ook altijd wel leuk om te zien hoe ze de BMW weer ff in elkaar rijden :P

  4. #4

    Standaard

    Tom Kranich (René Steinke) speelde in seizoen 4 t/m 6 en in S9 + 10. Vanaf Seizoen 11 (in NL zijn we nu bij S7) wordt hij vervangen door Gedeon Burkhard (Alex Brandner in Commissaris Rex).

  5. #5

    Standaard

    Waarom speelt hij weer in s9 en s10 mee?? en wat gebeurt er met Jan Richter??

  6. #6

    Standaard

    Hij miste de actie van Cobra 11.

    Geen idee hoe Jan Richter eruit is gegaan, ik denk gewoon plotseling.
    Goeie Cobra 11 site: http://home.planet.nl/~schip080

  7. #7

    Standaard

    Ik hoop niet dat ie doodgaat .
    Anders wordt het wel heel makkelijk om die gasten eruit te schrijven

    Weet jij trouwens ook iets over dvd boxen van Cobra 11??

  8. #8

    Standaard

    Ja, in Nederland hebben we ze niet, hopelijk verandert dat snel. Australie en Japan hebben er een paar. In Duitsland hebben ze nu 2 verschillende DVD's:

    Volume 1 (2004):
    - Feuertaufe (TV-Film S7)
    - Für immer und ewig (TV-Film S8 )


    Volume 2 (2005):
    - Comeback (S9)
    - Explosiv (S9)
    - Feindliche Übernahme (S9)
    - Heldentage (S9)
    - Der Kommissar (S9)
    - Jäger und Gejagte (S9)
    - Notwehr (S9)
    - Brennpunkt Autobahn (S9)


    Volume 3 (In de winkels vanaf: 31/07/06):
    - Fieber (S9)
    - Auf der Jagd (S9)
    - Außer Kontrolle (S9)
    - Kleine Schwester (S9)
    - Unter Verdacht (S10)
    - Kein Weg zurück (S10)
    - Flashback (S10)
    - Unter Feuer (S10)

    Ik vind dit echt een waardeloze manier van uitgeven en ik hoop dat ze in Nederland snel de boxen gaan uitgeven, want van ''Der Clown'' zijn ook al DVD's verkrijgbaar.

    Bestellen kan via Bol.de of Amazon.de.
    De afleveringen met Gedeon zullen pas in Duitsland volgend jaar te zien zijn.










  9. #9

    Standaard

    Ja das wel klote
    En er zullen ook wel geen nl ondertitels opstaan anders had je ze nog wel kunnen bestellen.

  10. #10

    Standaard

    Ja, ik heb nu Vol. 2, Vol. 3 ook bestellen als die uitkomt, maar met een Duitse ondertitel is het voor mij best goed te volgen.

  11. #11

    Standaard

    Cover van Volume 3:



    En het complete eerste seizoen komt uit op 20 November in Duitsland.

  12. #12

    Standaard



    Vanaf maandag 5 maart weer afleveringen van Cobra 11 op RTL7. Of dit nieuwe of oude zijn is nog niet bekend...

  13. #13

  14. #14

    Standaard

    Inmiddels zijn er al weer heel wat boxen verschenen in Duitsland.

    Zie hier: http://home.planet.nl/~schip080/dvd.htm

    Ik had S1 en S2B1 al in bezit en nu bestel ik afgelopen dinsdag S2B2 t/m S5, vier boxen in totaal. Ik was nog serieus aan het overwegen om het niet te doen, maar omdat ik bang was dat de dvd-boxen hier nooit uit zullen komen, heb ik het toch gedaan.

    Gisteren de releaselijst op dvd-home aan het doorkijken en zie daar:

    15-09-2008 Alarm Fur Cobra 11 - Seizoen 1 (3 disc's)TV film/serieDutch Filmworks

    En trouwens nog een Duitse serie:

    15-09-2008 Commisaris Rex - Seizoen 1 (4 disc's)TV film/serieDutch Filmworks

    Ben benieuwd tot hoe ver DFW het uitbrengt.

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Exxon Bekijk bericht
    15-09-2008 Alarm Fur Cobra 11 - Seizoen 1 (3 disc's)TV film/serieDutch Filmworks

    Ben benieuwd tot hoe ver DFW het uitbrengt.
    Ik heb ook alle Duitse DVD-boxen die tot nu toe zijn uitgebracht, maar soms zijn NL ondertitels best handig (tijdens achtervolgingen met veel omgevingslawaai), en vooral bij de eerste seizoenen is het geluid van de stemmen wel eens slecht verstaanbaar.

    Maar ik dacht net hetzelfde als jij: de vraag is of ze afmaken waar ze aan beginnen. Met Der Clown is in NL wel nog steeds een bedrijf bezig (ben even kwijt welk bedrijf), maar het duurt allemaal zo enorm lang...
    "Bond. James Bond."

  16. #16

    Standaard

    topserie is het inderdaad, ik volg de afleveringen via RTL duitsland, maar ik zou graag nederlandse ondertiteling willen, want dan is het toch echt voor mij wat beter te volgen.

    weet iemand of die ondertitelingen ergens te vinden zijn?

  17. #17

    Standaard

    ALARM FÜR COBRA 11 – Seizoen 1
    Een van de meest succesvolle Duitse TV-series aller tijden. Een krimi vol spectaculaire achtervolgingen, schietpartijen en stunts. Vanaf de eerste aflevering keken meer dan tien miljoen Duitsers elke week naar deze grensverleggende actieserie die gefilmd werd in en rondom Berlijn.

    Synopsis
    Hun domein is de snelweg. Hun snelheid is dodelijk. Dit is het levensgevaarlijke werk van Cobra 11, een elite-team van politiemannen. Semir Gerkhan en zijn collega’s bestrijden de misdaad op de snelwegen. Autodieven, moordenaars en ontvoerders: de mannen van Cobra 11 komen het allemaal tegen, terwijl ze dagelijks hun leven op het spel zetten om de veiligheid van andere automobilisten te waarborgen.

    Disc 1.
    Episode 1: Bomben bei Kilometer 92
    Episode 2: Rote Rosen, schwarzer Tod
    Episode 3: Der neue Partner
    Disc 2.
    Episode 4: Mord und Totschlag
    Episode 5: Tod bei Tempo 100
    Episode 6: Der Alte und der Junge
    Disc 3.
    Episode 7: Falsches Blaulicht
    Episode 8: Der Samurai
    Episode 9: Endstation für alle

    Cast:
    Johannes Brandrup (80 Minutes, Tatort, St. Paul)
    Almut Eggert (Tatort, Question 7, Balko)
    Gottfried Vollmer (Der Zauberberg, Der Letzte Zeuge, Tatort)

    Features
    4:3 Full Frame - Dolby digital 2.0
    Subtitles on/off – Chapter Selection
    Genre: TV-serie / Actie
    Speelduur: 468 minuten – ruim 7 ½ uur
    Duits gesproken - Nederlands ondertiteld

    Kijkwijzer: 12 jaar, angst en geweld

    3 DVD in slipcase

    ___

    Hadden ze niet de Duitse hoezen over kunnen nemen, Tom staat op deze box en die komt er pas in vanaf Seizoen 4. :S

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Exxon Bekijk bericht
    Hadden ze niet de Duitse hoezen over kunnen nemen, Tom staat op deze box en die komt er pas in vanaf Seizoen 4. :S
    Ik dacht precies hetzelfde toen ik de verpakking gisteren zag. Het ziet er nogal goedkoop uit (wat natuurlijk niet wegneemt dat de inhoud van de box wél top is!).

    Ik ben vooral benieuwd of ze in Nederland wel de seizoenen gaan aanhouden zoals het hoort. In Duitsland ligt nu de box van 'seizoen 8' in de winkel, terwijl dat eigenlijk afleveringen uit seizoen 5 zijn. Tot en met seizoen 3 hebben ze het goed gedaan, daarna zijn ze 'uitzendseizoenen' gaan aanhouden i.p.v. 'opnameseizoenen'.
    "Bond. James Bond."

  19. #19

    Standaard

    zoals het nu in de planning zit bij DFW is het de bedoeling dat er elke 3 maanden een nieuw seizoen op dvd komt, dus dat is goed nieuws voor de verzamelaars.

  20. #20

    Standaard

    Ik heb 'seizoen 2' zien liggen. € 19,99 voor zes afleveringen! Van die seizoentelling klopt geen reet, dat geldt zowel voor de Duitse DVD's als de Nederlandse, en ook op IMDb staat 't fout. Daar houden ze de 'tv-seizoenen' aan, da's dus twee per jaar (voorjaar en najaar). 't Lijkt erop dat ze voor de Nederlandse DVD-releases de IMDb-seizoenen aanhouden (aangezien seizoen 2 ook volgens IMDb uit zes afleveringen bestaat).

    En raad 's wie er op de hoes van seizoen 2 staat... Johannes Brandrup, die alleen in het eerste seizoen (aflevering 1 t/m 9) de rol van Frank Stolte vertolkte. En op de achterzijde staan ook bepaalde namen van acteurs die niet meespelen (net als bij seizoen 1).
    "Bond. James Bond."

  21. #21

    Standaard

    Vanaf morgenavond is er iedere week weer een aflevering te zien van Cobra 11 op RTL 7 om 21:20 uur. Waarschijnlijk zenden ze seizoen 7 weer uit maar dat is nog niet zeker.

  22. #22

  23. #23

    Standaard

    Het is deels seizoen 15 en 16 volgens de lijst van https://de.wikipedia.org/wiki/Alarm_...ste#Staffel_15

    En waar ze bij schijf 1 nog de produktielijst volgen, is de volgorde bij schijf 4 (beiden als steekproef) niet de correcte volgorde. Family komt pas na Baby.

  24. #24

    Standaard

    Sowieso... al die halfslachtige uitgaven... dit is pas de derde box in Nederland. Als je het compleet wilt hebben moet je gewoon de Duitse uitgaven kopen. Dat doe ik al sinds de allereerste Duitse box.
    Laatst aangepast door Leijo : 04-10-2016 om 03:10
    "Bond. James Bond."

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Leijo Bekijk bericht
    Sowieso... al die halfslachtige uitgaven... dit is pas de derde box in Nederland. Als je het compleet wilt hebben moet je gewoon de Duitse uitgaven kopen. Dat de ik al sinds de allereerste Duitse box.
    Idem. Ik koop ze daar ook al sinds een lange tijd. Daar loopt de telling tenminste door.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •